Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Klausykit, kas ten ivyko uoste? Sian girdejau, kad issiliejo tersalai ar kazkas panasaus.
    P.S.1 Dabar esu ne Klaipedoj todel naujienos is Klaipedos mane pasiekia gan letai ir ne visada tikslios. Beje, linkejimai is Siauliu.
    P.S.2 Garsinu Siauliuose Klaipedos varda.

    Comment


      #42
      fotiko neturi ? Siauliu jau seniai nemaciau, nors jauciu, kad vaizdas is to miesto nelabai nudziugintu...
      Westside is the best ! :jura:

      Comment


        #43
        Plėtoja krovinių srautus su Rusija

        Perspausdinta iš "Verslo žinių" 2005.08.09

        Plėtodama prekinius ryšius su Rusija krovinių gabenimo UAB "Arijus" atidarė laivybos liniją Kaliningradas-Klaipėda-Sankt Peterburgas, kuri plėtos tranzitą per Lietuvą. Šia kryptimi planuojama steigti ir atstovybes.

        "Arijaus" agentuojama laivybos linija "Kuršių linija" (KL) šiuo maršrutu plaukioja nuo liepos pabaigos. "Ši linija sujungs žemyninę liniją su Kaliningrado sritimi, taip pat pagerins tranzito per Lietuvą galimybes, dėl kurių sulaukdavome skundų iš Rusijos pusės", - aiškina Andžija Butvydienė, UAB "Arijus" viešųjų ryšių ir reklamos skyriaus vadovė.

        Krovinius šia linija gabenančios Kaliningrado korporacijos "Sojuz" generalinis direktorius Vladimiras Sidorovas suskaičiavo, kad, veždami produkciją konteineriais jūra, jie gerokai sutaupo laiko. "Gabendami tą patį krovinį vilkikais į Sankt Peterburgą užtruktume savaitę, geležinkeliu - dvi, nes tranzito procedūros labai sudėtingos. Ši linija labai paspartino krovinių judėjimą", aiškina riebalinius maisto priedus gaminančios korporacijos vadovas p. Sidorovas.

        Palengvinus Rusijos susisiekimą su Vakarų Europa, "Kuršių linija" duoda darbo ir Klaipėdos uostui - kroviniai perskirstomi ir reikiamomis kryptimis vežami iš čia. 120 TEU (sąlyginių konteinerių) galios laivas pilnas plaukia abiejomis kryptimis, tačiau dar tikimasi didesnio srauto iš Sankt Peterburgo, kai bus gabenami ne tik maisto priedai, bet ir buitinė technika, baldai, alkoholiniai gėrimai.

        Dar šiemet KL Sankt Peterburge planuoja atidaryti savo atstovybę, dar viena spalį bus atidaryta Rygoje. "Iki šiol "Kuršių linijos" atstovybes steigėme Vakarų Europoje, dabar orientuojamės į rytus. Ši rinka mums įdomi, konteineriais krovinius Kaliningrado kryptimi nelabai kas ir gabeno. Matome galimybes ateityje krovinius gabenti Kaliningrado-Rygos skryptimi", - paskaoja apie linijų galimybes p. Butvydienė.

        Planuojama, kad naujoji KL linija veš apie 3.000 TEU per metus. Per Kaliningradą KL gabena ir daugiau krovinių konteineriais, pernai vežta 67.000 konteinerių. Šiemet Kaliningradas tikisi iš viso krauti 73.000 konteinerių.

        Š.m. I pusmetį KL vežė 56.576 TEU, augimas, palyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, 47%. "Arijus" teigiamai vertina naujojo konteinerinio traukinio "Merkurijus", vykstančio maršrutu Kaliningradas-Klaipėda-Maskva, atsiradimą.

