Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto registracijos numeriai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė aRa Rodyti pranešimą
    7777 88-52 лкг Ikarus 260.27 - numeriai buvo juodi, bet "užsilikusios" serijos, nes išduoti vėliau nei dauguma baltų ЛИА.
    O dėl salono - taip, turėklai dar buvo balti, bet dėžės virš durų jau juodos, durų atidarymo mygtukai jau irgi kvadratiniai - kitaip sakant, "pereinamasis modelis"
    Šis autobusas man labai gerai žinomas, turėklai balti, o dėžės juodos, tik mygtukai jame buvo dar apvalūs. Pakeista neturėjo būti nes mašina buvo tvarkinga, be avarijų, turėjo nuolatinį vairuotoją... Vėliau dar ši mašina perėjo TOKS'o žinion ZVO145, gar. 238

    Comment


      Ačiū Matytas už papildymus ir pataisymus .
      4433 ir 7700 mano įvedimo klaidos. Pataisymai teisingi.
      Jei 7772 ZVK 264, tai > 93
      Ar 4490 ZVN 157 (Matytas), ar 5586 ZVB 238 (mano duomenys) tapo 12-tu kol kas neaišku.
      4474 ZVT 704 – matyt mano klaida (Regitroje net ne autobusas), juolab kad esu matęs ZVP 631 su jau pakeistu 86 numeriu.
      Su pakeistais numeriais taip pat mačiau:
      ZVT 444 - 28
      ZVP 117 - 40
      ZVP 100 – 89 – sutampa su Matytas pateikta info.
      Dar esu matęs iš Talino atkeliavusį:
      78 ZVV 584
      Net su mano turimais Ikarus 256 (tikiuosi AutoLiet artimiausiu metu juos įkels) Toks‘o senojoje numeracijoje dar daugoka „baltų dėmių“.

      Comment


        Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
        Ar 4490 ZVN 157 (Matytas), ar 5586 ZVB 238 (mano duomenys) tapo 12-tu kol kas neaišku.
        4474 ZVT 704 – matyt mano klaida (Regitroje net ne autobusas), juolab kad esu matęs ZVP 631 su jau pakeistu 86 numeriu.
        Čia bandysiu patikslinti, nes ir mano įvestuose duomenyse įsivėlė klaidų:
        4490 ZVN157 -> 72
        5586 ZVB238 -> 12
        Skaičiai šie juk kažkuo panašūs
        Ir dar vienas esminis papildymas:
        4469 ZVV704 -> 22 -> 271
        (o gal čia ir slypi atsakymas į kai kuriuos neaiškumus)
        Pakeitimus įvedžiau ir savo ankstesnėje žinutėje.
        Mano sąrašuose likusi balta dėmė, nes neužfiksavau, kuri iš "liuksų" (IK250) ar "vibratorių"(IK256) sąstato mašinų po gar. nr. keitimo gavo skaitmenis 223, o gal kartais analogiškų keitimų buvo ir daugiau, nors nemanau, kad ženkliai daugiau.
        Taip pat įvesiu su pakeistais nr. turimus Ik256:
        7710 ZVR322 -> 25 -> 222
        5645 ZVG338 -> ?
        5466 ZVO698 -> 85
        5445 ZVN196 -> 84
        5401 ZVO232 -> 81
        7400 ZVL043 -> 44
        5569 ZVB298 -> 68
        7722 ZVB301 -> ZVT754 -> 32
        5568 ZVM875 -> 79
        5569 ZVN714 -> 75
        7704 ZVL827 ->77
        5590 ZVB237 -> ?
        (šis paskutinis išties nelaimingas autobusas - sustabdžius peršautom padangom ir nuvarius į karjerus, apiplėšti naktinio reiso Palanga-Minskas keleiviai, taip pat kelios įskaitinės avarijos ir gyvenimas baigtas gaisru)
        Paskutinis taisė Matytas; 2010.07.13, 08:20.

