Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Le Bourget 2005

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Le Bourget 2005

    Taigi, man si savaitgali teko lankytis didziausioje pasaulyje aviacijos sventeje - Paryziaus Le Bourget tarptautiniame aeronautikos ir kosmoso salone, kuris yra didziausias tokio tipo salonas pasaulyje(Salon International de l'Aéronautique et de l'Espace, Paris Le Bourget). Tai jau buvo 46-asis Bourget salonas, ir, beje, pats sekmingiausias(populiariausias) iki siol del gan suprantamu priezasciu - A380!
    Na o siaip as dar pridesiu tik tiek, kad zmonems, besidomintiems ar besizavintiems metaliniais pauksciais(kaip as!), ju aksesuarais ir technologijomis tai yra ipatingos svarbos ivykis. Bet visi kiti tokia svente lieka suzaveti tikrai ne maziau(vien ko verti pvz Tigro(Tiger) sraigtasparnio mirties kilpos, tau virs galvos atliekama SU-27 "Kobra" arba zemai virs minios maziau nei 190km/h greiciu praskrendantis milziniskas keleivinis laineris... nekalbant jau apie visus nesuskaiciuojamus stacionarius eksponatus!), tad bent karta gyvenime sia svente aplankyti as jums tikrai rekomenduociau .
    Ir galiausiai - sventes metu as "prisaudziau" nemazai nuotrauku, dalelyte kuriu pasistengsiu ideti ir cia bei i kai kuriuos kitus forumus.

    Pradedame pacia pradzia - islipus is RER eiles zmoniu laukia, kol nemokami autobusai nuo le Bourget RER stoties juos nuves iki le Bourget oro uosto(tarp kuriu apie 30min pestute!, tad svilinant apie 30 laipsniu pavesyje belieka tik laukti - apie 5-10min). Lengvaisiais automobiliais ten vaziuoti vietiniams apskritai nerekomenduojama - privaziuoti beveik neimanoma(as net nekalbu apie P - jokiu sansu!) - rajona absoliuciai okupavo automobiliai is aplinkiniu valstybiu ir tolimesniu salies regionu - automobiliais ir karavanais buvo nustatyti visi siaurinio Paryziaus laukai ir salikeles - visa tai maciau, kai autobusas, norint isvengti "kamscio", dare papildoma apie 10km lanksta ir taip graziai mus priveze is kitos le Bourget puses.


    Tik iejus pro kontrole(bilietai, rankines, kuprines, etc) jus pasitinka begaline ant isdziuvusios zoles sugulusi(kam pasiseke rasti vietos!) minia, i kuria pasiziurejus man gera tikrai nepasidare, taigi as su dar keliais drasuoliais pradejome brautis pro visa i dangu ziopsancia(le Bourget ivairiu lektuvu/kopteriu pasirodymai vyko be pertraukos visa laika!) kose link tu melynuju lektuvu(tarsi link oazes dykumoje! - buvo maziausiai 30 laipsniu pavesyje, o vidurdienis dar tik artejo...), atsargiai dedami kojas ir saugodami kisenes...




    Na ir pagaliau - laisve! Viskas pralaisvejo, taip sakoma. Karstis vis kilo, bet mes, vis labiau isijausdami i salono ritma, karsti visiskai pamirsome. Nors gerai, kad turejome vandens su savimi - kitaip nusipirkti to vandens/gerimu per oro uosta issimeciusiuose taskuose/kavinese reikia laukti didziules eiles.


    Na ir pagaliau - jau is toli matytas naujasis Boeing 777-200 LR - siuo metu ilgiausia atstuma galintis nuskristi keleivinis laineris, salia kurio buvo visa Boeing baze, su ypac populiariu Boeing 787 simuliatoriumi viduje(as ten nejau del begaliniu eiliu).


    Tas pats 777-200 LR - ir jo ispudingi General Electric varikliai(siuo metu bene galingiausi rinkoje)




    777 200 LR sparnas. Tolumoje - staciai zemyn smenga vienas is sraigtasparniu...


