Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PAN] Panevėžio viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
    Koks čia drebėjimas ar barškėjimas, kai šitas dėdė savo kėdę zulina beveik nuo Lietuvos Nepriklausomybės! Mano nuomone, savivaldybėms priklausančiose įmonėse direktoriai turėtų būti privalomai keičiami ne rečiau kaip kas 8 metus.
    Jei taip rimtai tai jis direktoriauja kazkur nuo 1999 ar 2000 ir sedi jis ten jau kelinta "kadencija".Na iki tol beje dirbes kolonos virsininku autobusu parke.Beje sestadieni teko nugirsti dvieju vairuotoju pokalbi tai supratau,kad niekas to Petukausko neatstatydins o gaus tik griezta papeikima.

    Comment


      Gal yra žinančių, kokius hibridinius autobusus šiandien Panevėžio AP pasirinko?

      Comment


        2011-06-13
        VASAROS SEZONO MIESTO AUTOBUSŲ EISMO TVARKARAŠČIAI
        Nuo 2011 m. birželio 11 d. įsigalioja vasaros sezono tvarkaraščiai šiais miesto autobusų maršrutais: Nr.4 darbo ir poilsio dienomis, Nr.10, Nr.15 ir Nr.16 darbo dienomis. Vasaros sezono metu nutraukiamas eismas maršrutu Nr.9.
        Tik dabar pastebėjau, kaip gražiai susuko reikalą su 9-uoju maršrutu. Vasaros sezonas baigėsi, o maršrutas nesugrąžintas. Rado progą tyliai viską sutvarkyti. Anksčiau bent maršrutiniai taksi ten važiuodavo, dabar niekas. Visos Stetiškės paliktos be jokio VT.
        Paskutinis taisė arsiakas; 2011.10.25, 01:08.
        دائما الليتوانيه

        Comment


          Stetiškiai yra miesto teritorijoje.
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Panevėžys statys naują autobusų stotį
            http://klaipeda.diena.lt/naujienos/l...u-stoti-385510

            Comment


              Parašė groundzer Rodyti pranešimą
              Panevėžys statys naują autobusų stotį
              http://klaipeda.diena.lt/naujienos/l...u-stoti-385510
              Na ir kam tą stotį reikia perkelti į miesto pakraštį... Dabartinė stotis yra patogioje vietoje gyventojams, užtektų tik ją rekonstruoti ir galėtų toliau sėkmingai naudotis.
              Daugiau mano nuotraukų >>>

              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

              Comment


                Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                Na ir kam tą stotį reikia perkelti į miesto pakraštį... Dabartinė stotis yra patogioje vietoje gyventojams, užtektų tik ją rekonstruoti ir galėtų toliau sėkmingai naudotis.
                Tokia vieta turbūt kainuoja ne vieną milijoną ir pardavus viską gali atsipirkti nauja stotis ir dar pelnas gali gautis. Gal

                Comment


                  Parašė Ametistas
                  Jei kalbame apie tą patį (Statiškiai, ne Statiškės), tuomet ten lyg ir rajono teritorija - gal dabar ten kursuoja rajono transportas.
                  Vieninteliai autobusai, kursuojantys į rajono teritoriją, yra 4, 6, 6A bei 15. Stetiškių mikrorajonas jau po nepriklausomybės laikų tapo miesto zona. Be to, tai ne Statiškiai, ne Statiškės, o Stetiškės. Puikiai tai žinau, nes teko 18 metų gyventi būtent ten.

                  Kalbant apie autobusų stotį, nesuprantu, kodėl ją reikia iškelti iš centro. Dabartinė vieta puikiausiai tam tinka. O labiausiai prajuokinęs dalykas, tai daugiaaukštė automobilių stovėjimo aikštelė. Kam ji bus reikalinga pačiame miesto pakraštyje, kur nėra jokio traukos objekto.

                  Dar kita problema - Panevėžio VT. Kils didžiulis chaosas, reikės pertvarkyti beveik visus miesto maršrutus, nes išsibalansuos visi transporto srautai. Niekas iš Beržų gatvės nevažiuoja į vieną didžiausių Rožyno mikrorajoną. Į Kniaudiškes bei S.Dariaus ir S.Girėno g. bus galima nuvykti tik su 13 maršrutu, kurio grafiką be abejonės reikės smarkiai koreguoti. Vien 16 maršruto neužteks, nes jis važinėja aplink visą miestą.

                  Žodžiu, bus daugiau chaoso nei naudos.
                  دائما الليتوانيه

                  Comment


                    Parašė Egiuxz

                    Tokia vieta turbūt kainuoja ne vieną milijoną ir pardavus viską gali atsipirkti nauja stotis ir dar pelnas gali gautis. Gal
                    Gal nauja stotis bus arčiau geležinkelio stoties?
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                      Gal nauja stotis bus arčiau geležinkelio stoties?
                      Ne, kaip tik toliau.
                      Daugiau mano nuotraukų >>>

                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                      Comment


                        ...eilinį kartą pas mus padarė NESĄMONĘ.

