KUN oro uosto srautai juokingi, kad būtų galima pagrįsti milžiniškas išlaidas infrastruktūrai. Aišku norėtųsi, bet tikrai nėra taip, kad ten, Briuselyje tiesiog dalina laisva ranka ES pinigus geležinkeliams statyt. Jei taip būtų gal ir pats Briuselio Charleroi oro uostas su 8mln+ keleivių turėtų geležinkelio jungtį? Net švedai savo Arlanda oro uostui (25mln+ keleivių) geležinkelio liniją statė su privačiais investuotojais.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Bent jau Arlanda turėjo ~2km nuo oro uosto einančią liniją, bet teko padaryti beveik 19km lankstą norint įrengti patogiai ir išgauti reikiamus radiusus. KUN atveju linija praeina dar arčiau ir galbūt užtektų 10km lanksto, bet tai švedams kainavo 6 mlrd. SEK, kas įvertinus infliaciją šiais laikais atitiktų 800mln. EUR. Už privilegiją naudotis traukinių stotim keleivis turi sumokėti 130SEK (11,5EUR) + pačio traukinio bilieto kainą. Kas gana brangu, nes pats bilietas kainuoja kažkur ~4EUR, kiek pamenu ir taupantys renkasi pavažiuoti vieną stotelę autobusu iki gretimo kaimo Marsta kur persėdi į traukinį be oro uosto mokesčio.Parašė Gator Rodyti pranešimąO minėti uostai turi/turėjo geležinkelį privestą prie pat paliliko tako kaio bus Kaune?
Šarlerua pažiūrėjus į žemėlapį irgi turi liniją praeinančią už ~2km nuo pakilimo tako.Paskutinis taisė evil; 2023.04.04, 09:31.
- 2 patinka
Comment
-
Arba galima pravesti jungti kitoj pusej oro uosto ir pastyt nauja terminala. Butu ir pigiau, ir galima butu pastyt terminala, kuris atitiktu isaugsiancius poreikius (vis gi Vilniaus oro uostas turi ribota capacity ir Kauno oro uostas augs). Sena terminala galima butu parduoti avaicijos industrijai, kuri Kauno oro uoste auga sparciai. Kitaip tariant WIN-WIN situacija.Parašė evil Rodyti pranešimą
Bent jau Arlanda turėjo ~2km nuo oro uosto einančią liniją, bet teko padaryti beveik 19km lankstą norint įrengti patogiai ir išgauti reikiamus radiusus. KUN atveju linija praeina dar arčiau ir galbūt užtektų 10km lanksto, bet tai švedams kainavo 6 mlrd. SEK, kas įvertinus infliaciją šiais laikais atitiktų 800mln. EUR. Už privilegiją naudotis traukinių stotim keleivis turi sumokėti 130SEK (11,5EUR) + pačio traukinio bilieto kainą. Kas gana brangu, nes pats bilietas kainuoja kažkur ~4EUR, kiek pamenu ir taupantys renkasi pavažiuoti vieną stotelę autobusu iki gretimo kaimo Marsta kur persėdi į traukinį be oro uosto mokesčio.
Šarlerua pažiūrėjus į žemėlapį irgi turi liniją praeinančią už ~2km nuo pakilimo tako.
- 4 patinka
Comment
-
Taip ir buvo planuota nuo pat pradžių. Bet nugalėjo nesveikas protas.Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
Arba galima pravesti jungti kitoj pusej oro uosto ir pastyt nauja terminala. Butu ir pigiau, ir galima butu pastyt terminala, kuris atitiktu isaugsiancius poreikius (vis gi Vilniaus oro uostas turi ribota capacity ir Kauno oro uostas augs). Sena terminala galima butu parduoti avaicijos industrijai, kuri Kauno oro uoste auga sparciai. Kitaip tariant WIN-WIN situacija.
Comment
-
Vėlgi, manau, kad čia problema ilgalaikės strategijos nebuvimas ir neužtikrintumas. Vis buvo kalbama apie kažkokį naują oro uostą tarp Vilniaus ir Kauno kas praktiškai garantuotų KUN, kaip keleivinio oro uosto, uždarymą. Tokiu atveju rekonstruoti oro uostą atrodo beprasmiškas pinigų taškymas.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Taip ir buvo planuota nuo pat pradžių. Bet nugalėjo nesveikas protas.
Comment
-
Klausimas tik, kodėl ta strategija vis dar neatsiranda, nors viskas jau žymiai aiškiau nei prieš 15 metų?
