Parašė sak76
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Tai, ką siūlo Air Baltic per Rygą, dažnai yra uždengiama Ryanair krypčių tiesiogiai. Kodėl turiu skristi į Londoną Gatwick per Rygą, jei tai galiu padaryti tiesiai? Ir Frankfurto atveju dažnai gautųsi dar greičiau iš Hahn atvažiuoti, nei per Rygą. Ir daug kitų krypčių taip. Dar gana dažni Air Baltic lėktuvų gedimai irgi nevilioja. Tiesioginis reisas į kurį nors hub'ą būtų patogus skrendantiems transatlantiniais ir kitokiais trans- reisais, kuriems per Rygą jau susidaro du persėdimai ir net nelabai bilietų tokių siūlo, bent jau pardavimo sistemos. Taigi negalima lyginti Rygos "hub'o" ir kitų hubų.
-
Papildau statistiką:Parašė sak76 Rodyti pranešimąPalyginimui statistika.
2010 balandis
VNO - 97 773, KUN - 37 194, +/- 60 579
2010 geguze
VNO - 134 019, KUN - apie 72 000, +/- 62 019
2010 kovas
VNO - 112 787, KUN - 48 411, +/- 64376
2010 vasaris
VNO - 84 271, KUN - 36 024, +/- 48247
2010 sausis
VNO - apie 89000, KUN - 39 937, +/- 49000
Išvada vienintelė - Lietuvoje smarkiai auga valdininkų skaičius, nes tik jie vieni ir skraido per VNO
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Pirma išmoksime skraidyti į Vokietiją, paskui gal galėsime mokytis į Švediją. Neteko būti Skavstoje, bet, atrodo, iš jos traukiniais gan patogu važiuoti? Pilnai su Kopenhaga galėtų konkuruoti.Parašė taspac Rodyti pranešimąBent mano nuomone KUN ir Ryanair labai truksta jungties su Svedija. Nes gauti bilieta i Stokholma is VNO darosi jau problematiska kartais.Paskutinis taisė 118; 2010.06.07, 12:39.
Comment
-
Būten toks šūkis kabėjo alaus restorane "Rambynas" Laisvės al.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Siūlau perfrazuoti tarpukario lozungą į: "Mes be Vilniaus nenumirsim!"When a man lies, he murders some part of the world
Comment
-
Skriaudžia tą "kauną" (specialiai rašau iš mažosios raidės ir kabutėse, nes tai atspindi keistai mąstančią Kauno populiaciją) visi. Tiksliau jaučiasi labiau skriaudžiamasParašė liutass Rodyti pranešimąJis to nusipelnė
Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Įdomu kiek keleivių perveža charteriniai reisai? Nes tik iš Vilniaus visi ir teskrenda.
Beje teko skirti šeštadienį su Aurelos lėktuvėliu iš Antalijos į Vilnių. Tai tokio suspausto skrydžio niekur nesu apturėjęs. Kojoms palikta ne daugiau, nei 20 cm. kas man yra kosmosas. Net tam pačiam Ryanair daugiau vietos yra. Nežinau, kaip tai įmanoma ir kaip tai yra leistina, jei jau vaikai vos su savo kojomis telpa
O šiaip Vilniaus oro uostas išliks ir gyvens, nes dėl to, kad verslas daug skraido į ten kur jiems greičiau ir arčiau. Bet jei tas pats miestas, tai manau tikrai kaina yra pagrindinis faktorius ir verslui, ypač verslui. Ir kauniečių visokių būna
Ir aišku svarbu, kad dirbtinai nebūtų palaikomas vienas ar kitas oro uostas, sveika konkurencija visada į naudą išeina...
You've got one life! Live it!