        Comment


          Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
          ex Alytaus AP, dabar "Kautros" Iveco mikroautobusai:
          1 CBK 866
          2 CCM 050 > DFA 987
          3 CCM 053
          4 CCM 051
          5 CHC 422
          6 CRN 297
          Teks dar kartą taisyti (CRP 297 jau buvo anksčiau)

          1 CBK 866
          2 CCM 056 -> DFE 987
          3 CCM 053
          4 CCM 051
          5 CHC 422
          6 CRP 297

          Comment


            Mano sąrašas beveik sutampa su Matytas pateiktu apie Ik256:
            7710 ZVR322 -> 25 -> 222 (pakeitimas man naujiena)
            5645 ZVG338 -> 64
            5466 ZVO698 -> 85
            5445 ZVN196 -> 84
            5401 ZVO232 -> 81
            7400 ZVL043 -> 44
            5559 ZVM 718 -> 75 (ex 2607ЛИС)
            5569 ZVB298 -> 68 (esu pasižymėjęs, kad patyrė avariją)
            7722 ZVB301 -> ZVT754 -> 32 (ir mano sąraše tokie pakeitimai)
            5568 ZVM875 -> 79
            5569 ZVN714 -> 75
            7704 ZVL827 ->77
            5590 ZVB237 -> ? (deja, ir aš neturiu info apie jo garažini numerį)
            Priimu pastabas dėl 250-jų (12,72,22)...

            Comment


              Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
              Įkeliu Vilniaus AP Ikarus 250 pakeistą valstybinę numeraciją. Dar pridedu man žinomą TOKS garažinę numeraciją po atsiskyrimo nuo VAP:
              Parašė Matytas Rodyti pranešimą
              Dėkui už informaciją, ją dar pabandysiu kažkiek papildyti (BOLD):
              Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
              Ačiū Matytas už papildymus ir pataisymus .
              Parašė Matytas Rodyti pranešimą
              Čia bandysiu patikslinti, nes ir mano įvestuose duomenyse įsivėlė klaidų:
              Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
              Mano sąrašas beveik sutampa su Matytas pateiktu apie Ik256:
              (...)
              Priimu pastabas dėl 250-jų (12,72,22)...
              Apjungiau Vakario ir Matytas Ik-250 sąrašus, įdėjau Matytas pateiktus Ik-256, pažymėjau (pabraukta) su maniške sutampančią informaciją bei pridėjau tai ko dar nebuvo (paryškinta):

              Ik-250.58:
              5525 ZVC 036 -> 88
              7700 ZVA 440 -> 26
              4040 ZVO 363
              4203 ZVA 438
              5669 ZVO 290 -> 91 -> 275
              7745 ZVB 102 -> 23
              4072 ZVL 041 -> 45
              4469 ZVV 704 -> 22 -> 271
              5515 ZVP 652
              5653 ZVD 410 -> 63
              5671 ZVK 977
              7702 (36 85 ЛИА) -> UAB "Molesta" ZUB 205
              7752 ZVA 437 -> ZVT444 -> 28
              4414 ZVR 321 -> 21 -> Alytaus AP Nr.84 *
              4473 ZVM 216 -> 51 -> Alytaus AP Nr.87
              7754 ZVL 325

              Ik-250.59:
              4433 ZVR 091 -> 29
              4425 ZVO 238
              4405 ZVK 625 -> 87
              4478 ZVK 679 -> 24
              5506 ZVO 916 -> 83
              5680 ZVB 297 -> 54
              5666 ZVL 822 -> 76 -> 273
              5679 ZVB 234 -> 73
              7768 ZVP 480 -> 39
              7775 ZVO 943 -> 31
              7772 ZVK 264 -> 93
              7770 ZVA 651 -> 98
              7771 ZVK678 -> ZVT 591 -> 38
              5554 ZVA 545 -> ZVT 753 -> 41
              7776 ZVR 258
              4458 ZVK 677 -> 82 -> 274
              4490 ZVN 157 -> 72
              5540 ZVK 972 -> 57
              4496 ZVB 236 -> 97
              4474 ZVP 631 -> 86 -> 225
              7778 ZVP 117 -> 40
              5583 ZVO 945
              5692 ZVA 320 -> 59
              5693 ZVP 100 -> 89
              5545 ZVK 714 -> 71
              7718 ZVO 944 -> 27 -> 276
              4477 ZVF 056 -> 42
              5546 ZVL 050 -> 74
              7056 ZVK 234 -> 52
              7746 ZVB 299 -> 10
              5532 ZVL 401 -> 94
              7716 ZVO 913 -> 37 -> 272
              5505 ZVA 542 -> 58
              7784 ZVA 612 -> 15 -> 221
              7786 ZVA 613 -> 33
              5460 ZVB 296 -> 13 -> 220
              4486 ZVL 823 -> 35 -> 224
              7785 ZVK 971 -> 43
              5572 ZVM 521 -> 96
              7733 ZVR 837 -> 30
              4438 ZVB 235 -> 8
              5503 ZVM 440 -> 90
              7705 ZVA 543 -> 14
              5511 ZVB 239 -> 55
              7078 ZVB 302 -> 7
              5586 ZVB 238 -> 12
              5587 ZVO 793 -> 62
              7782 ZVA 439 -> 16
              7740 ZVA 441 -> 6
              5558 ZVN 193 -> 95

