Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PAN] Panevėžio viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dar keletas foto iš Panevėžio.

    Panevežio AP Man 11.230


    Taip pat parko plovykloje DAF SB3000


    Panevėžio stotyje Bova FHD12


    TOKS'o Kassbohrer Setra S315


    Viena iš dvieju Kautros Kassbohrer Setra S417 HDH


    Dar vienas Kautros autobusas Ikarus EAG E98

    Comment


      Kupiškio AP PAZ 3205


      Mercedes-Benz 711


      Įdomios modifikacijos Mercedes-Benz O614


      O čia jau nebe autobusų stotyje o pakeliui į Kupiškį, netoli MOKI-VEŽI parduotuvės Mercedes Tourismo priklausantis AUTOBUSŲ NUOMOS CENTRUI

      Comment


        Dar pastebėjau, kad Panevėžyje daug Hino markės midi autobusų.

        Vienas iš jų Hino RB 145S

        Comment


          Dar keleta foto, sorry uz kokybę.

          Neoplan N409 garaže ant duobės rimtam remontui.


          Neoplan N409 2120 šeštaidienį "poilsiavo"


          Kaip ankščiau minėjau kad vienas Neoplan N4416 garaže stovėjo ant duobės


          Neoplan N4010


          Neoplan Metroliner

          Comment


            Kaip šiuo metu važiuoja Panevėžio viešasis transportas? Ar yra važiuojantys Margirio g., iš Stoties? Ar yra važiuojantys Alyvų g., iš Stoties?
            Ar yra važiuojantys Margirio g., ir Alyvų g., iš Stoties? Ar yra Margirio g., ir Alyvų g., stotelės? Ir kokios bilietų kainos yra?
            Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

            Comment


              Parašė centras85 Rodyti pranešimą
              Kaip šiuo metu važiuoja Panevėžio viešasis transportas? Ar yra važiuojantys Margirio g., iš Stoties? Ar yra važiuojantys Alyvų g., iš Stoties?
              Ar yra važiuojantys Margirio g., ir Alyvų g., iš Stoties? Ar yra Margirio g., ir Alyvų g., stotelės? Ir kokios bilietų kainos yra?
              Keista, kad vadini save transporto profesoriumi, o nežinai kaip naudotis http://www.marsrutai.info/panevezys/
              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                Neradau nei vieno autobuso važiuojančio Margirio ir Alyvų g., ir net autobusų stoties neradau. Bet žinau, kad netoli nuo įvažiavimo į miestą.
                Panevėžio viešojo transporto važiavimų nesuprantu. VLN važinėja VT aiškiau, nes ta pačia gatve važiuoja pirmyn ir grįžta atgal. O Panevėžyje kiek žinau pirmyn nuvažiuoja viena gatve, o atgal grįžta kita gatve. Kiek žinau Panevėžyje autobusai tom pačiom gatvėm negrįžta, ne taip kaip yra VLN.
                Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                Comment


                  Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                  Neradau nei vieno autobuso važiuojančio Margirio ir Alyvų g., ir net autobusų stoties neradau. Bet žinau, kad netoli nuo įvažiavimo į miestą.
                  Panevėžio viešojo transporto važiavimų nesuprantu. VLN važinėja VT aiškiau, nes ta pačia gatve važiuoja pirmyn ir grįžta atgal. O Panevėžyje kiek žinau pirmyn nuvažiuoja viena gatve, o atgal grįžta kita gatve. Kiek žinau Panevėžyje autobusai tom pačiom gatvėm negrįžta, ne taip kaip yra VLN.
                  Oba, iš kur toks mitas? Aš pats ant greitųjų neprisimenu nei vieno Panevėžio VT maršruto ratu. Jeigu kažko nerandi — sukonkretink klausimus, pabandysiu atsakyti.
                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    Prieš 6 metus buvau, tai važiuodavo ratu. Man iš Autobusų Stoties reikės nuvažiuoti į Margirio ir Alyvų g.? Kaip į tas gatves nuvažiuoti?
                    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                    Comment


