Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[ŠIA] Šiaulių viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Šiauliuose – naujas autobusų maršrutas

    Nuo kovo 26 dienos Šiauliuose atidaromas naujas, 25-asis autobuso maršrutas Ligoninės – Pumpuro st.

    Naujasis maršrutas pagerins susisiekimą Dubijos ir Serbentų gatvių gyventojams, jie galės patogiai pasiekti miesto centrą, autobusų ir geležinkelio stotis, Respublikinę Šiaulių ligoninę.
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Šiauliečiai važinės naujais „Irisbus” autobusais

      „Džiaugiamės, kad teismo procedūros pagaliau baigėsi ir galėsime konkrečiau pasakyti šiauliečiams, kada jie galės važinėti naujais, ekologiškais autobusais“, - sako bendrovės „Busturas“ generalinis direktorius Vilius Laužikas.

      .....

      Dar vienas projektas, kuriame dalyvauja šiauliečiai – autobusų įsigijimas pagal Klimato kaitos programą, kuomet Lietuva nusprendė už parduotus taršos leidimus gautas lėšas skirti ekologiškiems autobusams įsigyti. Įgyvendinant šį projektą, šiauliečiams skirti devyni SGD autobusai, kurie pakeis pasenusius dyzelinius.

      Comment


        Šiaulių autobusų vairuotojai atšaukė streiko planus

        Šiaulių savivaldybei priklausančios vežėjų bendrovės „Busturas“ vairuotojai ir profsąjunga paskelbė planuotą streiką atšaukiantys. Taip nuspręsta po pasitarimų su Šiaulių valdžia, kuri pažadėjo vežėjams tam tikras garantijas.
        Politikai bendrovę „Busturas“ dabar ruošiasi gelbėti, dalį jos privatizuojant.
        Miesto autobusai Šiauliuose ir toliau važinės kaip važinėję, žadėtas vairuotojų streikas nebeįvyks, mat dalį skolos keleivių pervežimo bendrovei miesto savivaldybė pažadėjo atiduoti. Išsikovota, kad bent jau kol kas darbuotojams algų mažinti nebereikės. O tokie planai buvo – esą pablogėjus bendrovės finansiniai padėčiai darbuotojai patys sutiko, kad gelbstint bendrovę būtų gerokai sumažintos ir taip nedidelės algos.

        Bendrovės „Busturas“ duomenimis, už pernai suteiktas paslaugas savivaldybė įmonei įsiskolino pusseptinto milijono litų, šiemet per pirmą ketvirtį, skola padidėjo dar pustrečio milijono, o metų pabaigoje sąskaitos už lengvatas turinčių keleivių vežimą gali pasiekti net 16 milijonų litų sumą.

        Šiaulių biudžete „Busturui“ numatyta išmokėti 6 milijonus.

        Valdžia siūlo naują įmonės gelbėjimo planą - atskirti ir parduoti dalį „Busturo“ veiklos.
        Ar tik ta dalis Busturo perduotos veiklos nebus tarpmiestiniai keleivių pervežimai, apie ką kalbama jau seniai...
        Daugiau mano nuotraukų >>>

        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

        Comment


          Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
          [...]
          Ar tik ta dalis Busturo perduotos veiklos nebus tarpmiestiniai keleivių pervežimai, apie ką kalbama jau seniai...
          Ir jeigu tarpmiestiniai keleivių pervežimai bus parduodami, ar tik nebandys tą pirkti Kautra? Kaip manot?

          Comment


            Na, gal ir bandys. Viskas priklauso nuo to, ar maršrutų bus atsisakoma nepratęsiant licencijų, tada VKTI skelbtų konkursą parinkti vežėją, ar tiesiog maršrutai priklausys Busturai bet jie sudarys bendradarbiavimo sutartį su kitu vežėju, už kurią tikėsis atlygio.

            Visgi, abiem atvejais, greičiausiai dalis maršrutų/reisų bus naikinami, nes yra nuostolingi. Tarpmiestyje jokių kompensacijų iš savivaldybių nėra, taigi, vežėjai suinteresuoti tik tiesioginiu pelnu.