              Ik-250.93:
              5534 ZVB 233 -> 60
              5536 ZVA 544 -> 9
              7727 ZVK 261 -> 61
              5538 ZVA 436 -> 92

              Ik-250.59 ? .95: - vis tik bandau tvirtinti, kad jie nebuvo 51 vietos
              7728 ZVB 300 -> 11
              5581 ZVK 257 -> 53 -> 226
              7744 ZVB 232 -> 36

              Ik-256.54:
              7710 ZVR 322 -> 25 -> 222
              5645 ZVG 338 -> 64
              5466 ZVO 698 -> 85
              5445 ZVN 196 -> 84
              5401 ZVO 232 -> 81
              7400 ZVL 043 -> 44 -> Alytaus AP

              Ik-256.74:
              5559 ZVM 718 -> 75 -> 227 (ex 26 05 ЛИС)
              -- 5569 ZVN 714 -> 75 - Matytas klaida (ZVN 714 - ne autobusas)
              5569 ZVB 298 -> 064 (68 išvis neteko matyti)
              7722 ZVB 301 -> ZVT754 -> 32 -> 223
              5568 ZVM 875 -> 79
              7704 ZVL 827 -> 77
              5590 ZVB 237 -> ZVO 230 -> ?

              Beje, kurį laiką tarp tarpmiestinių pabuvo Ikarus 260.27:
              4491 78 91 ЛИА -> ZVL 824 -> 66 -> 239

              * - čia įdomu, nes pas mane užrašyta, kad Alytaus AP atsidūrė tokia "kombinacija"...
              ZVR 321 -> Alytaus AP 94 - Ik-256.54

              Comment


                Parašė aRa Rodyti pranešimą
                Teks dar kartą taisyti (CRP 297 jau buvo anksčiau)

                1 CBK 866
                2 CCM 056 -> DFE 987
                3 CCM 053
                4 CCM 051
                5 CHC 422
                6 CRP 297
                Dėkui. Aišku turėjau pats tą padaryti.

                Comment


                  Parašė aRa Rodyti pranešimą
                  Ik-250.59 ? .95: - vis tik bandau tvirtinti, kad jie nebuvo 51 vietos
                  7728 ZVB 300 -> 11
                  5581 ZVK 257 -> 53 -> 226
                  7744 ZVB 232 -> 36
                  Tikrai buvo 51 vietos, su 7728 teko ir važiuoti. Ik250.95 Vilniaus AP, atrodo, taip ir nebespėjo gauti, nors tokius dar 1990-1991 m. gavo, pvz. Ryga ir Talinas

                  Comment


                    Dar truputį apie Vilniaus AP 250 ir 256. Aš savo pirmame sąraše stengiausi specialiai sudėti garažo numerius tokius, kokius gavo nauji autobusai, bet aRa truputį "patobulino". Iki 1985 "minkštieji" gaudavo ir 6XXX numerius, bet paskui buvo pakeisti. 256-tas buvo toks vienas - 6645. Vėlau buvo pakeista ir 7XXX numeracija, daugiausia į 4XXX. Prieš TOKS'o laikus "minkštieji" buvo numeruojami tik 5XXX ir 4XXX.

