Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kosminiai skrydžiai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Arunasx
    replied
    Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą
    Savo nuomonę pasilik sau, kol dar bano negavai. Nepatinka-praeik. Jei tau tai ne aktualu ir taves tai nedomina, nereiškia kad ir kitiems turėtų būti neįdomu.
    Paaiškinu konkrečiau: keliauk į čia: https://www.miestai.net/forumas/foru...i?goto=newpost
    arba susikurk savo temą neteršdamas šios temos kliedesiais per kelis puslapius.

    Komentuoti:


  • UAB Susisiekimas
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Man atrodo čia vyksta kažkoks keistas psichoterapinis seansas apie visiškai absurdiškus dalykus tarytum nagrinėtų trulikų, kurie važinėja 100'000 kartų ratu tame pačiame mieste regsitracijos numerius. Gal užtenka šitą kliedesį rašinėti? Yra kita tema kliedesiams ir šaip absurdams.
    Savo nuomonę pasilik sau, kol dar bano negavai. Nepatinka-praeik. Jei tau tai ne aktualu ir taves tai nedomina, nereiškia kad ir kitiems turėtų būti neįdomu.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Man atrodo čia vyksta kažkoks keistas psichoterapinis seansas apie visiškai absurdiškus dalykus tarytum nagrinėtų trulikų, kurie važinėja 100'000 kartų ratu tame pačiame mieste regsitracijos numerius. Gal užtenka šitą kliedesį rašinėti? Yra kita tema kliedesiams ir šaip absurdams.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Su kosminiais aparatais reikalas toks kad su jais praktiškai niekas kitas nesąveikauja jokiais būdais išskyrus jų sąvininką. Registracijos numeriai tėra naudingi kai vyksta komunikacijos apie kažkokį objektą tarp skirtingų šalių. Kadangi tokios komunikacijos itin retos, naudos iš registracijos numerių mažai, ir bent jau kol kas gerokai daugiau vargo turėti pilną sistemą nei kad tuos kelis kartus tiesiog naudoti savininkų vidinį pavadinimą, kur kiekvienas savo sistemą turi.

    Komentuoti:


  • UAB Susisiekimas
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
    Šiaip jau rusijos, Šiaurės korėjos ir Kinijos kosminiai aparatai priklauso armijai, tai čia kaip klausinėti kokie yra karinės technikos registracijos numeriai ir pan.
    Ir ką norite tuo pasakyti? Karinės technikos registracijos numeriai tiek karinių lėktuvų tiek ir automobilių bei kito sausumos transporto yra vieši (juodo formato) ir visiems aiškiai matomi.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Šiaip jau rusijos, Šiaurės korėjos ir Kinijos kosminiai aparatai priklauso armijai, tai čia kaip klausinėti kokie yra karinės technikos registracijos numeriai ir pan.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą

    O kas jūsų kaip besidominčio šia sritimi nuomone labiausiai atitinka, ar yra arčiausiai šios mano paminėtos numeracijos? ("Valstybiniai numeriai"). Vistiek Jūs akivaizdu labiau domitės kosminio transporto priemonėmis ir tikrai daugiau apie jas žinote nei kad aš. (p.s. aš daugiau galbūt žinau apie Lietuvos miestų VT). Ačiū.
    Mano nuomone niekas, nes valstybiniai numeriai žymi savininką, o erdvėlaivių savininkai nesikeičia, tai ir poreikio tokiam numeriui nėra. Yra UN visų į kosmosą pakeltų objektų registras, gal tai būtų arčiausiai to.

    Komentuoti:


  • UAB Susisiekimas
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Nėra tokios registracijos kol kas, nėra jos poreikio.
    O kas jūsų kaip besidominčio šia sritimi nuomone labiausiai atitinka, ar yra arčiausiai šios mano paminėtos numeracijos? ("Valstybiniai numeriai"). Vistiek Jūs akivaizdu labiau domitės kosminio transporto priemonėmis ir tikrai daugiau apie jas žinote nei kad aš. (p.s. aš daugiau galbūt žinau apie Lietuvos miestų VT). Ačiū.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Nu kaip "nelabai sėkmingai". Jeigu būtų tradicinė raketa, tai būtų 100% pavykusi misija Pakilimas, atskyrimas, krovinio durų atidarymas (ir krovinio išleidimas jeigu būtų turėję), kuro perpylimas, pakartotinis variklių įjungimas - visą tai pavyko ištestuot. Tik tiek, kad pirma pakopa nukrito į vandenyną dėl kažkokios klaidos didesniu greičiu nei planuota, o antra sudegė atmosferoje. Tai ne 100% sėkminga, bet vis tiek sėkminga misija.
    Tai kad antroji pakopa yra skirta ir pargabenti žmones iš kosmoso, sudegimas jai nėra sekmė.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Nu kaip "nelabai sėkmingai". Jeigu būtų tradicinė raketa, tai būtų 100% pavykusi misija Pakilimas, atskyrimas, krovinio durų atidarymas (ir krovinio išleidimas jeigu būtų turėję), kuro perpylimas, pakartotinis variklių įjungimas - visą tai pavyko ištestuot. Tik tiek, kad pirma pakopa nukrito į vandenyną dėl kažkokios klaidos didesniu greičiu nei planuota, o antra sudegė atmosferoje. Tai ne 100% sėkminga, bet vis tiek sėkminga misija.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Už ~3 valandų SpaceX darys trečią Starship bandymą:
    Vėl nelabai sėkmingai. Pakilimas abiejų neblogas, bet vėliau kažkas su varikliais.
    Lauksim sekančio starto.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą

