Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Klaipėdos uoste metai prasidėjo nuosmukiu

    Kaimynų minusai ir pliusai

    Šių metų pradžioje Baltijos jūros regione užfiksuotos keistos krovos rezultatų pokyčių tendencijos.

    Pagal praėjusių metų krovos rezultatus lydere tarp rytinės Baltijos uostų buvusi Klaipėda nukrito mažiausiai į antrąją vietą.

    Klaipėdos uostas sausį krovė 2,88 mln. tonų. Mažiau už jį krovė Talino uostas – 2,87 mln. tonų. Jungtinio Talino uosto krova, palyginti su praėjusių metų sausiu, sumažėjo 4,4 proc. Tačiau Talino uoste vyrauja viena nemaloni Klaipėdai tendencija. Taline konteinerių krova sausį pagal TEU (sąlyginiai vienetai) augo 23,2 proc. iki 17 tūkst. TEU. Klaipėdos uoste sausį krauta 27,5 TEU. Ir tai buvo puse procento mažiau nei pernai sausį.

    Lyderiu tarp rytinės Baltijos uostų netikėtai tapo pernai ketvirtoje vietoje metus baigęs Ventspilio uostas. Jis per sausį krovė per tris milijonus tonų krovinių arba 61 proc. daugiau nei pernai sausį. Ventspilio uoste net 3,5 karto daugiau krauta anglių, 107 proc. daugiau – birių krovinių, 47 proc. daugiau – naftos produktų, 11 proc. daugiau krovinių gabenta jūrų keltais. Tikėtina, kad tarp jūrų keltais gabentų krovinių yra nemažai perimtų ir iš Klaipėdos, juo labiau, kad Ventspilyje kainos yra mažesnės.
    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...u-408040/psl-1

    Pravalgant pinigus, Klaipėdos uostas skolinsis
    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...s-408054/psl-1
    Paskutinis taisė Eimantas; 2012.02.14, 05:23.
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
      Buriavimo logiškiau, nes mariose dažniau turbūt būtų ne irklavimas, o povandeninių laivų imitavimas.
      Abiem atvejais ir taip - ir ne.
      Marios visai tinkamos irklavimui - netinkamos sąlygos (bangavimas) ten ne ką dažnesnis reiškinys, nei upėse (srovė, išsekimas, kt.).
      Buriavimo atžvilgiu, toje vietoje DAUG ir gan toli nuo kranto nueinančio sekliaus. Norint, kad ten galėtų buriuot kylinės jachtos, reiktų brangių investicijų į aplinkos išgilinimą. Paprasčiausias sprendimas - tiesaus kanalo išgilinimas iki farvaterio.

      Comment


        Negilu ten, bet mokyklose švertbotai.
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          2012-02-20, 14:32
          Jūroje šalia Klaipėdos plėsis sąvartynai

          ki šiol Klaipėdos uoste net per didžiausius gilinimus būdavo iškasama iki vieno milijono kubinių metrų grunto. Vien per šiuos metus jo kiekis gali būti daugiau kaip trys milijonai kubinių metrų.

          „Kol kas iškastą gruntą pilsime į tolimąjį sąvartyną. Tačiau esame sudarę sutartį su Klaipėdos universiteto Baltijos pajūrio ir aplinkos tyrimų planavimo instituto mokslininkais, kad parinktų naujas grunto gramzdinimo jūroje vietas“, – teigė Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos infrastruktūros ir plėtros direktorė Roma Mušeckienė.

          Šiuo metu Baltijos jūroje prie Lietuvos krantų yra du dampinigo arba grunto išpylimo rajonai. Tolimasis sąvartynas yra už 20 kilometrų nuo uosto vartų. Jūrlapiuose tai – kaip dampingas pažymėtas rajonas, kurio akvatorija užima 17,8 kvadratinių kilometrų.

          Iš uosto iškastas gruntas šiame sąvartyne gramzdinamas į 45–49 metrų gylį 1372 hektarų plote. Į šį rajoną plukdomi gilinant uostą iškasti moreniniai priemolio sluoksniai, taip pat sąnašinis smėlis ir dumblas.

          Kitas jūros sąvartynas, vadinamasis artimasis dampingas, yra už 10 kilometrų nuo Klaipėdos uosto vartų. Jo zona – apie du kvadratiniai kilometrai. Į šį sąvartyną gramzdinamas tik smėlingas sąnašinis gruntas. Jis pilamas į 270 hektarų plotą, kur gylis yra nuo 28 iki 34 metrų.
          http://www.jura24.lt/lt/naujienos/uo...artynai-409324
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            Geros naujienos:

            http://www.lrytas.lt/-13299227421329...dų-parama.htm

            Comment


              Klasco” statys dar vieną trąšų terminalą, investuos 60 mln. litų

              Koncerno “Achemos grupė” valdoma didžiausia uosto krovos bendrovė Klaipėdos jūrų krovinių kompanija (“Klasco”) statys dar vieną trąšų terminalą. Į naujo birių trąšų terminalo statybą ketinama investuoti 60 mln. litų.

