vistiek nesuprantu, kaip galima pasitiketi ir pirkti bilietus bendroves, kuri turi tik du lektuviukus.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LY] Air Lituanica
Collapse
X
-
„Air Lituanica“ laimėjo prieš „Estonian Air“
http://vz.lt/article/2014/11/14/air-...s-estonian-airOro linijų bendrovė „Air Lituanica“ laimėjo arbitražo teismą prieš Estijos kompaniją „Estonian Air“. Estų kompanija Lietuvos bendrovei turės sumokėti 3,3 mln. Lt, pranešė Lietuvos oro bendrovė.
Švedijos karalystės Stokholmo prekybos rūmų arbitražo institutas (angl. SCC arbitration) priėmė sprendimą „Air Lituanica“ ir „Estonian Air“ ginče dėl vienašališko komercinio bendradarbiavimo sutarties nutraukimo.
Praėjusių metų gruodžio 4 d. oro linijų bendrovė „Air Lituanica“ inicijavo arbitražo procesą prieš kompaniją „Estonian Air“, pateikdama ieškinį Stokholmo arbitražo institutui.
VŽ primena, kad 2013 m. lapkričio 28 d. „Estonian Air“ vienašališkai nutraukus komercinio bendradarbiavimo sutartis, jie, pasak „Air Lituanica“, liko bendrovei skolingi už surinktas pajamas už „Air Lituanica“ jau praskraidintus keleivius ir sumokėtus depozitus.
„Sprendimas kreiptis į Stokholmo arbitražą buvo priimtas po to, kai „Estonian Air“ negrąžino susikaupusios skolos kompanijai „Air Lituanica“ iškart po sutarties nutraukimo, kaip tai numatė sutarties sąlygos“, - teigiama kompanijos pranešime.
„Air Lituanica“ ieškinio suma buvo 6,4 mln. Lt. Ji, bendrovės teigimu, susidarė iš buhalterinio balanso ir priskaičiuoto nuostolio dėl neteisėto vienašališko sutarčių su „Air Lituanica“ nutraukimo. Arbitražo proceso metu ieškinio suma buvo tikslinama ir perskaičiuojama.
Comment
-
Tik išgirdus kokią naujieną, visi puola Zuokas Airlines (aka Air Lituanica). O štai ir pasiteisinimas:Parašė Eidvis Rodyti pranešimąAirLituanica užleidžia Amsterdamo kryptį AirBalticui
Ankščiau AirLituanica planavo skrydžių skaičių į Amsterdama dudinti iki 8 savaitinių.
Talino kryptyje taip pat didėja konkurencija, EstonianAir didina skrydžių iš Talino į Vilnių skaičių nuo 9 iki 13 savaitinių.
Malmės kryptimi, kur AirLituanica skraidė vasarą, pradės kursuoti WizzAir.
Kažin ar dar planuojamas trečias lėktuvas.
„Air Lituanica“ ir „airBaltic“ bendradarbiaus veždamos keleivius į Amsterdamą
Šaltinis - 15minOro linijų bendrovė „Air Lituanica“ ir „airBaltic“ bendradarbiaus vykdant skrydžius į Amsterdamą. Iš Vilniaus oro uosto skrydžiai bus vykdomi 8 kartus per savaitę, t. y. kiekvieną dieną, o sekmadieniais - du kartus per dieną, ryte ir vakare.
„Air Lituanica“ skrydžius vykdys pirmadieniais, antradieniais, trečiadieniais, penktadieniais ir sekmadieniais vakare, o „airBaltic“ – ketvirtadieniais, šeštadieniais ir sekmadieniais apie pietus. „Air Lituanica“ lėktuvai ryte iš Vilniaus kils 6.50 val., o sekmadienį vakare – 17.30 val. „airBaltic“ skrydžių laikas iš Vilniaus į Amsterdamą 14 val. 40 min. Bilietus galima įsigyti per abiejų kompanijų bilietų platinimo kanalus į visus 8 savaitinius skrydžius.
„Vienas iš trijų keleivių skrenda į Amsterdamą tik kaip į tarpinį oro uostą ir toliau tęsia savo kelionę. Mūsų tvarkaraštis yra patogus ne tik keliaujantiems į Amsterdamą, bet ir keliaujantiems po visą pasaulį,“ – komentuoja „airBaltic“ Komercijos direktorius Christophe Viatte.
Gal visai ir neblogas sprendimas, bent jau kolkas?
