Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kosminiai skrydžiai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Creatium
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Marso misijai būtų naudojama kita raketa, minėta Big Falcon Rocket. Falcon Heavy pirminių pakopų grąžinimas dėl technologinių ir geofizinių apribojimų mažina iškeliamo krovinio naudingą masę. Taip kad pirminei tarpplanetinei misijai, ko gero, dalys nebus grąžintos.
    Heavy Falcon gali skraidinti krovinį iki pat Plutono, jeigu reikia. Skirtumas yra tik krovinio dydyje. Norint žmogui skristi su ja iki Mėnulio galima, bet reikės kažkur 3 vieno krovinio dalių iškėlimų į orbitą. BFR tą leis padaryti vienu ypu. Kaip sakė Muskas konferencijoje (pridėjau apačioje), maždaug kitais metais planuojami BFR pakopų bandymai su iškėlimu ir grįžimu. 3-4 metų bėgyje bus atlikti pilnos BFR bandymai.

    Masės ribojimas nebent dėl kuro kiekio, bet nereik pamiršti, kad ir talpos dydis yra tam pritaikytas. Kitaip tariant klausimas ar Heavy Falcon galėtų iškelti didesnį (sunkesnį - ko gero) krovinį jeigu nebūtų grąžinamos pakopos. Bet kokiu atveju Heavy Falcon dabar yra didžiausia ką žmonija turi šiuo metu, tad reikia išnaudoti tą pilnai. BFR turės visai kitus pajėgumus ir iš karto bus kuriama taip, kad būtų pilnai daugkartinio naudojimo ir pritaikyta ilgiems skrydžiams su dideliais kroviniais.

    Verta pažiūrėti šią spaudos konferenciją, ten nemažai kalbėta apie ateities planus:

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Marso misijai būtų naudojama kita raketa, minėta Big Falcon Rocket. Falcon Heavy pirminių pakopų grąžinimas dėl technologinių ir geofizinių apribojimų mažina iškeliamo krovinio naudingą masę. Taip kad pirminei tarpplanetinei misijai, ko gero, dalys nebus grąžintos.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė andyour Rodyti pranešimą
    Daugkartinio naudojimo raketa tik atpigina raketos kainą ar dar čia kažkas tame išlošiama? Jei skris iki Marso, tai greičiausiai iki paskutinio kuro lašo, atgal jau grįžinės kokia kapsule pasinaudodama planetu gravitacija. Ar ne? Kad neturtingi galėtų jomis skraidyti kaip ir nesimato kodėl, nes tai vis tiek labai brangus malonumas net ir šiaip pakilti į kosmosą. Vien jau koks turi būti fizinis pasiruošimas. Pvz. elementariu lėktuvu trumpam pakilti į orą, kad pajausti nesvarumo būseną, jam krentant laisvai, kainuoja berods ar ne 6000eur. Tame lėktuve treniruoja kosmonautus bei norinčius skraidina grupėmis.
    Atpigina ir tobulina technologijas, kurių reikės skrydžiams į Marsą ar į kitas planetas. Antai norint vykdyti reguliarius skrydžius reikės kuro papildymą vykdyti kažkur už Žemės ribų, todėl daugkartinis pakilimas ir nusileidimas bus esminis dalykas.

    Skrendant į Marsą žmonėms viskas vyktų daug maž taip pat. 3 į Žemę grįžtančios dalys neša tik kurą, todėl jos ir grįžta.

    Beje, negaliu tvirtinti 100%, bet teko skaityt, kad SpaceX šitas iškėlimas kainavo ~90 mln. dolerių, kai vienas Delta raketos kilimas kainuoja ~350 mln. dolerių.

    Vakar reginys buvo visiškai epic. Neteko matyti žmonių išsilaipinimo Mėnulyje, bet šitą skrydį atsiminsiu tikrai labai ilgai. Žiūrėjom visa šeima.