                      Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                      Prieš 6 metus buvau, tai važiuodavo ratu. Man iš Autobusų Stoties reikės nuvažiuoti į Margirio ir Alyvų g.? Kaip į tas gatves nuvažiuoti?
                      Atsakysim kai nusiimsi užrašą "Transporto profesorius" prie savo slapyvardžio. Dabar su tokiu užrašu kompromituoji save ir žeidi iš tiesų gerokai daugiau už tave viešojo transporto srityje nusimanančius žmones.
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                        Prieš 6 metus buvau, tai važiuodavo ratu. Man iš Autobusų Stoties reikės nuvažiuoti į Margirio ir Alyvų g.? Kaip į tas gatves nuvažiuoti?
                        Tik centre važiuoja 4-o ir 6-o maršruto autobusai pusiau žiedu, atgal grįžta kitomis gatvėmis centre, daugiau visi maršrutai normalūs, o tu pradėjai kliedėti visiškas nesąmones

                        P.S. sudėtingi buvo 11-A ir 12 maršrutai, bet jų nebėra: 11-A tapo 13, o 12 panaikintas vasarą

                        P.P.S. Jeigu gyveni Vilniuje, panašiai kaip išvardinti variantai buvo panašiai sudėtingas 7gr maršrutas Vilniuje ~1989-1992 m. (dabartinis 7-o maršruto autobusas neturi beveik nieko bendro su juo)

                        P.P.P.S. Nuvažiuok į Kėdainius, išvis nesuprasi, kaip jie ten važiuoja, jeigu nesupranti Panevėžyje
                        Paskutinis taisė Kosovo; 2009.10.23, 20:31.
                        "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                        Comment


                          Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                          Man iš Autobusų Stoties reikės nuvažiuoti į Margirio ir Alyvų g.? Kaip į tas gatves nuvažiuoti?
                          Pirmiausia Panevėžio AS yra miesto centre, tad važiuoti iš jos tikrai verta nebent į priemiesčius, visur kitur gali nueiti pėsčiomis, sugaišdamas (mano greičiu eidamas ) iki 20min. Pačiomis Margirio ir Alyvų gatvėmis VT nevažiuoja (keista yra tai, kad gatvės priešingose miesto pusėse, tai kuris yra tikrasis Tamstos kelionės tikslas?), tačiau galima privažiuoti prie pat jų. Į Margirio g. iš AS patogiausia važiuoti 4 maršruto autobusu iš stotelės "Universitetas" (Klaipėdos g.), ją iš stoties pasieksi per ~2min., važiuoti 3 stoteles, išlipti stotelėje "J.Tilvyčio g.". Į Alyvų g. iš AS patogiausia važiuoti 8 maršruto autobusu iš stotelės "Ukmergės" (Ukmergės ir Smėlynės gatvių sankryža), ją t.p. iš stoties pasieksi ~2min., važiuoti 4 stoteles, išlipti stotelėje "9-oji vid. m-kla", tik dar reikės ~120-150 metrų paeiti Žalgirio gatve iki Alyvų gatvės.
                          Atsakiau?
                          P.S.: O tas užrašas "Transporto profesorius" iš tiesų kažkaip... "keistai" atrodo
                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                          Comment


                            Taip atsakei.
                            O mano tikslai yra tokie:
                            1. Margirio g. (svečiuosiuos pas gimines).
                            2. Alyvų g. (svečiuosiuos pas pusbrolius).
                            O tas užrašas jau pakeistas į kitą.
                            Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                            Comment


