Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LY] Lietuvoje registruoti orlaiviai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Ir paskutiniai du FlyLAL turėti SAAB 2000
    LY-SBW pristatytas 2006m


    Bei LY-SBY atvykęs 2007m


    Visos nuotraukos iš airliners.net
    Paskutinis taisė digital; 2023.11.08, 17:47.
    Aviate, navigate, communicate

    Comment


      #62
      Šiam vakarui labai trumpas pranešimas. Lietuvos avialinijų lėktuvas skirtas skriadinti valdžios atstovus ir svarbius asmenis, Lockheed L-1329 su labai įdomia registracija LY-AMB
      Paskutinis taisė digital; 2023.11.08, 17:47.
      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        #63
        Lietuvos avialinijos-gyvavusios nuo 1991m iki2005m (vėliau FlyLAL). Per 14 metų nuolat vyko orlaivių parko atnaujinimas visus Jak42 ir Tuplev134 , bei Antonov tipo lėktuvus pakeitė Saab ir Boeing tipo lėktuvai. Pastarųjų Lietuvos avialinijos turėjo net 11:
        3- Boeing 737-200
        2- Boeing 737-300
        6- Boeing 737-500

        Kaip SULA ir minėjo anksčiau pirmasis Boeing 737-200, į Lietuvą atvykęs 1992m- LY-GPA


        1995m vasarą atvyko ir LY-BSD jam buco suteiktas vardas Steponas Darius


        1995m rudenį atvyko ir paskutinis 737-200, LY-BSG pavadintas: Stasys Girėnas


        Visos nuotraukos iš airliners.net
        Paskutinis taisė digital; 2023.11.08, 17:48.
        Aviate, navigate, communicate

        Comment


          #64
          Pirmasis Lietuvos avialiniju Boeing 737-382, Vilniuje nusileido 1998m.
          Duotas vardas Antanas Gustaitis, buvo nudazytas naujomis Lietuvos availiniju spalvomis. LY-BAG
          Paskutinis taisė digital; 2023.11.08, 17:48.
          Aviate, navigate, communicate

          Comment


            #65
            /\
            Tada tai buvo tikras pasididžiavimas, jį gavus jam tebuvo 8-eri metai ir pateko iš portugalų TAP į Lietuvos avialinijų rankas. Beje, orlaiviui jau tuoj 23-eji ir jis vis dar sėkminga skraido kažkur Bolivijoje. Dabartinis jo registracijos numeris yra CP-2551 .

            Comment


              #66
              Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
              /\
              Tada tai buvo tikras pasididžiavimas, jį gavus jam tebuvo 8-eri metai ir pateko iš portugalų TAP į Lietuvos avialinijų rankas. Beje, orlaiviui jau tuoj 23-eji ir jis vis dar sėkminga skraido kažkur Bolivijoje. Dabartinis jo registracijos numeris yra CP-2551 .
              Tiesa pasakius, Lietuvos avialinijiju visi lektuvai buvo ne seni. SAAB 2000 buvo vos 3-6m senumo.
              733 modelio turejo du, viena 8m senumo kitas kiek senesnis.
              O zinanat tu laiku paklausa ir rinka siu lektuvu verte siandien atitiktu, 2005m gamybos 738.
              Bet Lietuvos avialinijos, parko pletra tese naujos kartos 735, kuriu dauguma buvo 7-11m senumo.

              Viskas buvo daroma lyg ir teisingai
              Aviate, navigate, communicate

              Comment


                #67
                Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                Viskas buvo daroma lyg ir teisingai
                Na, Velonskio įgrustų B737-200 teisingu sprendimu nepavadinsi, kaip ir JetStar.

                Comment


                  #68
                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                  Na, Velonskio įgrustų B737-200 teisingu sprendimu nepavadinsi, kaip ir JetStar.
                  As turejau omeny Saab2000 ir b735 ir tai kas nutiko kompanijai veliau
                  Aviate, navigate, communicate

                  Comment


                    #69
                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                    As turejau omeny Saab2000 ir b735 ir tai kas nutiko kompanijai veliau
                    FlyLAL užsilenkė dėl "išgryninimo", kai viską teko pirkti iš/per giminingų firmų ne konkurso būdu.
                    Na, prieš tai dar visų komercinių paslapčių perdavimas SAS-ui "padėjo".

                    Comment


                      #70
                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                      Na, prieš tai dar visų komercinių paslapčių perdavimas SAS-ui "padėjo".
                      Na bent kiek man teko girdeti oficialiu ir neoficialiu kalbu, kad SAS bande susipirkti visas Baltijos bendroves ir padaryti viena bendra dukterine, kaip kokia Winderøe. Bet galutiniam variante, nei dukterines bendroves, nei FlyLAL nebeliko, o airBaltic su ESTONIAN po siai dienai ant ribos
                      Aviate, navigate, communicate

                      Comment


                        #71
                        2002m Gegužę Lietuvos avialinijos įsigijo antrąjį Boeing 737-375, pagamintą 1987m.
                        Žemaitis- tokiu vardu buvo pakrirkštytas LY-AGP.


