kuo paremti svaičiojimai apie ryanair parėjimą į vilnių?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
VilniečiaisParašė daktaras Rodyti pranešimąkuo paremti svaičiojimai apie ryanair parėjimą į vilnių?
.
Comment
-
O kodėl turėtų?Parašė shrnz Rodyti pranešimąpagal visas tendencijas Kauno oro uostas kitais metais, keleivių skaičiumi, turėtų pralenkt TVOU; kaip manot?It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
As sito nezinau, paklausinek chebros Bartkaus bloge, jie geriau zino, gal netgi ir Kauno oro uosto uzdarymo data tau pasakysParašė daktaras Rodyti pranešimąkuo paremti svaičiojimai apie ryanair parėjimą į vilnių?
Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
-
Ten kai kurie atvirai teigia,kad Kauna reikia suzlugdyti bet kokia kainaParašė Recoiler Rodyti pranešimąAs sito nezinau, paklausinek chebros Bartkaus bloge, jie geriau zino, gal netgi ir Kauno oro uosto uzdarymo data tau pasakys

Paskutinis taisė NAVY; 2010.10.27, 19:29.
Comment
-
http://simonas.bartkus.lt/blog/Parašė daktaras Rodyti pranešimąkuris čia bartkus ir kas per blogas?
Comment
-
Sutinku su John, tik aš matau dar vieną mažytę galimybę KTOU — jis gali pritraukti naują aviakompaniją, kurios pagrindinis hub'as yra ne Lietuvoje, tačiau tokia aviakompanija galėtų konkuruoti su Ryanair tik ta kryptimi (KUN-hub'as). Na pvz jei dėl kažkokių priežasčių Finnair nuspręstų skraidyti į Kauną, tai ji galėtų konkuruoti su Ryanair tik siūlydama maršrutą Kaunas-Helsinkis. Beje, stebiuosi, kad vis dar nėra maršruto Kaunas-Kopenhaga, kai šiuo metu taip populiaru į Danijos sostinę skristi iš Vilniaus ir Palangos.Parašė JohnJei į KUN ateitų daugiau rimtų oro bendrovių (kad ir tas pats Wizzair) su naujomis kryptimis arba daugiau skrydžių populiariomis kryptimis. Nors toks variantas labai abejotinas, nes Ryan'as jau įsitvirtinęs KUN ir, ko gero, visi supranta, kad konkuravimas su jais geruoju nesibaigtų.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Iš tiesų, jei jau Vilniaus oro uostas sulaužė nerašytą susitarimą, kad KUN orientuojasi į pigių skrydžių aviakompanijas, o VNO į tradicines, tai ir KUN gali drąsiai kviestis ir kokią tradicinę kompaniją.Parašė Wycka Rodyti pranešimąSutinku su John, tik aš matau dar vieną mažytę galimybę KTOU — jis gali pritraukti naują aviakompaniją, kurios pagrindinis hub'as yra ne Lietuvoje, tačiau tokia aviakompanija galėtų konkuruoti su Ryanair tik ta kryptimi (KUN-hub'as). Na pvz jei dėl kažkokių priežasčių Finnair nuspręstų skraidyti į Kauną, tai ji galėtų konkuruoti su Ryanair tik siūlydama maršrutą Kaunas-Helsinkis. Beje, stebiuosi, kad vis dar nėra maršruto Kaunas-Kopenhaga, kai šiuo metu taip populiaru į Danijos sostinę skristi iš Vilniaus ir Palangos.
Comment
-
Oho, dešimt aviakompanijų... Jau įsivaizduoju kai kuriuos tik tiek težinančius oro uosto ir SM darbuotojus, taip pat aviafanus skaičiuojant — jeigu kiekviena kompanija vidutiniškai pasiūlytų bent po 3 kryptis, tai jau 30 krypčių... Ir bent po 5 reisus į savaitę... Ir jeigu kiekviena nauja kryptimi skristų bent po 50 keleivių, tai Vilnių aplankytų 7.500 žmonių per savaitę daugiau... Didesnės pajamos viešbučiams, kavinėms, restoranams, naktiniams klubams, muziejams, taxistams...Parašė Marux Rodyti pranešimąvakar per zinias sake, kad VNO derasi dar su desimcia aviakompaniju.
Stop, stop, stop....