              “Ketiname išplėsti specializuotus terminalus. Pradėsime nuo dar vieno trąšų terminalo statybos, kadangi mūsų galimybės yra mažesnės negu poreikis”, – penktadienį spaudos konferencijoje sakė koncerno vadovas Arūnas Laurinaitis.

              “Klasco”, pasak spaudos, baigia projektuoti maždaug 90 tūkst. tonų talpos biriųjų trąšų sandėlį, kuris iškils šalia jau veikiančio, taip pat planuojama statyti birių krovinių pakrovimo į laivus įrenginį ir geležinkelio vagonų iškrovimo stotį.

              “Klasco” pernai perkrovė 13,4 mln. tonų krovinių – 30,2 proc. daugiau nei 2010 metais, kurie buvo iki šiol sėkmingiausi kompanijai – tuomet perkrauta 10,28 mln. tonų.

              “Klasco”, kuri perkrauna trečdalį visų Klaipėdos uosto krovinių, pernai į grūdų terminalą investavo 26 mln. litų.

              BNS informacija

              Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB “BNS” sutikimo draudžiama.

              Comment


                Rygos uostas pralenkė Klaipėdą

                http://www.ve.lt/naujienos/jura/rygo...aipeda-695978/
                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                Comment


                  /\ o strapsnyje mano nuotrauka, ko gero is musu forumo paimta...
                  Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                  Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                  Comment


                    Konteinerių terminalo plėtrai – žalia šviesa

                    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...a-viesa-411814
                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                    Comment


                      Krova Klaipėdos uoste 2012 m. vasario mėn.
                      http://www.portofklaipeda.lt/lt.php/...rio_men_/14133

                      Valstybei priklausantis deviacijos įrenginys šalinamas iš uosto akvatorijos
                      http://www.portofklaipeda.lt/lt.php/...atorijos/14139

                      Dvejiems metams išnuomotas STUMBRAS
                      http://www.portofklaipeda.lt/lt.php/...stumbras/14137
                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                      Comment


                        2012 03 04

                        Žemkasė
                        Paskutinis taisė digital; 2023.11.12, 15:32.
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          Klaipėdos uoste - rekordinės investicijos
                          http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...s-413850/psl-1
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            E.Gentvilo planai: už 130 milijonų litų gilinsime Klaipėdos uostą

                            Klaipėdos jūrų uostas tirs galimybes pagilinti akvatoriją iki 16 metrų. Uosto direkcija netrukus skelbs galimybių studijos konkursą, teigia uosto vadovas.

                            „Balandžio mėnesį skelbiame konkursą tam, kad būtų išsiaiškinta, ar galima būtų gilinti iki 16 metrų“, - penktadienį spaudos konferencijoje po uosto tarybos posėdžio sakė Eugenijus Gentvilas.

                            Anot jo, gavus Europos Sąjungos finansavimą kartu su mokslininkais tikimasi atlikti ir studiją, kuri atsakytų, iki kokio maksimalaus gylio būtų galima gilinti uostą.

                            „Galbūt nustatys mokslininkai, kad galima, pavyzdžiui, (gilinti - BNS) iki 16,8 metro. Tada ir sieksime gilinimo iki 16,8 metro“, - kalbėjo uosto vadovas.

                            Pasak E.Genvilo, balandį bus pradėtas metus truksiantis Klaipėdos uostas gilinimas nuo 13 iki 14,5 metro. 130 mln. litų vertės darbus per metus atliks Nyderlandų bendrovė „Van Oord Dredging and Marine Contractors“.
                            http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...s-uosta-415024
                            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                            Comment


                              Didysis gilinimas uoste prasidės balandį

                              Dar nepradėti didieji Klaipėdos uosto išorinio ir vidinio laivybos kanalo gilinimo ir platinimo iki 150 m darbai, siekiant 13-14,5 m gylio, o jau rengiamasi skelbti konkursą dėl studijos, turinčios nustatyti, ar yra galimybių gilinti iki 16 m ir daugiau , atlikimo.
                              Pagal atliktą studiją 2015 m. Klaipėdos uoste turėtų būti kraunama 50 mln. t, o 2030-aisiais - 82 mln. t krovinių. Šiemet, pagal krovos kompanijų pateiktus duomenis, Klaipėdos uostas turėtų perkrauti 40,7 mln. t krovinių. Pasak E. Gentvilo, pagilinus farvaterį iki 14,5 m, 50 mln. t gali būti pasiekta be papildomų investicijų, turimos infrastruktūros pakaktų. 63 mln. t per metus apyvarta įmanoma tik dedant papildomas investicijas tiek Uosto direkcijai, tiek krovos kompanijoms. Tačiau E. Gentvilas nemano, kad dabartiniame uoste galėtų tilpti 80 mln. t krovinių.
                              http://www.ve.lt/naujienos/jura/didy...alandi-704758/
                              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                              Comment


                                2012-03-19, 11:45
                                Klaipėdos uostą klampina užsitęsusi statyba

                                „Klaipėdos Smeltės“ naudojamų 90-96 krantinių statybos nevyksta jau trejus metus, nors didžioji dalis darbų atlikta. Liko užbaigti krantinių statybas, kurių darbų vertė – apie 15 mln. litų.

