Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PAN] Panevėžio viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Paskutiniais "Ekrano" gyvavimo metais važinėjo toks 2 greitasis maršrutas. Dariaus ir Girėno g. - Tinklų g. Tai būdavo vos vienas reisas ryte išvykstantis 7:30. Išvykdavo iš Tinklų g. jau kaip 10 maršrutas.
    Trasa: Dariaus ir Girėno g. - Statybininkų g. - F. Vaitkaus g. - Klaipėdos g. - Vilniaus g. - J. Biliūno g. - Elektronikos g. - Tinklų g.
    Stotelės: S. Dariaus ir S. Girėno g., UAB "Plukiai", Statybininkų g., F. Vaitkaus g., "Ekranas", Tinklų g.
    Taip, apie šitą ir buvau užsiminęs Bet jis būdavo vadinamas ne 2 maršrutu, o 10gr. Autobuso numeris buvo baltas mėlyname fone, na o grafikuose ir stotelėse buvo minimas kaip 10gr. Dar ir dabar likęs tas užrašas kažkurioje S.Dariaus ir S.Girėno g. ar Statybininkų g. stotelėje.
    دائما الليتوانيه

    Comment


      #82
      Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
      Taip, apie šitą ir buvau užsiminęs Bet jis būdavo vadinamas ne 2 maršrutu, o 10gr. Autobuso numeris buvo baltas mėlyname fone, na o grafikuose ir stotelėse buvo minimas kaip 10gr. Dar ir dabar likęs tas užrašas kažkurioje S.Dariaus ir S.Girėno g. ar Statybininkų g. stotelėje.
      Kažkodėl Panevėžio autobusų tvarkaraščiuose jis buvo būtent kaip 2
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        #83
        Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
        Panevėžyje yra vienas likęs dvigubas autobusas - tai Karosa B841, kurių labai daug Vilniuje.
        Panevėžyje Karosa B741.

        Comment


          #84
          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
          Kažkodėl Panevėžio autobusų tvarkaraščiuose jis buvo būtent kaip 2
          Buvo dvi 10gr trasos, vėliau pakeisti numeriai ir buvo 1gr ir 2gr, vėliau liko tik 2gr.
          P.S. 1994 m buvo šie greitieji: 2gr - Maršrutas: Prekybos bazė - ATĮ-1 (dabar - techninės apžiūros centras), 10gr - Dariaus ir Girėno - Tinklų, 12gr - Projektuotojų - ATĮ-1, 14gr - Kniaudiškių - Tinklų. Beje, 2gr ir 12gr ilgai neegzistavo, būdavo po 1-ą reisą rytinio piko metu, atsimenu, kad 12gr iš senojo projektuotojų gatvės žiedo (dabar kažkokia baisi degalinė) išvažiuodavo 7:40, nuo "Žaros" prekybos centro - 7:45
          Paskutinis taisė Kosovo; 2009.06.22, 10:03.
          "I killed the Bank" - Andrew Jackson

          Comment


            #85
            Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
            Netiesa. EVAG kitokios spalvos.

            Atvaizdas
            Šis pavaizduotas autobusas dabar važinėja būtent Klaipėdoje. Jo dabartinis garažo nr., regis, yra 078

            Comment


              #86
              Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
              Panevėžyje yra vienas likęs dvigubas autobusas - tai Karosa B841, kurių labai daug Vilniuje. 1 ir 3 maršrutais važinėja midi autobusai, taip yra dėlto kad jie, kartu sudejus, važiuoja 8-9 kartus, todel drąsiai galima leisti mažesnės talpos autobusus. Šių maršrutų trasos beveik identiškos, ir jie visiškai nesidubliuoja tarpusavyje. Kai 1 maršrutas nevažiuoja (rytinio ir vakarinio piko metu), tada 3 derinamas su 14. Žodžiu idomi tokia situacija - 1 su 14 niekada vienu metu nekursuoja
              Truputį papasakosiu apie kiekvieną iš maršrutų. Jei pamatysite klaidų ar norėsite papildyti - rašykit.
              Dar papildysiu. Mano nuomone, Panevėžyje yra labai geras gatvių tinklas, bet visa kita transporto infrastruktūra verta kritikos; ir dėl to labiausiai kaltas politinių/ūkinių sprendimų vilkinimas. Panevėžio VT būtų daaaug aukštesnio lygio, jeigu savo laiku AS būtų iškelta šalia GS; nuo to būtų geriau ir miesto VT, ir geležinkeliams, ir siaurukui. Apie tai jau esu rašęs šiame forume. Šiandien pro GS važiuoja tik 6 ir 7 maršruto miesto autobusai. Žinoma, atvykstant/išvykstant traukiniui užsuka ir mikriukai, bet pvz atvykus šeimai su dideliu lagaminu + vaiko vežimėliu mikriuku važiuoti nebeišeina. Man labai patinka Kaišiadorių stotys, nes jos abi yra kone viename kieme.
              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                #87
                Nuo siandien del nuostolingumo naikinamas pirmasis 7 autobuso reisas ryte, prasidedaves nuo gelezinkelio stoties. Taip pat ir paskutinis autobuso reisas vakare tiek darbo, tiek poilsio d.
                Dar idomu, kodel 7 autobuso marsruto numeris yra baltas melyname fone, lygtai jis butu greitasis?

