Tegul didina baudas, jei nori, jog mazetu zuikiu, minimali kad butu 60 lt.... Na zinoma neapsisaugos imone nuo "vokeliu nuo zuikiu darbuotojams" kai sumokamas kysis....
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
				
					Collapse
				
			
		
	This topic is closed.
				
				
				
				X
X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
   Hmm.. O ar labai toli jie nuo pačios gatvės, kad galima būtų pasižiūrėti pačiam, jei dar yra jie? Beje, tie Volvo tai dujiniai ar kokie buvo? Nes Volvo tai kaip kažkur seniau minėjau - 99 galybės skirtingų.Parašė uH1978 Rodyti pranešimąVakar teko būti "Skubos" servise , Graičiūno gatvės gale, tai ten dar bent 4 šviežiai parvaryti mėlynai geltoni VOLVO dar be garažinių. Pas vieną tik pastėbėjau už lango užkištą valstybinį numerį su serija EDC . Tai kad laukit naujokų. Hmm.. O ar labai toli jie nuo pačios gatvės, kad galima būtų pasižiūrėti pačiam, jei dar yra jie? Beje, tie Volvo tai dujiniai ar kokie buvo? Nes Volvo tai kaip kažkur seniau minėjau - 99 galybės skirtingų.Parašė uH1978 Rodyti pranešimąVakar teko būti "Skubos" servise , Graičiūno gatvės gale, tai ten dar bent 4 šviežiai parvaryti mėlynai geltoni VOLVO dar be garažinių. Pas vieną tik pastėbėjau už lango užkištą valstybinį numerį su serija EDC . Tai kad laukit naujokų.
 Įdomu ir tai, kad į Lietuvą jau be šitų EDC*** jau yra eksportuota 50 dujinių autobusų, kuriuos kol kas tik Vilniuje ir Klaipėdoje galima eksploatuoti... Šitų kol kas nerandu niekur. Beje, VAP'as kažkur slepia arba išvis neturi autobusų, su numerių intervalais [830-833] ir [835-843]. O dar labiau nesuprantamas MAN NG272 CNG numeris 870, kuris pagal standartinę numeracijos tradiciją nebūna "ant smūgio" sugalvotas. O turint omenyje, kad kai pasirodė šis MAN, Volvo dujinių dar net Lietuvoje turbūt nebuvo. Va kur visa ir ir Paskutinis taisė Mettal; 2009.02.26, 21:18. Paskutinis taisė Mettal; 2009.02.26, 21:18.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Didžiausia tikimybė, kad bus dar keletas tokių pačių dujinių...Parašė Mettal Rodyti pranešimąHmm.. O ar labai toli jie nuo pačios gatvės, kad galima būtų pasižiūrėti pačiam, jei dar yra jie? Beje, tie Volvo tai dujiniai ar kokie buvo? Nes Volvo tai kaip kažkur seniau minėjau - 99 galybės skirtingų.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Labai daug nenaudojamų (daugmaž apie 20) dujinių Volvo (švediškai žalių ir geltonų) stovi Klaipėdos autobusų parko teritorijoje, beveik visi dar su švediškais valstybiniais numeriais. Ir ne dujinių ten daug, bet turbūt jie visi ne autobusų parkui priklauso...Parašė Mettal Rodyti pranešimąĮdomu ir tai, kad į Lietuvą jau be šitų EDC*** jau yra eksportuota 50 dujinių autobusų, kuriuos kol kas tik Vilniuje ir Klaipėdoje galima eksploatuoti... Šitų kol kas nerandu niekur.
 O eksploatuojami Klaipėdoje (buvo) tik berods 5 dujiniai (garažo Nr. 401, 402, 403, 404, 405).
 