    Italu Mangusta Agusta A-129...


    Ir i jo komplektacija montojama iranga salia... 4400 Rounds... zodziu, le Bourget paroda tikrai nera skirta pacifistams - cia kraujo istroskusios masinos atranda daug nauju klientu ir siaip yra svarbi gyvos parodomosios ir expo pusiu dalis.


    Vienas geriausiu siu dienu naikintuvu - Rafale - skrodzia dangu ir greitai parodys kavapa gniauzianciu triuku...


    Amerikieciu Marines' pilotas atliko triuka ir vel beveik staciai kyla su savo F/A-18 Hornet


    Ilgiausias pasaulyje keleivinis laineris Airbus A340-600 astriu kampu daro posuki virs le Bourget - keturi galingi Rolls-Royce varikliai siam lektuvui leidzia atlikti ypac ispudingus ir tokiam laineriui visiskai nebudingus pasirodymus.


    Airbus'ai A340-600 ir gerokai toliau uz jo esantis A380-800 jums sako iki pasimatymo! Laukite tesinio!

    #2

    Beje, gal ka girdejai apie Concorde ipedini?

    Comment


      #3
      Kad ir kaip keistai skambėtų, Airbus A380 yra pats tikriausias konkordo įpėdinis: jis yra visiškas technologijų inovatorius aviacijoje, bendras Europos projektas, kainavo nerealiai daug (žymiai daugiau nei planuota), jam kuriama rožinė ateitis... Nemažai panašumų, ar ne?

      Konkordas buvo greičiausias, šitas — didžiausias. Smagu tik, kad Airbusui taip sekasi brautis pro Boeing rinkas.

      Comment


        #4
        Mano galerija Flickr'yje

        Comment


          #5
          Ispudinga!!!!!

          Comment


            #6
            Jėga! Laukiu tesinio

            Comment


              #7
              @Meier:
              As kalbu apie tikra Concorde
              http://edition.cnn.com/2005/BUSINESS/06/14/supersonic/
              Beje, 380 turbut pats geriausias pavyzdys ES, kaip reik bendradarbiauti (isskyrus tai, kad nesutariama,kaip is tiesu skamba jo pavadinimas)

              Comment


                #8
                Meier: drisciau papriestarauti.... Naujas Airbusas yra visai skirtingas lektuvas, skirtingu techniniu duomenu ir skirtas kitam klientu ratui. Panasumu tarp jo ir Concordo praktiskai nera, isskyrus galbut tai, kad abu gaminti "bendradarbiaujant" skirtingom salim....
                You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                Comment


                  #9
                  Parašė blitz
                  Meier: drisciau papriestarauti.... Naujas Airbusas yra visai skirtingas lektuvas, skirtingu techniniu duomenu ir skirtas kitam klientu ratui. Panasumu tarp jo ir Concordo praktiskai nera, isskyrus galbut tai, kad abu gaminti "bendradarbiaujant" skirtingom salim....
                  Kaip minėjau, labai panašus jų gamybos kontekstas. Kitas panašumas — abu lėktuvai savo laikmečiu pralenkė esančias technologijas. Žinoma nelyginu jų techninių charakteristikų, tai būtų absurdiška.

                  O dėl Concorde'o įpėdinio... Netikiu, kad artimiausioj ateity bus kažkas panašaus, juk į Konkordą investuoti pinigai niekada ir negrįžo... Be to, rinkoje viršgarsiniams lėktuvams nelabai ir paklausos yra.

                  Comment


                    #10
                    Ok, supratau
                    You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                    Comment


                      #11
                      Ehmm... Tai kada gi tas tesinys su 380..