                Comment


                  #88
                  Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                  Dar papildysiu. Mano nuomone, Panevėžyje yra labai geras gatvių tinklas, bet visa kita transporto infrastruktūra verta kritikos; ir dėl to labiausiai kaltas politinių/ūkinių sprendimų vilkinimas. Panevėžio VT būtų daaaug aukštesnio lygio, jeigu savo laiku AS būtų iškelta šalia GS; nuo to būtų geriau ir miesto VT, ir geležinkeliams, ir siaurukui. Apie tai jau esu rašęs šiame forume. Šiandien pro GS važiuoja tik 6 ir 7 maršruto miesto autobusai. Žinoma, atvykstant/išvykstant traukiniui užsuka ir mikriukai, bet pvz atvykus šeimai su dideliu lagaminu + vaiko vežimėliu mikriuku važiuoti nebeišeina. Man labai patinka Kaišiadorių stotys, nes jos abi yra kone viename kieme.
                  Tokiu stociu vos ne "viename kieme" yra ir daugiau. Berods Kretingoje, Plungeje, Marijampoleje, Varenoje. Ne "viename kieme", bet labai arti viena kitos - kitoje gaves puseje - Siluteje, Klaipedoje, Ignalinoje, zinoma - Vilniuje. Berods Pasvalyje siauruko ir autobusu stotis "viename kieme".

                  Comment


                    #89
                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Tokiu stociu vos ne "viename kieme" yra ir daugiau. Berods Kretingoje, Plungeje, Marijampoleje, Varenoje. Ne "viename kieme", bet labai arti viena kitos - kitoje gaves puseje - Siluteje, Klaipedoje, Ignalinoje, zinoma - Vilniuje. Berods Pasvalyje siauruko ir autobusu stotis "viename kieme".
                    Kaišiadoris pateikiau kaip pavyzdį. Tamstos pateikti pavyzdžiai irgi yra geri. Vilniaus stotis irgi gerai suplanuota: vienoje vietoje ir AS, ir GS, ir Transrevio mikroautobusų stotis, ir ~40 proc. troleibusų bei ~10 autobusų maršrutų galinė stotelė. Kaune šiek tiek prasčiau, bet ir ne taip jau ir blogai. Labai kvailai padaryta Kėdainiuose — nors (mano manymu) AS turi būti patogiame miesto pakraštyje, bet įkurdinti abi stotis visiškai kituose miesto galuose??????? Tuo tarpu Panevėžio situacija absurdiškai keista: potencialas abiems transporto rūšims didžiulis, o išpildymas artimas 0...
                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      #90
                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Dar idomu, kodel 7 autobuso marsruto numeris yra baltas melyname fone, lygtai jis butu greitasis?
                      Maišai. Tai ne mėlynas fonas su baltu numeriu, o juodas fonas su salotiniu numeriu. Taip yra, manau, dėlto, kad nesimaišytų su 1 maršrutu. Būtent tada, kai 1 maršrutą pratęsė nuo centro iki Aguonų g., buvo pakeistas 7 numerio žymėjimas
                      دائما الليتوانيه

                      Comment


                        #91
                        Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                        Maišai. Tai ne mėlynas fonas su baltu numeriu, o juodas fonas su salotiniu numeriu. Taip yra, manau, dėlto, kad nesimaišytų su 1 maršrutu. Būtent tada, kai 1 maršrutą pratęsė nuo centro iki Aguonų g., buvo pakeistas 7 numerio žymėjimas
                        Ar jau zmones nebeatskiria 1 nuo 7?

                        Comment


                          #92
                          Kelios nuotraukos is Panevezio autobusu stoties













                          Senas, neveikiantis keliones dokumentu atzymejimo automatas.



                          Informacija
                          Paskutinis taisė Al1; 2009.06.24, 11:56.