                        Comment


                          Parašė groundzer Rodyti pranešimą
                          Panevėžys statys naują autobusų stotį
                          http://klaipeda.diena.lt/naujienos/l...u-stoti-385510
                          "Nežmoniškai" geras planas - kam autobusui važiuoti iš autobuso parko į miesto centre esančią stotį (kuro sąnaudos), tegul apsibilietavę žmogiukai iš viso miesto suvažiuoja (to pačio parko autobusais) į miesto pakraštyje planuojamą stotį - tesiog dviguba nauda. Įdomu ką apie tai galvoja miesto "galvos" ir "urbanistai", pritarę šitam planui?

                          Comment


                            Panevėžyje yra apskrities ligoninė. Į ją suvažiuodavo žmonės iš visos apskrities ir aplinkinių rajonų. Daug pacientų yra pensinio amžiaus, tai skaičiuoja kiekvieną centą. Iš ligoninės ateiti iki autobusų stoties dabartinėje vietoje nėra taip sunku. Taip pat šalia turgus, miesto centras, prekybos centras. Perkėlus stotį, pėsčiomis nueiti nebebus taip paprasta. Taip pat neaišku ar protingai sutvarkys miesto maršrutus ir tvarkaraščius. Žinome, kad moka padaryti nesąmonių. Taip pat gali supykti prekybos centro valdytojai. Jiems labai sumažės klientų skaičius.

                            Comment


                              Iškarpa iš Panevėžio projektų - VT

                              Tačiau Autobusų parko direktorius Rimantas Petukauskas perspėja, jog Panevėžiui gresia taip ir likti Europos Sąjungos provincija. Esą jei miesto vadovai nesutiks branginti važiavimo bilietų, bankai neduos paskolos moderniems autobusams pirkti.


                              Man ir dabartiniai Neoplanai nemaišo.

                              Comment


                                Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą


                                Man ir dabartiniai Neoplanai nemaišo.
                                Man irgi.
                                Brangiausi yra tie pinigai, kuriuos reikia grąžinti.

                                Comment


                                  Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                  Kiek dabar kainuoja bilietelis ir kiek nori padaryti? Kazkodel si "nesvarbi" informacija straipsyje berods nepamineta jei nepraziosojau.

                                  Beje cia:

                                  Šeši nauji hibridiniai autobusai kainuotų beveik 6 mln. litų. Autobusų parkui iš savo kišenės tektų sumokėti 900 tūkst. litų, kitą dalį finansuoja Europos Sąjunga.
                                  „Iš savo kišenės už šešis naujus autobusus sumokėtume tiek pat, kiek kainuotų vienas 15-os metų“, – palygino bendrovės vadovas.


                                  15 metu senumo autobusas kainuoja 900.000Lt ?
                                  Kioske pilna kaina 1.5lt, autobuse - 1.8lt.

                                  Šių metų autobusai skelbimų puslapiuose net 500k nesiekia.

                                  Comment


                                    Tai nera pigus bilieteliai...

                                    Comment


                                      Vilniuje 2lt ir 2.50lt (autobuse/troleibuse), taip kad Panevėžyje, palyginus, nėra pigus bilietas

                                      Comment


                                        Berods AP direktorius sakė, kad ir dabartinės kainos neša nuostolį.
                                        Didžioji dalis važiuotojų su lengvatiniais bilietais. Savivaldybė berods skoloje už tuos pervežimus ir t.t.
                                        Tiek, kad kiek pažiūriu tai tik ryte ir po darbo pilnesni autobusai, po to pustuščiai rieda.
                                        Tiesa juk nebėra jiems konkurentų - mikroautobusiukų, bet dejuoja ir toliau AP.

                                        Comment


                                          Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą
                                          Didžioji dalis važiuotojų su lengvatiniais bilietais. Savivaldybė berods skoloje už tuos pervežimus ir t.t.
                                          Tiek, kad kiek pažiūriu tai tik ryte ir po darbo pilnesni autobusai, po to pustuščiai rieda.
                                          Tiesa juk nebėra jiems konkurentų - mikroautobusiukų, bet dejuoja ir toliau AP.
                                          Panevėžio miesto savivaldybės skolas Panevėžio AP, palyginus su Vilniumi, labai nedidelė.
                                          Autobusai gali dar šiek tiek papilnėti temperatūrai nukritus žemiau nulio, kai mažiau viliojanti alternatyva bus eiti pėsčiomis ar važiuoti dviračiu.
                                          Būtent, pasitvirtino mano prognozė — mikriukų išnaikinimas apčiuopiamos naudos nedavė. O žala — papildomai miestui apie 50 bedarbių vairuotojų.
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X