Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    O kam isvis oro uostai reikalingi?
    O tai i vilniu lektuviukai jau nebetelpa?

    Comment


      Tikrai nemanau, kad didelė problema suderinti skrydžius į/iš Kauno, tai tik nedidelis formalumas ir deja tikrai nemanau, kad šis centralizavimas padės atsirasti papildomiems skrydžiams, nes priežastis kodėl jų yra tiek kiek yra slypi ne čia. Šiek tiek sumažinti administravimo kaštus - turėtų padėti, kas žinoma nėra blogai.

      Comment


        Parašė liutass Rodyti pranešimą
        O tai i vilniu lektuviukai jau nebetelpa?
        Esam mes šiuo klausimu anksčiau šioje temoje diskutavę, su daug pavyzdžių, palyginimų ir pan. KUN toks koks yra ir ten kur yra perspektyvų kaip normalus keleivinis oro uostas praktiškai neturi, tačiau kaip orlaivių aptarnavimo centras, galbūt krovinių gabenimo/paskirstymo centras galėtų sėkmingai funkcionoti, o tai taip pat kuria darbo vietas ir pridėtinę vertę.

        Comment


          Yra tų perspektyvų ir puikiai galima matyti tai vasaros sezonu, kai oro uostas funkcionuoja normaliu režimu. Žinoma, kai dirbtinai tam trukdoma, tuomet situacija keičiasi. Jei nebus pasiūlos, iš kur gali būti paklausa. Čia kaip sovietmečiu atsakydavo į klausimą, kodėl parduotuvėj nėra bananų - todėl, kad nieks nesiteirauja jų. KUN atveju, labai daug kas teiraujasi ir pasigenda skrydžių, kai jų būna mažai.

          Comment


            Parašė liutass Rodyti pranešimą
            O tai i vilniu lektuviukai jau nebetelpa?
            Kauno perspektyvos yra labai didelės, kaip pauliaK minėjo orlaivių taisymas- ypač jei FL atidarys long haul angarą NVS šalių lėktuvams.
            Antra - Kaunas galėtų būti puikus charterinis, bei sezoninių skrydžių oro uostas, nes yra labai lengvai pasiekiamas didžiajai daliai Lietuvos, kas diena daugėja keliaujančių per Kauną iš Baltarusijos, Kaliningrado srities, bei šiaurės rytų Lenkijos.

            Bei trečia- cargo, arba krovinių gabenimas. Jei į Karmėlava būtų nutiesta europinė geležinkelio vėžė ir tada belieka išnaudoti faktotius, kad Ryga, to neturės dar keletą metų. Tuomet reikia gerų lobistų, kurie prisiviliotų kinus, korėjiečius. Žinoma dauguma, kurie skraidė su cargo į frankfurtą, skraidys ir toliau. Bet yra begalės azijos kompanijų, kurios mielai taupys. Tad jei Kauno valdžia sugebėtų, tai išnaudoti, KUN gyventų savo aukso amžių. O Ryga sedėtų su vieninteliu Atlas reisu per savaitę
            Aviate, navigate, communicate

            Comment


              Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
              Kauno perspektyvos yra labai didelės, kaip pauliaK minėjo orlaivių taisymas- ypač jei FL atidarys long haul angarą NVS šalių lėktuvams.
              Antra - Kaunas galėtų būti puikus charterinis, bei sezoninių skrydžių oro uostas, nes yra labai lengvai pasiekiamas didžiajai daliai Lietuvos, kas diena daugėja keliaujančių per Kauną iš Baltarusijos, Kaliningrado srities, bei šiaurės rytų Lenkijos.

              Bei trečia- cargo, arba krovinių gabenimas. Jei į Karmėlava būtų nutiesta europinė geležinkelio vėžė ir tada belieka išnaudoti faktotius, kad Ryga, to neturės dar keletą metų. Tuomet reikia gerų lobistų, kurie prisiviliotų kinus, korėjiečius. Žinoma dauguma, kurie skraidė su cargo į frankfurtą, skraidys ir toliau. Bet yra begalės azijos kompanijų, kurios mielai taupys. Tad jei Kauno valdžia sugebėtų, tai išnaudoti, KUN gyventų savo aukso amžių. O Ryga sedėtų su vieninteliu Atlas reisu per savaitę
              Jeigu viso to reiketu, jau senai butu, o jei nera, vadinasi niekam nereikia. Be to, ta pati galima ir Vilniuje padaryti. Tiesa, o kam reikalingas Palangos oro uostas?