                    Comment


                      Parašė aRa Rodyti pranešimą
                      Apjungiau Vakario ir Matytas Ik-250 sąrašus, įdėjau Matytas pateiktus Ik-256, pažymėjau (pabraukta) su maniške sutampančią informaciją bei pridėjau tai ko dar nebuvo (paryškinta):

                      Ik-250.58:
                      5525 ZVC 036 -> 88
                      7700 ZVA 440 -> 26
                      4040 ZVO 363
                      4203 ZVA 438
                      5669 ZVO 290 -> 91 -> 275
                      7745 ZVB 102 -> 23
                      4072 ZVL 041 -> 45
                      4469 ZVV 704 -> 22 -> 271
                      5515 ZVP 652
                      5653 ZVD 410 -> 63
                      5671 ZVK 977
                      7702 (36 85 ЛИА) -> UAB "Molesta" ZUB 205
                      7752 ZVA 437 -> ZVT444 -> 28
                      4414 ZVR 321 -> 21 -> Alytaus AP Nr.84 *
                      4473 ZVM 216 -> 51 -> Alytaus AP Nr.87
                      7754 ZVL 325

                      Ik-250.59:
                      4433 ZVR 091 -> 29
                      4425 ZVO 238
                      4405 ZVK 625 -> 87
                      4478 ZVK 679 -> 24
                      5506 ZVO 916 -> 83
                      5680 ZVB 297 -> 54
                      5666 ZVL 822 -> 76 -> 273
                      5679 ZVB 234 -> 73
                      7768 ZVP 480 -> 39
                      7775 ZVO 943 -> 31
                      7772 ZVK 264 -> 93
                      7770 ZVA 651 -> 98
                      7771 ZVK678 -> ZVT 591 -> 38
                      5554 ZVA 545 -> ZVT 753 -> 41
                      7776 ZVR 258
                      4458 ZVK 677 -> 82 -> 274
                      4490 ZVN 157 -> 72
                      5540 ZVK 972 -> 57
                      4496 ZVB 236 -> 97
                      4474 ZVP 631 -> 86 -> 225
                      7778 ZVP 117 -> 40
                      5583 ZVO 945
                      5692 ZVA 320 -> 59
                      5693 ZVP 100 -> 89
                      5545 ZVK 714 -> 71
                      7718 ZVO 944 -> 27 -> 276
                      4477 ZVF 056 -> 42
                      5546 ZVL 050 -> 74
                      7056 ZVK 234 -> 52
                      7746 ZVB 299 -> 10
                      5532 ZVL 401 -> 94
                      7716 ZVO 913 -> 37 -> 272
                      5505 ZVA 542 -> 58
                      7784 ZVA 612 -> 15 -> 221
                      7786 ZVA 613 -> 33
                      5460 ZVB 296 -> 13 -> 220
                      4486 ZVL 823 -> 35 -> 224
                      7785 ZVK 971 -> 43
                      5572 ZVM 521 -> 96
                      7733 ZVR 837 -> 30
                      4438 ZVB 235 -> 8
                      5503 ZVM 440 -> 90
                      7705 ZVA 543 -> 14
                      5511 ZVB 239 -> 55
                      7078 ZVB 302 -> 7
                      5586 ZVB 238 -> 12
                      5587 ZVO 793 -> 62
                      7782 ZVA 439 -> 16
                      7740 ZVA 441 -> 6
                      5558 ZVN 193 -> 95

                      Ik-250.93:
                      5534 ZVB 233 -> 60
                      5536 ZVA 544 -> 9
                      7727 ZVK 261 -> 61
                      5538 ZVA 436 -> 92

                      Ik-250.59 ? .95: - vis tik bandau tvirtinti, kad jie nebuvo 51 vietos
                      7728 ZVB 300 -> 11
                      5581 ZVK 257 -> 53 -> 226
                      7744 ZVB 232 -> 36

                      Ik-256.54:
                      7710 ZVR 322 -> 25 -> 222
                      5645 ZVG 338 -> 64
                      5466 ZVO 698 -> 85
                      5445 ZVN 196 -> 84
                      5401 ZVO 232 -> 81
                      7400 ZVL 043 -> 44 -> Alytaus AP

                      Ik-256.74:
                      5559 ZVM 718 -> 75 -> 227 (ex 26 05 ЛИС)
                      -- 5569 ZVN 714 -> 75 - Matytas klaida (ZVN 714 - ne autobusas)
                      5569 ZVB 298 -> 064 (68 išvis neteko matyti)
                      7722 ZVB 301 -> ZVT754 -> 32 -> 223
                      5568 ZVM 875 -> 79
                      7704 ZVL 827 -> 77
                      5590 ZVB 237 -> ZVO 230 -> ?