Comment
-
Pritariu, kadangi ir pats gana dažnai keliauju į Stokholmą, tačiau į Skavstą (bent jau man) skristi nepatogu, nes visa kelionė į atokensius rajonus užtruktų apie 4 valandas (iki centro ir per miestą; su persėdimais). Nebent tektų keliauti neskubant.Parašė 118 Rodyti pranešimąPirma išmoksime skraidyti į Vokietiją, paskui gal galėsime mokytis į Švediją. Neteko būti Skavstoje, bet, atrodo, iš jos traukiniais gan patogu važiuoti? Pilnai su Kopenhaga galėtų konkuruoti.
Manau, kad dažnesni skrydžiai į Arlandą būtų geriausias variantas.
Iš Skavstos važiuoja autobusai - ekspresai 'Flygbusarna', o traukiniai - į Arlandą.
Tiesa, yra dar ir Bromma oro uostas, kuris labiau skirtas elitui.Paskutinis taisė Silber418; 2010.06.07, 17:33.
Comment
-
Niekas ir nedaro. Paprasciausiai kai uz kelione nei politikai, nei valdininkai, nei akademines sferos zmones patys nemoka, tai renkasi skristi is ten, is kur patogiau. Kam vaziuoti is Vilniaus i Kauna, gaisti laika, drozti savo automobili (ne visi naudojasi tarnybiniais; na tai kas, kad uz kura moka), jei apmokes keliais simtais brangesne kelione is Vilniaus?Parašė Linas Rodyti pranešimąTikrai ne su visom mintimis sutinku. Akademinės sferos žmonės jau labai seniai skraido Ryanair ir jokių problemų nekyla. Ir į tą patį Briuselį skrenda ir europarlamentarai į Charleroi, ir garsūs milijonieriai - ir nieko, karūnos nenukrenta. Nereikia iš verslininkų, politikų daryti kažkokių atžmogių, kaip tik žemesnio rango biurokratus reikėtų vos ne prievarta skraidint kuo pigiau. VNO, kaip ir KUN yra Lietuvos veidas ir nereikėtų čia daryti kažkokių didesnių skirtumų. Matyt, jau taikai į "grietinėlę". Žinoma, skrendant į kitus kontinentus, gal ir geriau su kitom kompanijom, nors žinau ne vieną atvejį, kai naudojamasi ir RYanair paslaugomis. Londonas Gatwick, Dublinas, iš dalies Frankfurtas tam visai tinka. 5kg bagažo skirtumas ne visiems kliuvinys.
Comment
-
Puiki biudzeto pinigu svaistymo iliustarcija.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNiekas ir nedaro. Paprasciausiai kai uz kelione nei politikai, nei valdininkai, nei akademines sferos zmones patys nemoka, tai renkasi skristi is ten, is kur patogiau. Kam vaziuoti is Vilniaus i Kauna, gaisti laika, drozti savo automobili (ne visi naudojasi tarnybiniais; na tai kas, kad uz kura moka), jei apmokes keliais simtais brangesne kelione is Vilniaus?
Butent. Niekas neverkia, o nori tik elementaraus dalyko, kuri ir cituoju.Parašė fredis Rodyti pranešimąIr aišku svarbu, kad dirbtinai nebūtų palaikomas vienas ar kitas oro uostas, sveika konkurencija visada į naudą išeina...
Comment
-
Žinoma. Aš irgi kukliai prie to prisidedu.Parašė Gator Rodyti pranešimąPuiki biudzeto pinigu svaistymo iliustarcija.
Akademinė bendruomenės kelionių apmokėjimas yra toks. Lėšos kelionėms yra numatytos projekte. Tai rašant projektą ir numatai kiek kelionių bus ir kad lėšų būtų ne tik pigiam skrydžiui... Patikėkit, niekas tos dalies nevertina, nebent prirašytum skaičius, netelpančius sveiko proto ribose. Bet tuomet ir projektas finansavimo negautų... Pažymiu nežinantiems akademinės finansinės virtuvės - projekto lėšomis disponuoja pats projekto vadovas, o ne institucijos administracija. Žinoma, jos yra institucijos sąskaitoje, bet be projekto vadovo žinios negali būti išleistos.