                              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                              Pirmiausia Panevėžio AS yra miesto centre, tad važiuoti iš jos tikrai verta nebent į priemiesčius, visur kitur gali nueiti pėsčiomis, sugaišdamas (mano greičiu eidamas ) iki 20min. Pačiomis Margirio ir Alyvų gatvėmis VT nevažiuoja (keista yra tai, kad gatvės priešingose miesto pusėse, tai kuris yra tikrasis Tamstos kelionės tikslas?), tačiau galima privažiuoti prie pat jų. Į Margirio g. iš AS patogiausia važiuoti 4 maršruto autobusu iš stotelės "Universitetas" (Klaipėdos g.), ją iš stoties pasieksi per ~2min., važiuoti 3 stoteles, išlipti stotelėje "J.Tilvyčio g.". Į Alyvų g. iš AS patogiausia važiuoti 8 maršruto autobusu iš stotelės "Ukmergės" (Ukmergės ir Smėlynės gatvių sankryža), ją t.p. iš stoties pasieksi ~2min., važiuoti 4 stoteles, išlipti stotelėje "9-oji vid. m-kla", tik dar reikės ~120-150 metrų paeiti Žalgirio gatve iki Alyvų gatvės.
                              Atsakiau?
                              P.S.: O tas užrašas "Transporto profesorius" iš tiesų kažkaip... "keistai" atrodo
                              Gal truputį perlenkei lazdą, sakydamas, kad 3-4 stoteles autobusas nuvažiuoja per 2 min., nes šiaip vieną stotelę miesto autobusas važiuoja 1-3 min. Panevėžyje, gal labiau 1-1,5 min. Tai 3 stoteles turėtų važiuoti mažiausiai 3 min. O dar keisčiau girdėti, kai sakai, kad 4 stoteles važiuoja apie 2 min. Na gal, nesiginčiju, tiesiog Kaune taip nebūna, tai man tas yra neįprasta
                              O užrašą matau pasikeitė į artimesnį realybei: "Neišsipildęs noras" Keista, kad žmogus skrajoja padebesiais iki tol, kol jam kitas nepasako pastabos. Paprastai suaugusieji skiriasi nuo vaikų tuo, kad suaugusysis supranta realybę ir be pasakymo (dažniausiai)

                              Grįžtant prie Panevėžio VT temos. Žiūrėdamas į tvarkaraščius randu maršrutų, kuriais autobusai kursuoja dažniau nei Kaune. Kodėl, man įdomu. Nejaugi autobusai tikrai surenka pakankamai keleivių? Kita vertus, Panevėžyje yra daug vidutinės klasės autobusų, jie naudoja mažiau kuro, o ir Panevėžio miestas nėra labai didelis, gal ir spūsčių nėra daug, tad autobusas gali nuvažiuoti greičiau - tai leidžia palyginti nedidelėmis išlaidomis pervežti pigiau keleivius.
                              Ką dar praleidau?
                              Paskutinis taisė Ametistas; 2009.10.23, 21:12.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                Gal truputį perlenkei lazdą, sakydamas, kad 3-4 stoteles autobusas nuvažiuoja per 2 min., nes šiaip vieną stotelę miesto autobusas važiuoja 1-3 min. Panevėžyje, gal labiau 1-1,5 min. Tai 3 stoteles turėtų važiuoti mažiausiai 3 min. O dar keisčiau girdėti, kai sakai, kad 4 stoteles važiuoja apie 2 min. Na gal, nesiginčiju, tiesiog Kaune taip nebūna, tai man tas yra neįprasta
                                Ne ne, amiko, ne taip supratai — ~2min. užtruks iš stoties nueiti iki pradinės stotelės, iš kurios važiuoja autobusai nurodytomis kryptimis
                                P.S.: tiesiai į pačią AS miesto autobusai neįvažiuoja
                                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                  Grįžtant prie Panevėžio VT temos. Žiūrėdamas į tvarkaraščius randu maršrutų, kuriais autobusai kursuoja dažniau nei Kaune. Kodėl, man įdomu. Nejaugi autobusai tikrai surenka pakankamai keleivių? Kita vertus, Panevėžyje yra daug vidutinės klasės autobusų, jie naudoja mažiau kuro, o ir Panevėžio miestas nėra labai didelis, gal ir spūsčių nėra daug, tad autobusas gali nuvažiuoti greičiau - tai leidžia palyginti nedidelėmis išlaidomis pervežti pigiau keleivius.
                                  Ką dar praleidau?
                                  Be abejo, kad surenka, kitaip nebūtų sudėliotas toks tvarkaraštis. Nežinau, kurie tau maršrutai krito į akį, gal galėtum konkrečiau? Galbūt tai 3, 7 bei 16 maršrutai?
                                  دائما الليتوانيه