                      Beje, kurį laiką tarp tarpmiestinių pabuvo Ikarus 260.27:
                      4491 78 91 ЛИА -> ZVL 824 -> 66 -> 239

                      * - čia įdomu, nes pas mane užrašyta, kad Alytaus AP atsidūrė tokia "kombinacija"...
                      ZVR 321 -> Alytaus AP 94 - Ik-256.54
                      o kaip "Toks'o" garazineje numeracijoje su nr. 1,2,3 ? nejaugi pradzioje tai nebuvo Ikarus'ai (isskyrus nr.3) ? Ir gal kas zino kokiais marsrutais pacioje pradzioje kursavo "Toks'o" Setros garaz.nr.1 ir 2?

                      Comment


                        Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                        o kaip "Toks'o" garazineje numeracijoje su nr. 1,2,3 ? nejaugi pradzioje tai nebuvo Ikarus'ai (isskyrus nr.3) ? Ir gal kas zino kokiais marsrutais pacioje pradzioje kursavo "Toks'o" Setros garaz.nr.1 ir 2?
                        Kiek žinau, nebuvo. Nes pirmosios Setros ir buvo gautos apie 1996-1997 metus, kai kūrėsi TOKS.
                        Pradžioje Setros Nr 1 ir 2 (kaip ir 18 bei 10 - kiek vėliau pakeitusi Ikarusą) buvo su "Eurolines" simbolika ir tipinio "Eurolines" dažymo (balti su raudona juosta apačioje), tai, matyt, ir važinėjo tuo metu buvusiais tarptautiniais maršrutais (kokiais - nesidomėjau).

                        P.S. ir dar kartą prašymas - necituoti tiek daug nereikalingo teksto ir skaičiukų

                        Comment


                          Parašė aRa Rodyti pranešimą
                          Apjungiau Vakario ir Matytas Ik-250 sąrašus, įdėjau Matytas pateiktus Ik-256, pažymėjau (pabraukta) su maniške sutampančią informaciją bei pridėjau tai ko dar nebuvo (paryškinta):

                          Ik-256.54:
                          5645 ZVG 338 -> 64
                          7400 ZVL 043 -> 44 -> Alytaus AP

                          Ik-256.74:
                          -- 5569 ZVN 714 -> 75 - Matytas klaida (ZVN 714 - ne autobusas)
                          5569 ZVB 298 -> 064 (68 išvis neteko matyti)

                          * - čia įdomu, nes pas mane užrašyta, kad Alytaus AP atsidūrė tokia "kombinacija"...
                          ZVR 321 -> Alytaus AP 94 - Ik-256.54
                          Dėkui už pataisymus ir papildymus, vėl įvedant įsivėlė keletas klaidų. Tik liko neapibrėžtumas kuri iš tiesų TOKS'e mašina buvo 64 - ar ex VAP 5645 ar ex VAP 5569. Mano sąraše vis dėlto buvo ZVB298 5569.
                          Dėl Alytaus AP 94 gal čia vis dėlto ex VAP 4400 Ik256.54, bet čia tik mano spėjimas, nes Alytaus mašinų duomenų pas mane tik nuobiros, tačiau ZVR321 buvo tikrai Ik250.58.

                          Comment


                            Gal numanote koki "Toks'e" garazini numeri turi tech.pagalbos masina (ansksciau ji turejo berots nr. 32x)? Taip pat idomu suzinoti "Toks'o" keleiviu kontroles transporta ir jo numeracija?