                      Comment


                        #12
                        Ačiū už "paskraidinimą"

                        Comment


                          #13
                          Parašė Quack
                          Ehmm... Tai kada gi tas tesinys su 380..
                          sorry, pastaruoju metu mano gyvenimo ritmas vis intensyveja ir as (deja) nevisada randu laisva pusvalandi padaryti viena ar kita dalyka, kaip pvz. cia ideti daugiau nuotrauku... Bet prizadu, kad sia savaite tai padarysiu(galbut net si vakara, kai sugrisiu namo, kur ir yra mano foto (nors ir sugrizes namo turiu nuveikti kruvas kitu dalyku), nes dabar esu darbe).
                          O siaip aciu visiems! Ir prizadu, kad sekancios nuotraukos bus idomesnes!

                          Comment


                            #14
                            Laukiam laukiam
                            Vilnius? Kaunas?? Klaipėda!!!

                            Comment


                              #15
                              PornStar, brūkštelk ir daugiau įspūdžių iš ten. Be abejo, labiausiai domina visi įspūdžiai, susiję su A380 ir 787

                              Comment


                                #16


                                O cia ne EuroFighter2000? Ar ji jau pervadino i Rafale?

                                Comment


                                  #17
                                  / tikrai ne. Is tolo galbut siu lektuvu linijos kiek ir panasios, bet sioje nuotraukoje yra Rafale.

                                  Stai kaip atrodo Eurofighter'is:




                                  Na o stai ir Rafale - vienas naujausiu Prancuzijos karo pramones pasididziavimu. Naujausias Rafale - Rafale M savo pirma skrydi atliko tik pernai vasara!


                                  Rafale uodega


                                  Sonas


                                  Rafale, kaip ir Eurofighter'is, siai dienai yra vieni is pazangiausiu naikintuvu visoje rinkoje.


                                  Amerikietiskasis F-22 Raptor


                                  F-22


                                  F-22 uodega


                                  O cia siek tiek RAFALE skrydzio nuotrauku:









                                  Rafale skrydis ir triukai man ir (sprendziant is reakciju) visai miniai paliko didziausia ispudi. Tikra fantastika.


                                  Ant uodegos galime aiskiai perskaityti - Rafale

                                  Eurofighter'io skrydziui duodu antraja vieta, tad veliau idesiu ir jo skrydziu foto. Dar veliau is karo lektuvu seks F/A-18 Hornet, SU-27, Tornado skrydziai ir galbut daugiau.

                                  Na o stai ir civiliniu laineriu kampelis...

                                  Ilgai lauktas Airbus A380 neitiketinai letai skrodzia dangu


                                  Staigus posukis


                                  Kadangi A380 dar tera gan ankstyvoje bandymu fazeje, Le Bourget parodos metu jis dar privalejo skristi su "nesutrauktais" i vidu ratais, taip is dalies prarasdamas nemaza grakstumo dali. Na bet kuriuo atveju lektuvas atrode puikiai.


                                  A380 - tik nusileidus








                                  Tesiniu dar bus

                                  Comment


                                    #18
                                    Man tai labiausiai neįtikėtinas faktas apie A380, tai kad jo sparnai pakilimo metu kelis metrus išlinksta į viršų. Ar tai realiai matosi?

                                    O dėl greičio, tai čia... Musė, skrisdama tokiu greičiu, atrodys pašėlusiai greitai, mažutis lėktuvėlis irgi, bet kuo didesnis objektas, tuo lėčiau atrodo judįs.

                                    P.S. Šianakt pati trumpiausia metų naktis... Ir ką aš čia veikiu?

                                    Comment


                                      #19
                                      Tai bet kurio didelio lektuvo sparnai islinksta - kitaip ir buti negali... ir kuo didesnis lektuvas, tuo islinkimas didesnis...

                                      pvz, skridau su B777, tai ten aisku sunku nustatyti is akies kiek spano galas pakyla i virsu, bet nesumeluosiu sakydamas, kad tai buvo koki 1-1.5 m...
                                      Mano blogas

                                      Comment


                                        #20
                                        Oh senk ju senk ju masta..
                                        Beje, koks mazdaug bendras visu ekspoziciju plotas? Ir ar tik ne kosminiai aparatai ten pirmose nuotraukose matosi..

                                        Comment

                                        Working...
                                        X