Gal pagaliau kas zino ir gali pasakyti kaip su tom nesunumeruotom "Bus turo" masinom? Ar jos kaitosi "0" kolona ar visgi "20xx" kaip kad logiskiausia butu?
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[ŠIA] Šiaulių viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Teisingai mąstaiParašė Buss fanas Rodyti pranešimąLincai,paaiskink man durnam su ta "0" kolona..as manau kad tiesiog nerasomas skaicius "2" pries ja bet butent tai ir turetu buti,nes ir skaiciai trizenklaiia tik kai visur "Bus ture" keturzenklaiai.Tu juk vistiek geriau zinai su ta "0" kolona..as manau kad tiesiog nerasomas skaicius "2" pries ja bet butent tai ir turetu buti,nes ir skaiciai trizenklaiia tik kai visur "Bus ture" keturzenklaiai.Tu juk vistiek geriau zinai   
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taupūs keleiviai skaičiuoja ir centus
 
 http://www.skrastas.lt/?data=2010-09...&id=1285776130
  
 
 Nors Šiauliuose miesto autobusų talonėlių kainos kioske ir autobuse skiriasi jau keleri metai, dabar keleiviai dėl tokių skirtumų jaučiasi įsprausti į spąstus. Redakcijai skaitytojai skundėsi, kad kioske įsigyti pigesnį talonėlį ypač sunku, kai juose priiminėjami mokesčiai. „Tenka talonėlį, bet brangesnį, pirkti autobuse“, — sakė keleiviai.
 
 petras@skrastas.lt
 
 Skirtingos talonėlių kainos Šiaulių miesto tarybos sprendimu įvestos 2007 metais. Dabar talonėlis spaudos kioskuose kainuoja 1,40 lito, autobuse, perkant iš vairuotojo, — 1,60 lito.
 
 Autobusų stoties buhalterija informavo, jog talonėlių galima įsigyti ne tik „Lietuvos spaudos“ kioskuose, bet ir kituose, taip pat Autobusų stotyje, prekybos centre “Kubas“ Rėkyvoje ir prekybos centre “Tau“ prie Aklųjų įmonės.
 
 Bendrovės „Busturas“ eksploatacijos direktorius Silvas Gedaminskas priminė, kad skirtingos talonėlių kainos buvo pasirinktos dėl to, kad autobusuose prie vairuotojų nebūtų grūsties: “Jeigu kainos nesiskirtų, visi bilietėlius pirktų autobusuose, prie vairuotojo būtų grūstis, autobusas nespėtų važiuoti pagal grafiką, vairuoti taptų nesaugu“.
 
 S. Gedaminskas sakė, kad Vilniuje skirtumas tarp kioskuose ir viešajame transporte parduodamų talonėlių yra 50 centų, Klaipėdoje — net 60 centų.
 
 Ar dar galvojama apie elektroninius bilietus? Elektroninio bilieto įdiegimo darbai, S. Gedaminsko žodžiais, sustabdyti dėl krizės. Konkursą įrangai pirkti teko atidėti. Manyta, kad elektroninio bilieto sistemai įdiegti būtų reikėję 5 milijonų litų.
 
 Vilniuje, Klaipėdoje keleiviai įleidžiami tik pro priekines duris. Direktorius sako, kad Šiauliuose tokio poreikio nėra, be to, nukentėtų grafikai, atsirastų grūstys.
 
 Nesuprantu, dėl ko šiauliečiai piktinasi, kad bilietėliai, perkami autobusae, yra kiek brangesni nei kioskuose. Tokia tvarka galioja visuose Lietuvos (ir toli gražu ne tik Lietuvos) didmiesčiuose (tikiuosi, to priežastis, kodėl bilietai pas vairuotoją brangesni, visi supranta) ir niekas iš to problemos nedaro Nejaugi Šiauliuose taip trūksta spaudos kioskų? Nejaugi Šiauliuose taip trūksta spaudos kioskų?
 
 O štai prie įlaipinimo tik pro priekines duris Šiauliuose pereiti neplanuojama, apie tai leidžia suprasti šis straipsnis
 Vilniuje, Klaipėdoje keleiviai įleidžiami tik pro priekines duris. Direktorius sako, kad Šiauliuose tokio poreikio nėra, be to, nukentėtų grafikai, atsirastų grūstys.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na centronėje miesto dalyje yra pakankamai spaudos kioskų, kuriuose įmanoma įsigyti bilietų. Sutinku, kad mažoka yra Dainų, Gytarių, Gegužių, Ginkūnų ir kituose mikrorajonuose. Juk nepristatysi kioskų kiekvienoje stotelėje. Vykstant iš centrinės miesto dalies tikrai galima pasirūpinti bilietu važiavimui atgal į centrą.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTaupūs keleiviai skaičiuoja ir centus
 
 Nejaugi Šiauliuose taip trūksta spaudos kioskų?
 