                            Comment


                              Dar šiek tiek apie TOKS‘o „pirmuonius“, įvertinus aRa ir Matytas komentarus. Papildžius gauta info, gavau tokį pirmo šimtuko vaizdą:
                              1-2 – tikėtina, kad Ikarusų nebuvo. Gal tie numeriai buvo skirti techniniams, ar tarnybiniams automobiliams? Kaip ir visiems, man žinomos tik Setros YVF484 ir YVF 483;
                              3 – ZVL 578 Ikarus 350 – ex 4470 (VAP) – 1993;
                              4 – šiuo numeriu esu matęs tokią Scania 116 su valstybiniu HVV392. Gal būt tai tas pats autobusas VAP‘e turėjęs numerius 4440 ZVC453? Deja, „Regitra“ šiais numeriais jokios informacijos neteikia, tad duomenys nepatikrinami;
                              5 - apie šio autobuso egzistavimą praeityje „Regitra“ patvirtino - AVF775 Volvo B10M-60 (1981);
                              6-16 – Ikarus‘ai, sutampanti informacija;
                              17-20 – tarpas, kurį užpildė Setros. Tikėtina, kad Ikarusų ir čia nebuvo;
                              21 – mano duomenimis „pasibaigęs“ Alytaus AP‘ke su Nr.84;
                              22-33 – Ikarus‘ai, sutampanti informacija;
                              34 - ?
                              35-45 – Ikarus‘ai, sutampanti informacija;
                              (44) – aRa duomenimis taip pat tapęs „alytiškiu“ Nr.94. Nesu matęs jo tokio...
                              46-50 - ? Vėl tarpas;
                              51-55 – Ikarus‘ai, sutampanti informacija;
                              56 - ?
                              57-63 – Ikarus‘ai, sutampanti informacija;
                              64 ZVG338 - (sutampa su „Regitros“ duomenimis);
                              65 - ?
                              66 – anot aRa - Ikarus 260.27. Tikėtina, kad pirmame šimtuke buvo jų ir daugiau, nes ir aš esu matęs panašų. Reiks „pasiknist“...
                              67 - ?
                              68 ZVB298 – „Regitra“ rodo tokį buvusį...
                              69-70 - ?
                              71-77 – Ikarus‘ai, sutampanti informacija;
                              78 – esu matęs su originaliu estišku dažymu (mėlynų spalvų kombinacija) ir originaliu numeriu 3078, bet su „sulietuvintu“ valstybiniu – ZVV584;
                              79 - Ikarus‘as, sutampanti informacija;
                              80 - ?
                              81-98 – Ikarus‘ai, sutampanti informacija (aRa – 89?);
                              99 - ?
                              Sąrašo antrą šimtuką tęsė jau TOKS'o laikais gauti autobusai.
                              100-110 Karosos*
                              111-120 MAN Temsos*
                              121-125 jau aptartos 4 Setros ir MAN‘as
                              126-135 Renault Master*
                              nuo 136 prasideda "Setrų" era...
                              (*) Nepastebėjau temoje info apie šiuos autobusus, bet manau, kad visi juos turi. Jei ne, įdėsiu...
                              (?) – jei, kas turės duomenų, papildykit...
                              Turiu šiek tiek duomenų (skystokų) apie pakeistą priemiestinių autobusų 260 ir 260.27 numeraciją (tame tarpe ir TOKS'o nuo 200-...). Jei kas įkeltų, papildyčiau savo turima info.
                              Paskutinis taisė Vakaris; 2010.07.20, 07:49.

                              Comment


                                dekui Vakri butu naudinga dar pasidalinti ta info apie "Toks'o" 200-ine numeracija ir anksciau buvusia (o gal ir dabar tebeesancia) 300-ine numeracija (tech.pagalbos masina).Be to kokios transporto priemones aptarnauja "Toks'o" keleiviu kontrole,kokius garazinius nr.jos turi?

                                Comment


                                  Kauno AP (vėliau “Kautros”) Ikarus-256 pakeisti lietuviški valstybiniai numeriai:
                                  5577 ZKS 047 -> Biržų AP Nr.94
                                  5579 ZKS 600
                                  5578 ?
                                  5576 ZKD 941
                                  5528 ZKG 553 -> Biržų AP Nr.96
                                  5501 ZKS 543
                                  5478 ZKS 137
                                  5458 ZKS 132
                                  5491 ZKD 225 -> Biržų AP Nr.93
                                  5536 ZKD 226
                                  5503 ZKF 519 -> Biržų AP Nr.97
                                  5396 ZKS 198
                                  5477 ZKD 858
                                  5567 ZKF 521 -> Panevėžio AP Nr.3412
                                  5569 ZKD 859
                                  5264 ZKC 682
                                  5229 ZKC 683 -> Panevėžio AP Nr.3229
                                  5402 ZKD 810
                                  5499 ZKC 692 -> ZJR 832
                                  5407 ZKD 944 -> Biržų AP Nr.98
                                  5502 ZKC 544
                                  5239 ZKD 942
                                  5511 ZKA 792
                                  5447 ZKC 791
                                  5243 ZKC 681 -> Vilkaviškio AP Nr.10
                                  5497 ZKC 971
                                  5509 ZKA 448
                                  5517 ZKC 829
                                  5526 ZKC 824 -> VKE 943
                                  5453 ZKA 793
                                  5331 ZKA 697
                                  5591 ZKC 543
                                  5334 ZKC 830
                                  5592 ZKA 407
                                  5593 ZKD 068
                                  5547 ZKA 652
                                  5541 ZKC 547
                                  ---------------
                                  5558 ZKC 969
                                  5553 ZKA 814
                                  5506 ZKA 655
                                  5530 ZKA 447
                                  5533 ZKC 788
                                  5263 ZKA 376 -> Vilkaviškio AP Nr.06
                                  5540 ZKA 656
                                  5535 ZKA 410
                                  5571 ZKA 446
                                  5452 ZKA 377 -> Vilkaviškio AP Nr.04
                                  Gal truputį paskubėjau, bet manau AutoLiet greitai įkels ir savo sąrašą su sovietiniais valstybiniais .
                                  Punktyrą brūkštelėjau spėdamas, kad čia riba (pagal aRa) tarp 256.54 ir 256.74 modelio