Kokiu lygiu tos derybos vyksta? Ar tikrai su 10 aviakompanijų? Jeigu Masiulis 5 aviakompanijų atstovams pasakė „Laba diena, malonu Jus matyti Vilniuje“, ar čia jau derybos???
Esmė ta, kad per daug gerai, kad taip imti ir patikėti. Be to, tokios giganaujienos nė už ką nepraleistų e-spauda. Kol kas delfi to dar nepaskelbė.
Reziumė — iš didelio debesio mažas lietus...I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
O kas sugebėtų su Ryan kokia kryptim pakonkuruoti? Nebent dar kokia viena tradicinė į savo Hub'a susivežt skrendančius ne už savo pinigus, bet tenka girdėti, kad viena tokia jau skrendanti į KUN kartais paleidžia autobusus nes keleivių (skrendančių už pelningą kainą) nėra.Parašė Marux Rodyti pranešimąvakar per zinias sake, kad VNO derasi dar su desimcia aviakompaniju. kazkaip nieko negirdet, kad KUN su kuo nors deretusi. Negi jie ant rajeno adatos taip visad ir tikisi sedet?
Viskas su KUN gerai, 19 krypčiu ir taip vos ne "too good to be true"You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Comment
-
Ne viskas gerai. Šimtaprocentinė priklausomybė nuo Ryanair yra labai pavojinga. Nepatiks kas nors tokiam ponui O'Leary, ir skrydžių gali sumažėti labai staigiai iki 0.Parašė zanaz Rodyti pranešimąViskas su KUN gerai, 19 krypčiu ir taip vos ne "too good to be true"
Comment
-
Visiskai sutinku su Jumis... ir tik galiu isivaizduoti kaip tokia priklausomybe slegiaParašė c2h5oh Rodyti pranešimąNe viskas gerai. Šimtaprocentinė priklausomybė nuo Ryanair yra labai pavojinga. Nepatiks kas nors tokiam ponui O'Leary, ir skrydžių gali sumažėti labai staigiai iki 0.
Comment
-
Slegia todėl, kad KUN Ryanair yra monopolistas ir oro uostas yra visiškai priklausomas nuo jo veiksmų. Iš kitos pusės KUN yra sunku uždirbti pelną, nes dėka Ryanair jie yra priversti taikyti labai mažus mokesčius. O Airbaltic'o KUN, kaip suprantu, apskritai neturėjo būti (jei prisimenat ten buvo nedidelis skandalas su Vaštaku atrodo, ir pagąsdinimais uždaryti oro uostą, kurie vėliau buvo paneigti). Tradicinių oro bendrovių su skrydžiais į hub'us panašu nebus, bent jau kurį laiką, vengiant sudaryti tiesioginę konkurenciją VNO.
Comment
-
Bet pasikartosiu, tuomet Wizz neturėjo būti Vilniuje, jei laužom susitarimus, tai visi.Parašė ACC Rodyti pranešimąSlegia todėl, kad KUN Ryanair yra monopolistas ir oro uostas yra visiškai priklausomas nuo jo veiksmų. Iš kitos pusės KUN yra sunku uždirbti pelną, nes dėka Ryanair jie yra priversti taikyti labai mažus mokesčius. O Airbaltic'o KUN, kaip suprantu, apskritai neturėjo būti (jei prisimenat ten buvo nedidelis skandalas su Vaštaku atrodo, ir pagąsdinimais uždaryti oro uostą, kurie vėliau buvo paneigti). Tradicinių oro bendrovių su skrydžiais į hub'us panašu nebus, bent jau kurį laiką, vengiant sudaryti tiesioginę konkurenciją VNO.
Comment
-
Susisiekimo ministerijos strategija 'VNO - tradicinės bendrovės, KUN - pigūs skrydžiai' dabartinėmis ekonominėmis sąlygomis nepasiteisino, ką diplomatiškai trečiadienį konstatavo pats Masiulis tai pavadinęs 'laikai keičiasi'. Akivaizdu, kad be pigių skrydžių bazės ar stipraus bazinio vežėjo VNO nebeišeina išjudinti.Parašė Linas Rodyti pranešimąBet pasikartosiu, tuomet Wizz neturėjo būti Vilniuje, jei laužom susitarimus, tai visi.
Comment
aišku, tik emigracija nelabai...
Comment