Comment
-
Nelabai suprantu kur čia pasiteisinimas, jei AirLituanica pelningiausia kryptimi į Amsterdamą žadėjusi didinti skrydžių skaičių nuo 6 iki 8, jų ištikro mažina iki 5 dėl to, kad AirBaltic ta pačia kryptimi galėtų pelningai skraidyti. Esmė, kad tai tik parodo, kad jeigu tik kas pradeda skraidyti ta pačia kryptimi, tai AirLituanica iškart traukias, nors tai ir pelningiausia jos kryptis. Ir suprantama, nes AirBaltic skraido su kur kas konkurencingessniais kaštais ir dėl didesnių lėktuvų su trimis savaitiniais skrydžiais jie tikriausiai perveš daugiau keleivių, nei AirLituanica su 5 savaitiniais.
Dviejų mėn. AirLituanica pranešimas:
Jeigu mūsų nacionalinis vežėjas savo oro uoste, savo pačių daugiausiai išgirta kryptimi neatstovi konkurencijos prieš AirBalticą, tai kaip galime tikėtis, kad jinai taps pelninga ten, kur Ryanair ir Wizzair įsitvirtinę.Oro linijų bendrovė „Air Lituanica“ rugpjūčio 31 dieną pradėjo skrydžius į Amsterdamą – pradžioje bus vykdomi 6 savaitiniai skrydžiai, tačiau per porą mėnesių kompanija planuoja jų skaičių didinti iki 8 kartų per savaitę.
AirLituanicaPaskutinis taisė Eidvis; 2014.11.17, 09:12.
Comment
-
Sprendimas nelabai geras. Bendradarbiavimas su potencialiu stipresniu konkurentu gali baigtis nuostolingai, kaip ir atsitiko su Estonian Air.Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
Gal visai ir neblogas sprendimas, bent jau kolkas?
Comment
-
Prie ko čia Ryanair ir Wizzair? Air Lituanica kaip ir neplanuoja skraidyti jų maršrutais ir su jais konkuruoti. Pats faktas, kad ne tik lietuviai važiuoja į Rygą kur nors skristi, bet dar ir latviškos avialinijos aptarnauja Lietuvos oro uostus, yra apsileidimas ir kaip tik argumentas turėti nacionalines avialinijas, kaip ir bet kuri kita save gerbianti šalis, Lietuva didesnė šalis už Latviją ir turėtų būti viskas atvirkščiai.Parašė Eidvis Rodyti pranešimąNelabai suprantu kur čia pasiteisinimas, jei AirLituanica pelningiausia kryptimi į Amsterdamą žadėjusi didinti skrydžių skaičių nuo 6 iki 8, jų ištikro mažina iki 5 dėl to, kad AirBaltic ta pačia kryptimi galėtų pelningai skraidyti. Esmė, kad tai tik parodo, kad jeigu tik kas pradeda skraidyti ta pačia kryptimi, tai AirLituanica iškart traukias, nors tai ir pelningiausia jos kryptis. Ir suprantama, nes AirBaltic skraido su kur kas konkurencingessniais kaštais ir dėl didesnių lėktuvų su trimis savaitiniais skrydžiais jie tikriausiai perveš daugiau keleivių, nei AirLituanica su 5 savaitiniais.
Dviejų mėn. AirLituanica pranešimas:
Jeigu mūsų nacionalinis vežėjas savo oro uoste, savo pačių daugiausiai išgirta kryptimi neatstovi konkurencijos prieš AirBalticą, tai kaip galime tikėtis, kad jinai taps pelninga ten, kur Ryanair ir Wizzair įsitvirtinę.
Comment
-
Nuo kada zuoko avialinijos nacionalinis vežėjas?Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Jeigu mūsų nacionalinis vežėjas savo oro uoste, savo pačių daugiausiai išgirta kryptimi neatstovi konkurencijos prieš AirBalticą, tai kaip galime tikėtis, kad jinai taps pelninga ten, kur Ryanair ir Wizzair įsitvirtinę.
Comment
-
Na Air Lituanica skraidys 4 darbo dienas ir sekmadienį, o Air Baltic viena palikta tik viena darbo diena ir realiai šeštadienis (atsižvelgiant į tai, kad sekmadienį bus dubliuojamas skrydis). Jeigu tai dėl verslo klientų, Air Lituanica turėtų būti patrauklesnė. Jei dėl turistų, priklausys vėlgi Air Lituanica (dažnumas) + priklausys nuo bilietų kainos.Parašė Sula Rodyti pranešimąSprendimas nelabai geras. Bendradarbiavimas su potencialiu stipresniu konkurentu gali baigtis nuostolingai, kaip ir atsitiko su Estonian Air.