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Daugkartinio naudojimo raketa tik atpigina raketos kainą ar dar čia kažkas tame išlošiama? Jei skris iki Marso, tai greičiausiai iki paskutinio kuro lašo, atgal jau grįžinės kokia kapsule pasinaudodama planetu gravitacija. Ar ne? Kad neturtingi galėtų jomis skraidyti kaip ir nesimato kodėl, nes tai vis tiek labai brangus malonumas net ir šiaip pakilti į kosmosą. Vien jau koks turi būti fizinis pasiruošimas. Pvz. elementariu lėktuvu trumpam pakilti į orą, kad pajausti nesvarumo būseną, jam krentant laisvai, kainuoja berods ar ne 6000eur. Tame lėktuve treniruoja kosmonautus bei norinčius skraidina grupėmis.
    Paskutinis taisė andyour; 2018.02.07, 07:58.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Pavyko beveik viskas, jei neskaityti to, kad sėkmingai sugrįžo 2 iš 3 nešėjų.
    Elon Musk’s Tesla roadster, which launched on top of SpaceX’s Falcon Heavy earlier today, is going farther out into the Solar System than originally planned. The car was supposed to be put on a path around the Sun that would take the vehicle out to the distance of Mars’ orbit. But the rocket carrying the car seems to have overshot that trajectory and has put the Tesla in an orbit that extends out into the asteroid belt between Mars and Jupiter.
    https://www.theverge.com/2018/2/6/16...elon-musk-mars

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Paleido: https://www.youtube.com/watch?v=99llRhH71vA

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Каждому свое
    Россия просит помощи у США, а SpaceX запускает ракету на Марс
    https://lenta.ru/articles/2018/02/05/superheavy/
    p.s. įdomi apžvalga.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    pradėjo temą Kosminiai skrydžiai

    Kosminiai skrydžiai

    Manau laikas sukurti atskirą temą skrydžiams į kosmosą, nes vyksta daug įdomių dalykų.
    Daugkartiniai „SpaceX“ „Falcon 9“ startai ir nutupdymai ant platformų sausumoje ir jūroje jau įvykęs faktas, dabar laukia kitas iššūkis:
    „SpaceX“ rengiasi pirmajam raketos „Falcon Heavy“ paleidimui http://www.lrt.lt/naujienos/mokslas-...avy-paleidimui
    Kai „Falcon Heavy“ pakils nuo tos pačios NASA aikštelės, iš kurios prasidėjo ir „Apollo“ misijos į Mėnulį 7-ame ir 8-ame dešimtmečiais, tai bus „galingiausia eksploatuojama raketa pasaulyje, padauginta iš dviejų“, pareiškė „SpaceX“.Tai reiškia, kad ši raketa galės nešti dvigubai sunkesnį krovinį negu didžiausia dabar naudojama raketa „Delta IV Heavy“.
    „SpaceX“ teigimu, vienas naujosios raketos skrydis kainuos apie 90 mln. dolerių (72,6 mln. eurų), tuo tarpu kai vienas „Delta IV“ paleidimas atsieina 350 mln. dolerių (282,3 mln. eurų).Vis dėlto NASA raketa „Saturn V“, naudota skrydžiams į Mėnulį ir paskutinį kartą pakilusi 1973 metais, buvo dar galingesnė. Taip pat buvo dvi didesnės Sovietų Sąjungos sukurtos raketos: didžiausią kada nors sukonstruotą pirmąją pakopą turėjusi N1, nors jos startas nebuvo sėkmingas, ir „Energija“, paleista tik du kartus.
    Galima sakyti, kad „Falcon Heavy“ yra trys sujungtos „SpaceX“ raketos „Falcon 9“. Taigi, jos „jėgainę“ sudaro 27 raketiniai varikliai „Merlin“; „Falcon 9“ jų turi devynis. 70 metrų ilgio raketa į orbitą gali iškelti 64 tonų naudingąjį krovinį – kiek daugiau nei sveria visiškai pakrautas laineris „Boeing 737“. Ši raketa buvo sukurta siekiant atnaujinti galimybę siųsti žmones į Mėnulį ar Marsą, tačiau tokie planai buvo atidėti, ir dabar „Falcon Heavy“ daugiausiai laikoma potencialia priemone gabenti įrangą į šias tolimas kosmoso vietas, pirmadienį sakė E. Muskas.
    Bendrovės „SpaceX“ įkūrėjas sakė, kad planuoja tarpplanetinio transporto sistemą kodiniu pavadinimu BFR („Big Fucking Rocket“ – „Didžiulė sumauta raketa“ arba „Big Falcon Rocket“ – „Didžiulė Falcon raketa“). Jis teigė, kad galiausiai ši raketa būtų naudojama žmonėms skraidinti.
    Countdown resumes after delays http://www.orlandosentinel.com/news/...206-story.html
    https://www.nytimes.com/2018/02/06/s...ex-launch.html
    Paskutinis taisė Arunasx; 2018.02.06, 21:08.
Working...
X