Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PAN] Panevėžio viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kol kas tik vieni pliusai asmeniniam transportui...

    Comment


      Gatvės ir keliai pustuščiai. Vilniuje eismas kaip sekmadienį. Žmonės sėdi namuose. Deja, bet taip.

      Comment


        Nuo šiandien Panevėžyje autobusai važiuos rečiau

        Šalyje paskelbus karantiną ir ribojant gyventojų buvimą viešosiose vietose nuo balandžio 1 dienos Panevėžyje rečiau važinės miesto autobusai.

        Visų maršrutų autobusai darbo ir poilsio dienomis važiuos iki 20.30 val., išskyrus šiuos vakarinius reisus:

        Click image for larger version

Name:	atsisiųsti-8.jpeg
Views:	155
Size:	223,1 kB
ID:	1793335

        10-ojo maršruto – iš galinės autobusų stotelės „Dariaus ir Girėno g.“ 21.49 val.;

        iš galinės autobusų stotelės „Tinklų g.“ 22.10 val. ir 22.54 val.;

        3A maršruto – iš galinės autobusų stotelės „Pagojo g.“ 21.49 val.;

        1-asis naktinis – iš galinės autobusų stotelės „AB „Lietkabelis“ 22.15 val.; „UAB „Devold“ 23.10 val.

        Visų maršrutų autobusai nevažiuos darbo dienomis nuo 8.30 iki 12.30 val., poilsio dienomis nuo 13 iki 16 val.

        10-ojo, 10A, 13-ojo, 15-ojo ir 16-ojo maršrutų autobusai kursuos vasaros sezono tvarkaraščiu.

        Poilsio dienomis kursuos tik 3-iojo, 4-ojo, 6-ojo, 7-ojo, 15-ojo ir 16-ojo maršrutų autobusai.

        Nutraukiamas 9-ojo maršruto autobusų eismas.

        Karantino metu bilietai viešajame transporte neparduodami. Vienkartiniais ir terminuotais transporto bilietais prekiaujama šiuose spaudos kioskuose: Vilniaus g. 2, Aukštaičių g. 4, Ramygalos g. 94, Elektros g. 6, Savanorių a. 5, Nemuno g. 75, Statybininkų g. 17 ir Klaipėdos g. 79.

        https://jp.lt/nuo-siandien-panevezyj...aziuos-reciau/

        Comment


          Galėjo jau nuo praeitos savaitės. Kiek iššvaistė lėšų.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Galėjo jau nuo praeitos savaitės. Kiek iššvaistė lėšų.
            Galėjo kaip tik dažniau važiuoti

            Comment


              Parašė Pyp123 Rodyti pranešimą

              Galėjo kaip tik dažniau važiuoti
              Kokiais argumentais remiantis?
              دائما الليتوانيه

              Comment


                Parašė arsiakas Rodyti pranešimą

                Kokiais argumentais remiantis?
                1. Kad mane galutinai įtikintų atsisakyti asmeninio transporto. Kad greitai, pigiai ir patogiai...
                2. Kuo rečiau, tuo daugiau keleivių. Tuo didesnis pavojus... Vadinasi miestui nesvarbi miestiečių sveikata, ypač tų kurie karantino sąlygomis privalo vykti į darbą arba tvarkyti reikalus...

                Comment


                  Parašė Pyp123 Rodyti pranešimą

                  1. Kad mane galutinai įtikintų atsisakyti asmeninio transporto. Kad greitai, pigiai ir patogiai...
                  2. Kuo rečiau, tuo daugiau keleivių. Tuo didesnis pavojus... Vadinasi miestui nesvarbi miestiečių sveikata, ypač tų kurie karantino sąlygomis privalo vykti į darbą arba tvarkyti reikalus...
                  Argumentai neįtikina.

                  Reikia suvokti, kad karantino metu niekas nesinaudoja viešuoju transportu. Nėra mokinių, nėra senjorų, dalis dirbančiųjų dirba namuose. Tie, kuriems reikia į darbą ir iš jo, nėra palikti visai be VT.

                  Visame pasaulyje karantino metu yra retinamas VT, kad žmonės mažiau judėtų, o Panevėžy reikia daryti atvirkščiai?
                  دائما الليتوانيه

                  Comment


                    Parašė arsiakas Rodyti pranešimą

                    Argumentai neįtikina.

                    (...)
                    Tie, kuriems reikia į darbą ir iš jo, nėra palikti visai be VT.

                    Visame pasaulyje karantino metu yra retinamas VT (...)
                    Aš nieko nenoriu įtikinti, tik nebeplanuoju persėsti į viešąjį ir nuo dabar laikau, kad investicijos į viešąjį yra pinigų išmetimas...

                    Comment


                      Tai taip ir sakyk, kad nei važinėjai VT, nei ruošeisi tai daryti.
                      Paskutinis taisė Al1; 2020.04.03, 12:47.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Tai taip ir sakyk, kad nei važinėjai VT, nei ruošeisi tai daryti.
                        Važinėjau, bet jis manęs netenkina, nes nesilaiko grafiko ir piko valandom perpildytas... Dabar iš vis betvarkė...