                                  Comment


                                    Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                    Žiūrėdamas į tvarkaraščius randu maršrutų, kuriais autobusai kursuoja dažniau nei Kaune. Kodėl, man įdomu. Nejaugi autobusai tikrai surenka pakankamai keleivių? Kita vertus, Panevėžyje yra daug vidutinės klasės autobusų, jie naudoja mažiau kuro, o ir Panevėžio miestas nėra labai didelis, gal ir spūsčių nėra daug, tad autobusas gali nuvažiuoti greičiau - tai leidžia palyginti nedidelėmis išlaidomis pervežti pigiau keleivius.
                                    Ką dar praleidau?
                                    Nežinau kaip yra dabar, bet dar prieš maždaug 15-20 metų Panevėžys buvo tankiausiai apgyvendintas miestas Lietuvoje. Kiek pamenu skaičius (iš geografijos vadovėlio), tankumas siekė 4400žm./km2, antroje vietoje buvo Kaunas, ~3300žm./km2. Vėliau nežinia kodėl prie Panevėžio prijungė gana didelius plynų laukų plotus ir statistiškai tankumas sumažėjo. Manau, tai iš dalies įtakoja ir VT darbą.
                                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                    Comment


                                      Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                                      Be abejo, kad surenka, kitaip nebūtų sudėliotas toks tvarkaraštis. Nežinau, kurie tau maršrutai krito į akį, gal galėtum konkrečiau? Galbūt tai 3, 7 bei 16 maršrutai?
                                      3, 9, 15, 16. Kaune tai dauguma autobusų kursuoja panašiai kaip 4 ar 7, troleibusai panašiai kaip Panevėžio 3, 15, o kai kurie ir dažniau. Tiesiog Panevėžys yra daugiau nei dvigubai mažiau gyventojų už Kauną turintis miestas, tai atrodo gana dažnai kursuoja autobusai. Nors gal Kaune yra daugiau žmonių, besinaudojančių nuosavu transportu... Be to, Panevėžyje keleivių srautai nėra išsibarstę smarkiai po visą miestą, kaip Kaune, tai, kaip ir Klaipėdoje, yra keli pagrindiniai maršrutai - jie ir kursuoja dažnai. Kaune srautai labai įvairiakrypčiai.
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                        Nežinau kaip yra dabar, bet dar prieš maždaug 15-20 metų Panevėžys buvo tankiausiai apgyvendintas miestas Lietuvoje. Kiek pamenu skaičius (iš geografijos vadovėlio), tankumas siekė 4400žm./km2, antroje vietoje buvo Kaunas, ~3300žm./km2. Vėliau nežinia kodėl prie Panevėžio prijungė gana didelius plynų laukų plotus ir statistiškai tankumas sumažėjo. Manau, tai iš dalies įtakoja ir VT darbą.
                                        Taip! Tai labai svarbus faktorius. Vilniaus VT nuolatos skendi skolose, nes miesto tankumas mažas - VT turi nuvažiuoti daugiau kilometrų, kad surinktų tiek žmonių, kiek surenkama Kaune. Kita vertus, Vilniuje daugiau gyventojų, daugiau daugiaaukščių gyvenamųjų namų, tad stotelėse būna daugiau žmonių. Taigi vienu įlipimu įlipa daugiau žmonių ir tai atsveria Kauno situaciją. Bet Vilniuje yra kamščiai, kas vėl didina kuro išlaidas... Lyginant Kauną su Klaipėda, pastarojoje tankumas mažesnis, nei Kaune, bet Klaipėda - unikalus ir idealus VT-ui miestas, nes Klaipėdos geografija - pailgas miestas. Visi iš Pietų ryte keliauja link Šiaurės, o popiet - atvirkščiai. Tokiam srautų pasiskirstymui nesunku sudaryti pelningus maršrutus, galima išlaikyti ir keletą labai nuostolingų arba išlaikyti keliasdešimt nuostolingų reisų (kaip Klaipėdoje ir yra).
                                        Kaune VT būtų pelningesnis ir galėtų kursuoti dažniau, jei miestas būtų mažesnis, nes geografija jis panašus į Panevėžį, skirtumas tik tas, kad Kaune daugiau šviesoforų, tad ilgėja VT kelionė (proporcingai) ir išlaidos, lėtai judant spūstyse piko metu. Be to, Kaune labai šlykštus ir sudėtingas keleivių srautų pasiskirstymas (Vilniuje - dar sudėtingesnis). Panevėžyje lengviau, nes ten fabrikai yra Šiaurės Vakaruose ir Šiaurės Rytuose, Centrinė miesto dalis beveik centre. Kaune susitelkimo taškai yra visuose miesto kraštuose:
                                        pramonė: Raudondvario pl., Pramonės pr., Draugystės g., Taikos pr. Rytinė dalis, Palemonas.
                                        medicina: Vakarinėje dalyje 2-oji ligoninė, Panemunėje Onkologijos centras, Klinikos - Eigulių pusėje, Apskrities ligoninė - A. Šančiuose (labai smarkiai išsidarkę, o dažnam sergančiajam dėl tyrimų tenka migruoti tarp ligoninių). Taip pat: Kalniečių pol., Šilainių pol. ir Dainavos pol. - didžiausios miesto poliklinikos.
                                        universitetai: centras (daugiausia), studentų miestelis Ąžuolyno ir slėnio pašonėje.
                                        Verslas: Savanorių pr., centras.
                                        Smulkusis verslas susitelkęs Pramonės pr. ("Urmas").
                                        Prekyba ir pramogos: Vytėnuose "Mega", centre "Akropolis", mažesnių pozicijų: "Molas", "Savas", "Hyper Maxima".
                                        Negana to, keleiviai tikslo vietą labai nori pasiekti kuo greitesniu keliu, dėl to naudojama Parodos g., Tvirtovės al., Europos pr. trasos.
                                        Yra ir jungiamosios (tęstinės) trasos: jungiamosios - Kovo 11-osios g., Taikos pr.
                                        Ir pagrindinės (kilusios dėl padėties): Raudondvario pl., Savanorių pr., Linkuvos g. (lygiagretumas su Panerių g.), Baršausko g. (iš tikrųjų pagrindinė dėl "išprievartavimo", nes čia tiek maršrutų visai nereikia dėl per mažo gyventojų skaičiaus, bet pasiteisina, nes Pašilės g. niekas nekursuoja), Pramonės pr., Utenos g., Žemaičių pl., Veiverių g.