Matyt taip ir pasirinkta, kad nebūtų per daug mažinama kaina ir gautųsi win-win.
Comment
-
Gal tai yra svarbu?
Bilietus galima įsigyti per abiejų kompanijų bilietų platinimo kanalus į visus 8 savaitinius skrydžius
Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/verslas...#ixzz3JJdnovJD
Follow us: @15minlt on Twitter | 15min on Facebook
Comment
-
AirLituanica gal ir neplanuoja, tačiau WizzAir ir Ryanair planuoja savaip. WizzAir pradės skraidyti į Malmę, tai reikia manyti kad AirLituanica tenais nebeskraidys. Ir visose kryptise, kur tik AirLituanica susidurs su konkurencija, jinai kris ir turės užleisti pozicijas konkurentams, nes AirLituanica kaštai nėra tokie konkurencingi. Taip nutiko ir su Amsterdamu, pagrindine AirLituanicos kryptim - tik atsirado kitas vežėjas, AirLituanica iš kart traukias. Amsterdamą ir Malmę užleidžia, tikėtina kad ir Talino kryptyje kris prieš didinamas Estonian Air apsukas. Jeigu šiuo metu AirLituanica konkurencijos gali neatlaikyti trijose kryptise, tai kas žino kiek tokių krypčių bus po metų, grįš Brussels Czeck airlines - praras ir kitas.Parašė Lettered Rodyti pranešimąPrie ko čia Ryanair ir Wizzair? Air Lituanica kaip ir neplanuoja skraidyti jų maršrutais ir su jais konkuruoti.
Aš visada buvau už nacionalines avialinijas, tik tiek, kad bent jau kol kas mes tokių neturime šansų sulaukti, kaip minimum tol, kol merdės bet skraidys Zuoko piarinės avialinijos. Gal po kelių metų pagirių po Zuoko eilinio fail'o ir atsiras normalios avialinijos, belieka tikėtis kad kuo greičiaulatviškos avialinijos aptarnauja Lietuvos oro uostus, yra apsileidimas ir kaip tik argumentas turėti nacionalines avialinijas
Comment
-
Matomai tuo, kad AL skraido su ERJ o ne Boeing ar Airbus, o jei skraidytų su kokiu A330 ar dar geriau A340 ar B767 pasirinktais maršrutais va tada tai būtų konkurencingaParašė deep'as Rodyti pranešimąĮdimu kuo remiantis Eidvis tvirtina kad AL yra nekonkurencinga? Kiek žinau tai jų pasurinkti lėktuvai yra kaip tik konkurencingiausi aptarnaujant tokias kryptis.
Comment
-
Kiek man teko girdėti tai Air Lituanicą konkurencinga laiko tik Zuoko savivaldybės chebra. Tiesa, jie net kažkokį tyrimą buvo užsakę, kurio esmė buvo 'nustatyti ar AL pagal savo dydį yra konkurencinga'. Kitaip tariant tyrimo užduotis buvo suformuota jau nuo pat pradžių ir skambėjo panašiai taip 'Ištirti, ar AirLituanica, atsižvelgiant į jos dydį (2 mažus lėktuvus) yra konkurencinga'. Tokiame segmente AL gal ir yra konkurencinga, tačiau pats segmentas '2 maži lėktuvai' jau yra nekonkurencingas prieš kitus segmentus. Manau savivaldybės kalbomis apie konkurencingą AL reikėtų mažiausiai tikėti.Parašė deep'as Rodyti pranešimąĮdimu kuo remiantis Eidvis tvirtina kad AL yra nekonkurencinga? Kiek žinau tai jų pasurinkti lėktuvai yra kaip tik konkurencingiausi aptarnaujant tokias kryptis.
O kad susidaryti išvadas apie AL konkurencingumą, tai užtenka ir naujienas apie AirBalticui užleidžiamus skrydžius į Amsterdamą perskaityti. Juk Vilnius tai AirLituanicos bazė, o ne AirBaltico - jie čia turi konkurencinį pranašumą, mažesnius tarifus. Juk naujoms kryptimis reikalingas įdirbis - AL Amsterdamo maršrutą berods nuo pat pradžių klibino ir tai vėlgi natūralus AL pranašumas. Beto AL yra vietinis vežėjas, o vietiniai vežėjai paprastai yra populiaresni už kažkokius skraidinančius viena kryptimi... Galiausiai Amsterdamo kryptimi AL didžiavosi kaip pagrindine ir populiariausia iš visų skraidomų.