    Na ten kur nuoroda apie apollo 11, tai ten astronautų sakykim daiktai sunumeruoti, o ne kosminio transporto priemonės. Kad suprastume vienas kitą ir susikalbėtume, mane būtent domina tik kaip sunumeruotos kosminės transporto priemonės. Pvz pasakysiu buitiškai: kas atitinka kosminio transporto priemonėms vietoj automobilių valstybinio numerio ženklų arba lėktuvų borto numerių (pvz LY-FJI, 9H-HUB ir pan.)? Manau dabar lengviau išeis mums susikalbėti :-) kosminio transporto priemonės, tai būtent transporto priemonės, ne daiktai ar kosminė aparatūra, ar kitokios jų dalys.
    Nėra tokios registracijos kol kas, nėra jos poreikio.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    UAB yra Kristupo antras ACC?

    Komentuoti:


  • UAB Susisiekimas
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Space Shuttle turejo. Dragon kapsulės irgi turi numeraciją.

    Yra dalies numeris konkrečioje schematikoje, yra serijinis numeris - kuri konkrečiai dalis buvo pagaminta iš visų pagamintų tos rūšies dalių aibės. Svarbu atskirti, ne tik kuri dalis nesuveikė, bet ir kur buvo gaminta.

    Mano anksčiau duotame linke apie Apollo 11 būtent taip ir pateikta.
    Na ten kur nuoroda apie apollo 11, tai ten astronautų sakykim daiktai sunumeruoti, o ne kosminio transporto priemonės. Kad suprastume vienas kitą ir susikalbėtume, mane būtent domina tik kaip sunumeruotos kosminės transporto priemonės. Pvz pasakysiu buitiškai: kas atitinka kosminio transporto priemonėms vietoj automobilių valstybinio numerio ženklų arba lėktuvų borto numerių (pvz LY-FJI, 9H-HUB ir pan.)? Manau dabar lengviau išeis mums susikalbėti :-) kosminio transporto priemonės, tai būtent transporto priemonės, ne daiktai ar kosminė aparatūra, ar kitokios jų dalys.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą

    Tai dalies numeris ir yra sita OVD numeracija? Ar daugkartinio naudojimo erdvėlaiviai irgi turi tą "dalies" numerį? Ar "dalies" numeris nuo gamyklinio numerio skiriasi ar yra vienas ir tas pats?
    Space Shuttle turejo. Dragon kapsulės irgi turi numeraciją.

    Yra dalies numeris konkrečioje schematikoje, yra serijinis numeris - kuri konkrečiai dalis buvo pagaminta iš visų pagamintų tos rūšies dalių aibės. Svarbu atskirti, ne tik kuri dalis nesuveikė, bet ir kur buvo gaminta.

    Mano anksčiau duotame linke apie Apollo 11 būtent taip ir pateikta.
    Paskutinis taisė ifl; 2024.03.14, 16:30.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Už ~3 valandų SpaceX darys trečią Starship bandymą:

    Komentuoti:


  • UAB Susisiekimas
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Yra skrydžio numeris ir yra dalies numeris, nes ta pati dalis gali keletą skrydžių atlikti. Tokių kaip valstybinių numerių kiekvienam aparatu nėra, nes yra gamyklinis nr, o daugkartinio panaudojimo erdvėlaiviams šalia gamyklinio suteikiami specialūs vardai, pvz., erdvėlaivį į Marsą Muskas žada pavadinti Heart of Gold.
    Tai dalies numeris ir yra sita OVD numeracija? Ar daugkartinio naudojimo erdvėlaiviai irgi turi tą "dalies" numerį? Ar "dalies" numeris nuo gamyklinio numerio skiriasi ar yra vienas ir tas pats?

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą

    Tai kaip suprantu kitos kosminio transporto numeracijos nėra? "Valstybinių numerių" arba kaip pas lėktuvus būna jų borto numerių funkciją atlieka būtent šita numeracija?
    Yra skrydžio numeris ir yra dalies numeris, nes ta pati dalis gali keletą skrydžių atlikti. Tokių kaip valstybinių numerių kiekvienam aparatu nėra, nes yra gamyklinis nr, o daugkartinio panaudojimo erdvėlaiviams šalia gamyklinio suteikiami specialūs vardai, pvz., erdvėlaivį į Marsą Muskas žada pavadinti Heart of Gold.

    Komentuoti:


  • UAB Susisiekimas
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą


    Chrome yra vertikalių trijų taškų meniu ir ten opcija Translate.

    Pvz., List of Falcon 9 and Falcon Heavy launches (2010–2019) - Wikipedia

    B-1040.1, kur B zymi booster, 1040 - boosterio serijinis gamybos nr., .1 - kelintą kartą tas pats boosteris buvo panaudotas (panaudojama dažniausiai keletą kartų, matau, kad, pvz. B1073, jau atliko 13 skrydžių).
    Tai kaip suprantu kitos kosminio transporto numeracijos nėra? "Valstybinių numerių" arba kaip pas lėktuvus būna jų borto numerių funkciją atlieka būtent šita numeracija?

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą

    Būtent valdymo kabina, kuri realiai is savo stacionarios vietos niekur net per metrą nebuvo pakilusi.
    Bet juk kalbėjome apie boosterius, jie nėra kabinos.

    Click image for larger version

Name:	Spaceflight_SSO-A_Mission_(44460659210).jpg
Views:	250
Size:	1,20 MB
ID:	2116655

    Komentuoti:

Working...
X