Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    o kodėl taip buvo?

    Comment


      /\
      Greičiausiai važiuoja "pagal grafiką". Čia bendrai viso viešojo transporto problema, kad jis juda maksimaliai lėtai, nesvarbu yra galimybė judėti greičiau ar ne.

      Comment


        Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
        /\
        Greičiausiai važiuoja "pagal grafiką". Čia bendrai viso viešojo transporto problema, kad jis juda maksimaliai lėtai, nesvarbu yra galimybė judėti greičiau ar ne.
        Problema yra, kad VT atstumą tarp stotelės A ir B turi nuvažiuoti per fiksuotą x minučių, nesvarbu pikas, ne pikas, naktis ar diena, vienas tas autobusas kelyje ar ne vienas, atkarpoje esantys šviesoforai veikia/neveikia. O grafikai daryti taip, kad nebūtų vėlavimų piko valandomis, t.y. palikta laiko ir visoms įmanomoms raudonoms šviesoms, visoms bobutėms perėjose, kontrolei, invalidui su vėžimėliu įsirioglint ir tt. Seniai kėliau siūlymą diferencijuoti tą x minučių į piko ir ne piko.

        Comment


          Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
          /\
          Greičiausiai važiuoja "pagal grafiką". Čia bendrai viso viešojo transporto problema, kad jis juda maksimaliai lėtai, nesvarbu yra galimybė judėti greičiau ar ne.
          Tą savaitgalį, kai važiavau su 29 autobusu, buvau Olandijoje. Važiavau su maršrutiniu autobusu. Tai autobusas, kai išvažiavo už miestelio, važiavo maždaug 90 km/h greičiu. Autobusas buvo su priekaba, pilnas stovinčių žmonių.

          Šitoj vietoj mūsų valdininkų smegenys dar nesugeba mastyti vakarietiškai... Jie labai mėgsta viską daryti "kaip Vakaruose", deja tie jų nusižiūrėti pavyzdžiai dažniau būna nevykę, Lietuvai netinkantys, o tai, kas būtų naudinga žmonėms, jiems kažkodėl netinka...
          Mano blogas

          Comment


            Parašė disident Rodyti pranešimą
            Problema yra, kad VT atstumą tarp stotelės A ir B turi nuvažiuoti per fiksuotą x minučių, nesvarbu pikas, ne pikas, naktis ar diena, vienas tas autobusas kelyje ar ne vienas, atkarpoje esantys šviesoforai veikia/neveikia. O grafikai daryti taip, kad nebūtų vėlavimų piko valandomis, t.y. palikta laiko ir visoms įmanomoms raudonoms šviesoms, visoms bobutėms perėjose, kontrolei, invalidui su vėžimėliu įsirioglint ir tt. Seniai kėliau siūlymą diferencijuoti tą x minučių į piko ir ne piko.
            Laikas nėra fiksuotas, jis yra diferencijuotas. Tai galima pamatyti panagrinėjus tvarkaraščius. Deja, yra "iš aukščiau" nuleistas reikalavimas, kad miesto transportas važiuotų ne didesniu kaip kažkokiu greičiu (kažkur apie 30 km/h, tiksliai nepamenu). Tai yra ekspoatacinis greitis, sudarant tvarkaraščius į tai atsižvelgiama. Jei grafikas būtų sudarytas vadovaujantis didesniu greičiu, būtų pažeistas kažkuris normatyvas. Kuo daugiau parke yra žemagrindžių autobusų, tuo mažesnis bus ekspoatacinio greičio vidurkis.
            Dar šiek tiek rezervui laiko pridedama dėl bilietų pardavinėjimo.
            Iš tiesų, kalbant apie rytinius ir vėlyvus vakarinius reisus, reikėtų autobusams sumažinti kelionės laiką tose atkarpose, kur nevažinėja troleibusai.
            Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
            Tą savaitgalį, kai važiavau su 29 autobusu, buvau Olandijoje. Važiavau su maršrutiniu autobusu. Tai autobusas, kai išvažiavo už miestelio, važiavo maždaug 90 km/h greičiu. Autobusas buvo su priekaba, pilnas stovinčių žmonių.

            Šitoj vietoj mūsų valdininkų smegenys dar nesugeba mastyti vakarietiškai... Jie labai mėgsta viską daryti "kaip Vakaruose", deja tie jų nusižiūrėti pavyzdžiai dažniau būna nevykę, Lietuvai netinkantys, o tai, kas būtų naudinga žmonėms, jiems kažkodėl netinka...
            Kad pasižiūrėk į mūsų keleivius - daugelis bobučių ir visokie darbininkai burbekliai. Rašo skundus, kad nukrito, susižeidė. Bet kasdien tenka matyti, kaip patys keleiviai nei viena ranka nesilaikydavo - stovi transporte, svirduliuoja, o jau kai staigiau stabteli, tai iškart burnoja ant vairuotojo. Tuščia smegeninė. Deja, tokie diktuoja sąlygas.
            Paskutinis taisė Ametistas; 2011.04.08, 22:23.
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Parašė John
              Turint omeny kainą (13Lt) kažkas čia nesiriša... vos 15km nuo Kauno centro, kelionė truks 1 val. (gerai, kad ne visą dieną), o kaina 13Lt. Tiesą sakant, skamba gana absurdiškai. Kelionė tokioje situacijoje turėtų trukti daugiausiai 30minučių.
              Tai is esmes tiek ir trunka. Is Oro uosto isvyksta tarkim 11:05 ir jau 11:35 buna senamiestyje (Amberton viesbutis). Po to jau po miesta duodasi su 5 minuciu sustojimais, todel ir susidaro. Bet realiai iki senamiescio atveza per 30 minuciu. Viskas teisinga.