 O štai prie įlaipinimo tik pro priekines duris Šiauliuose pereiti neplanuojama, apie tai leidžia suprasti šis straipsnis
 
 Kas liečia priekines duris, tai mano manymu ši sistema turėtų būti naudojama nuo 20 val. kai keleivių srautai sumažėję, vairuotojai tikrai suspėtų važiuoti pagal grafiką, o ir bilietų pardavimai tikrai padidėtų.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gal reiktų pagalvoti apie bilietų automatus šių mikrorajonų stotelėse.Parašė Lincas Rodyti pranešimąNa centronėje miesto dalyje yra pakankamai spaudos kioskų, kuriuose įmanoma įsigyti bilietų. Sutinku, kad mažoka yra Dainų, Gytarių, Gegužių, Ginkūnų ir kituose mikrorajonuose. Juk nepristatysi kioskų kiekvienoje stotelėje. Vykstant iš centrinės miesto dalies tikrai galima pasirūpinti bilietu važiavimui atgal į centrą.
 
 Kas liečia priekines duris, tai mano manymu ši sistema turėtų būti naudojama nuo 20 val. kai keleivių srautai sumažėję, vairuotojai tikrai suspėtų važiuoti pagal grafiką, o ir bilietų pardavimai tikrai padidėtų.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Apie kokius bilietų automatus galima kalbėt, jei pvz: Gytarių mikrorajone autobusų stotelėse esančios lentos niekada nebūna sveikos. Ne tokiems žmonėms tokius automatus statyt. Ir šiaip, kiek su automatų reikia. Vien Gytariuose 3, Lieporiuose 5 ar net visi 6, Zokniuose bent 4, Gubernijoje bent 4, Medelyne bent 5, Kuršėnkelyje bent 5. Taip kad kokios investicijos, priežiūra ir dar plius bent pora automatų laikyt autobusų parke, kai jei jie būtų suniokoti nepataisomaiParašė lietus Rodyti pranešimąGal reiktų pagalvoti apie bilietų automatus šių mikrorajonų stotelėse.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kiekvienam kampe kioskų nepristatysi. Manau, žmogus turi mokėti planuoti savo keliones ir apsilankydamas kioske, jei reikia, pirkti ne vieną bilietėlį, o keliolika į priekį. O jei viešuoju transportu naudojiesi nuolat, visada pigiau yra turėti mėnesinį bilietą.Parašė Lincas Rodyti pranešimąNa centronėje miesto dalyje yra pakankamai spaudos kioskų, kuriuose įmanoma įsigyti bilietų. Sutinku, kad mažoka yra Dainų, Gytarių, Gegužių, Ginkūnų ir kituose mikrorajonuose. Juk nepristatysi kioskų kiekvienoje stotelėje. Vykstant iš centrinės miesto dalies tikrai galima pasirūpinti bilietu važiavimui atgal į centrą.
 
 Kas liečia priekines duris, tai mano manymu ši sistema turėtų būti naudojama nuo 20 val. kai keleivių srautai sumažėję, vairuotojai tikrai suspėtų važiuoti pagal grafiką, o ir bilietų pardavimai tikrai padidėtų.
 Aišku, situacijų visokių būna, kartais visiškai netikėtai prireikia kur nors nuvažiuot (pvz: sugedo mašina, susirgo tavo panelė ir tt.), bet tam tikslui ir yra bilieto pirkimo iš vairuotojo galimybė. Nieko tokio, jei retkarčiais 20 papildomų centų sumokėsi 
 Vilniuje spaudos kioskeliai irgi ne kiekvienam kampe pristatyti, nors jų pakankamai daug.
 Manau, ir Šiaulių didžiausiuose mikrorajonuose jų pakankamai.
 
 Statyti automatus neapsimoka- jų įrengimas ir priežiūra brangiai kainuoja, o naudojamasi jais tikrai nebus itin daug- tik įsigyti vienkartinį bilietą (juk e-bilieto Šiauliuose dar nėra).
 