                        Comment


                          Dabar be reikalo nėra ko važinėti. Perpildytas būti negali, nes pagrininkų maršrutų dažnis tuo metu, kai važiuoja nepasikeitė. Tačiau nėra moksleivių, mažai pensininkų, dalis dirba namie ar iš viso nedirba. Tai kur tau perpildytas?
                          O normaliu metu galėtų būti ir geriau, bet yra kaip yra.

                          Comment


                            Parašė Pyp123 Rodyti pranešimą

                            Važinėjau, bet jis manęs netenkina, nes nesilaiko grafiko ir piko valandom perpildytas... Dabar iš vis betvarkė...
                            Grafiko laikytis yra neįmanoma nes važiuojama bendrame eismo sraute, viena karta būna daug keleivių kita kart mažiau, perkama iš vairuotojo skirtingas kiekis bilietų, eismo sąlygos, pačio autobuso būklė, gal net ir vairuotojas dejęs.
                            Ar pats su nuosava mašina važiuodamas idealiai nuvažiuoji kaip norėtum? Visokių situacijų pasitaiko tai viena karta greičiau kita karta lėčiau.
                            Todėl ir nėra grafikas nusakytas kaip kažkoks įstatymas kurio reiktų laikytis, tai yra tik orientaciniai laikai.
                            Kol dar tokia situacija manau daugumoje parkų kad reta darbuotoja rasi užimtų pareigų apmokėjimu.

                            Comment


                              Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                              Grafiko laikytis yra neįmanoma nes važiuojama bendrame eismo sraute, viena karta būna daug keleivių kita kart mažiau, perkama iš vairuotojo skirtingas kiekis bilietų, eismo sąlygos, pačio autobuso būklė, gal net ir vairuotojas dejęs.
                              Ar pats su nuosava mašina važiuodamas idealiai nuvažiuoji kaip norėtum? Visokių situacijų pasitaiko tai viena karta greičiau kita karta lėčiau.
                              Todėl ir nėra grafikas nusakytas kaip kažkoks įstatymas kurio reiktų laikytis, tai yra tik orientaciniai laikai.
                              Kol dar tokia situacija manau daugumoje parkų kad reta darbuotoja rasi užimtų pareigų apmokėjimu.
                              Taip, gal ir priklauso nuo tam tikrų veiksnių, bet dažnai būna, kad ne piko metu ir savaitgaliais transportas rieda 3 minutėmis anksčiau. Tada daugelis sako, kad nėra keleivių...

                              Comment


                                Parašė Kaunietis Aidas Rodyti pranešimą

                                Taip, gal ir priklauso nuo tam tikrų veiksnių, bet dažnai būna, kad ne piko metu ir savaitgaliais transportas rieda 3 minutėmis anksčiau. Tada daugelis sako, kad nėra keleivių...
                                Kaune galimas iki 1:30 minutės skubėjimas jeigu tris sustojimus iš eilės pravažiuojama anksčiau iškart nuo atlyginimo apie 250 eurų, o bendras skubėjimu skaičius per mėnesį galimas apie 200 kartų

                                Comment


                                  Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                                  Kaune galimas iki 1:30 minutės skubėjimas jeigu tris sustojimus iš eilės pravažiuojama anksčiau iškart nuo atlyginimo apie 250 eurų, o bendras skubėjimu skaičius per mėnesį galimas apie 200 kartų
                                  O kodel is vis ,, galimas' skubejimas'' net ir 1,30 minutes? ( Maskvoje, kas 1,30 minutes vaziuoja metro traukinys Piko metu,) vadinasi neteisingai suplanuoti atkarpu grafikai. O jei veluojama, taqi suprantama, kad yra priezastis veluoti, del tam itakojanciu veiksniu.

                                  Comment


                                    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                                    ,
                                    O kodel is vis ,, galimas' skubejimas'' net ir 1,30 minutes? ( Maskvoje, kas 1,30 minutes vaziuoja metro traukinys Piko metu,) vadinasi neteisingai suplanuoti atkarpu grafikai. O jei veluojama, taqi suprantama, kad yra priezastis veluoti, del tam itakojanciu veiksniu.
                                    Tam kad būtų galimybė išsilyginti laiką tarp sustojimų, nes yra duota pvz 1 minutė o pati atkarpa tarp sustojimu gali skirtis tai yra tik tiesus kelias gal yra ir sankryža o gal net ir šviesaforas.