              Comment


                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                Kad pasižiūrėk į mūsų keleivius - daugelis bobučių ir visokie darbininkai burbekliai. Rašo skundus, kad nukrito, susižeidė. Bet kasdien tenka matyti, kaip patys keleiviai nei viena ranka nesilaikydavo - stovi transporte, svirduliuoja, o jau kai staigiau stabteli, tai iškart burnoja ant vairuotojo. Tuščia smegeninė. Deja, tokie diktuoja sąlygas.
                Vadovaujantis tokia logika, mes vis dar važinėtumėm arklių traukiamais vežimais, nes kai atsirado automobiliai, tai buvo berods iš nepatenkintų reikalavimas, kad prieš kiekvieną automobilį eitų žmogus su vėliavėle - kad arkliai nepasibaidytų..

                Tik nereikia sakyti, kad negalima apeiti ir pastatyti tokius burbančius į vietą - tam reikia tik noro ir valios.

                O apie iš "viršaus" nuleidžiamus reikalavimus greičiui - tai ir sakau, kad nepaisant visko, situaciją vis dar valdo sustabarėję seni pirdūnai, kurie nori viską daryti kaip jiems geriau, o ne kaip žmonėms būtų gerai....
                Mano blogas

                Comment


                  Aš manau kad į oro uostą apart 29 autobuso maršruto kuris stoja prie kiekvieno stulpo reikalingas ir 29-EXPRESS, kuris važiuotu tuo pačiu maršrutu, bet stotu mieste tik pagrindinių višojo transporto mazgų stotelese o užmietyje tik pačiame oro uoste. Ekspresai turi buti suderinti su lektuvu reisais.
                  Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                  Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                  Comment


                    Parašė Gator Rodyti pranešimą
                    ...Bet realiai iki senamiescio atveza per 30 minuciu. Viskas teisinga.
                    O nuo senamiesčio į oro uostą - valanda!
                    Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                    Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                    Comment


                      Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                      Aš manau kad į oro uostą apart 29 autobuso maršruto kuris stoja prie kiekvieno stulpo reikalingas ir 29-EXPRESS, kuris važiuotu tuo pačiu maršrutu, bet stotu mieste tik pagrindinių višojo transporto mazgų stotelese o užmietyje tik pačiame oro uoste. Ekspresai turi buti suderinti su lektuvu reisais.
                      Tai juk jau yra toks 29E maršrutas. Galėtų jis ir dienos metu kursuoti. Manau, keleivių tikrai būtų, jei grafiką protingai sudarytų ir priderintų prie skrydžių tvarkaraščių. 29 autobusas tuomet važiuotų rečiau.

                      O šiaip, manau, jau seniai laikas pagalvoti apie galimybę tiesti geležinkelio Kaunas- Jonava atšaką į oro uostą. Arba įrengti stotelę traukiniams esamame ruože, o keleivius iš oro uosto iki jos privežtų specialus autobusas. Arba koks kabantis traukinukas
                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                      Comment


                        Keistai man skamba ta jusu kritika del vaziavimo laiko. Niekas bereikalingai(ypac Kautra) laiko tikrai netempia. Jus patys pagalvokit, bent tik kiek autobusu, troleibuso ar galu gale mikriuko vairuotojas paspaudzia, visi tuoj pradeda rekt, kad nemalkas veza, ir kaip amiko sake visokius skundus rasineja. Plius, jei po visokius viesbucius vezios, tai islipimas prie jo gali trukti ir daugiau nei 5min. Na ir galu gale ar jus neskaraidot Ryanair'u? Ten susimoki 10euru ir vaziuoji iki miesto 1.5h tyli ir dziaugiesi, kad pigiom avialinijom naudojies..