              Comment


                Vilniuje, to padaryti negalima, nes net galimybių tam nėra. Palanga yra regioninis oro uostas, skirtas, tam regione gyvenantiems.
                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  Parašė liutass Rodyti pranešimą
                  Jeigu viso to reiketu, jau senai butu, o jei nera, vadinasi niekam nereikia. Be to, ta pati galima ir Vilniuje padaryti. Tiesa, o kam reikalingas Palangos oro uostas?
                  Nesakau, kad to mirtinai reikia, bet čia yra potencialas, kurį galima pabandyti išnaudoti. Su orlaivių aptarnavimo bazėmis pradžia jau padaryta, o tai visada sunkiausia. Su cargo pradžia taip pat buvo, deja ne dėl KUN kaltės nutrūko. Geležinkelio linija kas be ko būtų papildomas privalumas.

                  Dėl PLQ, tai jis yra gerokai toli tiek nuo Vilniaus, tiek nuo Rygos ir šalia turi didelį miestą, uostą, taip pat turizmui patrauklių objektų, kuriuos gali aptarnauti. Ir kaip regioninis oro uostas turi potencialą, kuris mano nuomone toli gražu nėra pilnai išnaudojamas. Realiai PLQ turi didžiausią potencialą ženkliai ūgtelėti, jei pagaliau pavyktų pradžiai bent porą krypčių atidaryti populiariausiomis emigracinėmis kryptimis LCC pagalba.

                  Vėliau, poros metų bėgyje galbūt ir kokia AirLituanica turės galimybę atidaryti keletą verslui reikalingesnių maršrutų Europos viduje, nes sprendžiant iš SAS kainų Palangoje, paklausa pastarieji nesiskundžia.

                  Comment


                    Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                    nes sprendžiant iš SAS kainų Palangoje, paklausa pastarieji nesiskundžia.

                    SAS labai didele dali klienturos sudaro, skandinavu verslininkai, bei su tuo susije zmones, nemaza dalis dirbanciuju skandinavijos pramoneje, bei laivininkysteje-uz kuriuos moka imones. SAS yra monopolininkas su Norwegian ten, todel, kad ir tai paciai AL paleisti marsruta i BGO ir OSL, butu tikrai pelninga.
                    Aviate, navigate, communicate

                    Comment


                      O del KUN, be abejo, tai nera mirtinai reikalinga, bet tureti stipru cargo ir long haul aptarnavimo oro uosta, butu zenklus ekonominis postumis, tiek Kaunui tiek visam regionui, pridekimu, logistikos, bei kroviniu pervezimo imones, gelezinkelius. Bet tai vystit reiktu visais turimais kanalais.
                      Aviate, navigate, communicate

                      Comment


                        KUN yra geras orouostas būtent cargo ir jam nesimėtant būtų protinga orientuotis tą kryptimi, pasistatyti terminalą ( kaip kad FEDEX turi), tapti visos ES kokios stambios kompanijos pagrindiniu skirstymo centru. O Lietuvai būtų paranku atnaujinti jau numarintą projeką dėl vieno bendro Vilniaus - Kauno orouoste (buvo kalbama apie elektrėnus ar tai Vievį tiesa pasakius ten būtų įdealu ties Vieviu pasistatyti orouostą su dviem takais, kurių vienas galėtų priimti stambius lėktuvus, o kitas regional. O VNO reikėtų palikti tik kaip VIP orouostą.

                        Comment


                          Ir tarptautinį šachmatų turnyrą Vievyje dar reikia surengt.
                          Got sun in my face, sleeping rough on the road

                          Comment


                            Parašė Little_man Rodyti pranešimą
                            KUN yra geras orouostas būtent cargo ir jam nesimėtant būtų protinga orientuotis tą kryptimi, pasistatyti terminalą ( kaip kad FEDEX turi), tapti visos ES kokios stambios kompanijos pagrindiniu skirstymo centru. O Lietuvai būtų paranku atnaujinti jau numarintą projeką dėl vieno bendro Vilniaus - Kauno orouoste (buvo kalbama apie elektrėnus ar tai Vievį tiesa pasakius ten būtų įdealu ties Vieviu pasistatyti orouostą su dviem takais, kurių vienas galėtų priimti stambius lėktuvus, o kitas regional. O VNO reikėtų palikti tik kaip VIP orouostą.
                            Viskas gražu ir teisinga būtų, tačiau tol kol dabartinė infrastruktūra daugiau nei pakankamai adekvati esamiems srautams Lietuvoje to iš principo nereikia, turiu omenyje naują oro uostą.