                                    Comment


                                      Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                                      Tam kad būtų galimybė išsilyginti laiką tarp sustojimų, nes yra duota pvz 1 minutė o pati atkarpa tarp sustojimu gali skirtis tai yra tik tiesus kelias gal yra ir sankryža o gal net ir šviesaforas.
                                      laika reikia lyginti sustojime, nes stovima, greitis 0, o jei lyginama vaziuojant i sustojima - gaunasi kitos transporto priemones uzvilkimas. Neteisingai sustatyti grafikai laiko iveikimui.
                                      Paskutinis taisė digital; 2020.04.09, 16:11. Priežastis: pataisytas citavimas

                                      Comment


                                        Karantinas kirto per kišenę Panevėžio autobusų parkui: pajamos sumažėjo kone 80 proc.

                                        Sumažėjęs keleivių srautas karantino metu pridarė nuostolių Panevėžio viešajam transportui.

                                        Click image for larger version

Name:	DSC_9440.jpg
Views:	161
Size:	307,4 kB
ID:	1802716

                                        Bendrovės „Panevėžio autobusų parkas“ pajamos per balandžio mėnesį sumažėjo kone 80 proc. Be to, mažėjo irr vairuotojų poreikis, tačiau jie iš darbo neatleidžiami.

                                        Sumažėjo rida

                                        Bendrovės „Panevėžio autobusų parkas“ vadovas Arnoldas Gražys neslėpė, kad tema apie patirtus nuostolius per karantiną – skaudi.

                                        „Per karantiną miesto maršrutų rida darbo dienomis sumažėjo iki 35 proc., o poilsio dienomis – iki 55 proc. Todėl sumažėjo ir bendrovės pajamos. Tačiau dabar jaučiamas keleivių srautų sugrįžimas, bet jis dar nėra toks, koks buvo iki karantino“, – pristatė situaciją bendrovės vadovas ir tęsė:

                                        „Nors pajamos sumažėjo, vairuotojų iš darbo neatleidžiame. Sumažėjus reisams, vairuotojams apiforminamos prastovos. Atleisti iš darbo negalvojame – sugrįžus į stabilią būseną, vairuotojų reikės. Be to, jau nuo birželio 1 dienos, peržiūrėjus miesto maršrutus, Nr. 6 ir 7 autobusai pradės važiuoti normaliu ritmu, kaip važiavo iki karantino.“

                                        Click image for larger version

Name:	DSC_9451.jpg
Views:	165
Size:	311,9 kB
ID:	1802717

                                        Click image for larger version

Name:	DSC_9457.jpg
Views:	158
Size:	306,9 kB
ID:	1802718

                                        Click image for larger version

Name:	DSC_9465.jpg
Views:	141
Size:	180,1 kB
ID:	1802719

                                        Click image for larger version

Name:	DSC_9485.jpg
Views:	152
Size:	300,9 kB
ID:	1802720

                                        Click image for larger version

Name:	DSC_9551.jpg
Views:	156
Size:	312,3 kB
ID:	1802721

                                        Click image for larger version

Name:	DSC_9503.jpg
Views:	156
Size:	308,4 kB
ID:	1802722

                                        Autobusų grafikai normalėja

                                        Pasak bendrovės „Panevėžio autobusų parkas“ vadovo, karantino metu ir jį pradėjus švelninti, sulaukė nemažai panevėžiečių skambučių dėl per retai važinėjančių autobusų.

                                        „Į panevėžiečių norus atsižvelgėme ir kai kurių maršrutų autobusai važiuoja normaliu grafiku. Tai ir 15, ir 16 bei 4 maršruto autobusai“, – teigė A. Gražys, o pasiteiravus, kaip yra su priemiestiniais autobusų maršrutais į Panevėžio rajoną, paaiškino:

                                        Click image for larger version

Name:	DSC_9517.jpg
Views:	141
Size:	182,7 kB
ID:	1802723

                                        „Kol kas jų važiavimo grafikas nėra džiuginantis. Autobusai važiuoja retai. Be to, ir finansavimas priemiestinių reisų – sutrikęs. Šiek tiek geriau yra su tarpmiestiniais maršrutais. Atnaujinti reisai į Vilnių, Kauną, Klaipėdą, Šiaulius. Atidžiai sekame keleivių srautus ir stengiamės derinti reisus pagal poreikį. Skubėti ir daryti klaidų negalime. Žiūrėsime, kaip bus vasaros metu. Jeigu žmonės poilsiui pasirinks Lietuvą, tai ir reisų bus daugiau.“

                                        https://jp.lt/karantinas-kirto-per-k...-kone-80-proc/

                                        Comment


                                          Parašė Audrys Rodyti pranešimą
                                          [h

                                          Bendrovės „Panevėžio autobusų parkas“ vadovas Arnoldas Gražys neslėpė, kad tema apie patirtus nuostolius per karantiną – skaudi.

                                          „Per karantiną miesto maršrutų rida darbo dienomis sumažėjo iki 35 proc., o poilsio dienomis – iki 55 proc. Todėl sumažėjo ir bendrovės pajamos. (...)
                                          Sumažėjus reisams, vairuotojams apiforminamos prastovos.
                                          Mano galva, pajamos nėra pelnas... O gal kaip tik sumažinę išlaidas kažkas daugiau uždirbs?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X