Parašė Ciurlionis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Bet tu supranti, kad negali pagal vienintelį tiesioginį ir tuo pačiu jungimą turintį Ryanair maršrutą, grįsti visos aviacijos kainodaros. Nes dažniausiai aviacijoje tiesioginis maršrutas yra brangesnis, nei tas su jungimu.Parašė andyour Rodyti pranešimą
Tai ir migracinės kryptys nėra jautrios laikui. Jeigu VNO nebesiplės, tai ten įsivyraus pelningos verslo kelionės dėl augančio verslo Vilniaus mieste. Visi kiti skris per Kauną. Dėl to ir dvigubai pigiau skristi į Neapolį su ta pačia aviakompanija iš Kauno nei iš Vilniaus.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Absoliuti dauguma skrydžių iš VNO yra tokiais laikais, kad į savo kitą lėktuvą galėtum persėsti per 1-2 h, nebent skrendi į Nairobį ir AMS reikės, kokias 5 valandas palaukti.Parašė andyour Rodyti pranešimąTai kad apskritai panagrinėjus skrydžius, galimybių persėsti tą pačią dieną būną labai mažai. Pati Ryanair savo paslaugą pristatė gana vėlai. Ką tai sako? Nežinau kaip su verslo kelionėm, ten gi niekas netaupo smarkiai.
O kad galimybių persėsti nebūtų tą pačią dieną, na nežinau
Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Aš turėjau omeny Ryanair ir Wizzair.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Absoliuti dauguma skrydžių iš VNO yra tokiais laikais, kad į savo kitą lėktuvą galėtum persėsti per 1-2 h, nebent skrendi į Nairobį ir AMS reikės, kokias 5 valandas palaukti.
O kad galimybių persėsti nebūtų tą pačią dieną, na nežinau
Comment
-
Memingenas, Frankfurtas-Hanas, Šarlerua, dar reikia?Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Gyvenate praeitimi kolega
Na kokios avialinijos dar skraido į nuošalesnius oro uostus? Atmeskim paryžiaus Beauvais, kas dar lieka, na nebent Bergamo, na gerai gal Stansted į tą kategoriją patektų? Kas dar?
- 1 patinka
Comment
-
Perkeliama bazė į FRA ir BRU.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
Memingenas, Frankfurtas-Hanas, Šarlerua, dar reikia?
Aviate, navigate, communicate
- 1 patinka
Comment
-
Jei tai tiesa,tai tikrai smagu..... PAVASARĮ – NAUJAS SKRYDIS IŠ KAUNO Į VARŠUVĄ
http://m.kauno.diena.lt/naujienos/ka...varsuva-826938
Comment
-
Na, matau, kad visgi suklydau. Pasirodo, jau ir į Miuncheno oro uostą ateina LCC. Ryanair paleidžia maršrutą Dublinas-Miunchenas.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Perkeliama bazė į FRA ir BRU.
Smagu, kad LCC po truputį keliasi į pagrindinius oro uostus.
Comment
-
Šiaip nereikia maišyti skirtingų dalykų. Vilnisu ir Kaunas yra du pagrindiniai šalies miestai, jų dydžių ir reikšmės skirtumas nieko panašaus į dydžių ir reikšmės skirtumus trap Paryžiaus ir Bovė, tarp Frankfuto ir Hano, tarp Londono ir Stanstedo, tarp Milano ir Bergamo, tarp Miiuncheno ir Memingeno ir tt.
Visiškai skirtingo sistuacijos reikšmės prasme.
Panašesnės situacijos būtų jei Roma ir Milanas, Berlynas ir Miunchenas, Amsterdamas ir Roterdamas ir tt būtų nutolę per 100 km vienas nuo kito. Tai būtų dviejų skirtingų miestų pagrinciniai oro uostai, o ne vienas "nepagrindinis" svarbesnio miesto oro uostas
Comment
-
Taip, šitą suprantu ir nelyginuParašė Gator Rodyti pranešimąŠiaip nereikia maišyti skirtingų dalykų. Vilnisu ir Kaunas yra du pagrindiniai šalies miestai, jų dydžių ir reikšmės skirtumas nieko panašaus į dydžių ir reikšmės skirtumus trap Paryžiaus ir Bovė, tarp Frankfuto ir Hano, tarp Londono ir Stanstedo, tarp Milano ir Bergamo, tarp Miiuncheno ir Memingeno ir tt.
Visiškai skirtingo sistuacijos reikšmės prasme.