Visi konkurenciniai pranašumai būtų kaip ir AL rankose. Tačiau ateina AirBalticas, kuris iš Vilniaus tik į Rygą skraido, pasiūlo skrydžius į Amsterdamą ir AirLituanica nuleidusi galvą traukiasi iš pagrindinės savo krypties, su visu įdirbiu ir visais konkurenciniais pranašumais Vilniaus oro uoste. Vargu ar AL taip laisvai užleistų pagrindinę savo vietą, jeigu būtų konkurencingi.
Vilniečiams belieka džiaugtis, kad AirBaltic'o keleiviams nereikia primetinėti ant bilieto iš praskolinto miesto biudžeto, o rezultatas gausis tas pats, o gal ir geresnis, nes AirBaltic'as su normaliais lektuvais skraidys ir didesnį kiekį turistų ir investuotojų atveš
Aš dabar neturiu konkrečių skaičių, bet ir čia kažkas kalbėjo, kad AL lėktuvai yra neblogai užpildyti. Ir tai yra noralu, nes kaip tu ir pats pastebi - yra labai svarbu, kad lėktuvai neskraidytų pustuščiai. Tam tikslui yra pritaikoma ir kainodara, kainos yra nuleidžiamos iki tiek, kad lėktuvas būtų kone pilnai užpildytas, nes tai yra pigiau, nei paleisti brangius bilietus ir skristi su pustuščiu lėktuvu. Problema pasidaro tada, kai lėktuvas skrenda pilnas keleivių, o tas maršrutas avialinijoms vistiek didžiulius nuostolius neša. Skrydžiai neužpildytais lėktuvais yra taip pat neekonomiški, kaip ir skrydžiai mažais lėktuvais. Dėl to šioje vietoje laimi tas, kas gali pasiūlyti ir didelį ekonomišką lėktuvą, ir konkurencingą kainą ir dar sugeba jį užpildyti. Dėl to kad ir kokie pilni AL lėktuvai skraido - tai nesustabdo nuolatinių milijoninių dotacijų upės AL išlaikymui.Parašė Little_man Rodyti pranešimąKaip čia skaičiau komentarą, ale didesni lėktuvai reiškias daugiau gali uždirbti. Bet kiek domiuosi tai nevisai taip tuos didesnius dar reikia užpildyti
Konkurencinga AL galėtų būti tada, jeigu konkurentai skraidytų su tokiais pačiais mažais lėktuvėliais. Kol jie skraido su dideliais, o AL su mažiukais - jai nėra šansų tapti konkurencingesne už juos.Parašė Little_man Rodyti pranešimąMatomai tuo, kad AL skraido su ERJ o ne Boeing ar Airbus, o jei skraidytų su kokiu A330 ar dar geriau A340 ar B767 pasirinktais maršrutais va tada tai būtų konkurencinga
Paskutinis taisė Eidvis; 2014.11.17, 15:54.
Comment
-
Įdomiai pereina nuo vasaros prie žiemos skrydžių tvarakraščio
:
Iš skrydžių bendrovės – Kalėdų „dovanėlė“ Danijoje gyvenančiai lietuvei
http://www.delfi.lt/verslas/transpor...#ixzz3JLxqbcj9
Comment
-
Jei AirLituanica nustos skraidyti tai galima bus žegnoti bet kokias mintis apie nacionalines avialinijas ilgam. Tai būtų signalas, kad jokio palaikymo iš šalies čia niekada nebus jokiai vietinei aviakompanijai, bet kokios kalbos ar ketinimai iškart būtų sutrypti vietoj, o privatus verslas tokioj aplinkoj, be vietos palaikymo ir su tokiom vietinių avialinijų 'sėkmės' istorijom iki šiol tiesiog neivestuos. Per daug didelė rizika.Parašė Eidvis Rodyti pranešimąAirLituanica gal ir neplanuoja, tačiau WizzAir ir Ryanair planuoja savaip. WizzAir pradės skraidyti į Malmę, tai reikia manyti kad AirLituanica tenais nebeskraidys. Ir visose kryptise, kur tik AirLituanica susidurs su konkurencija, jinai kris ir turės užleisti pozicijas konkurentams, nes AirLituanica kaštai nėra tokie konkurencingi. Taip nutiko ir su Amsterdamu, pagrindine AirLituanicos kryptim - tik atsirado kitas vežėjas, AirLituanica iš kart traukias. Amsterdamą ir Malmę užleidžia, tikėtina kad ir Talino kryptyje kris prieš didinamas Estonian Air apsukas. Jeigu šiuo metu AirLituanica konkurencijos gali neatlaikyti trijose kryptise, tai kas žino kiek tokių krypčių bus po metų, grįš Brussels Czeck airlines - praras ir kitas.