 Geriau šią problemą spręsti išplečiant prekybos taškų, parduodančių bilietus, diapozoną- pradedant prekybą jais ir kai kuriuose PC. Aišku, tai ne tik nuo savivaldybės priklauso
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dėl aukščiau išdėstytų minčių visiskai pritariu. Na o dėl prekybos taškų, turiu omeny prekybos centrų.Kiek teko girdėti, kad bandyta kalbėti su prekybos centrai dėl bilietėlių pardavinėjimo, tačiau jų paprašytas procentras nuo bilieto buvo per daug didelis, todėl ir nepardavinėja. Pvz: imu Akropolio pavyzdį. Akropolio Maximoje yra spaudos kioska, ten galima įsigyti bilietą, Lyros prekybos centras: šioje vietoje miesto link yra spaudos kioskas, tikrai nėra didelio poreikio pardavinėti bilietų Lyroje. Kitose miesto vietose daugmaž yra spaudos kiosku, todėl dėl tų 20ct tikrai nereikia skambinti dideliais varpais.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąGeriau šią problemą spręsti išplečiant prekybos taškų, parduodančių bilietus, diapozoną- pradedant prekybą jais ir kai kuriuose PC. Aišku, tai ne tik nuo savivaldybės priklauso
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O kitos prekybos vietos? Pvz pašto skyriai, „Snoriukai“, knygynai ir t.t.?Parašė Lincas Rodyti pranešimąDėl aukščiau išdėstytų minčių visiskai pritariu. Na o dėl prekybos taškų, turiu omeny prekybos centrų.Kiek teko girdėti, kad bandyta kalbėti su prekybos centrai dėl bilietėlių pardavinėjimo, tačiau jų paprašytas procentras nuo bilieto buvo per daug didelis, todėl ir nepardavinėja. Pvz: imu Akropolio pavyzdį. Akropolio Maximoje yra spaudos kioska, ten galima įsigyti bilietą, Lyros prekybos centras: šioje vietoje miesto link yra spaudos kioskas, tikrai nėra didelio poreikio pardavinėti bilietų Lyroje. Kitose miesto vietose daugmaž yra spaudos kiosku, todėl dėl tų 20ct tikrai nereikia skambinti dideliais varpais.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
 Parama Siaurojo geležinkelio klubui
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O kas pasikeis nuo Snoriukų ar knygynų? Snoriukai stovi pagrindinėse miesto vietose kaip ir spaudos kioskai. Knygynas vienintėlis didelis esantis miesto centre, pėsčiųjų bulvare, iki stotelės toli. Kitas knygynas - Akropolyje, taigi ten vėlgi spaudos kioskas. Pašto skyrius perkelia į prekybos centrus, taigi kiekvienam iš jų yra po spaudos kioską. Žodžių tai nieko nekeičia.Parašė Wycka Rodyti pranešimąO kitos prekybos vietos? Pvz pašto skyriai, „Snoriukai“, knygynai ir t.t.?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip, rašomi viduje - kaip jau buvo minėtaParašė Buss fanas Rodyti pranešimągal kas zino ar mate ant nesunumeruotu garazine numeracija "Bus turo" masinu,tie garaziniai numeriai rasomi viduje kiek girdejau ar kaip? Ir fotobus-e jų šiek tiek yra Ir fotobus-e jų šiek tiek yra  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 bet galbut tai turi buti "pilni" garaziniai numeriai pvz.: 2013,2005,2011 ir t.t.?Parašė aRa Rodyti pranešimą
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ne, jie YRA užrašyti kaip 0xx, o kas GALI BŪTI ir kas galbūt turima galvoje, bet nutylima, turbūt tik "Busturo dievai" težinoParašė Buss fanas Rodyti pranešimąbet galbut tai turi buti "pilni" garaziniai numeriai pvz.: 2013,2005,2011 ir t.t.?  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kadangi keturženklėje "Busturo" numeracijoje 1XXX reiškia, kad tai miesto autobusas, o 2XXX - tarpmiesčio (priemiesčio), logiška, kad pilnas numeris turėtų būti 20XX. Tiesą sakant ir man keista, kad dalis "Busturo" tarpmiestinių yra "užkonspiruoti". Beja, kažkada 20XX numerius turėjo Šiaulių AP "Latvijos" ir Šleževičiaus Hyundai'jus.Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąbet galbut tai turi buti "pilni" garaziniai numeriai pvz.: 2013,2005,2011 ir t.t.?
 Comment






Comment