        "Suderinus ir pakeitus tarifus, kurie dabar klientams nepatrauklūs, vežtume krovinius ir šiuo traukiniu . Poreikį ir klientų susidomėjimą Maskvos kryptimi jau jutome prieš kelerius metus", - sako p. Butvydienė

        Plėtoja transporto paslaugas

        Plėtojant KL maršrutus ir linijas, gerinamos ir transportavimo paslaugos. Europos Sąjungos senbuvių uostuose, į kuriuos plaukia KL, pradės dirbti bendrovės vilkikai, jie gabens krovinius iš laivų ir pristatys klientams. Taip gerinama paslauga nuo durų iki durų ("door-to-door") ir tenkinamas didėjantis tokios paslaugos poreikis.
        "Samdysime ne užsienio vairuotojus, o duosime darbo lietuviams, jie daug lankstesni darbo požiūriu ir ne tokie brangūs, kaip Vakarų Europos šalyse. Be to, visos paslaugos bus suteiktos vienose rankose", - aiškina "Arijaus" atstovė.

        Skaičiuojama, kad per metus vilkikams Europos uostuose tektų išvežioti 1.500 TEU, tad darbo būtų 100-ui vilkikų.
        Vilnius? Kaunas?? Klaipėda!!!

        Comment


          #44
          Reik su ruseliais gerai sutart, jei norim kroviniu normaliai turet.

          Comment


            #45
            Parašė Edgaex
            fotiko neturi ? Siauliu jau seniai nemaciau, nors jauciu, kad vaizdas is to miesto nelabai nudziugintu...
            Deja, ne . Tik mobiliajame telefone. Turesiu gruodzio menesi ( per gimtadieni ).

            Comment


              #46
              Klaipėdos uostas vis dar laukia tranzito šuolio

              Rusijos geležinkeliams krovinių gabenimą nuo rugpjūčio 1-osios pabranginus 5,4 proc. ir naujų kainų netaikant Klaipėdai skirtiems kroviniams, uosto krovos kompanijų atstovai pabrėžia, jog skirtumas tarp tarifų į Kaliningradą ir Klaipėdą - vis dar gana didelis. Be to, jie kol kas abejoja, ar pavyks savo apyvartą smarkiai padidinti kazachų kroviniai, nors nuo rugpjūčio atpigo juodųjų metalų ir naftos gabenimas Rusijos geležinkeliais į Klaipėdą iš Kazachstano.

              Anot Lietuvos pareigūnų, tai rodo, kad rusai imasi įgyvendinti pažadą atgaivinti vadinamąjį 2K projektą, pagal kurį Klaipėdos ir Kaliningrado uostų konkurenciją turėtų pakeisti abiem pusėms naudingas bendradarbiavimas, rašo "Lietuvos žinios".

              "Tai nedideli, bet teigiami poslinkiai", - sakė Lietuvos susisiekimo ministerijos Geležinkelių transporto departamento direktorius Česlovas Šikšnelė.

              Rusijos transporto ministerijai pranešus apie tarifų sumažinimą, bendrovė "Lietuvos geležinkeliai" atsisakė ketinimo nuo rugpjūčio 15 dienos 15 proc. padidinti tarifus beveik 60 proc krovinių, kurie per Lietuvos teritoriją gabenami į Kaliningradą.

              Tranzitu iš Kazachstano į Klaipėdą gabenamiems juodiesiems metalams Rusija nustatė 46 JAV dolerių už toną tarifą (buvo apie 76 JAV doleriai už toną), naftai - 32 JAV dolerių už toną (apie 55 JAV doleriai už toną). Šie tarifai galios iki šių metų gruodžio 31 dienos.

              Galiojant ankstesniems gabenimo tarifams nei Kazachstano nafta, nei juodieji metalai per Klaipėdą nebuvo vežami.

              "Tai buvo nerentabilu. Naujieji tarifai situaciją keičia į gera. Šiuo metu deramasi su galimais Kazachstano naftos tiekėjais", - komentavo bendrovės "Klaipėdos nafta" komercijos direktorius Ričardas Milvydas.

              "Klasco" komercijos direktoriaus pavaduotojas vystymui ir logistikai Igoris Šulžickis sakė, kad dėl Kazachstano krovinių dar vyksta derybos.


              Na gal ir nera taip blogai kaip galvojau
              Vilnius? Kaunas?? Klaipėda!!!