                                  Comment


                                    Kazkuri zaliai balta Ikarus256 pries pat pabaiga esu mates su naujo modelio numeriais ZJR XXX..

                                    Comment


                                      Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
                                      Dar šiek tiek apie TOKS‘o „pirmuonius“, įvertinus aRa ir Matytas komentarus. Papildžius gauta info, gavau tokį pirmo šimtuko vaizdą:
                                      (..)
                                      4 – šiuo numeriu esu matęs tokią Scania 116 su valstybiniu HVV392. Gal būt tai tas pats autobusas VAP‘e turėjęs numerius 4440 ZVC453? Deja, „Regitra“ šiais numeriais jokios informacijos neteikia, tad duomenys nepatikrinami;
                                      5 - apie šio autobuso egzistavimą praeityje „Regitra“ patvirtino - AVF775 Volvo B10M-60 (1981);
                                      (...)
                                      78 – esu matęs su originaliu estišku dažymu (mėlynų spalvų kombinacija) ir originaliu numeriu 3078, bet su „sulietuvintu“ valstybiniu – ZVV584;
                                      Trumpas komentaras (nes atostogos ) dėl TOKS 4 ir 5 numerių. Mano informacija:
                                      4 (ex VAP 4440) 22 50 LLA -> AVC 453 -> HVV 392 - Scania 116 (matyt, čia tik važiuoklė)
                                      5 (ex VAP 5500) AVF 775 - Volvo B10M (irgi važiuoklė, o kėbulas - kažkuris Kutter)
                                      Tokio "estiško stebuklo" su numeriu (30)78 matyti neteko...

                                      Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
                                      100-110 Karosos*
                                      111-120 MAN Temsos*
                                      126-135 Renault Master*
                                      (*) Nepastebėjau temoje info apie šiuos autobusus, bet manau, kad visi juos turi. Jei ne, įdėsiu...
                                      Jau anksčiau sudėjau Karosas, Temsa - MAN "Liberty Bus"-us ir Renault Mascott (!) į fotobus-o sąrašą - sutikrinkit, ar sutampa žinios

                                      Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
                                      Turiu šiek tiek duomenų (skystokų) apie pakeistą priemiestinių autobusų 260 ir 260.27 numeraciją (tame tarpe ir TOKS'o nuo 200-...). Jei kas įkeltų, papildyčiau savo turima info.
                                      TOKS-o 2xx ir visi kiti lietuviški valstybiniai VAP ir TOKS numeriai - kada nors rugpjūtį

                                      Comment


                                        TOKS-o 2xx ir visi kiti lietuviški valstybiniai VAP ir TOKS numeriai - kada nors rugpjūtį [/QUOTE]



                                        Nu nieko sau kada nors rugpjuti,tikro entuziasto pasisakymas..

                                        Comment


                                          Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                                          Nu nieko sau kada nors rugpjuti,tikro entuziasto pasisakymas..
                                          Jei Tamsta leidžiate vasarą tik prie kompiuterio - ką gi, kiekvieno teisė rinktis, ar ne?

                                          O ar sulauksime kada nors iš kolegos Buss fano ne tik klausimų, bet ir kokios nors informacijos? Ir, kaip sakoma, tebūnie taika

                                          Comment

                                          Working...
                                          X