Parašė jRamke
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešojo transporto registracijos numeriai
Collapse
X
-
Mano žiniomis 1959 04 16 buvo sustabdytas geltonųjų numerių ir pradėtas juodųjų numerių štampavimas. Kad geltoni numeriai toliau buvo išduodami patvirtina ir pačio L.Suslavičiaus ištrauka iš straipsnio apie Laz 695B atsiradima Lietuvoje (http://www.failai.lt/z8bjxpytzzpx/istrauka.docx.htm). Man teko pavartyti AP techninio skyriaus archivines knygas, kuriose buvo registruojami nauji autobusai, suteikiami jiems garažiniai numeriai ir nurašomi seni. Pav: Vilniaus AP Laz 695B лю 28-88 3343 buvo priregistruotas 1961 02 07, o 10-17лив 3345 priregistruotas 1961 03 17.Paskutinis taisė AutoLiet; 2010.04.06, 08:45.
-
Žinau šią ištrauką. Nors ten apie geltonus numerius nieko neužsiminta, bet iš esmės manau, jog taip buvo, kaip sakai. Senojo pavyzdžio numerių buvo prikepta nemažai, tai ir naudojo. O dėl garažo nr.1 priskyrimo LAZ-ui, tai sutinku. Tik ar jis buvo "nuimtas" nuo ZIS 154? Gal vis dėlto nuo ZIS 155?
Dizelelektriniai ZIS 154 buvo nelabai vykęs produktas, dėl to ir neilgaamžiai. Juos gamino tik porą metų, ir tai atrodo nevisiškai. Nesitiki, kad tarnavo 9-10 metų.
Comment
-
Tiksliai žinau, kad Trakų AP turėjo Autosanus, o Jelcz nepamenu. Šiaip miesto Jelcz'us turi Visagino Transporto Centras.Parašė Edvis22 Rodyti pranešimąNoriu paklaust ar lietuvoi yra nors vienas gyvas Jelcz autobusas?
Traku autobusu parkas tokius turejo veliau pardave nuo to laiko nei vieno tokio nemaciau..
Comment
-
Ir pagal numeri autobusas dar gyvasParašė Zorro Rodyti pranešimąTrakai turėjo.
http://www.phototrans.eu/15,55427,2299.html
Comment
-
Regitros duomenimis, šitas Jelcz išregistruotas. Bet, jei neklystu, tai nebuvo vienintelis Jelcz pr110 "Trakų autobusuose".Parašė Tigras Rodyti pranešimąIr pagal numeri autobusas dar gyvasParašė Zorro Rodyti pranešimąTrakai turėjo.
http://www.phototrans.eu/15,55427,2299.htmlPaskutinis taisė aRa; 2010.04.06, 15:55.
Comment
-
Nejaugi atrodo, kad čia lankosi tik nesuaugę ir dar neišsirinkę profesijos?Parašė Edvis22 Rodyti pranešimąBeto noriu paklaust jus cia visi uzauge gal autobuso vairuotojais norit tapt?

Nors, persikvalifikuot ir tapt autobuso vairuotoju turbūt niekada nevėlu - reiks pagalvot apie tokią galimybę
Comment
-
O tai butent tuo laikotarpiu 1947-1961 m. ar buvo numeruojami autobusai garazineė numeracija,nes kaip matau is siu Laz'u nuotaruku tai galineje autobuso dalyje buvo tik valstybiniai numeriai dideliu sriftu pazymeti?Parašė AutoLiet Rodyti pranešimąMano žiniomis 1959 04 16 buvo sustabdytas geltonųjų numerių ir pradėtas juodųjų numerių štampavimas. Kad geltoni numeriai toliau buvo išduodami patvirtina ir pačio L.Suslavičiaus ištrauka iš straipsnio apie Laz 695B atsiradima Lietuvoje (http://www.failai.lt/z8bjxpytzzpx/istrauka.docx.htm). Man teko pavartyti AP techninio skyriaus archivines knygas, kuriose buvo registruojami nauji autobusai, suteikiami jiems garažiniai numeriai ir nurašomi seni. Pav: Vilniaus AP Laz 695B лю 28-88 3343 buvo priregistruotas 1961 02 07, o 10-17лив 3345 priregistruotas 1961 03 17.