                        Comment


                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                          Tai juk jau yra toks 29E maršrutas...
                          24 sustojimai, čia ekspresas? Maksimum 5 turi buti...
                          jau seniai laikas pagalvoti apie galimybę tiesti geležinkelio Kaunas- Jonava atšaką į oro uostą....
                          Jau seniai pagalvota, kažkur prieš 3 metus mačiau ji Karmėlavos bendrajame plane. Atrodo jis ir čia buvo patalpintas, peržiūrėk tema...
                          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                          Comment


                            Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                            24 sustojimai, čia ekspresas? Maksimum 5 turi buti...Jau seniai pagalvota, kažkur prieš 3 metus mačiau ji Karmėlavos bendrajame plane. Atrodo jis ir čia buvo patalpintas, peržiūrėk tema...
                            Viskas gerai su 29E. 15 sustojimų (būtent tiek paskaičiavau)- ne tiek jau ir daug. Kaip matau, miesto centrinėje dalyje stoja visose stotelėse, o kitur- tik dalyje stotelių. Ir tai logiška- juk centre keleivių beveik visada yra nemažai. Žinoma, gerai būtų, jei tarpinėse stotelėse stotų ne visada, o tik pagal keleivių pageidavimą (prisiminkime STOP mygtuką)
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              Parašė amiko Rodyti pranešimą
                              Kuo daugiau parke yra žemagrindžių autobusų, tuo mažesnis bus ekspoatacinio greičio vidurkis.
                              Atleiskit už OT, bet Vilniuje aš vos ne kasdien važiuoju su žemagrindžiu autobusu už miesto ir jei yra galimybė visuomet važiuojama 60-70km/h. nepaisant to autobusas važiuoja pagal tvarkaraštį. Tad arba čia soliarių problema arba kažkas negerai kauno įstatymuose.

                              O dėl geležinkelio atšakos tai buvo ir straipsnių apie tai ir planuose yra, tad įdomu ko reikia jog prasidėtų realūs darbai, nes nauda tokio maršruto - akivaizdi. Galėtų ir ta pati Kautra geležinkelį nusitiest ir išsinuomot porą motrisių iš LG.
                              Dear Sir,

                              Comment


                                Viskas normaliai su tuo autobusu greiciu Kaune, gal tik papuole cia taip..
                                O del transporto trukumo tai nesijaudinkit, bus poreikis, tuoj "Kautra" reguliarius greituosius reisus prasuks, jei jau ikele viena koja.

                                Comment


                                  Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                  O nuo senamiesčio į oro uostą - valanda!
                                  Skaiciuojant nuo "tolimiausios (grafiko prasme)" stoteles taip. Bet tau matomai sunku suvokti, kad autobusas stoja prie viesbuciu ir kitu stoteliu, todel toks laikas ir susidaro. Nuo stoties iki uosto velgi trisdesimt kelios minutes. Slieku ieskot neatsibodo dar? Tu galvoji specialiai jie letai vaziuoja?

                                  Comment


                                    Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                                    Keistai man skamba ta jusu kritika del vaziavimo laiko. Niekas bereikalingai(ypac Kautra) laiko tikrai netempia. Jus patys pagalvokit, bent tik kiek autobusu, troleibuso ar galu gale mikriuko vairuotojas paspaudzia, visi tuoj pradeda rekt, kad nemalkas veza, ir kaip amiko sake visokius skundus rasineja. Plius, jei po visokius viesbucius vezios, tai islipimas prie jo gali trukti ir daugiau nei 5min. Na ir galu gale ar jus neskaraidot Ryanair'u? Ten susimoki 10euru ir vaziuoji iki miesto 1.5h tyli ir dziaugiesi, kad pigiom avialinijom naudojies..
                                    Jūs gal atsipeikėkit - gi rašiau, kad 29 autobusas važiavo su 4 keleiviais (visi sėdintys) nuo Muravos link Ramučių, paskui nuo Ramučių link Karmėlavos 04:35 ryte. Autobusas buvo vienintelė TP gatvėse ir kelyje. Greitis buvo 20-30 km/h.

                                    Čia normalus greitis? Kuom jis pagrįstas? Piko meto tvarkaraščiu?
                                    Mano blogas

                                    Comment


                                      Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
                                      Jūs gal atsipeikėkit - gi rašiau, kad 29 autobusas važiavo su 4 keleiviais (visi sėdintys) nuo Muravos link Ramučių, paskui nuo Ramučių link Karmėlavos 04:35 ryte. Autobusas buvo vienintelė TP gatvėse ir kelyje. Greitis buvo 20-30 km/h.

                                      Čia normalus greitis? Kuom jis pagrįstas? Piko meto tvarkaraščiu?
                                      Nepagalvojai kad vairuotojas galejo but pavarges/mieguistas? Juk buvo 04:35 ryto... Nemanau kad tu lektum ~70 km/h jeigu butum mieguistas ;] Visgi veza zmones ne malkas
                                      Paskutinis taisė tomoxas; 2011.04.10, 17:36.

                                      Comment


                                        Parašė tomoxas Rodyti pranešimą
                                        Nepagalvojai kad vairuotojas galejo but pavarges/mieguistas? Juk buvo 04:35 ryto... Nemanau kad tu lektum ~70 km/h jeigu butum mieguistas ;] Visgi veza zmones ne malkas
                                        Hmm argumentai tai kaip čia pasakius... Jo darbas yra važiuoti 4.35 ryte pagal tvarkaraštį. O vat kad tvarkaraštis sudarytas tokiems greičiams, tai čia jau ne vairuotojo bėda...
                                        Mano blogas

                                        Comment


                                          Vakar vakare
                                          Attached Files

                                          Comment

                                          Working...
                                          X