Juolab, kad tai leistų nušauti 3-is zuikius vienu šūviu: užtvirtinti RBII (nebrangią) atšakos trasą, įrengti sutapdintą stoties ir oro uosto terminalą (ir nebeplėsti senojo šiaurės dalyje), pastatyti Karmėlavos aplinkkelį.
Comment
-
Nes tų, kuriuos išrenkam strategija užsibaigia tuo kaip įsiteikti rinkėjams ir neprakišti sekančių rinkimų ir kuo daugiau pakenkti konkurentam (kitaip tariant viską ką sugalvojo ankstesnė valdžia reikia stabdyti), o visi postai ministerijose skirtomi pagal lojalumą partijai, o ne pagal sugebėjimus. Na ir faktas tas, kad protingi renkasi privatų sektorių vietoj viešojo lemia, kad visi sprendimai yra max 4-5m į priekį, o paskui bus matyti kaip vėl vartytis.Parašė Sula Rodyti pranešimąKlausimas tik, kodėl ta strategija vis dar neatsiranda, nors viskas jau žymiai aiškiau nei prieš 15 metų?
Juolab, kad tai leistų nušauti 3-is zuikius vienu šūviu: užtvirtinti RBII (nebrangią) atšakos trasą, įrengti sutapdintą stoties ir oro uosto terminalą (ir nebeplėsti senojo šiaurės dalyje), pastatyti Karmėlavos aplinkkelį.
Comment
-
Tai pala, koks dabar planas del gelezinkelio vezios? Nes, kad esama terminala ples tai aisku, nes nauja uztruktu pastyt ne metus ar du, o esamas jau nelaiko.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Taip ir buvo planuota nuo pat pradžių. Bet nugalėjo nesveikas protas.
Comment
-
Yra kelių trasos ir stotis RBII dokumentuose. Pagal planus jau kitąmet rudenį turi pajudėti bėgių statybosParašė TrippleA Rodyti pranešimą
Tai pala, koks dabar planas del gelezinkelio vezios? Nes, kad esama terminala ples tai aisku, nes nauja uztruktu pastyt ne metus ar du, o esamas jau nelaiko.
Comment
-
Kauno oro uosto keleivių terminale įrengta nemokama geriamojo vandens stotelė
https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/04/...ndens-stotele/Lietuvos oro uostai praneša, kad nuo šios savaitės Kauno oro uosto terminalo išvykimo zonoje (už aviacijos saugumo patikros) pradeda veikti nemokama geriamojo vandens stotelė keleiviams. Stotelė įrengta bendradarbiaujant su šio regiono vandens tiekimo įmone „Giraitės vandenys“.
Smulkmena, bet puikios naujienos, nes daug kam tekdavo pirkti brangų vandenį už patikros zonos, į kurią savo vandens neatsineši.
- 6 patinka
Comment
-
Aš pildavausi iš krano tualete. Bet taip, bus patogiau, nes VNO vandens stotelės jau žymiai seniau buvo.Parašė Gator Rodyti pranešimąKauno oro uosto keleivių terminale įrengta nemokama geriamojo vandens stotelė
https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/04/...ndens-stotele/
Smulkmena, bet puikios naujienos, nes daug kam tekdavo pirkti brangų vandenį už patikros zonos, į kurią savo vandens neatsineši.
- 1 patinka
Comment
-
Kauno oro uostas ruošiasi plėtrai: papasakojo, kaip didins pralaidumą
https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/06/...alaiduma-foto/
Comment
-
Smagu, kad plečiasi..tačiau kodėl nekalbama apie geresni oro uosto susisiekimą per Rail Baltica atšaka? Ar jie nėra suinteresuoti kad valandos spinduliu Kauno oro uostą galėtų pasiekti žmonės iš Rygos, Panevėžio, Kauno bei Vilniaus? Gal geriau tada paslinkti keleivinį terminalą iš šiaurinio į pietinį / pietrytinį pakilimo tako šoną?Parašė Gator Rodyti pranešimąKauno oro uostas ruošiasi plėtrai: papasakojo, kaip didins pralaidumą
https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/06/...alaiduma-foto/
Dar kartą pasidalinu ankstesniu pranešimu :
------------------------
Pasidalinu veikiausiai kai kurių jau skaityta publikacija apie būtiną Rail Baltica atšaką į Kauno oro uostą ir galimus jos variantus (berods autorius yra forumietis):
https://100minciu.wordpress.com/2021...ija-neimanoma/
Ar ši tema nėra diskutuojama viešai? Kodėl atsakingi asmenys nutyli? Ir kaip juos pažadinti?

- 10 patinka
Comment
Comment