 Spėjimas - gal planuota, kad, pavyzdžiui, 30 (iš numatytų 100) dujinių autobusų bus perkami sudvejinti ir jiems paliko atskirą intervalą, prasidedantį nuo 870Parašė Mettal Rodyti pranešimąO dar labiau nesuprantamas MAN NG272 CNG numeris 870, kuris pagal standartinę numeracijos tradiciją nebūna "ant smūgio" sugalvotas. O turint omenyje, kad kai pasirodė šis MAN, Volvo dujinių dar net Lietuvoje turbūt nebuvo. Va kur visa ir ir   
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 To Mettal:
 Jei nori pamatyti juos sėsk į 25 autobusą Žemuose Paneriuose ir važiuok iki galo. Iš gatvės tų autobusų nelabai pamatysi, reikia įeiti į teritoriją bet patekimas į ją pėsčiajam be problemų, apsaugininką ant įvažiavimo domina tik išvažiuojančios fūros kad nesusimokėję neišvažiuotų. Praėjęs pro vartus trauk kairėn link serviso pastato. Priėjęs apeik jį dešine puse ir dešinėje toliau turėsi pamatyti stovinčius. Tai yra parko autobusai nes parkas su Skuba pasirašęs remonto sutartį. Jei net kas ir paklaus sugalvok tipo kad tėvą fūristą ieškai ar dar ko nors. Bet kiek teko būt per daug nepastebėjau kad kas nors ten ką sektų, nes judėjimas ten vyksta.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dėkui už paaiškinimą. Kaip tik vakar važinėjausi netoli (8 maršrutu), bet va į tą teritoriją nelabai norisi lįstiParašė uH1978 Rodyti pranešimąTo Mettal:
 Jei nori pamatyti juos sėsk į 25 autobusą Žemuose Paneriuose ir važiuok iki galo. Iš gatvės tų autobusų nelabai pamatysi, reikia įeiti į teritoriją bet patekimas į ją pėsčiajam be problemų, apsaugininką ant įvažiavimo domina tik išvažiuojančios fūros kad nesusimokėję neišvažiuotų. Praėjęs pro vartus trauk kairėn link serviso pastato. Priėjęs apeik jį dešine puse ir dešinėje toliau turėsi pamatyti stovinčius. Tai yra parko autobusai nes parkas su Skuba pasirašęs remonto sutartį. Jei net kas ir paklaus sugalvok tipo kad tėvą fūristą ieškai ar dar ko nors. Bet kiek teko būt per daug nepastebėjau kad kas nors ten ką sektų, nes judėjimas ten vyksta. . Na nemėgstu aš taip, mano standartais, įžūliai elgtis. . Na nemėgstu aš taip, mano standartais, įžūliai elgtis.
 Oho... nesitikėjau, kad KLAP'as turi jų tiek daug. Beje, gal kaip nors atsitiktinai turite užsirašęs ar galite užrašyti jų švediškus ir lietuviškus numerius? Įdomu būtų pažiūrėti, iš kur jie atkeliavo...Parašė aRa Rodyti pranešimąLabai daug nenaudojamų (daugmaž apie 20) dujinių Volvo (švediškai žalių ir geltonų) stovi Klaipėdos autobusų parko teritorijoje, beveik visi dar su švediškais numeriais. Ir ne dujinių ten daug, bet turbūt jie visi ne parkui priklauso...
 O eksploatuojami Klaipėdoje (buvo) tik berods 5 dujiniai.
 Spėjimas - gal planuota, kad, pavyzdžiui, 30 (iš numatytų 100) dujinių autobusų bus perkami sudvejinti ir jiems paliko atskirą intervalą, prasidedantį nuo 870 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė Mettal Rodyti pranešimąUžusienis - 41 maršrutas beveik pilnai dubliuoja 42 maršruta, ir jie VISADA važiuoja abu. Atstumas nuo jų išsiskyrimo vietos iki 41-o žiedo - 1km. Galėtų 42 užvažiuoti ten labiausiai reikiamu laiku.
 Veržuva - 38 maršrutui ten manau pilnai pakaktų ir 2 autobusų darbo dienomis. Poilsio d. palikti kai yra.
 Taboras - 1A ten veža ne tik čigonus ir visokias žmogystas Ten yra ir normalių sodų. Ten yra ir normalių sodų.
 Balžio g.- žiemą keleivių nedaug, todėl 39 maršrutu važiuoja tik 1 autobusas. Vasarą autobusas su priekaba būna pilnut pilnutėlis - važiuoja žmonės iki Karačiūnų ir Smėlynės sodų. Iki Balžio važiuoja trečdalis autobuso (debesuotą dieną važiavau) ir jie eina arba iki ežero, arba važiuoja toliau į sodus.
 Pagubė - žmonių mažokai, galima būtų kaip nors 36 grafiką padaryti su tolygiais intervalais, o 76 maršrutui padaryti užvažiavimą į Pagubę. Gausis šioks toks lėšų taupymas - juk midi-autobusas naudoja mažiau degalų.
 Ožkiniai - ten važiuoja 35, kuris surenka nemažai žmonių iš N.Verkių. Dėl maršruto ypatumų, žmonės, norintys patekti ryte iš Ožkinių į miestą, važiuoja per N.Verkius. Vakare priešingai - Važiuojantys iš N.Verkių, važiuoja per Ožkinius ir stovi dar ten 5 min.
 Į priemiestį išvažiuoja tik šie maršrutai: 4A, 8, 9, 12, 12grt, 14, 16, 42, 52, 63, 77, 78.
 8, 12, 16, 42 - yra būtini, nes keleivių juose visada yra.
 4A, 52 - nėra tokie būtini, nes yra dubliuojami priemiestinių autobusų.
 9 - irgi iš dalies dubliuojamas priemiestinių ir juo iki 40 totorių važiuoja VIENETAI. Tai yra pirmas maršrutas, kurį reikia naikinti.
 12grt irgi nėra labai būtinas. Jis nuo 12 skiriasi tik trumpesne trasa ir nestojimu 2 stotelėse. Kaip jau minėjau - iš greitojo maršruto padarė sraigę.
 14 yra labiau socialinis maršrutas, nes juo naudojasi Grigaičių mokinukai ir keli vietiniai gyventojai bei jis į Grigaičius važiuoja vienas vienintelis. Daugiau ten transporto nėra. Net mikriukai nenori ten važiuoti. O šiaip į Grigaičius veža orą. Reikalingas nebent tik Arimų g.
 63 irgi socialinis maršrutas nuvažiuoti bobutėms į kapines. Ir tai tik vasaros sezonu.
 Butu gerai ,kad i tavo pasiulymus atsixzvelgtu autobusu parko vadovybe.Jie dabar juk nori ptimizuoti savo veikla. o nebandei nei karto panasiu pasiulymu persiusti jiems ar susisiekimo paslaugoms?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš dar 2005 metų kainomis susiskaičiavau, kad pirkti vienkartinius bilietukus ir pirkti mėnesinį bilietą kainuoja beveik vienodai. Todėl pirkdavau vienkartinius - nes man taip patogiau (nėra pavojaus tapti zuikiu 1 kito mėnesio dieną), ir pigiau jeigu bent kartais naudojuosi kitom transporto priemonėm (mikriukai, mašina) ir bent kartais atostogauju/sergu. 2009 metų kainomis tokią išvadą padarys daugiau žmonių (jau nekalbant apie zuikius).Parašė amiko Rodyti pranešimąLabai gerai, kad skaičiuojate, nes tai itin retas atvejis, kai bilietais važinėti pigiau, nei mėnesiniu terminuotu bilietu. Dauguma keleivių tiesiog neskaičiuodami mintinai žino, kad terminuotą bilietą pirkti visada būdavo pigiau. Tikėtina, kad taip "sužaidė" su kainų pakeitimais, nes dauguma, pirkę mėnesinius bilietus, juos pirks ir toliau, taip šiek tiek permokėdami ir nešdami didesnį pelną parkams. Juk viskas yra paskaičiuojama ir apgalvojama prieš keičiant įkainius 
 