Kitas atvejis - prašai finansavimo konkrečiai kelionei į tam tikrą renginį ar stažuotę. Finansavimas skiriamas viskam - kelionei, apgyvendinimui, renginio mokesčiams, kitoms išlaidoms... Tai irgi rašant užrašai ne pigaus skrydžio kainą. Jei jau duoda finansavimą, tai duoda. Preliminari bilieto kaina ar 1500 Lt ar 1000 Lt neturi reikšmės... Kai keliauja akademinė administracija, tuomet už kelionę apmoka institucija.
Comment
-
Tai dar priklauso nuo to, kur ta akademinė institucija yra. Jei Kaune, tai dažnai patogiau Ryanair, o tai dažniausiai ir pigiau. Pats kelis sykius pats pirkau bilietus ir universiteto administracija normaliai apmokėjo, nors ir ne pagal projektą skridau.Ir tikrai nebūtina pirkti agentūroje, puikiausiai tinka ir internetu pirkti. Kartais gal svarbiau stereotipų atsikratyti ir viskas būna gerai.
Comment
-
Matyt pats irgi tiki tuo mitu,kad su Ryanair skraido tik tie kurie skraido savus,dar ne tokiu "zvaigzdziu" ten pasitaikoParašė Pauliukas Rodyti pranešimąPvz teko aptureti skrydi is Londono i Kauna su garsiuoju seimunu Sedziumi.. Buvo isgeres ir labai kalbus. Baisiai keista pasirode, kad renkasi ryannair'a.. Tad ne visi valdininkai renkasi brangesni varianta
Comment
-
Blogai gyvena tie, kurie tingi ranką ištiest ir nedirba su ES Socialinio fondo pinigų teikiamomis galimybėmis.Parašė Gator Rodyti pranešimąTai suprantu cia masinis reiskinys tie akademines bendruomenes skraidymai? Taprasme, kad net zenklus keleiviu procentas yra is sios kategorijos. Iki siol as net nelabai apie toki dalyka girdejau, tai pasirodo ne taip jau blogai tie universitetai gyvena, kad tiek visko taip ramiai apmokaTik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Būtina pirkti toje agentūroje, kuri laimi konkursą. Kitaip prasideda hemorojus su viešaisiais pirkimais. Galbūt studentams, prikusiems bilietus ir kita tvarka apmoka, t.y. kai daroma išlaidų kompensacija, kuomet bilietas buvo įsiginamas už savo pinigus. Bet darbuotojai taip pirkti bilietų lėktuvui negali, nebent tai būtų bilietai, pirkti, pavyzdžiui, į kitą reisą jei buvo atidėtas skrydis ar pan. Visokių niuansų yra. Jokių stereotipų nėra, bet iš anksto planuotai kelionei bilietai turi būti perkami pagal viešųjų pirkimų įstatymo nuostatas.Parašė Linas Rodyti pranešimąTai dar priklauso nuo to, kur ta akademinė institucija yra. Jei Kaune, tai dažnai patogiau Ryanair, o tai dažniausiai ir pigiau. Pats kelis sykius pats pirkau bilietus ir universiteto administracija normaliai apmokėjo, nors ir ne pagal projektą skridau.Ir tikrai nebūtina pirkti agentūroje, puikiausiai tinka ir internetu pirkti. Kartais gal svarbiau stereotipų atsikratyti ir viskas būna gerai.
Comment
-
Tos galimybės yra ribotos, nes prašančių visada yra daugiau nei lėšų. Todėl kai kas ir negauna, nors dirba. Žinoma, nereikia nuleisti rankų ir vėl iš naujo reikia rašyti projektus.Parašė praetor Rodyti pranešimąBlogai gyvena tie, kurie tingi ranką ištiest ir nedirba su ES Socialinio fondo pinigų teikiamomis galimybėmis.
Comment
Comment