            Be to, Radviliškyje yra neblogas vežėjas Emtra, jie gali pretenduoti perimti kai kuriuos maršrutus.
            Daugiau mano nuotraukų >>>

            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

            Comment


              Aha, "geras" gelbėjimo planas Parduoti tai, kas dar kiek nors pelninga, o pasilikti tai, kas totaliai nuostolinga. Dar pamiršote, kad yra priemiestiniai maršrutai, kurie dotuojami ir jų kažin ar atsisakys (t.y. perduotų privatininkams). Nors visko gali būti. Galbūt Šiaulių rajonas perduos juos "saviems" privatininkams...
              Ne, tik jau ne "Kautra"... Nes monopolizuos daugiau nei pusę tarpmiesčio pervežimų Lietuvoje. Manau, kad geriausias variantas būtų koreguoti tarpmiesčio maršrutus ir atsisakyti kai kurių nuostolingų tarpmiesčio maršrutų perduodant juos privatininkams pagal bendradarbiavimo sutartį, jei atsiras norinčių dirbti. O jei ne - naikinti.
              Iš tokių nuostolingų, važiuojančių kartą per dieną (nurodyta, jei ne kasdien):
              1. Šilutė per Tauragę - kasdien. Trumpinti iki Tauragės, o į Šilutę leisti tik sekmadieniais. Penktadieniais neapsimoka į Šilutę, nes studentai važiuoja po pietų, o autobusas iš Šiaulių išvažiuoja 10.50.
              2. N. Akmenė per Joniškį, Žagarę. Vežioja orą. Trumpinti iki Joniškio arba Žagarės (darant priemiestinį, jei Joniškio rajonas pareikštų norą) arba naikinti.
              3. Skuodas Pn ir Sk. Na, gal studentų ir būna.
              4. Utena - trumpinti iki Panevėžio. Utena pati tegul rūpinasi susisiekimu su Panevėžiu ryte.
              5. Marijampolė per Kauną. Nesusipratimas. Trumpinti iki Kauno.
              6. Jurbarkas Pn. Š. Sk. Kaip ir studentiškas. Tik visai nereikalingas penktadienį, nes išvažiuoja per anksti - 10.15. Šeštadienį irgi nereikalingas. Palikti tik sekmadieninį.
              7. Klaipėda. "Busturas turi tik du reisus į Klaipėdą. Rytinis važiuoja per Rietavą tik Pn. Š ir S. Kaip ir studentiškas. Dieninis reisas visiškai nevykęs, nors neseniai atidarytas... Jį reikia vėlinti ir iš Klaipėdos į Šiaulius jis turi išvykti apie 18.30.
              8. Palanga - sezoninis. Na, gal ir yra keleivių...

              Bene labiausiai dominantys "Kautrą" būtų Vilniaus ir Kauno maršrutai. Į Vilnių "Busturas" važiuoja 9 kartus per dieną kasdien ir du maršrutai yra studentiški - vienas tik Pn, kitas Pn ir Sk.
              Į Kauną važiuoja 7 kartus per dieną, iš jų 4 maršrutais autobusas nevažiuoja sekmadieniais. Bet sekmadieniais yra du papildomi, vienas iš jų važiuoja dar ir penktadienį. Bet kokiu atveju, optimizuoti maršrutus į Vilnių ir Kauną galima. Tik slunkiai "Busture" nieko nedarė ir priėjo liepto galą...

              Visgi manau, kad savivaldybė ryšis atskirti ir parduoti. Nes už pardavimą galima bus gauti pinigų, kuriais užkamšytų tam kartui parko skolas.
              Paskutinis taisė Al1; 2012.04.11, 23:17.

              Comment


                Geri pastebėjimai. Visgi, reisą į Marijampolę palikčiau bent Pn S, ten keleivių būna daugiau Kaunas-Marijampolė nei Šiauliai-Kaunas. Jei Busturas nemiegotų, galbūt būtų galima bendradarbiauti su Ecolines pervežant keleivius iš Šiaulių tolimesnėms kelionėms nuo Marijampolės.

                Nuo 05:15 iki 06:00 į Kauną Šiaulių oro atveža trys ta pačia trasa važiuojantys autobusai, užtektų ir vieno.

                O dar neseniai Busturas važinėjo į Rygą, Kaliningradą, Maskvą, Kijevą...
                Daugiau mano nuotraukų >>>