                          Comment


                            #93
                            Panevėžys varys zuikius ir taupys



                            Panevėžio autobusų parkas sugalvojo būdą, kaip iš karto nušauti du zuikus – sudrausminti be bilietų važinėjančius keleivius ir sutaupyti. Nuo rugpjūčio 1-osios keleiviai įlipti į miesto maršrutinius autobusus galės tik pro priekines, o išlipti – pro vidurines ir užpakalines duris.
                            Išimtis bus taikoma tik tėvams su vežimėliais ir judėjimo negalią turintiesiems. Jiems vairuotojas privalės atidaryti vidurines ar galines duris.
                            Panevėžio autobusų parko direktorius Rimantas Petukauskas nutarė atsisakyti, pasak jo, iš sovietmečio paveldėtos tvarkos ir įvesti europietišką. Keleiviai pro priekines duris įlaipinami daugelyje Europos valstybių, JAV.
                            Vadovas reformų ėmėsi ne vien lygiuodamasis į Europą, bet ir dėl labai praktiškų dalykų.
                            Be bilietų važinėjantieji bendrovei pridaro milžiniškų nuostolių. Gaudyti zuikius samdomi kontrolieriai, o tai kainuoja.
                            Be to, nereguliari bilietų kontrolė neatgraso mėgėjų važinėtis už dyką. Todėl R.Petukauskas nutarė griebti jautį už ragų – nesąžiningųjų nebeįleisti į autobusus.
                            „Įlipant pro priekines duris keleiviams nebeliks galimybių patekti į autobusą be bilieto, sumažės atvejų, kai pažymėti bilietai perduodami kitam“, – aiškino vadovas.
                            R.Petukauskas sutiko, kad vairuotojams, be savo tiesioginio darbo, dar turėsiantiems ir bilietus pardavinėti, ir juos tikrinti, naujoji tvarka bus nemenkas nervų išbandymas.
                            Direktorius neneigė, kad krizė – palankus momentas įdiegti naują tvarką. Vairuotojai neprieštaraus, nes saugo savo darbo vietas, o keleivių sumažėjo, tad prie autobusų durų nesusidarys eilės.
                            R.Petukausko teigimu, nauja tvarka bendrovei leis sutaupyti šimtus tūkstančių litų.
                            Priprasti pakaks kelių dienų?
                            Panevėžio autobusų parko direktorius pageidautų, kad keleiviai iš anksto įsigytų bilietus. Lipant į autobusą reikės vairuotojui parodyti vienkartinį ar nuolatinį bilietą arba pasiruošti pinigų, geriausia, kad nereikėtų grąžos, bilietui nusipirkti.
                            Juos pažymėti bus galima autobuso priekyje įrengtais komposteriais – viduryje ir gale jų nebeliks.
                            Vairuotojams prisakyta būti budriems ir į autobusą neįleisti asocialių, neblaivių asmenų.
                            „Manau, kad gyventojams apsiprasti su nauja tvarka pakaks kelių dienų“, – optimistiškai nusiteikęs R.Petukauskas.
                            Piko valandomis autobusų vėlavimų tikimasi išvengti pakoregavus eismo grafikus.
                            Vairuotojai patyliukais burnoja
                            Direktorius sako lenkiąs galvą prieš savo supratingus pavaldinius – jie naujovei nesipriešina, supranta, kad būtina taupyti.
                            Pasak R.Petukausko, prieš kurį laiką vyrai sutiko, kad vidutiniškai 15 procentų būtų sumažintos algos, o praėjusį ketvirtadienį vykusiame susirinkime pritarė jo pasiūlytam naujam taupymo planui.
                            „Mes ne pirmieji sumanėm keleivius įleisti tik pro priekines duris. Tokia tvarka yra Kėdainiuose, Ukmergėje, Klaipėdoje“, – kalbėjo direktorius.
                            „Sekundės“ kalbinti Panevėžio autobusų parko vairuotojai, nenorėję sakyti savo pavardžių, paklausti, ką mano apie naują tvarką, reikšmingai dūsavo ir skėsčiojo rankomis. Esą suprask – mes pasirinkimo neturim.
                            Tik 4-ojo maršruto autobusą vairuojantis Vidmantas Sarapas buvo atviras. „Mums, vairuotojams, bus blogai. Aš – prieš“, – teigė jis.
                            Baidosi spūsčių
                            Vakar „Sekundė“ pasidomėjo, ką apie naują tvarką mano miesto maršrutiniais autobusais besinaudojantys panevėžiečiai.
                            Pensininkė Angelė Palikevičienė tvirtino, kad tai jai sunkumų nesukels. „Jei reikės, tai ir įlipsiu pro priekines duris. Koks man skirtumas, svarbu, kad vežtų“, – tikino pašnekovė.
                            Nijolė Ališauskienė, dažnai autobusais važinėjanti su mažamečiu anūku, svarstė, jog labai svarbu, kad vairuotojai neskubėtų, palauktų, kol visi keleiviai įlips.
                            JAV gyvenančią, o vasarą paviešėti į Panevėžį grįžusią savo pavardės nepanorusią pasakyti Joaną klausimas nustebino. „Amerikoje visur į autobusus įleidžia pro priekines duris“, – tvirtino ji.
                            Miesto centre autobuso laukęs 55 metų Antanas Petrauskas teigė, kad jam jokio skirtumo, pro kurias duris įlipti. Tik nerimavo, kad prie durų gali nusidriekti eilė, jei žmonės bilietus pirks autobuse.