                                        Tai va, dabar norėtųsi, kad kas nors iš panevėžiečių panagrinėtume Panevėžį šitaip. Tai puikus būdas suprasti, kodėl yra tokia maršrutų schema ir tokie tvarkaraščiai. Aišku, iškart tai suvokti labai sunku - užtrunka.
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Iš dalies galiu atsakyti, kodėl Panevėžyje taip dažnai važiuoja tavo minėtų maršrutų autobusai.
                                          1/3 - pagrindiniai maršrutai į didelį Rožių mikrorajoną. Be to, jie jungia miesto centrą su didžiausiu traukos centru mieste (jei klystu, pataisykit) PC "Babilonas". Toks mažas intervalas yra dėl to, kad čia yra atsižvelgiama ne į taupymo, o į VT patogumo ir patrauklumo faktorių. Autobusų važiuoja daugiau, bet jie yra mažos talpos.
                                          9 šiemet panaikintas, nežinau iš kur jį ištraukei. Darė ~8 ratus per dieną (~4 ryte, ~4 vakare)
                                          10 ko gero jis turėjo būti vietoje 9 . Jungia vakarinius daugiabučių rajonus su pramonės rajonu rytuose (kažkada buvo pagrindinis miesto maršrutas, dėl didelio srauto į "Ekraną").
                                          15 čia jau nežinau kodėl, nes paprastai į priemiesčius (net ir didelius) keleivių būna ne tiek daug.
                                          16 šį maršrutą jau nagrinėjome šioje temoje .
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X