Parašė John
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[CN] Metro ir kito bėginio transporto sistemos Kinijos miestuose
Collapse
X
-
Pasigendu zalumosParašė JohnO dėl didelių miestų peraugimo, teko kažkur SSC užmatyti ateities koncepcijas, kaip bus plečiami miestai. Tarkim, pekinas turėtų bent 5-6 satelitinius miestus, kurie bus kiek tolėliau (50-60km) ir kuriuose kursis nauji miesto "centrai".
Vienas tokių traukos centrų kūrimo pavyzdžių - Qianhai Water City, esantis Shenzheno miesto pakraštyje, kur yra kuriamas naujas didelės skalės traukos centras.
Youtube video
Matau keliu bus, tikriausiais vaikstant mieste reikes kaukes nuo smogo.
Comment
-
Jei VT nevystys, tai tikrai reikės.Parašė andyour Rodyti pranešimąPasigendu zalumos
Matau keliu bus, tikriausiais vaikstant mieste reikes kaukes nuo smogo.
Betgi kol kas vysto.
Comment
-
I VT geruoju neperviliosi, bet jau ne uz kalnu elektromobiliai.Parašė Al1 Rodyti pranešimąJei VT nevystys, tai tikrai reikės.
kaip bebutu, milijardai si bei ta reiskia.Paryžiaus automobilių parodoje - elektra varomų mašinų antplūdis
Prancūzų bendrovė "Renault", kuri kartu su japonų "Nissan" investuoja 4 mlrd. eurų į elektrinius automobilius, penktadienį sustiprino partnerystę su Prancūzijos elektros tiekėja "EDF".Paskutinis taisė andyour; 2010.10.02, 19:54.
Comment
-
Elektromobiliai ne panacėja. Vietos jie užima tiek pat. Didmiestyje problema ne tik smogas, bet ir spūstys, parkavimo vietų stoka. Elektromobiliai šių problemų neišsprendžia. Be to energija iš niekus neatsiranda. Jei greitai prasidėtų masinis perėjimas prie elektromobilių, tai reikėtų kelis kartus padidinti elektros energijos gamybą. Įdomu, kokios elektrinės daugiausiai pagamintų el. energijos? Šiluminės. Be to elektromobilis kaip galutinis elektros energijos vartotojas būtų dar mažiau našus nei automobilis su vidaus degimo varikliu (benzininis apie 30 proc., nauji dyzeliniai apie 50 proc.). Kai tuo tarpu šiluminių elektrinių naudingumo koeficientas vos virš 30 proc. O kur dar nuostoliai perdavimo tinkle. Kur dar akumuliatorių pakrovimo nuostoliai (juk akumuliatoriai kraunami kaista). Na, rekuperacinis stabdymo metu gaminama elektros energija gal ir kompensuotų akumuliatorių pakrovimo metu atsirandančius nuostolius...Parašė andyour Rodyti pranešimąI VT geruoju neperviliosi, bet jau ne uz kalnu elektromobiliai.
kaip bebutu, milijardai si bei ta reiskia.
Vėjas ir saulė artimiausiu metu nepajėgtų užtikrinti reikiamų galių. Atominių statyba kaip minimum 12 metų užtrunka, net jei ir viskas sklandžiai vyksta. Esamų perdavimo tinklų galios nepakaktų perduoti reikiamam el. energijos kiekiui. Reikėtų milžiniškų investicijų į tinklus. Visa tai kelis kartus kilstelėtų elektros kainas visiems vartotojams. Taip kad nebus jokio staigaus perėjimo prie elektromobilių. Perėjimas truks kaip minimum du dešimtmečius net ir išsivysčiusiose šalyse.Paskutinis taisė Al1; 2010.10.02, 21:39.