                            Šaltinis: http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=22948678
                            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                            Comment


                              #94
                              Ateis rugsejis ir baigsis tos nesamones.

                              Comment


                                #95
                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Ateis rugsejis ir baigsis tos nesamones.
                                ...arba prasidės naujos nesąmonės
                                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  #96
                                  Taigi ne pirmą kartą taip jau daro. Vilniuje dar 1997 m. pasimokė su tokia nesąmone, Klaipėdoje jos išvis nebuvo, o Panevėžyje vėl lipa ant to pačio grėblio: bandė dar 1997 m. tą padaryt, bet tik 16-ame maršrute ir vistiek š.... gavos. Aš neįsivaizduoju, kaip žmonės, o ypač įmonės iš savų praeities klaidų nepasimoko
                                  "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                                  Comment


                                    #97
                                    Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
                                    Taigi ne pirmą kartą taip jau daro. Vilniuje dar 1997 m. pasimokė su tokia nesąmone, Klaipėdoje jos išvis nebuvo, o Panevėžyje vėl lipa ant to pačio grėblio: bandė dar 1997 m. tą padaryt, bet tik 16-ame maršrute ir vistiek š.... gavos. Aš neįsivaizduoju, kaip žmonės, o ypač įmonės iš savų praeities klaidų nepasimoko
                                    Gal klaida buvo ne pats laipinimas pro priekį, bet tos sistemos organizavimas... Ir to nesąmone tikrai nepavadinčiau. Mačiau kaip puikiai sistema veikia Dubline piko metu, kai dviaukštis autobusas būna sausakimšas.
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      #98
                                      Kad veikia, tai veikia. Bet ar nuo to visuomeninis transportas patrauklesnis?
                                      Ar kas bande patikrinti, kiek sutrumpetu keliones laikas tame paciame Dubline, Londone, ar kitame dideliame mieste, kuriame yra dideli srautai, o ilaipinimas tik pro priekines duris? Mazas greitis - tai viena is pagrindiniu antzeminio visuomeninio transporto problemu. O ilaipinimas pro priekines duris, esant dideliems keleiviu srautams, yra vienas is pagrindiniu mazo VT greicio priezasciu.
                                      Panevezyje nuo 1997 m. keleiviu sumazejo. Bet padidejus konkurencijai su mikroautobusais bei nuosavais automobiliais, iskilo nauji kokybiniai reikalavimai. Vienas is ju - greitis. Kuris anksciau, nesant konkurencijos, buvo nelabai aktualaus.


                                      As manau, kad ilaipinimas pro priekines duris tinkama tik mazuose miestuose, kur keleiviu srautai yra mazi. Visur kitur - tai tik stabdis.

                                      Comment


                                        #99
                                        Gal kam nors bus įdomu, tik kai kuri informacija (pvz.: kaina) yra pasenusi:

                                        Privatūs vežėjai

                                        Privatūs vežėjai, vežantys keleivius maršrutiniais taksi, savo veiklą Panevėžio mieste pradėjo 1995 m. Maršrutinių taksi paskirtis – atlikti greitojo susisiekimo funkciją bei komfortabiliai vežti keleivius (mažas transporto priemonės užpildymas, keleiviai paimami ir išleidžiami jų pageidaujamoje vietoje, kur nedraudžia kelių eismo taisyklės). 1997 m. jų veikla ypač suintensyvėjo ir privačių vežėjų, vežančių keleivius vietos maršrutais, ėmė sparčiai daugėti. Šiuo metu, keleiviams paslaugas teikia 36 vežėjai. Kasdien keleivius veža 66 maršrutiniai taksi. Važiavimo taksi bilietas kainuoja 1 lt.

                                        Šaltinis ir visas tekstas (lentelė su miesto mikroautobusų maršrutais): http://www.panevezys.lt/?tabID=908
                                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                        Comment


                                          Kodėl vieną litą, o ne du.. juk su 1lt į bankrotą nueisi....
                                          Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                          Comment

                                          Working...
                                          X