                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                Comment


                  Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                  [...]
                  Visgi, reisą į Marijampolę palikčiau bent Pn S, ten keleivių būna daugiau Kaunas-Marijampolė nei Šiauliai-Kaunas. Jei Busturas nemiegotų, galbūt būtų galima bendradarbiauti su Ecolines pervežant keleivius iš Šiaulių tolimesnėms kelionėms nuo Marijampolės.
                  [...]
                  Pritariu. Anksčiau dažnai važinėjau šiuo maršrutu Kaunas - Marijampolė atkarpoje. Penktadieniais ko ne visada autobusas nuo Kauno link Marijampolės važiuoja pilnas, sekmadieniais iš Marijampolės link Kauno pajuda tuštesnis. Beje, vis matydavau keletą keleivių, važiuojančių iš Marijampolės į Kėdainius, Šeduvą, Radviliškį, o į Šiaulius sekmadieniais - net keletas. Žinoma, dėl tokio skaičiaus žmonių tiesioginis maršrutas nebūtinas, galima persėsti Kaune.
                  Mano važinėjimo šiuo maršrutu laikais (prieš 3-4 metus) autobuse be vairuotojo dažniausiai dirbdavo ir konduktorius(-ė). Jei tąkart konduktorė moteris - žinok, kad atkarpoje tarp Kauno ir Kėdainių pintu krepšiu užkandžių nešina prieis ir pasiūlys keleiviams pirkti. Įdomu kodėl Busturas leido sau tokią prabangą.

                  Comment


                    Tarpmiestiniai maršrutai kasmet tampa vis tuštesni. Štai šiemet važiavau Velykoms į Alytų. Dar prieš krizę 2008 m. keleivių buvo daug. Tiesa, stovinčių tuomet jau nebuvo, kaip kad prieš kokius 7-8 metus, bet beveik visos vietos ~45 vietų autobuse buvo užimtos. O šiemet vėlgi važiavau tais pačiais reisais - tik pusė autobuso (ir iš Vilniaus, ir į Vilnių), apie 25 keleivius. Seniau pakelės stotelėse įlipdavo ir išlipdavo keleiviai. Dabar to beveik nebuvo.

                    Taigi, kuo toliau tuo labiau tampa akivaizdu (bent jau man), kad ir tarpmiestinis susisiekimas, anksčiau buvęs pakankamai pelningas, tampa nuostolingu ir nyksta, kaip jau sunyko priemiestinis. Darbo dienomis autobusai važinėja iš tiesų pustuščiai. Labai gerai, jei būna pusė autobuso keleivių. Kiek geresnė situacija savaitgaliais - kai važiuoja studentai. Bet ateina vasara ir autobusai bus dar tuštesni. Išskyrus kelis sezoninius pajūrio reisus iš Kauno, Vilniaus. Iš kitų miestų į pajūrį autobusais žmonės jau beveik nebevažiuoja, nors autobusai kursuoja. Jie veža eilinius keleivius ir vieną kitą poilsiautoją.

                    "Busturui" iš tiesų reikėtų daugiau mažesnių autobusų tarpmiesčiui. Daugelyje reisų keleivių nėra tiek, kad reikėtų 40-50 vietų autobusų. Bet jei įmonės būklė prasta, tai nėra už ką ir kelių ~30 vietų autobusų įsigyti. Na nėra Vilniaus ir Kauno maršrutai nuostolingi. Reikia tik optimizuoti grafikus - galbūt po vieną kitą reisą naikinti, kitus labiau suspausti, atsisakyti sustojimų mažose stotelėse. Ką dar "Busturas" galėtų laimėti iš tarpmiestinių reisų? Tai susitarti su kai kuriomis savivaldybėmis, per kurių teritorijas važiuoja autobusai, dėl moksleivių pavežimo jais kai kuriais reisais. Tokių pavyzdžių, kai kitų rajonų vežėjai veža moksleivius yra. Pavyzdžiui, Marijampolės AP veža moksleivius net iš Ignalinos į rajono kaimus maršrutu Ignalina - Kaunas - Marijampolė.
                    Paskutinis taisė Al1; 2012.04.12, 09:57.

                    Comment


                      Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą

                      O dar neseniai Busturas važinėjo į Rygą, Kaliningradą, Maskvą, Kijevą...
                      Į Rygą iš Busturo keleivius atėmė "Ollex'o" mikrobai, važiuojantys iš Klaipėdos berods 4 kartus per dieną ir stojantys Šiauliuose.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Į Rygą iš Busturo keleivius atėmė "Ollex'o" mikrobai, važiuojantys iš Klaipėdos berods 4 kartus per dieną ir stojantys Šiauliuose.
                        Į Rygą ''Busturo''laiku 9.20 iš Šiaulių dabar važiuoja Klaipėdos AP.O ''Ollex''ilga laiką važiavo į Rygą iš Klaipėdos per Plungę,Mažeikius.Ir kaip ''LuxEurolines''panaikino maršrutą iš Klaipėdos į Rygą''Ollex''užėmė jų vietą.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Tarpmiestiniai maršrutai kasmet tampa vis tuštesni. Štai šiemet važiavau Velykoms į Alytų. Dar prieš krizę 2008 m. keleivių buvo daug. Tiesa, stovinčių tuomet jau nebuvo, kaip kad prieš kokius 7-8 metus, bet beveik visos vietos ~45 vietų autobuse buvo užimtos. O šiemet vėlgi važiavau tais pačiais reisais - tik pusė autobuso (ir iš Vilniaus, ir į Vilnių), apie 25 keleivius. Seniau pakelės stotelėse įlipdavo ir išlipdavo keleiviai. Dabar to beveik nebuvo.

