Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    KUN oro uosto srautai juokingi, kad būtų galima pagrįsti milžiniškas išlaidas infrastruktūrai. Aišku norėtųsi, bet tikrai nėra taip, kad ten, Briuselyje tiesiog dalina laisva ranka ES pinigus geležinkeliams statyt. Jei taip būtų gal ir pats Briuselio Charleroi oro uostas su 8mln+ keleivių turėtų geležinkelio jungtį? Net švedai savo Arlanda oro uostui (25mln+ keleivių) geležinkelio liniją statė su privačiais investuotojais.

    Comment


      O minėti uostai turi/turėjo geležinkelį privestą prie pat paliliko tako kaio bus Kaune?

      Comment


        Parašė Gator Rodyti pranešimą
        O minėti uostai turi/turėjo geležinkelį privestą prie pat paliliko tako kaio bus Kaune?
        Bent jau Arlanda turėjo ~2km nuo oro uosto einančią liniją, bet teko padaryti beveik 19km lankstą norint įrengti patogiai ir išgauti reikiamus radiusus. KUN atveju linija praeina dar arčiau ir galbūt užtektų 10km lanksto, bet tai švedams kainavo 6 mlrd. SEK, kas įvertinus infliaciją šiais laikais atitiktų 800mln. EUR. Už privilegiją naudotis traukinių stotim keleivis turi sumokėti 130SEK (11,5EUR) + pačio traukinio bilieto kainą. Kas gana brangu, nes pats bilietas kainuoja kažkur ~4EUR, kiek pamenu ir taupantys renkasi pavažiuoti vieną stotelę autobusu iki gretimo kaimo Marsta kur persėdi į traukinį be oro uosto mokesčio.

        Šarlerua pažiūrėjus į žemėlapį irgi turi liniją praeinančią už ~2km nuo pakilimo tako.
        Paskutinis taisė evil; 2023.04.04, 08:31.

        Comment


          Parašė evil Rodyti pranešimą

          Bent jau Arlanda turėjo ~2km nuo oro uosto einančią liniją, bet teko padaryti beveik 19km lankstą norint įrengti patogiai ir išgauti reikiamus radiusus. KUN atveju linija praeina dar arčiau ir galbūt užtektų 10km lanksto, bet tai švedams kainavo 6 mlrd. SEK, kas įvertinus infliaciją šiais laikais atitiktų 800mln. EUR. Už privilegiją naudotis traukinių stotim keleivis turi sumokėti 130SEK (11,5EUR) + pačio traukinio bilieto kainą. Kas gana brangu, nes pats bilietas kainuoja kažkur ~4EUR, kiek pamenu ir taupantys renkasi pavažiuoti vieną stotelę autobusu iki gretimo kaimo Marsta kur persėdi į traukinį be oro uosto mokesčio.

          Šarlerua pažiūrėjus į žemėlapį irgi turi liniją praeinančią už ~2km nuo pakilimo tako.
          Arba galima pravesti jungti kitoj pusej oro uosto ir pastyt nauja terminala. Butu ir pigiau, ir galima butu pastyt terminala, kuris atitiktu isaugsiancius poreikius (vis gi Vilniaus oro uostas turi ribota capacity ir Kauno oro uostas augs). Sena terminala galima butu parduoti avaicijos industrijai, kuri Kauno oro uoste auga sparciai. Kitaip tariant WIN-WIN situacija.

          Comment


            Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

            Arba galima pravesti jungti kitoj pusej oro uosto ir pastyt nauja terminala. Butu ir pigiau, ir galima butu pastyt terminala, kuris atitiktu isaugsiancius poreikius (vis gi Vilniaus oro uostas turi ribota capacity ir Kauno oro uostas augs). Sena terminala galima butu parduoti avaicijos industrijai, kuri Kauno oro uoste auga sparciai. Kitaip tariant WIN-WIN situacija.
            Taip ir buvo planuota nuo pat pradžių. Bet nugalėjo nesveikas protas.

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą

              Taip ir buvo planuota nuo pat pradžių. Bet nugalėjo nesveikas protas.
              Vėlgi, manau, kad čia problema ilgalaikės strategijos nebuvimas ir neužtikrintumas. Vis buvo kalbama apie kažkokį naują oro uostą tarp Vilniaus ir Kauno kas praktiškai garantuotų KUN, kaip keleivinio oro uosto, uždarymą. Tokiu atveju rekonstruoti oro uostą atrodo beprasmiškas pinigų taškymas.

              Comment


                Klausimas tik, kodėl ta strategija vis dar neatsiranda, nors viskas jau žymiai aiškiau nei prieš 15 metų?
                Juolab, kad tai leistų nušauti 3-is zuikius vienu šūviu: užtvirtinti RBII (nebrangią) atšakos trasą, įrengti sutapdintą stoties ir oro uosto terminalą (ir nebeplėsti senojo šiaurės dalyje), pastatyti Karmėlavos aplinkkelį.