Comment
-
Antras buvo ZVF399. Regitra rodo, kad išregistruotas. Tai gal šitas sudegė? Kiek pamenu iš spaudos, per gaisrą nukentėjo 4 autobusai. Įdomu kurie?Parašė aRa Rodyti pranešimąRegitros duomenimis, šitas Jelcz išregistruotas. Bet, jei neklystu, tai nebuvo vienintelis Jelcz pr110 "Trakų autobusuose".Paskutinis taisė Vakaris; 2010.04.06, 17:12.
Comment
-
Vidaus reikalų ministerijos Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento planavimo ir visuomenės informavimo skyriaus viršininko pavaduotojas Vladas Rakštelis informavo, kad 2005 gruodžio 6 dienos naktį 0 val. 54 min. buvo gautas pranešimas telefonu apie gaisrą UAB „Trakų autobusai” angare.Parašė Vakaris Rodyti pranešimąAntras buvo ZVF399. Regitra rodo, kad išregistruotas. Tai gal šitas sudegė? Kiek pamenu iš spaudos, per gaisrą nukentėjo 4 autobusai. Įdomu kurie?
Kol atvyko gaisrininkai, ugnis atvira liepsna niokojo visus angare esančius keturis autobusus. Sudegė angare remontuojami autobusai „Setra S215”, „Setra S210”, „MB 0303” ir „Jelcz 110” autobusai, suvirinimo aparatas, automobilių keltuvas, akumuliatorių kroviklis.
www.galve.lt
Comment
-
Parašė Edvis22 Rodyti pranešimąNoriu paklaust ar lietuvoi yra nors vienas gyvas Jelcz autobusas?
Traku autobusu parkas tokius turejo veliau pardave nuo to laiko nei vieno tokio nemaciau..Parašė mandan Rodyti pranešimąDar neseniai maciau Zarasų Autobusų JELTZ T120
Atvaizdas
Praėjusią savaitę mačiau važiuojantį.
Comment
-
Nupirkusi Alytaus AP, "Kautra" nebeperėmė nei vieno dvigubo Volvo autobuso iš švediškos labdaros. Jie buvo parduoti kartu su visais Ikarusais 2006 m. dar parką valdant "Maximos" dukterinei įmonei. Pardavimo aukciono skelbimą mačiau "Alytaus naujienose" 2006 m. Visi autobusai buvo parduodami kaip nevažiuojantys. Nors kai kurie Ikarus 280 buvo geros techninės būklės. Galbūt geresni jau buvo parduoti anksčiau į kokį NVS miestą? Vėlų 2006 m. rudenį Ikarusų ir dvigubų Volvo parko teritorijoje jau nebemačiau. DAF'ai, minėtoji berods danų dovana miesto neįgaliesiems, nurašyti irgi tikriausiai "Maximos" laikais. Galbut netgi ankscčiau.Parašė Vakaris Rodyti pranešimąĮsigijusi Alytaus AP, Kautra dar turėjo paveldėti švedišką labdarą (tik neaišku kiek dar „gyvą“):
79 DAS 897 Volvo B10M65
80 DAS 881 Volvo B10M65
81 DAS 957 Volvo DAF MB200
82 DAS 958 Volvo DAF MB200
minėtus 77 ir 78
7 EAA 763 Volvo B10M65
14 EAA 764 Volvo B10M65
19 EAA 764 Volvo B10M70
30 EAA 974 Volvo B10M60
Minėtus 74 ir 90
75 EAB 271 Scania BR116
Minėtus 33, 70, 88, 67 ir 68
69 EAC 243 Scania CN112
Dar kokie 6 Volvo buvo ilgi, bet miesto transporto evoliucijoje išmirė kaip dinozaurai neatlaikę „Transit‘ų“ ir „Sprinter‘ių“ konkurencijos.
Turbūt „Kautra“ palikime dar gavo:
Kažkiek iš būrelio lenkiškų autosanų: 72, 76, 49, 51, 83, 71, 73...
kažkiek iš buvusių 10-ties Ford Transit: 50, 53-61,
ir įvairių modifikacijų MB :86, 66, 65, 50, 48, 91, 47...
MB autobusai atsirado vos perėmus AP "Maximai". Jie išvažiavo į priemiesčio ir tarpmiesčio maršrutus vietoj Ikarusų ir kitų supuvusių senienų. Įtariu, kad šie MB autobusai nepriklausė parkui, o tik buvo jam nuomojami. Nes vos tik parką nupirko "Kautra", šie MB dingo. Nors iki tol dar keli važinėjo. Autosanai "Maximos" laikais jau irgi nebevažinėjo. Galbut jie dar nebuvo nurašyti, bet jau buvo nebenaudojami.