Aš visada buvau už nacionalines avialinijas, tik tiek, kad bent jau kol kas mes tokių neturime šansų sulaukti, kaip minimum tol, kol merdės bet skraidys Zuoko piarinės avialinijos. Gal po kelių metų pagirių po Zuoko eilinio fail'o ir atsiras normalios avialinijos, belieka tikėtis kad kuo greičiau
Taip, kad realiai tas kas dabar yra, yra geriausia ką realiai dabar galima turėti. Taip kad arba šiek tiek rimčiau pradedam žiūrėti į tai kas jau padaryta, o padaryta tikrai labai daug ir vystom toliau, arba sugriaunam tai kas jau yra padaryta, į ką jau investuota, daug darbo įdėta ir užmirštam viską su visam.
Kai kalbama apie konkurencingumą ir galimybę neužleisti pozicijų tai viskas tiesiogiai susiveda į finansus. Kai stojama į kovą akis į akį konkrečiame maršrute kalba eina ne apie tai kas mažiau uždirbti sau leisti gali, o tiesiogiai kas gali daugiau sau leisti pinigų prarasti kovodamas. Tokioje dvikovoje neuždirba niekas, ypač tokio masto. Tam kad tvirtai ir principingai kovoti reikia tvirto finansinio užnugario, o AirLituanica ir jos finansinė padėtis tiesiog po padidinamuoju stiklu, todėl vien tai jei neleis užimti tvirtos konkurencinės pozicijos, nes tai labai brangiai kainuoja, nesvarbu, kad ilguoju laikotarpiu gali apsimokėti.
Jei lyginti konkrečiai AirLitucanicos ir AirBaltic kaštus tai labai abejoju ar jie daug skiriasi. Jei kalbėti apie lėktuvus, tai būtent AirLituanica turi tinkamesnius šiam maršrutui, ypač prie tokio srauto, koks dabar yra. Ir beje, AirBaltic skrydžius vykdis savo 72 vietų propeleriniu Q400, kuriuo skrydis truks tris valandas t.y. geru pusvalandžių ilgiau nei AirLituanicos skrydis reaktyviniu lėktuvu, nekalbant apie komforto skirtumą tarp reaktyvinio ir propelerinio lėktuvo.
Konkrečiai šiuo atveju manau, kad AL liko geresnėje padėtyje. Išvis labai keistas AirBaltic žingsnis buvo ėjimas į šį maršrutą, matyt pamačius maršruto sėkmę pačioje pradžioje buvo tikimasi, kad Lituanica gali ilgai negyvuoti ir bus galima perimti maršrutą, o dabar užuot kapojusis ir deginant vieniem kitų pinigus nuspręsta bendradarbiauti, kas realiai abiems bus geriausia išeitis šioje situacijoje.
Comment
-
Ką aš ir sakiau nuo pat pradžių, kad tokie Zuoko darbeliai gali atmušti realistiškus kitų norus kurti nacionalines avialinijas. Jeigu AirLituanica pataps sėkminga kompanija - vadinas būsiu klydęs. Kadangi nuo mūsų ta sėkmė nepriklauso, belieka pagyventi ir pažiūrėtiParašė pauliaK Rodyti pranešimąJei AirLituanica nustos skraidyti tai galima bus žegnoti bet kokias mintis apie nacionalines avialinijas ilgam. Tai būtų signalas, kad jokio palaikymo iš šalies čia niekada nebus jokiai vietinei aviakompanijai, bet kokios kalbos ar ketinimai iškart būtų sutrypti vietoj, o privatus verslas tokioj aplinkoj, be vietos palaikymo ir su tokiom vietinių avialinijų 'sėkmės' istorijom iki šiol tiesiog neivestuos. Per daug didelė rizika.
Comment
-
Anot Simono Brtkaus AL pasirinkti lėktuvai yra patys tinkamiausi kaštų prasme kryptims, kurias jie aptarnauja, kadangi juose yra tiek vietų kiek tokios kryptys turi potencialo būti užpildytos mokiais keliaiviais. Aš manau kad jis žino ką kalba, o tu ko gero nelabai.Parašė Eidvis Rodyti pranešimąKonkurencinga AL galėtų būti tada, jeigu konkurentai skraidytų su tokiais pačiais mažais lėktuvėliais. Kol jie skraido su dideliais, o AL su mažiukais - jai nėra šansų tapti konkurencingesne už juos.
Comment
Comment