Panašesnės situacijos būtų jei Roma ir Milanas, Berlynas ir Miunchenas, Amsterdamas ir Roterdamas ir tt būtų nutolę per 100 km vienas nuo kito. Tai būtų dviejų skirtingų miestų pagrinciniai oro uostai, o ne vienas "nepagrindinis" svarbesnio miesto oro uostas

Mano atsakymas, suprantu, kad ne visai atitinka KUN temą, tiesiog paminėjau, kad iš tiesų LCC kompanijos keliasi iš nuošalės oro uostų į pagrindinius įvairių didmiesčių oro uostus.
Comment
-
Amsterdamas-Roterdamas 70 km. Amsterdamo oro uostas 63 mln, Roterdamo oro uostas 1.6 mln keleivių.Parašė Gator Rodyti pranešimąPanašesnės situacijos būtų jei Roma ir Milanas, Berlynas ir Miunchenas, Amsterdamas ir Roterdamas ir tt būtų nutolę per 100 km vienas nuo kito. Tai būtų dviejų skirtingų miestų pagrinciniai oro uostai, o ne vienas "nepagrindinis" svarbesnio miesto oro uostas
Comment
-
Ką tu čia norėjai pasakyti? Ar aš sakiau, kad Roterdamo uostas konkuruoja su Amsterdamo?Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Amsterdamas-Roterdamas 70 km. Amsterdamo oro uostas 63 mln, Roterdamo oro uostas 1.6 mln keleivių.
Viso labo ką norėjau pasakyti, kad Roterdamo uostas negali būti ir nėra vadinamas "ne pagrindiniu" Amsterdamo oro uostu. Jis yra tiesiog Roterdamo uostas.
Comment
-
Tą kad Roterdamo oro uostas net ir būdamas pagrindiniu oro uostu gausiau apgyvendintoje teritorijoje (Roterdamo-Hagos metropolitan area: 2,7 mln, kai Amsterdamo metropolitan area: 2,4 mln), šalia labai svarbių tiek politiškai, tiek ekonomiškai miestų, vis tiek nesugeba konkuruoti su Amsterdamu oro uostu. Vieninteliai skrydžiai Roterdame yra keli atostoginiai, keli vienos pigios avialinijos (Transavia) ir vienas verslo į London City. Visos kitos avialinijos, net ir pigios (Transavia, EasyJet, Vueling, Ryanair) skraido į Amsterdamą, nors atrodo pigiau ir paprasčiau būtų skraidyti į Roterdamą, kur ir potenciali rinka nemaža. Aišku susisiekimas ten toks, kad iš Amsterdamo oro uosto Roterdamą ar Hagą pasieksi per pusvalandį traukiniu.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Ką tu čia norėjai pasakyti? Ar aš sakiau, kad Roterdamo uostas konkuruoja su Amsterdamo?
Viso labo ką norėjau pasakyti, kad Roterdamo uostas negali būti ir nėra vadinamas "ne pagrindiniu" Amsterdamo oro uostu. Jis yra tiesiog Roterdamo uostas.
Vienintelis dalykas, kas dar "gelbėja" Kauno oro uostą - ganėtinai lėtas susisiekimas tarp Kauno ir Vilniaus oro uosto. Ir verslo plėtrai Kauno regione, manau, būtų efektyviau ne pavienis skrydis į vieną kitą hubą, bet smarkiai pagerintas susisiekimas su VNO (bent iki ~40 min). Didesnis Vilniaus skrydžių pasirinkimas ir su tuo susiję patogesni skrydžių tvarkaraščiai verslo skrydžiams yra patogiau nei prisiderinimas prie vieno ar dviejų skrydžių per dieną į hub'us. Tiesioginiai gali būti nebent į tą miestą, iš kurio yra daug investuotuojų - kaip pvz prieš kelis metus, po flyLAL bankroto skrydžio iš Vilniaus į Stokholmą net nebuvo - dabar išsiplėtus iš Švedijos atkeliamiems paslaugų centrams tai yra vienas populiariausių maršrutų Vilniuje, bet nežinau ar Kaunas dabar tokį miestą turi, į kurį vieną yra verslo srautas toks, kad užtektų skrydžiui.
Comment
-
Ne, tikisi, kad vienas kitam netrukdys. Atsiras "vystytojai".Parašė liutass Rodyti pranešimąTai jau nelaukia konsesininko? Patys parceliuoja?
Comment
-
Turėtų būti simbiozė, kaip Vilniaus energijos atveju. Mums kaip klientams svarbiau, kad pajudėtų oro uostų vystymasis. VNO kai kas nepasikeitę dar nuo Aeroflot laikų.Parašė liutass Rodyti pranešimąo jeigu konsesininikui pasirodys kitaip?
Comment
Comment