 Mėnesinius bilietus branginti daugiausiai - tai trumparegiškas sprendimas. Juk mėnesinis bilietas "pririša" keleivius (transporto paslaugų pirkėjus) ir daro juos lojalius. Esama kainodara siūlo pirkėjams - pasidomėkit ir konkuruojančiais produktais.
 
 Taigi viešojo transporto kainodara faktiškai skatina naudotis nuosavais automobiliais - nenuostabu kad keleivų nedaugėja.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nebandžiau, bet jie nelabai ir klauso... Kiek siunčiau jiems pastabas - tik 1 kartą atsakė, bet taip, kad jau ir kvailiui aišku, kad padarė tik "dėl statistikos", nes atsakymas visiškai nelogiškas. Klausiau, kodėl vasarą tiek daug trumpų paleido, į ką man atsakė, kad trūksta ilgų autobusųParašė praeivis Rodyti pranešimąButu gerai ,kad i tavo pasiulymus atsixzvelgtu autobusu parko vadovybe.Jie dabar juk nori ptimizuoti savo veikla. o nebandei nei karto panasiu pasiulymu persiusti jiems ar susisiekimo paslaugoms? Lyg tai nežinočiau, kad žiemą darbo dienomis daugiau nei pusė visų mašinų yra ilgos, o čią jų trūksta...
							
						Paskutinis taisė Mettal; 2009.03.01, 15:48. Lyg tai nežinočiau, kad žiemą darbo dienomis daugiau nei pusė visų mašinų yra ilgos, o čią jų trūksta...
							