Comment
-
Be aukščiau minėtų 2 Trakų ir 1 Zarasų AP, Jeltz turėjo Lazdijų AP - 56 ZAC362, 53 ZAC363 ir Druskininkų AP - OAV654. Autobusai jau išregistruoti. Beja, Trakų ZVF399 turėjo 106 garažinį numerį. Šiaip džiaugiuosi, kad ši lenkiškų autobusų markė nepopuliari šalyje, nes autobusai baisiai neišvaizdūs...
Comment
-
Vaizdinis paneigimas - paskutinis dvigubas Volvo ir dabar dar stovi Alytaus AP garaže
Tik šansų, kad jis dar išvažiuos į maršrutus, matyt, jau labai mažai...
Paskutinis taisė aRa; 2010.04.06, 23:58.
Comment
-
"Trakų autobusai" turėjo dar mažiausiai du Jelcz pr110 - TVA854 ir TVA855 (garažo numerių reiks kada nors paieškot).
Pagal Regitrą, šiuo metu abu jau išregistruoti. Pirmojo TA galiojo iki 2007 02, antrojo duomenų Transeksta jau nepateikia - reiškia, jis baigė savo "karjerą" dar anksčiau.Paskutinis taisė aRa; 2015.02.16, 11:12. Priežastis: Ištaisyta klaida – TA galiojimas buvo sukeistas vietomis
Comment
-
Na, rašiau kad "Kautra" paveldėjo ir "dvigubus" Volvo. Man tai keistai atrodo "Kautros" logotipas ant grynai miesto autobuso - matyt šis dar spėjo kelis kartus pervažiuoti Alytų. Nors, įvertinus paskutines "Kautros" investicijas jau nieko keisto - tai jau ne tik tarpmiestiniais ir priemiestiniais maršrutais vežanti kompanija - jau nebesipurto ir atrodytų nuostolingų miestų maršrutų. Aišku, Druskininkų miestas specifinis...Parašė aRa Rodyti pranešimąVaizdinis paneigimas - paskutinis dvigubas Volvo ir dabar dar stovi Alytaus AP garaže
Tik šansų, kad jis dar išvažiuos į maršrutus, matyt, jau labai mažai...
Mano duomenimis Alytaus AP iš švedų gavo šiuos "dvigubus" Volvo(?):
? DAS 081
8 DAS 082
12 DAS 156
13 DAS 413
32 EAB 632
33 EAB 903
Jei, kas papildytų sąrašą, būtų smagu...
Comment
-
ZIS 154 gar. nr. 1, valst. nr. лу 24-80.Parašė jRamke Rodyti pranešimąŽinau šią ištrauką. Nors ten apie geltonus numerius nieko neužsiminta, bet iš esmės manau, jog taip buvo, kaip sakai. Senojo pavyzdžio numerių buvo prikepta nemažai, tai ir naudojo. O dėl garažo nr.1 priskyrimo LAZ-ui, tai sutinku. Tik ar jis buvo "nuimtas" nuo ZIS 154? Gal vis dėlto nuo ZIS 155?
Dizelelektriniai ZIS 154 buvo nelabai vykęs produktas, dėl to ir neilgaamžiai. Juos gamino tik porą metų, ir tai atrodo nevisiškai. Nesitiki, kad tarnavo 9-10 metų.
Comment
-
Kad nuotraukoje nesimato jokio :"kautros" logotipo ant to miesto Volvo,garaz.nr.33?Parašė Vakaris Rodyti pranešimąNa, rašiau kad "Kautra" paveldėjo ir "dvigubus" Volvo. Man tai keistai atrodo "Kautros" logotipas ant grynai miesto autobuso - matyt šis dar spėjo kelis kartus pervažiuoti Alytų. Nors, įvertinus paskutines "Kautros" investicijas jau nieko keisto - tai jau ne tik tarpmiestiniais ir priemiestiniais maršrutais vežanti kompanija - jau nebesipurto ir atrodytų nuostolingų miestų maršrutų. Aišku, Druskininkų miestas specifinis...
Mano duomenimis Alytaus AP iš švedų gavo šiuos "dvigubus" Volvo(?):
? DAS 081
8 DAS 082
12 DAS 156
13 DAS 413
32 EAB 632
33 EAB 903
Jei, kas papildytų sąrašą, būtų smagu...
Comment
Comment