Parašė Ametistas
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[PAN] Panevėžio viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tik dabar pastebėjau, kaip gražiai susuko reikalą su 9-uoju maršrutu. Vasaros sezonas baigėsi, o maršrutas nesugrąžintas. Rado progą tyliai viską sutvarkyti. Anksčiau bent maršrutiniai taksi ten važiuodavo, dabar niekas. Visos Stetiškės paliktos be jokio VT.2011-06-13
VASAROS SEZONO MIESTO AUTOBUSŲ EISMO TVARKARAŠČIAI
Nuo 2011 m. birželio 11 d. įsigalioja vasaros sezono tvarkaraščiai šiais miesto autobusų maršrutais: Nr.4 darbo ir poilsio dienomis, Nr.10, Nr.15 ir Nr.16 darbo dienomis. Vasaros sezono metu nutraukiamas eismas maršrutu Nr.9.Paskutinis taisė arsiakas; 2011.10.25, 02:08.دائما الليتوانيه
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Na ir kam tą stotį reikia perkelti į miesto pakraštį... Dabartinė stotis yra patogioje vietoje gyventojams, užtektų tik ją rekonstruoti ir galėtų toliau sėkmingai naudotis.Parašė groundzer Rodyti pranešimąPanevėžys statys naują autobusų stotį
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/l...u-stoti-385510
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tokia vieta turbūt kainuoja ne vieną milijoną ir pardavus viską gali atsipirkti nauja stotis ir dar pelnas gali gautis. GalParašė Raikkonen Rodyti pranešimąNa ir kam tą stotį reikia perkelti į miesto pakraštį... Dabartinė stotis yra patogioje vietoje gyventojams, užtektų tik ją rekonstruoti ir galėtų toliau sėkmingai naudotis.
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Vieninteliai autobusai, kursuojantys į rajono teritoriją, yra 4, 6, 6A bei 15. Stetiškių mikrorajonas jau po nepriklausomybės laikų tapo miesto zona. Be to, tai ne Statiškiai, ne Statiškės, o Stetiškės. Puikiai tai žinau, nes teko 18 metų gyventi būtent ten.Parašė AmetistasJei kalbame apie tą patį (Statiškiai, ne Statiškės), tuomet ten lyg ir rajono teritorija - gal dabar ten kursuoja rajono transportas.
Kalbant apie autobusų stotį, nesuprantu, kodėl ją reikia iškelti iš centro. Dabartinė vieta puikiausiai tam tinka. O labiausiai prajuokinęs dalykas, tai daugiaaukštė automobilių stovėjimo aikštelė. Kam ji bus reikalinga pačiame miesto pakraštyje, kur nėra jokio traukos objekto.
Dar kita problema - Panevėžio VT. Kils didžiulis chaosas, reikės pertvarkyti beveik visus miesto maršrutus, nes išsibalansuos visi transporto srautai. Niekas iš Beržų gatvės nevažiuoja į vieną didžiausių Rožyno mikrorajoną. Į Kniaudiškes bei S.Dariaus ir S.Girėno g. bus galima nuvykti tik su 13 maršrutu, kurio grafiką be abejonės reikės smarkiai koreguoti. Vien 16 maršruto neužteks, nes jis važinėja aplink visą miestą.
Žodžiu, bus daugiau chaoso nei naudos.دائما الليتوانيه
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ne, kaip tik toliau.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąGal nauja stotis bus arčiau geležinkelio stoties?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
"Nežmoniškai" geras planas - kam autobusui važiuoti iš autobuso parko į miesto centre esančią stotį (kuro sąnaudos), tegul apsibilietavę žmogiukai iš viso miesto suvažiuoja (to pačio parko autobusais) į miesto pakraštyje planuojamą stotį - tesiog dviguba nauda. Įdomu ką apie tai galvoja miesto "galvos" ir "urbanistai", pritarę šitam planui?Parašė groundzer Rodyti pranešimąPanevėžys statys naują autobusų stotį
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/l...u-stoti-385510
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Panevėžyje yra apskrities ligoninė. Į ją suvažiuodavo žmonės iš visos apskrities ir aplinkinių rajonų. Daug pacientų yra pensinio amžiaus, tai skaičiuoja kiekvieną centą. Iš ligoninės ateiti iki autobusų stoties dabartinėje vietoje nėra taip sunku. Taip pat šalia turgus, miesto centras, prekybos centras. Perkėlus stotį, pėsčiomis nueiti nebebus taip paprasta. Taip pat neaišku ar protingai sutvarkys miesto maršrutus ir tvarkaraščius. Žinome, kad moka padaryti nesąmonių. Taip pat gali supykti prekybos centro valdytojai. Jiems labai sumažės klientų skaičius.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Iškarpa iš Panevėžio projektų - VT
Parašė panevezynys Rodyti pranešimąTačiau Autobusų parko direktorius Rimantas Petukauskas perspėja, jog Panevėžiui gresia taip ir likti Europos Sąjungos provincija. Esą jei miesto vadovai nesutiks branginti važiavimo bilietų, bankai neduos paskolos moderniems autobusams pirkti.
Man ir dabartiniai Neoplanai nemaišo.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Man irgi.Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Man ir dabartiniai Neoplanai nemaišo.Brangiausi yra tie pinigai, kuriuos reikia grąžinti.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kioske pilna kaina 1.5lt, autobuse - 1.8lt.Parašė Gator Rodyti pranešimąKiek dabar kainuoja bilietelis ir kiek nori padaryti? Kazkodel si "nesvarbi" informacija straipsyje berods nepamineta jei nepraziosojau.
Beje cia:
Šeši nauji hibridiniai autobusai kainuotų beveik 6 mln. litų. Autobusų parkui iš savo kišenės tektų sumokėti 900 tūkst. litų, kitą dalį finansuoja Europos Sąjunga.
„Iš savo kišenės už šešis naujus autobusus sumokėtume tiek pat, kiek kainuotų vienas 15-os metų“, – palygino bendrovės vadovas.
15 metu senumo autobusas kainuoja 900.000Lt ?
Šių metų autobusai skelbimų puslapiuose net 500k nesiekia.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Berods AP direktorius sakė, kad ir dabartinės kainos neša nuostolį.
Didžioji dalis važiuotojų su lengvatiniais bilietais. Savivaldybė berods skoloje už tuos pervežimus ir t.t.
Tiek, kad kiek pažiūriu tai tik ryte ir po darbo pilnesni autobusai, po to pustuščiai rieda.
Tiesa juk nebėra jiems konkurentų - mikroautobusiukų, bet dejuoja ir toliau AP.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Panevėžio miesto savivaldybės skolas Panevėžio AP, palyginus su Vilniumi, labai nedidelė.Parašė Panevezietis Rodyti pranešimąDidžioji dalis važiuotojų su lengvatiniais bilietais. Savivaldybė berods skoloje už tuos pervežimus ir t.t.
Tiek, kad kiek pažiūriu tai tik ryte ir po darbo pilnesni autobusai, po to pustuščiai rieda.
Tiesa juk nebėra jiems konkurentų - mikroautobusiukų, bet dejuoja ir toliau AP.
Autobusai gali dar šiek tiek papilnėti temperatūrai nukritus žemiau nulio, kai mažiau viliojanti alternatyva bus eiti pėsčiomis ar važiuoti dviračiu.
Būtent, pasitvirtino mano prognozė — mikriukų išnaikinimas apčiuopiamos naudos nedavė. O žala — papildomai miestui apie 50 bedarbių vairuotojų.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
 
Comment