Comment
-
Atsiradus juntamam transporto daliai elektromobilių (tarkim virš 5%), dalį gatvių galima pakišti po žeme su minimaliai ventiliacija. Elektrą gamins atominės elektrinės, vėliau — termobranduolinės elektrinės. Žinoma, tai bus ne rytoj ir ne poryt, o už 20-30 metų. Beje, Lietuvos premjeras A. Kubilius jau iškėlė viziją, kad iki 2020 metų Lietuvoje jau bus gaminami elektromobiliai. Plačiau — žurnale „Valstybė“.Parašė Al1 Rodyti pranešimąElektromobiliai ne panacėja. Vietos jie užima tiek pat. Didmiestyje problema ne tik smogas, bet ir spūstys, parkavimo vietų stoka. Elektromobiliai šių problemų neišsprendžia. Be to energija iš niekus neatsiranda. Jei greitai prasidėtų masinis perėjimas prie elektromobilių, tai reikėtų kelis kartus padidinti elektros energijos gamybą. Įdomu, kokios elektrinės daugiausiai pagamintų el. energijos? Šiluminės. Be to elektromobilis kaip galutinis elektros energijos vartotojas būtų dar mažiau našus nei automobilis su vidaus degimo varikliu (benzininis apie 30 proc., nauji dyzeliniai apie 50 proc.). Kai tuo tarpu šiluminių elektrinių naudingumo koeficientas vos virš 30 proc. O kur dar nuostoliai perdavimo tinkle. Kur dar akumuliatorių pakrovimo nuostoliai (juk akumuliatoriai kraunami kaista). Na, rekuperacinis stabdymo metu gaminama elektros energija gal ir kompensuotų akumuliatorių pakrovimo metu atsirandančius nuostolius...
Vėjas ir saulė artimiausiu metu nepajėgtų užtikrinti reikiamų galių. Atominių statyba kaip minimum 12 metų užtrunka, net jei ir viskas sklandžiai vyksta. Esamų perdavimo tinklų galios nepakaktų perduoti reikiamam el. energijos kiekiui. Reikėtų milžiniškų investicijų į tinklus. Visa tai kelis kartus kilstelėtų elektros kainas visiems vartotojams. Taip kad nebus jokio staigaus perėjimo prie elektromobilių. Perėjimas truks kaip minimum du dešimtmečius net ir išsivysčiusiose šalyse.
Su kitais teiginiais sutinku.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Tunelį nebūtinai reikia kasti. Kartais pakanka virš gatvės statyti namus, etc.; kaip pvz autotunelis Vilniuje, šalia parlamento.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTiesti autotunelius bus daug brangiau nei metro. Vienkelis metro tunelis - tai tik viena eismo juosta.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
bet uztat isprestu tarshos ir bent jau pakenciamai triuksmo. o ka tu siulaiParašė Al1 Rodyti pranešimąElektromobiliai ne panacėja. Vietos jie užima tiek pat. Didmiestyje problema ne tik smogas, bet ir spūstys, parkavimo vietų stoka. Elektromobiliai šių problemų neišsprendžia.
vakaruose miestai turi ir gerai isvystyta metro ir ivaziavimo mokescius i miesto centra, bet kazkodel tarsa, triuksmas ir kamsciai miestu kasdienybe.
Comment
-
O ka daryti, kad per daug naudotusi?Parašė Al1 Rodyti pranešimąO dėl Vakarų miestų - per mažai žmonių naudojasi VT.
Comment
-
Jei 150/1000 gaunasi 750 000 automobiliu 710km2 plote. Palyginimui Vilnius uzima 400 km2 ploto. Nezinau kiek Vilniuje automobiliu, bet isivaizduoju nedaugiau 100 000.Parašė JohnKo gero, sukurti dar geresnes VT sistemas ir riboti važinėjimą automobiliais. Kol kas pasaulyje, mano žiniomis, yra tik vienas miestas, kuris iš esmės įgyvendino tokią utopinę idėją - Singapūras. Ten mašinų labai mažai (mažiau, nei 150 automobilių 1000 žmonių), o VT tiesiog pasakiškas ir nebrangus.
Comment
-
Nukrypome nuo temos, bet maždaug 2001m. statistikos duomenimis kas trečia šeima turi asmeninį automobilį, + tarnybinis transportas.Parašė andyour Rodyti pranešimąjeigu kas antra vidutine seima 3 zmoniu turi vidutiniskai po viena automobili. dar matosi kieme kiek aiksteleje masinu ir kiek namu aplinkui.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
O tai kam dubliuot informaciją? Ne paprasčiau wikipedijoj pataisyt?Parašė JohnPadariau nedidelę lentelę su veikiančiomis metro sistemomis Kinijoje (neskaičiuojant Taivano, Honkongo ir Macau). Panaši lentelė yra Wikipedijoje, bet ji smarkiai pasenusi ir neatspindi dabartinės situacijos. Nežinau, ar visa informacija pakankamai nauja, bet kadangi turiu tam tikslui sukūręs spreadsheet failą, atsiradus naujesnei ar tikslesnei informacijai, paveiklsiuką atnaujinsiu.
Comment





Comment