						Paskutinis taisė Mettal; 2009.03.01, 15:48.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šitaip mąstydami darote žalą viešajam transportui. Taigi tokie gudručiai net nedrįskite pageidauti, kad būtų perkamos naujos transporto priemonės, būtų gerinama paslaugų kokybė ir pan. Nes jūs tiesiogiai esate vagys, nes nesusimokate už paslaugą. Nesvarbu, kad yra galimybė nesusimokėti, esmė tame, kad žmogus turi jausti atsakomybę.Parašė music Rodyti pranešimąPamirškit tuos bilietus, mėnesinius ir t.t. Važinėkit zuikiais! Juk tik 20lt bauda, o pakliūti per mėnesį daugiau nei 5 kartus reikia turėti labaaaai blogą karmą www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi! www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vat čia tai teisybėParašė amiko Rodyti pranešimąŠitaip mąstydami darote žalą viešajam transportui. Taigi tokie gudručiai net nedrįskite pageidauti, kad būtų perkamos naujos transporto priemonės, būtų gerinama paslaugų kokybė ir pan. Nes jūs tiesiogiai esate vagys, nes nesusimokate už paslaugą. Nesvarbu, kad yra galimybė nesusimokėti, esmė tame, kad žmogus turi jausti atsakomybę. Nori naudotis paslauga - mokėk.
							
						Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"... Nori naudotis paslauga - mokėk.
							
						Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na, visgi reikia, kad sistema skatintų tvarkingą neišvengiamą mokėjimą. O jeigu kasdien vis labiau skatinami zuikiai, tai ko norėti? Be to, sunkmetis tik įsibėgėja - nemažai kas iš ties sunkiai gali susimokėti.Parašė amiko Rodyti pranešimąŠitaip mąstydami darote žalą viešajam transportui. Taigi tokie gudručiai net nedrįskite pageidauti, kad būtų perkamos naujos transporto priemonės, būtų gerinama paslaugų kokybė ir pan. Nes jūs tiesiogiai esate vagys, nes nesusimokate už paslaugą. Nesvarbu, kad yra galimybė nesusimokėti, esmė tame, kad žmogus turi jausti atsakomybę.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai kai visi sunkiai gali susimokėti reikia daryti atvirkščiai - mažinti važiavimo kainas, tokiu būdu išsaugant keleivių vežimą. O kuo tuoliau, tuo labiau bus daugiau zuikių. O šeip atsitiko, kaip ir prognozavau - 062 maršruto autobusas tebekainuoja 1.80lt. Tai kuo dabar labiau apsimoka iki stoties nuo Fabijoniškių važiuoti?Parašė Sula Rodyti pranešimąNa, visgi reikia, kad sistema skatintų tvarkingą neišvengiamą mokėjimą. O jeigu kasdien vis labiau skatinami zuikiai, tai ko norėti? Be to, sunkmetis tik įsibėgėja - nemažai kas iš ties sunkiai gali susimokėti. O nepaisant visko už paslaugas reikia mokėti ir gerbti kitų darbą...
							
						Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"... O nepaisant visko už paslaugas reikia mokėti ir gerbti kitų darbą...
							
						Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tu, žinoma, teisus, bet situacija vistiek absurdiška - važinėti zuikiu pigiau.Parašė amiko Rodyti pranešimąŠitaip mąstydami darote žalą viešajam transportui. Taigi tokie gudručiai net nedrįskite pageidauti, kad būtų perkamos naujos transporto priemonės, būtų gerinama paslaugų kokybė ir pan. Nes jūs tiesiogiai esate vagys, nes nesusimokate už paslaugą. Nesvarbu, kad yra galimybė nesusimokėti, esmė tame, kad žmogus turi jausti atsakomybę.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš visiškai sutinku. Pagunda, kai žinai, kad gali važinėti pigiau (apgaulės ir sukčiavimo būdu), tiek vilioja, kad labai sunku atsispirti. Kita vertus, kas mes esame? Žmonės ar šunys, kurie, naivu tikėtis, kad nepagriebs kaulo, jei jį pamatys.Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąTu, žinoma, teisus, bet situacija vistiek absurdiška - važinėti zuikiu pigiau.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Žmogus, esantis valdžioje, turi jausti padidintą atsakomybę, būti pavyzdys kitiems. Jei valdžios pareigūnai bet kaip bet kada kilnoja kainas (laiku nepakėlė; pakėlė tiek, kad netrukus vėl teko pakelt), žodžiu teisiniais administraciniais instrumentais naudojasi neatsakingai, piktnaudžiauja, nereikia norėti, kad paprasti žmonės šiuos instrumentus gerbtų. Manau, kad esamomis sąlygomis į nuobaudą galima žiūrėti kaip į alternatyvų būdą susimokėti už paslaugas. Jei valdžia krizės sąlygomis drįsta taip gudrauti su gyventojais, tai visai normalu, kad šie atsako tuo pačiu gudravimu - naudojasi valdžios paliktomis spragomis (kurių egzistavimas irgi neprideda autoriteto jai). Visiškai nesuprantu, kas trukdo pakelti baudas tarkim iki 60 Lt? O jei nori, kad zuikių beveik visai nebūtų, tegul padaro nuobaudą - areštą dienaiParašė amiko Rodyti pranešimąŠitaip mąstydami darote žalą viešajam transportui. Taigi tokie gudručiai net nedrįskite pageidauti, kad būtų perkamos naujos transporto priemonės, būtų gerinama paslaugų kokybė ir pan. Nes jūs tiesiogiai esate vagys, nes nesusimokate už paslaugą. Nesvarbu, kad yra galimybė nesusimokėti, esmė tame, kad žmogus turi jausti atsakomybę. 
 