                                2008 m. rugsėjį „Klaipėdos Smeltės“ akcijas įsigijo ketvirta pagal dydį pasaulyje krovos terminalų operatorė „Terminal Investment Limited“. Ji paprašė, kad 2006 m. pradėtas statyti 90-96 krantines, numatytas krauti įvairius krovinius, pritaikyti konteinerių krovai.

                                Atrodė, kad procesas užtruks ne ilgiau kaip pusmetį, kol bus parengtas naujas techninis projektas. Viskas gerokai užsitęsė.

                                „Klaipėdos Smeltė“ kreipėsi į Lietuvos Vyriausybę, kad būtų paspartintos krantinių statybos.

                                „Vėliausias terminas užbaigti 90-96 krantines buvo šių metų liepos 1 diena. Dabar būtų gerai, kad baigtų spalį“, - dėstė „Klaipėdos Smeltės“ generalinis direktorius Rimantas Juška.

                                Būtent spalį „Klaipėdos Smeltė“ turi gauti pirmąjį STS tipo konteinerinį kraną. Jis galės krauti didžiuosius laivus, į kuriuos konteineriai dedami 18 eilių.

                                „Klaipėdos Smeltė“ už 100 mln. litų yra užsakiusi pagaminti tris STS ir septynis RTG tipo kranus. Du STS tipo kranai į Klaipėdos uostą bus atgabenti dar šiemet, trečias – 2013 m. sausį. Iškyla problema, kur reikės dėti kranus. Kol kranai stovės be darbo, bendrovė skaičiuos nuostolius, nes už juos reikės mokėti bankams palūkanas.
                                „Mūsų akcininkai nerimauja. Antra pagal dydį pasaulyje konteinerinės laivybos kompanija MSC turi tikslą Klaipėdoje įkurti tarptautinį konteinerių skirstymo centrą. Su HUB kūrimo misija ji į Baltijos jūros regioną atėjo pirmoji. Kol Klaipėdos uostas trypčiojo vietoje, mus jau aplenkė Gdanskas, kur HUB įkūrė „Maersk Line“ kompanija“, - pastebėjo R.Juška.

                                Į HUB statusą pretenduoja ir Estijos Mugos uostas. Jo kūrimą stabdo tai, kad Suomių įlanka užšąla ir dideliems konteinervežiams, kurie nepriskiriami ledo klasei, tai sudaro kliūtis.

                                „Klaipėdos uoste atsiranda supratimas, kad konteinerių skirstymo centrą būtina kurti. Buvusių skeptiškų vertinimų, kad naujieji „Klaipėdos Smeltės“ savininkai seka pasakas apie HUB, jau neliko“, - teigė R.Juška.

                                Jis rodė konkrečią 10 metų sutartį, kur MSC įsipareigoja 2023 metais „Klaipėdos Smeltės“ teritorijoje krauti 1,3 mln. TEU konteinerių. Iki to laiko į Klaipėdos uostą jau plaukios iki 347 metrų ilgio „Post Panamax“ konteinervežiai, kurie gabens iki 10 tūkst. TEU konteinerių.
                                http://www.jura24.lt/lt/naujienos/uo...a-415199/psl-1
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  Kaimyniniai uostai didins uostų rinkliavas
                                  http://klaipeda.diena.lt/naujienos/e...kliavas-415256

                                  Rinkliavų palyginimai.
                                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                  Comment


                                    Terminalo statyba – įstrigusi
                                    http://www.lrytas.lt/-13322264161330...AFstrigusi.htm

                                    Comment


                                      Parašė swyturys Rodyti pranešimą
                                      cia kalba apie skirtingus terminalus.

                                      Comment


                                        Kaip tai apie skirtingus, negi pas mus stato du krovinių terminalus? Jei aš apsirinku, tada gal nukreiptumėt į šio terminalo temą?

                                        Comment


                                          Parašė swyturys Rodyti pranešimą
                                          Kaip tai apie skirtingus, negi pas mus stato du krovinių terminalus? Jei aš apsirinku, tada gal nukreiptumėt į šio terminalo temą?
                                          Negi taip sunku daugiau temoje pasiskaityti ir suprasti kur kalbama apie keleivius, o kur apie konteinerius...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X