                          Taigi, kuo toliau tuo labiau tampa akivaizdu (bent jau man), kad ir tarpmiestinis susisiekimas, anksčiau buvęs pakankamai pelningas, tampa nuostolingu ir nyksta, kaip jau sunyko priemiestinis. Darbo dienomis autobusai važinėja iš tiesų pustuščiai. Labai gerai, jei būna pusė autobuso keleivių. Kiek geresnė situacija savaitgaliais - kai važiuoja studentai. Bet ateina vasara ir autobusai bus dar tuštesni. Išskyrus kelis sezoninius pajūrio reisus iš Kauno, Vilniaus. Iš kitų miestų į pajūrį autobusais žmonės jau beveik nebevažiuoja, nors autobusai kursuoja. Jie veža eilinius keleivius ir vieną kitą poilsiautoją.

                          "Busturui" iš tiesų reikėtų daugiau mažesnių autobusų tarpmiesčiui. Daugelyje reisų keleivių nėra tiek, kad reikėtų 40-50 vietų autobusų. Bet jei įmonės būklė prasta, tai nėra už ką ir kelių ~30 vietų autobusų įsigyti. Na nėra Vilniaus ir Kauno maršrutai nuostolingi. Reikia tik optimizuoti grafikus - galbūt po vieną kitą reisą naikinti, kitus labiau suspausti, atsisakyti sustojimų mažose stotelėse. Ką dar "Busturas" galėtų laimėti iš tarpmiestinių reisų? Tai susitarti su kai kuriomis savivaldybėmis, per kurių teritorijas važiuoja autobusai, dėl moksleivių pavežimo jais kai kuriais reisais. Tokių pavyzdžių, kai kitų rajonų vežėjai veža moksleivius yra. Pavyzdžiui, Marijampolės AP veža moksleivius net iš Ignalinos į rajono kaimus maršrutu Ignalina - Kaunas - Marijampolė.
                          Velykos išpuolė negeru laiku,kada visi žmonės ''basi'' negavę pašalpų,pensijų ,algų ir kitų išmokų. Šį savaitgalį atvelykes žymiai daugiau bus keleivių ,nes bus visi turtingesni.Kada žmogus turi pinigų jis pradeda judėti.

                          Comment


                            Nemanau. Velykos yra Velykos, o atvelykis joms neprilygsta.

                            Comment


                              Siauliai laukia nauju autobusu
                              http://verslas.delfi.lt/automoto/sia....d?id=58532021

                              Comment


                                Šiauliuose susidūrė autobusas ir lengvasis automobilis
                                http://www.delfi.lt/news/daily/crime....d?id=58714019

                                Comment


                                  Comment


                                    o buvo toks rvr foto GN-1904 DDZ059

                                    Comment


                                      Parašė ROKISKIS Rodyti pranešimą
                                      o buvo toks rvr foto GN-1904 DDZ059

                                      Atvaizdas
                                      Išskirtinis Saffle 2000 raudonas dažymas Šiauliuose. Šios nuotraukos gali tapti istorija jei šį gražuolį perdažys kaip 1903.

                                      Comment


                                        Virš vežėjų tvenkiasi debesys
                                        Gintaras ŠIUPARYS
                                        LR korespondentas
                                        2012-07-05
                                        Atsisakyti neva tiktai nuostolingų užmiesčio maršrutų suplanavusi Šiaulių savivaldybei pavaldi bendrovė „Busturas” atsidūrė pareigūnų akiratyje.

                                        Prokuratūra gavo skundą, kuriame dėl ateities sunerimę darbuotojai išvardijo keleivių vežimu užsiimančios įmonės skaudulius.

                                        Profesinės sąjungos „Solidarumas” darbuotojai nuogąstauja, kad dėl piktybinio neūkiškumo bendrovė paskęs nuostoliuose, o jiems teks papildyti bedarbių gretas.

