Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    /\ Man atrodo, kad ten kažkokį ES "mokestį uždėjo" pigiom avialinijoms. Tad prie kasos siūlau turėti paildomus 20 litų, o Vokietijoje 3 eurus. Toks jau ten tas bordelis... Ar naudosies Norwegian Air (PLQ) ar Ryanair (KUN), juk vistiek tik kelionė iš taško A į tašką B svarbi. Man jokio bordelio dar neteko patirti abiejom skrendant (tfu, tfu, tfu per kairį petį...).
    Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
    Dordrechtas/Haarlemas
    Nesebaras/Plovdivas
    Kiolnas

    Comment


      Parašė tivoli Rodyti pranešimą
      /\ Man atrodo, kad ten kažkokį ES "mokestį uždėjo" pigiom avialinijoms. Tad prie kasos siūlau turėti paildomus 20 litų, o Vokietijoje 3 eurus. Toks jau ten tas bordelis...
      Nu baikit žmonės rašinėti nesąmones. Vienas žioplas gavo susimokėt, nes pirkdamas bilietus nurodė, kad internetu registruosis (arba registruoto bagažo nenurodė, arba jo svorį viršijo), kitam jau nauji ES mokesčiai vaidenasi. Kam nusišnekėti, jei nežinot?
      kaip?

      Comment


        registruojuosi internetu, nes irgi per ziopluma teko sumoketi registracijos mokescius, bet kai dabar registruojuosi internetu, jokiu problemu, ir jokiu papildomu mokesciu
        o buvo taip...

        Comment


          nuotraukas galima rasti www.yit.lt
          Attached Files

          Comment


            Nuotraukose jis gražesnis, realybėj nelabai.

            Comment


              Kaip suprantu is Kauno dienos straipsnio, skrydziai i Hana ir toliau bus aptarnaujami is senojo pastato, o skrydziai uz sengeno ribu - is naujojo. Keista, kad negalima buvo pastatyti vieno terminalo visoms kryptims.... Ar as klystu?

              Comment


                o siame forume bus galima rasti zmoniu, patenkintu gyvenimu ir tuo, kad visgi yra ir geru dalyku Kaune? ar cia bus visgi zyzliu forumas? tas negerai, anas negerai. myzenimas koks tai...
                viskas liuks su tuo terminalu. nera dabar lesu statyti dvigubai ar trigubai didesni. bus veliau. laikas sudelios i vietas.
                didesniems srautams bus naujas terminalas, mazesniems - senas. siuo metu. svarbu, kad galima pigiai skraidyti. ir visai kokybiskai. porai valandu ore Ryanair yra teisingas projektas.

                Comment


                  yra patenkintu, tik jie neraso, negi rasysi pranesimus tokius kaip "o saunu" , "valio" ir pan

                  Comment


                    Sveiki,
                    Sutinku su Gator nuomone. Teko šį terminalą matyti kylant nuo pamatų. Statyba vyko labai spėriai (dirbdavo iki šeštadienio vakaro). Galima visada prisikabinti prie architektūros, nes kiek žmonių, tiek ir nuomonių. Negaliu kalbėti apie jo interjerą, nes jame nebuvau, bet išorės vaizdu patenkintas. Kodėl? Pastatas minimalistiškai paprastas – stiklas, betonas ir metalas. Terminalo pagrindinė funkcija - priimti ir aptarnauti keleivius, suteikti jiems būtiną, tuo metu, komfortą. Manau, jeigu pilnai sukomplektavus terminalą (dirbs visos būtinos tarnybos, veiks kavinės, parduotuvės ir bankų filialai ir t.t.), ir jei gerai atliks savo darbą oro uosto darbuotojai – visi juo džiaugsimės. Juk jis skirtas tik 1mln. keleivių per metus aptarnavimui. Padidėjus keleivių srautui ir jei ateis kitos aviakompanijos į Karmėlavą, bus pastatytas (gal tik praplėstas į šoną) papildomas terminalas, atsiras rankovės – atkreipkite dėmesį, kad laiptai yra iš antro aukšto. Tad manau palaukime – tegu pradeda veikti pilnu pajėgumu. Nenorėkime už 67mln. litų, kad mums pastatytų Honkongo ar Paryžiaus oro uostą. Pinigų gausa ir prabanga, bei architektūra, ne visada užtikrina sklandų terminalo darbą, ką ir parodė Heathrow naujo terminalo atidarymas.
                    Rieda gatvėmis, keliais, laukais mėlyna citrina - pagauk, jei sugebėsi...

                    Comment


                      1 mln. keleivių tai 2700 keleivių per dieną, arba sakykime 20 Boeing 737 lėktuvų skrydžių. Sakyčiau kol kas tolokai Kaunui, ar ne?

                      Comment


                        Parašė Meier Rodyti pranešimą
                        1 mln. keleivių tai 2700 keleivių per dieną, arba sakykime 20 Boeing 737 lėktuvų skrydžių. Sakyčiau kol kas tolokai Kaunui, ar ne?