 Pats naudojuosi mėnesiniu bilietu, nes, kaip studentui, jis pigus, bet pažįstu daugybę žmonių, kurie spjovė į tokias kainas ir pasirinko važinėti zuikiais. Kai pagauna - be kalbų susimoka. Išlaidos sumažėjo daugiau nei dvigubai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Studentui realiai išlaidų tik padidės per mėn jei zuikiu važinės. Dabar bilietas 22lt (troleibusui ir autobusui). Tai bent kokius 3-4 kart per mėn pagauna ir dar su 20lt bauda, tai ar tikrai išlaidos sumažėja?Parašė furtivete Rodyti pranešimąŽmogus, esantis valdžioje, turi jausti padidintą atsakomybę, būti pavyzdys kitiems. Jei valdžios pareigūnai bet kaip bet kada kilnoja kainas (laiku nepakėlė; pakėlė tiek, kad netrukus vėl teko pakelt), žodžiu teisiniais administraciniais instrumentais naudojasi neatsakingai, piktnaudžiauja, nereikia norėti, kad paprasti žmonės šiuos instrumentus gerbtų. Manau, kad esamomis sąlygomis į nuobaudą galima žiūrėti kaip į alternatyvų būdą susimokėti už paslaugas. Jei valdžia krizės sąlygomis drįsta taip gudrauti su gyventojais, tai visai normalu, kad šie atsako tuo pačiu gudravimu - naudojasi valdžios paliktomis spragomis (kurių egzistavimas irgi neprideda autoriteto jai). Visiškai nesuprantu, kas trukdo pakelti baudas tarkim iki 60 Lt? O jei nori, kad zuikių beveik visai nebūtų, tegul padaro nuobaudą - areštą dienai 
 
 Pats naudojuosi mėnesiniu bilietu, nes, kaip studentui, jis pigus, bet pažįstu daugybę žmonių, kurie spjovė į tokias kainas ir pasirinko važinėti zuikiais. Kai pagauna - be kalbų susimoka. Išlaidos sumažėjo daugiau nei dvigubai. O baudos nekeliamos tiksilngai, nes jei pakels baudas, tai nebegalės dalies baudų kontrolieriai į kišenę įsidėt. Dabar gi bauda 10-20lt. Kai zuikui pasako, kad mokėk 10lt, net neišlaipina, o pasiima ir tiek. Na, jau minėta, kad keleivių kontrolė yra labai neefektyvi. Efektyviausias būdas būtų rinkliava autobuse/troleibuse - ilipai, susimokėjai ir važiuoji. Gudručiai sunkiai praslystų...
							
						Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"... O baudos nekeliamos tiksilngai, nes jei pakels baudas, tai nebegalės dalies baudų kontrolieriai į kišenę įsidėt. Dabar gi bauda 10-20lt. Kai zuikui pasako, kad mokėk 10lt, net neišlaipina, o pasiima ir tiek. Na, jau minėta, kad keleivių kontrolė yra labai neefektyvi. Efektyviausias būdas būtų rinkliava autobuse/troleibuse - ilipai, susimokėjai ir važiuoji. Gudručiai sunkiai praslystų...
							
						Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Būtent. Reikia naudotis pažangesnėmis technologijomis, e-bilietas nors ir primityvus, bet žingsnelis to link. Nors aišku, kad avantiūristai bandys pergudrauti bet kokias naujoves.Parašė SPX Rodyti pranešimąEfektyviausias būdas būtų rinkliava autobuse/troleibuse - ilipai, susimokėjai ir važiuoji. Gudručiai sunkiai praslystų...
 Laukiu, to momento, kai bomžai dings iš autobusų...
 Comment








Comment