473 33 85 ЛИН Iš tiesų buvo 260-as.
420 04 41 ЛИР buvo ne 260.50, nes durys buvo keturių varčių, sėdynės seno tipo, apšvietimas seno tipo (ne liuminescencinis), vairuotojo kabina seno tipo, su durimis į saloną. Ant autobuso šonų buvo juodi moldingai.
Beje, šį autobusą apie 1996-97 m. perdarė į tarpmiestinį, kaip ir buvusį 65 10 ЛИН. T.y. užvirino 2 ir 3 duris, vietoj priekinių įstatė senas rankomis atidaromas duris nuo Ikarus 250. Pakeitė dalį langų į 1/4. Sudėjo senų minkštų ikarusų sėdynes ant paaukštinimo. Sumontavo lentynas virš sėdynių.
Visi Ikarus 280, paradedant nuo 02 48 ЛИР buvo su naujo tipo kabinomis, bet sėdynės buvo seno tipo. Naujo tipo sėdynės "atsirado" tik nuo 14 70 ЛИР autobuso.
420 04 41 ЛИР buvo ne 260.50, nes durys buvo keturių varčių, sėdynės seno tipo, apšvietimas seno tipo (ne liuminescencinis), vairuotojo kabina seno tipo, su durimis į saloną. Ant autobuso šonų buvo juodi moldingai.
Beje, šį autobusą apie 1996-97 m. perdarė į tarpmiestinį, kaip ir buvusį 65 10 ЛИН. T.y. užvirino 2 ir 3 duris, vietoj priekinių įstatė senas rankomis atidaromas duris nuo Ikarus 250. Pakeitė dalį langų į 1/4. Sudėjo senų minkštų ikarusų sėdynes ant paaukštinimo. Sumontavo lentynas virš sėdynių.
Visi Ikarus 280, paradedant nuo 02 48 ЛИР buvo su naujo tipo kabinomis, bet sėdynės buvo seno tipo. Naujo tipo sėdynės "atsirado" tik nuo 14 70 ЛИР autobuso.
), susidariau tokį vaizdą apie Ik-256 modifikacijas pagal vizualinius skirtumus:
Tikrai Molėtų AP.
su Molėtų AP Paz3205, nusprendžiau išpirkti kaltę ir padėti pildyti aRa šio modelio autobusų sąrašą:
Comment