                                        Prokurorų prašoma ištirti, kaip perkamos atsarginės autobusų detalės, kaip nurašomi autobusai, kam naudinga samdyti itin gerai mokamus kontrolierius, kodėl bendrovė tapo savivaldybės deleguojamų išlaikytinių priebėga.

                                        „Nemačiau jokių kaltinimų, todėl nieko ir nekomentuosiu”, – pareiškė bendrovės generalinis direktorius Vilius Laužikas.

                                        Supykdė politikų užmojai

                                        Ne vienus metus kaupęsis darbuotojų nepasitenkinimas „Busturo” vadovais ir jiems diriguojančiais savivaldybės veikėjais susprogo šių metų pavasarį.

                                        Įmonės darbuotojus įpykdė pranešimai, kad jiems bus mažinami atlyginimai, o bendrovės veikla – skaidoma.

                                        Buvo teigiama, jog „Busturą” skandina nuostolingi tarpmiestiniai reisai, tad šią veiklą reikia perleisti privatininkams.

                                        „Atsikratyti bandyta ne balasto, o pelningo kąsnio”, – stebėjosi įmonės darbuotojų profesinės sąjungos pirmininkė Elena Dinienė.

                                        Darbuotojai kreipėsi į parlamentarus dėl būtinybės atlikti nepriklausomą auditą, bet jų skundai galiausiai parkeliavo į savivaldybę.

                                        „Direktorius pasidžiaugė, kad audito nebus, o mes nieko nelaimėjome”, – sakė E.Dinienė.

                                        Įdarbino porą globotinių

                                        Prieš pusmetį savivaldybės kontrolieriai bandė aiškintis, ar „Busturo” vadovai paiso Viešųjų pirkimų įstatymo normų.

                                        Aibę pažeidimų prirašę specialistai nustatė, jog ore pakibo vien 2010 metais įvykdyti pirkimai, kurių vertė – daugiau kaip 5 mln. litų.

                                        Kalbos apie būtinybę skaidyti bendrovę pritilo, planų mažinti darbuotojų algas atsisakyta.

                                        „Padidėjo administracijos darbuotojų algos, o vadovybė pasipildė dar dviem savivaldybės išlaikytiniais”, – piktinosi E.Dinienė.

                                        V.Laužikas pripažino, jog administraciją išties papildė pora naujų darbuotojų.

                                        Anksčiau Šiaulių savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotoju dirbęs partijos „Tvarka ir teisingumas” narys įsidarbino „Busture” specialistu, kuriam neva patikėtas elektroninio bilieto įdiegimo projektas.

                                        „Antras specialistas yra viešiesiems pirkimams, kurie buvo įvardyti kaip mūsų spraga”, – pareiškė V.Laužikas.

                                        Įmonės vadovo postringavimus darbuotojai vadina gražia pasaka. Jie netiki ir teiginiais, kad didžiąją dalį miesto maršrutais važiuojančių keleivių sudaro lengvatas gaunantys žmonės.

                                        „Keista statistika: Šiauliuose lengvatomis naudojasi kone dukart daugiau žmonių nei Panevėžyje, – stebėjosi tarybos narys Artūras Visockas. – O savivaldybės skolos už vežimo paslaugą artėja prie 20 milijonų litų.”

                                        Stebina ūkiškumo stoka

                                        „Busturo” darbuotojus stebina ir bendrovės vadovų išlaidumas kontrolės ir apsaugos paslaugas teikiančiai įmonei „Dorsimus”, kuriai per metus sumokama bemaž 1,2 milijono litų.

                                        „Naktimis iš saugomų autobusų dingsta degalai, autobusai remontuojami rinkos kainą viršijančiomis detalėmis, nurašytų autobusų detalės popieriuje virsta auksinėmis”, – apie įmonėje įsisenėjusias problemas kalbėjo E.Dinienė.

                                        Kalba tik apie nuostolius

                                        * „Busturo” įmonė trečius metus iš eilės dirba nuostolingai. Pernai patirta 1,4 mln. litų nuostolių.

                                        * Oficialiai skelbiama, jog 2011 metais „Busturas” pervežė 14,7 mln. keleivių, iš jų net du trečdaliai naudojosi lengvatomis.

                                        * Vadovaujantis šia statistika siūlyta bendrovę restruktūrizuoti.

                                        Comment


                                          Kažkaip žiūrint į pilnutėlius Vilnius-Panevėžys-Šiauliai, neatrodo kad labai blogi reikalai būtų...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X