                        na galima paskaiciuot. i airija is kauno 2 reisai per diena ir du is ten i kauna. jau 4 lektuvi boeing 737 po 170 zmoniu, nes pilnai uzpildyti beveik visada buna.4 kart 170 jau 680 keleiviu. dar po viena reisa i London pirmyn ir atgal , dar dasideda 340 keleiviu. jau 1020. plius dar uzskomieji reisai, kelioniu agenturu skrydziai, tai ne taip ir daug lieka. o kai apsieks ta 1.000.000 per metus , tada ir statys ta antra nauja terminala
                        KAd ir kiek ponas ROMAS vaidintu teisingaji tolerasta, bet tikrai RUSAI - GALVIJU tauta ,kuri N amziu aklai seka savo apsisaukelius lyderius, turi N turtu, bet is meslo taip ir neislipa. Kada rusai gyveno gerai? Jeigu uz pasakyma "galviju tauta" uzdraudet diskutuot temon apie Ukraina, ismeskite mane visai . :)

                        Comment


                          Parašė Meier Rodyti pranešimą
                          1 mln. keleivių tai 2700 keleivių per dieną, arba sakykime 20 Boeing 737 lėktuvų skrydžių. Sakyčiau kol kas tolokai Kaunui, ar ne?
                          10 isskrendanciu, 10 atskrendanciu. Nieko nerealaus tame nematau.

                          Comment


                            Parašė Meier Rodyti pranešimą
                            1 mln. keleivių tai 2700 keleivių per dieną, arba sakykime 20 Boeing 737 lėktuvų skrydžių. Sakyčiau kol kas tolokai Kaunui, ar ne?
                            tai, kad 2007 metais ar ne puse tiek aptarnavo, bent jau kelis simtus tukst tai tikrai

                            Comment


                              Parašė Meier Rodyti pranešimą
                              1 mln. keleivių tai 2700 keleivių per dieną, arba sakykime 20 Boeing 737 lėktuvų skrydžių. Sakyčiau kol kas tolokai Kaunui, ar ne?
                              Priklauso nuo lėktuvų dydžio

                              @Gator: 2007m. KUN aptarnavo 0,39mln. keleivių.
                              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                              Comment


                                Štai paskutiniosios naujienos

                                http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=16769275

                                Gaila, kad tame straipsnyje nėra paminėti darbuotuojai kurie taip pat kenčia dėl laabai labai neprotingai suprojektuoto išvažiavimo

                                Comment


                                  nu galetu gi kanors daryti, pastatyti dar pora budeliu vietoj vienos, kur isvaziuojama ir mokama

                                  Comment


                                    Parašė Kazimieras Rodyti pranešimą
                                    nu galetu gi kanors daryti, pastatyti dar pora budeliu vietoj vienos, kur isvaziuojama ir mokama
                                    O mano manymu tų būdelių iš viso neturėtų būti, kažkoks tai lupikavimas gaunasi

                                    Comment


                                      Labai gražiai parašyta

                                      http://www.delfi.lt/news/economy/bus...hp?id=16865011

                                      Bet realybė kitokia

                                      Bagažo tvarkymo sistema nuolat stringanti ir bagažo atidavimas labai jau komplikuotas, o dar tie ratai, tai čia skaitosi patogi privažiavimo sistema, na nežinau nežinau.

                                      Comment


                                        Na, privažiavimas tai visai normalus, daug kur prie oro uostų jis ratais. Dėl bagažo nežinau, o jei ir stringa, tai nieko nepadarysi - pradžia, neveltui juk tik vieną reisą per naująjį terminalą leidžia. Kur kas blogiau būtų, jei eitų daug reisų. Šiaip terminalas pakankamai modernus, sekmadienį buvau, aišku, trūko baldų, neveikė jokios aptarnavimo įstaigos. Jei jau šiandien oficialus atidarymas, gal bent baldai sustatyti. Per jį dauguma skrydžių prasidės nuo gegužės 15 dienos.

                                        Comment


                                          Praejusia savaite skridau i Frankfurta is naujo terminalo. Pastebejau, kad priimta nauju darbuotoju,kurie nustebino mandagiu aptarnavimu. Super. Dar nepraejus saugumo patikrinimo, apsaugos darbuotojo paklausiau, ar yra rukymo vieta sterilioje zonoje - jis pasake, kad taip plius atsiprase uz laikinus nepatogumus, nes terminalas dar nevisiskai funkcionoja.... Taip pat pridure, kad dar neveikia parduotuve, taciau yra nemokamas geriamo vandens aparatas. Ir dar karta atsiprase
                                          Prisimenant tai, kad pries metus apsaugos darbuotojas grubiai vos neateme fotoaparato (uz tai kad fotografavau terminalo viduje), si karta buvau maloniai nustebintas mandagiu atsakymu ir paslaugumu

                                          Comment

                                          Working...
                                          X