                            Comment


                              Hehe, Ryanair mažinimas baigėsi tuom, kad iš KUN šią žiemą jie turės daugiau krypčių ir skrydžių nei praėjusią: prisidėjo Dublinas ir... Paphos.

                              Ką jie galvoja žiemą su tokia kryptim tai man kol kas nelabai daeina.
                              Got sun in my face, sleeping rough on the road

                              Comment


                                Petrozilijau, Simono Bartkaus forume vienas pilietis sakė, kad gruodį dar visai galima degintis ir maudytis, o sausį-vasarį visai gerai pažintiniam turizmui. Be to, kaip supratau, čia iš Kipro pusės buvo prašymas Ryanair (gal ir ne už veltui), kad kryptis išlaikytų žiemai iš Paphos.

                                Comment


                                  Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                                  Hehe, Ryanair mažinimas baigėsi tuom, kad iš KUN šią žiemą jie turės daugiau krypčių ir skrydžių nei praėjusią: prisidėjo Dublinas ir... Paphos.

                                  Ką jie galvoja žiemą su tokia kryptim tai man kol kas nelabai daeina.
                                  Kad nebuvo sakoma jog mazins butent palyginus su praejusia ziema, kuri ir taip buvo rekordiskai sumazinta del sostines veiksmu. Jau daugiau mazint nebutu net imanoma islaikant baze.

                                  Man idomu kodel neatidaro Kanaru krypties ziema, juk net 3-4 ryanair or uostai ten yra ir poilsiautoju tikrai netruktu is Lietuvos kas noretu kazko idomiau ar tvarkingiau nei Egiptas kalbant apie papludimio atostogas ziema.

                                  Comment


                                    Toli tie Kanarai, matyt apsimoka nebent iš Skandinavijos skristi tokius atstumu, kur klientai mokesni..

                                    Comment


                                      Kanaruose kainos tikrai didesnės, nei Kipre. Beto tai ir kultūrinis dalykas, dauguma lietuvių atostogauja vasara, tie patys skandinavai, dalina turimas atostogas į vasaros ir žiemos. Bet manau, kad vienas savaitinis reisas tikrai būtų vykęs.
                                      Tuo tarpu Wizz, siūlo Tel Avivą, kur pora laipsnių šilčiau, anksčiau ar vėliau ir Dubajų turėtų atidaryti.
                                      Aviate, navigate, communicate

                                      Comment


                                        Kanaruose yra vasarinis oras ziema, o Kipre kaip ir kitose vidurzemio juros salose tik siltas. 5 ar 10 sutaupyti eurai del trim centais mazesniu ar didesniu kainu per kelione cia absoliuciai nezaidzia. O apskrita Kanaruose pigu kaip ir Ispanijoj. Netgi lietuviams pigu kalbant ir apie maista, ir apie gerimus, ir apie turistini apgyvendinima. Gal net ir apskritai apgyvendinimas, maistas ir gerimai pigiau nei pacioje Lietuvoje
                                        Del ziemos - lietuviai neatostogauja ziema, nes paprasciausiai tai yra brangu (reikia skristi i kitus zemynus). Na prisnerkstas Egiptas dar yra, bet jis ne visiems priimtinas.

                                        Comment


                                          Nuskriausti Kauną grasinęs „Ryanair“ skraidins į daugiau miestų

                                          Penktadienį, rugpjūčio 2 d., „Ryanair” išplatino pranešimą spaudai, kuriame skelbiama, kad ateinantį žiemos sezoną iš Kauno oro uosto bus vykdomi skrydžiai į Bristolį (Didžioji Britanija), Kaljarį (Italija), Dubliną (Airija), Frankfurto Haną (Vokietija), Londono Liutono (Didžioji Britanija), Londono Stenstedo (Didžioji Britanija), Oslo Rygge (Norvegija) ir Pafosą (Kipras).
                                          Aviate, navigate, communicate

                                          Comment

                                          Working...
                                          X