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                  Klausimas tik, kodėl ta strategija vis dar neatsiranda, nors viskas jau žymiai aiškiau nei prieš 15 metų?
                  Juolab, kad tai leistų nušauti 3-is zuikius vienu šūviu: užtvirtinti RBII (nebrangią) atšakos trasą, įrengti sutapdintą stoties ir oro uosto terminalą (ir nebeplėsti senojo šiaurės dalyje), pastatyti Karmėlavos aplinkkelį.
                  Nes tų, kuriuos išrenkam strategija užsibaigia tuo kaip įsiteikti rinkėjams ir neprakišti sekančių rinkimų ir kuo daugiau pakenkti konkurentam (kitaip tariant viską ką sugalvojo ankstesnė valdžia reikia stabdyti), o visi postai ministerijose skirtomi pagal lojalumą partijai, o ne pagal sugebėjimus. Na ir faktas tas, kad protingi renkasi privatų sektorių vietoj viešojo lemia, kad visi sprendimai yra max 4-5m į priekį, o paskui bus matyti kaip vėl vartytis.

                  Comment


                    Todel, kad valdžioje neišmaneliai

                    Comment


                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                      Taip ir buvo planuota nuo pat pradžių. Bet nugalėjo nesveikas protas.
                      Tai pala, koks dabar planas del gelezinkelio vezios? Nes, kad esama terminala ples tai aisku, nes nauja uztruktu pastyt ne metus ar du, o esamas jau nelaiko.

                      Comment


                        Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

                        Tai pala, koks dabar planas del gelezinkelio vezios? Nes, kad esama terminala ples tai aisku, nes nauja uztruktu pastyt ne metus ar du, o esamas jau nelaiko.
                        Yra kelių trasos ir stotis RBII dokumentuose. Pagal planus jau kitąmet rudenį turi pajudėti bėgių statybos

                        Comment


                          Dar du technines prieziuros angarai igauna forma po truputi.

                          Comment


                            Kauno oro uosto keleivių terminale įrengta nemokama geriamojo vandens stotelė

                            Lietuvos oro uostai praneša, kad nuo šios savaitės Kauno oro uosto terminalo išvykimo zonoje (už aviacijos saugumo patikros) pradeda veikti nemokama geriamojo vandens stotelė keleiviams. Stotelė įrengta bendradarbiaujant su šio regiono vandens tiekimo įmone „Giraitės vandenys“.
                            https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/04/...ndens-stotele/

                            Smulkmena, bet puikios naujienos, nes daug kam tekdavo pirkti brangų vandenį už patikros zonos, į kurią savo vandens neatsineši.

                            Comment


                              Comment


                                Flightradar mačiau vakar du iš Lenkijos ir vienas iš Latvijos. Bet gal nesusiję, o remontui atskridę?
                                Bet va rašo, kad iš Lenkijos dar bus, neva lenkai į final 4?

                                Comment


                                  Ten lenku operatorius kaip suprantu, ne is Lenkijos skrenda.

                                  Comment


                                    Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                    Kauno oro uosto keleivių terminale įrengta nemokama geriamojo vandens stotelė


                                    https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/04/...ndens-stotele/

                                    Smulkmena, bet puikios naujienos, nes daug kam tekdavo pirkti brangų vandenį už patikros zonos, į kurią savo vandens neatsineši.
                                    Aš pildavausi iš krano tualete. Bet taip, bus patogiau, nes VNO vandens stotelės jau žymiai seniau buvo.

                                    Comment


                                      Kauno oro uostas

                                      Comment


                                        Kauno oro uostas ruošiasi plėtrai: papasakojo, kaip didins pralaidumą
                                        https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/06/...alaiduma-foto/

                                        Comment


                                          Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                          Kauno oro uostas ruošiasi plėtrai: papasakojo, kaip didins pralaidumą
                                          https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/06/...alaiduma-foto/
                                          Smagu, kad plečiasi..tačiau kodėl nekalbama apie geresni oro uosto susisiekimą per Rail Baltica atšaka? Ar jie nėra suinteresuoti kad valandos spinduliu Kauno oro uostą galėtų pasiekti žmonės iš Rygos, Panevėžio, Kauno bei Vilniaus? Gal geriau tada paslinkti keleivinį terminalą iš šiaurinio į pietinį / pietrytinį pakilimo tako šoną?

                                          Dar kartą pasidalinu ankstesniu pranešimu :
                                          ------------------------
                                          Pasidalinu veikiausiai kai kurių jau skaityta publikacija apie būtiną Rail Baltica atšaką į Kauno oro uostą ir galimus jos variantus (berods autorius yra forumietis):
                                          https://100minciu.wordpress.com/2021...ija-neimanoma/

                                          Ar ši tema nėra diskutuojama viešai? Kodėl atsakingi asmenys nutyli? Ir kaip juos pažadinti?




                                          Comment

                                          Working...
                                          X