              Comment


                #47
                Tačiau ir toliau išlieka svarbiausias klausimas – Baltarusijos krovinių gabenimo į Kaliningradą geležinkelio tarifai per Lietuvą. Todėl jau minėtame Baltarusijos transporto ministro ir Kaliningrado srities gubernatoriaus susitikime pateiktas pasiūlymas, kad Baltarusijos kroviniai į Kaliningrado uostą turėtų būti permesti iš Ventspilio ir juos reikėtų dalintis su Klaipėdos uostu, kad Lietuva būtų suinteresuota nedidinti geležinkelių tarifų Baltarusijos kroviniams į Kaliningradą.

                O cia tai neblogai sugalvota, tuo labiau, kad per Ventspili keliauja daugiau kaip 15mln. t. baltarusisku kroviniu
                Vilnius? Kaunas?? Klaipėda!!!

                Comment


                  #48
                  "Klaipėdos terminalo grupė" nori prisijungti savo akcininką

                  Jūrų krovinių kompanija "Klaipėdos terminalo grupė" planuoja prisijungti pagrindinį savo akcininką - veiklos praktiškai nebevykdančią bendrovę "Klaipėdos terminalas".

                  "Klaipėdos terminalo" akcininkai dėl reorganizavimo sąlygų balsuos rugsėjo 21 dieną.

                  "Klaipėdos terminalas" didelės veiklos nebevykdo - yra mūsų akcininkė ir užsiima veikla, susijusia su nekilnojamuoju turtu ", - Eltai sakė "Klaipėdos terminalo grupės" direktorius Vaidotas Šileika.

                  Bendrovės interneto svetainėje skelbiama, kad šiais metais numatoma įmonės reorganizacija leis praplėsti terminalo teritoriją ir sudarys geras sąlygas tolimesniam krovinių apyvartos didinimui: numatomas apyvartos augimas - 10-15 proc. per metus.

                  "Klaipėdos terminalo grupė" sukurta prieš porą metų reorganizavus konsorciumą "Klaipėdos terminalas", kurį nuo 1994 metų sudarė bendrovės "Klaipėdos terminalas" ir "Vakarų laivų remontas".

                  2004 metais "Klaipėdos terminalo grupės" apyvarta išaugo 30,1 proc. - iki 25,5 mln. litų, o šiemet planuojamas 9,8 proc. augimas - iki 28 mln. litų. Krovinių apyvarta pernai išaugo 14,5 proc. - iki 1,447 mln. tonų, šiemet planuojama perkrauti daugiau kaip 1,5 mln. tonų krovinių.

                  Pernai "Klaipėdos terminalo grupė" perkrovė 7 proc. visų uosto krovinių ir 60 proc. visų konteinerių. Konteineriai sudaro 65 proc. bendrovės apyvartos, ro-ro kroviniai - 25 proc. ir 10 proc. - generaliniai kroviniai.

                  "Klaipėdos terminalo grupėje" šiuo metu dirba 195 žmonės, "Klaipėdos terminale" yra 3 darbuotojai.

                  Lietuvos fizinių asmenų valdomas "Klaipėdos terminalas" kontroliuoja 99,98 proc. "Klaipėdos terminalo grupės" akcijų.
                  Vilnius? Kaunas?? Klaipėda!!!

                  Comment


                    #49
                    Jei "neturetume" Kaliningrado, tai man rods mums isvis nepyragai butu

                    Comment


                      #50
                      Butu arba geriau arba ne
                      Neliktu uosto i kuri rusai nori siusti krovinius, o i St. Peterburga jau nebeapsimoketu tiek toli siust, todel daugiau kroviniu tektu mums, bet cia labai priklausytu nuo santykiu ir kainu politikos su baltijos salim ir lenkija

                      KLAIPĖDOS IR KAIMYNINIŲ UOSTŲ 2005 M. SAUSIO – LIEPOS MĖN. VEIKLA

                      http://www.portofklaipeda.lt/lt.php/...;2005;month;8;
                      Vilnius? Kaunas?? Klaipėda!!!

                      Comment


                        #51
                        "Limarko laivininkystės kompanija" įsigijo motorlaivį "Serenada"

                        Bendrovė "Limarko laivininkystės kompanija" pranešė pirmadienį įsigijusi naują motorlaivį "Serenada", pritaikytą gabenti įvairių išmatavimų konteinerius.