                        Praėjus vos metams, buvo perduotas Air Asia.

                        Nuotraukos iš Airliners.net
                        Paskutinis taisė digital; 2023.11.08, 17:48.
                        Aviate, navigate, communicate

                        Comment


                          #72
                          Lietuvos avialinijos turejo 6 Boeing 737-500 tipo lektuvus. Pirmasis Lietuva pasieke 1999m. pavasari. Boeing 737-59D, pagamintas 1991m. pries tai skraides "Sterling European". Lietuvoje isbuvo vos metus, kuomet atiteko "British Airways". LY-BFV VARDU Feliksas Vaitkus
                          Paskutinis taisė digital; 2023.11.08, 17:49.
                          Aviate, navigate, communicate

                          Comment


                            #73
                            2003m Balandi, Lietuvos avialinijos isigijo dar viena Boeing 737-524.
                            Pagamintas 1996m ir isigytas is "Continental airlines", su Lietuviska registracija skraide iki 2008m vasario, kuomet iskeliavo kaimynams-"Belavia".
                            LY-AGZ


                            Nuotrauka is airliners.net
                            Paskutinis taisė digital; 2023.11.08, 17:49.
                            Aviate, navigate, communicate

                            Comment


                              #74
                              Vos po menesio 2003m Geguze, Lietuvos avialiniju parka papilde Boeing 737-524. Isigytas kaip ir LY-AGZ is "Continental Airlines", 2008m iskeliavo i Belavia rankas. Istorija ta pati tik kitas veikejas, 1996m pagamintas LY-AGQ




                              Nuotraukos is ariliners.net
                              Paskutinis taisė digital; 2023.11.08, 17:49.
                              Aviate, navigate, communicate

                              Comment


                                #75
                                Boeing 737-548, pagamintas 1993m į Vilnių atvyko 2004m pavasarį ir skraidė iki 2009 Vasario, kol atiteko "Triton Aviation International".
                                LY-AZY


                                Nuotraukos iš Airliners.net
                                Paskutinis taisė digital; 2023.11.08, 17:50.
                                Aviate, navigate, communicate

                                Comment


                                  #76
                                  Išnuomuotas iš ILFC 1996m. gamybos Boeing 737-5Q8 į Lietuvą atvyko 2005m. Skraidė beveik 4 metus, kol buvo atiduotas atgal į ILFC.
                                  LY-AZW


                                  Nuotrauka iš airliners.net
                                  Paskutinis taisė digital; 2023.11.08, 17:50.
                                  Aviate, navigate, communicate

                                  Comment


                                    #77
                                    Na ir pats, pats paskutinysis Lietuvos Avialinijų Boeing 737-5Q8 lėktuvas, buvo 2005 metais, Vilniuje nusileidęs LY-AZX



                                    Pastarasis išsinuomuotas iš ILFC, bei skraidė pusantrų metų, kol buvo pernuomuotas Transaero. Pagamintas 1997m.

                                    Berods paminėjau visus Lietuvos avialinijų lėktuvus. Tad keliaujame toliau, kuomet 2005m. Lietuvos Avialinijas perėmė Fly LAL.

                                    Nuotraukos iš airliners.net
                                    Paskutinis taisė digital; 2023.11.08, 17:50.
                                    Aviate, navigate, communicate

                                    Comment


                                      #78
                                      2005m. Lietuvos avialinijos buvo privatizuotos ir įmonė pervadinta į FlyLAL. Pasikeitus įmonės pavadinimui, bei spalvoms įmonė tęsė orlaivių parko plėtrą. 2007m atvyko 17m senumo LY-AQU. Šiuo metu skraido, kaip SCAT Air, tik su nauja registracija LY-FLB


                                      Nuotraukos iš airliners.net
                                      Paskutinis taisė digital; 2023.11.08, 17:51.
                                      Aviate, navigate, communicate

                                      Comment


                                        #79
                                        Kitas FlyLAL Boeing 737-322, registracijos numeris LY-AQX, pagamintas 1990m į Lietuvą atvyko 2007m.
                                        Vėliau skraidė, kaip FlyLAL Charters Estonia(ES-LBC), poto vėl grįžo į Lietuvą, tik su nauju registracijos numeriu LY-FLD. 2010m skraidė kaip FlyLAL Charters Polska(SP-HAA), kol galiausiai 2011m grįžo į Lietuvą ir šiuo metu skraido su senąją LY-AQX, kaip Small Planet Airlines.



                                        Nuotraukos iš Airliners.net
                                        Paskutinis taisė digital; 2023.11.08, 17:51.
                                        Aviate, navigate, communicate

                                        Comment


                                          #80
                                          /\
                                          Jau ir Small Planet Airlines sudėtyje jo dienos suskaičiuotos :-).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X