                        Laivas dirbs Šiaurės ir Vakarų Europos regionuose. 100 metrų ilgio motorlaivis pritaikytas gabenti 344 standartinius 20 pėdų jūrinius konteinerius, turi specialią įrangą gabenti iki 70 refrižeratorinių konteinerių.

                        Šiais metais bendrovė ketina įsigyti dar vieną arba du modernius laivus. Bendrovė pranešė, kad toliau diversifikuodama veiklą investuos ne tik į laivus-refrižeratorius, bet ir į sausakrūvius laivus, o bendros kompanijos investicijos į laivyno plėtrą šiemet gerokai viršys 30 mln. litų.

                        Kiek investuota į "Serenadą", bendrovė neatskleidžia.

                        "Pasiteisino mūsų investicijos į nuoseklų laivyno atnaujinimą. Tikimės, kad antrasis metų pusmetis įmonei taip pat bus sėkmingas, tad metų pabaigoje galėsime planuoti dar aktyvesnę įmonės plėtrą", - teigė "Limarko laivininkystės kompanijos" prezidentas Vytautas Lygnugaris.

                        Pirmąjį šių metų pusmetį "Limarko laivininkystės kompanija" pasiekė 47,2 mln. litų apyvartą ir uždirbo 7,1 mln. litų grynojo pelno - atitinkamai 1,5 karto ir 55,4 proc. daugiau nei analogišku praėjusių metų laikotarpiu.

                        Bendrovės pervežtų krovinių skaičius per šešis šių metų mėnesius išaugo 66,7 proc. - iki 235 tūkst. tonų.

                        "Limarko laivininkystės kompanija" iš viso valdo trylika laivų, įskaitant vieną nuomojamą sausakrūvį laivą. Bendrovėje dirba 414 žmonių.

                        "Limarko laivininkystės kompanijos" akcijos kotiruojamos Vilniaus vertybinių popierių biržos Einamajame sąraše. Bendrovės rinkos vertė šiuo metu sudaro 181,69 mln. litų.
                        Vilnius? Kaunas?? Klaipėda!!!

                        Comment


                          #52
                          Idomu kokie yra "Lisco" planai su ju keltu atnaujinimu? :V

                          Comment


                            #53
                            http://www.lisco.lt/lisco/fleet/fleet.html

                            Galetu daugiau tokiu kaip Gloria isigyt
                            Vilnius? Kaunas?? Klaipėda!!!

                            Comment


                              #54
                              Gloria nerodiklis

                              Comment


                                #55
                                Greiciau reik keleiviu terminala statyt, nes tarptautine juru perkela man atrodo ne labai keleiviams skirta
                                Vilnius? Kaunas?? Klaipėda!!!

                                Comment


                                  #56
                                  Tai nauja laukimo sale beveik, o gal jau ir atidare. Bet vistiek tas negelbsti, nes ten ta visa infrastruktura gerokai pasenus.

                                  Comment


                                    #57
                                    Klaipėdos uostas pirks 3 mln. Lt vertės locmanų katerį

                                    http://www.delfi.lt/news/economy/aut...php?id=7338307
                                    Westside is the best ! :jura:

                                    Comment


                                      #58
                                      Is jūros partempiamas karinių jūrų pajėgų mokomasis taikinys: plaustas su dviem radiolokaciniais atšvaitais.
                                      Kreivokai šaudo mūsų jūrininkai, kad taikinys nepaskandintas
                                      [/URL][/IMG]
                                      Prie Šiaurinio molo traukiamos tanklaivio "Globe Asimi" liekanos

                                      "Šalanda". Vežamas uoste iškastas gruntas į savartyną jūroje.

                                      Comment


                                        #59
                                        Ka ten dar tanklaivis buvo nuskendes?
                                        Gal zinai kaip eina darbai prie smeltes krantiniu? Ar gal dar geriau , nuotrauku turi? Butu idomu suzinot kaip jiems ten su tais terminalais
                                        Vilnius? Kaunas?? Klaipėda!!!

                                        Comment


                                          #60
                                          Juroje yra savartynas?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X