Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Aš taip su 18 buvau vieną kartą susipainiojęs Dvarčionyse. Gal tie kurie važinėja dažniau ir nesusipainioja, bet jei į stotį atvyks kasnors iš kito miesto, gali ir neatrinkti reikiamos krypties.

    jei atsistojai ne i ta stotele.... ir dar neziurejai i tvarkarasti ant stulpo...tai aisku kad susipainiojai.Nors siaip jau tai galetu ir ant stoteles zenklo uzrasyti krypti,kad butu aiskiau.

    Comment


      Parašė sleader Rodyti pranešimą
      Aš taip su 18 buvau vieną kartą susipainiojęs Dvarčionyse. Gal tie kurie važinėja dažniau ir nesusipainioja, bet jei į stotį atvyks kasnors iš kito miesto, gali ir neatrinkti reikiamos krypties.
      Jų problemos, kad nesugeba naudotis pateikta informacija. Kaune Klinikų stotelėje kasdien matau tokius žioplius
      Parašė praeivis Rodyti pranešimą
      Na kur gi dvarcionyse sustoja toje pacioje stoteleje...niekada matyt nebuvai dvarcionyse. sustoja skirtingose stotelese,nes kaip kitaip zmogus zinotu i kur vaziuoja autobusas ,jei jis butu ne su elektroniniu tablo,o su paprasta lentele.
      Balsiuose taip-sustoja toje pacioje stoteleje,bet ten jau matosi is kurios puses autobusas atvaziavo ir kur jis vaziuos toliau.
      Kaune maršrutams, kurie važiuoja pro dvikryptes stoteles, naudojamos kryptį tikslinančios lentelės ir jos po kiekvieno pusračio apsukamos, pvz.: "Į Islandijos pl." ir "Į Vaidoto g."
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Parašė praeivis Rodyti pranešimą
        jei atsistojai ne i ta stotele.... ir dar neziurejai i tvarkarasti ant stulpo...tai aisku kad susipainiojai.Nors siaip jau tai galetu ir ant stoteles zenklo uzrasyti krypti,kad butu aiskiau.
        Buvo senokai, bet jei gerai pamenu einan link stotelės pamačiau važiuojantį autobusą tai ir nuskubėjau į jį. Aišku pats kaltas, bet iš kur man paprastam žmogeliui žinoti, kad abiem kryptimi važiuojantys autobusai stoja toje pačioje pusėje, tik vienas mažumėle arčiau, o kitas tolėliau

        Comment


          Sleader, praeivis . Ne kartą teko į Dvarčionis važinėti, ie nematau ten jokių priežasčių susipainioti. Dvarčionių žiede, ten, kur anksčiau 5 autobusas stovėdavo, yra 18 ir 38 autobusai, ir pateikti jų tvarkaraščiai abiem autobusų kryptim . 18 kaip į Antakalnio, taip ir į N.Vilnios pusę, bei 38 - ir į Žirmūnų, ir į Šilėnų g. pusę. . Jei matai, kad iš toli autobusas atvažiuoja. pažiūrėk į tvarkaraštį ir iš karto suprasi, į kurią pusę jis važiuoja.
          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
          Marsrutai.lt tinklaraštis!
          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

          Comment


            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
            Sleader, praeivis . Ne kartą teko į Dvarčionis važinėti, ie nematau ten jokių priežasčių susipainioti. Dvarčionių žiede, ten, kur anksčiau 5 autobusas stovėdavo, yra 18 ir 38 autobusai, ir pateikti jų tvarkaraščiai abiem autobusų kryptim . 18 kaip į Antakalnio, taip ir į N.Vilnios pusę, bei 38 - ir į Žirmūnų, ir į Šilėnų g. pusę. . Jei matai, kad iš toli autobusas atvažiuoja. pažiūrėk į tvarkaraštį ir iš karto suprasi, į kurią pusę jis važiuoja.
            Visgi tai nėra patogu. Keista, kad Vilniuje nėra naudojamos kryptį tikslinančios lentelės, aš teisingai suprantu? O kas, jei nėra toje stotelėje tvarkaraščio, jei kas nors jį numušė? Tuomet kaip žinoti į kurią pusę važiuoja autobusas, jei nesimato iš kurios pusės jis įsuko...
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Teisingai, kryptį tikslinančių lentelių nebuvimas Vilniuje ir yra didelė problema.
              Nes švieslentes dabar turi ne daugiau kaip pusė autobusų
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                Iš kurios pusės įsuko būnant Dvarčionyse pamatyti neįmanoma, nes visi autobusai į juos atvažiuoja viena ir ta pačia gatve pro mišką. Begant ir vos spėjant įšokti į autobusą, tvarkarasčių peržiūroms laiko nėra. Aišku viską išspręstu, jei visose transporto priemonėse būtų įrengtos elektroninės švieslentės, tačiau kol taip nėra, susipainioti įmanoma.

                Comment


                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                  Buvo senokai, bet jei gerai pamenu einan link stotelės pamačiau važiuojantį autobusą tai ir nuskubėjau į jį. Aišku pats kaltas, bet iš kur man paprastam žmogeliui žinoti, kad abiem kryptimi važiuojantys autobusai stoja toje pačioje pusėje, tik vienas mažumėle arčiau, o kitas tolėliau


                  Taip tu teisus. Informacijos ten aiskiai per mazai,tuo labiau ,kad suprasti jog ten stotele gali tik is to ,kad yra suoliukas ir plikas metalinis stulpas,ant kurio kazkada buvo kazkoks zenklas:-))

                  Comment


                    Tokiu atveju reikia sutaisyti visas Dvarčionių stoteles sutvarkyti ir pateikti jose tvarkaraščius, o autobusuose, kur nėra švieslenčių, bent jau kryptį roidančias lenteles įrengti .

                    O stotis- tai jau ne Dvarčionys, ten galima ramiai įrengti elektroninį tablo., rodantį, po kiek laiko atvyks tam tikras troleibusas. Ir tada jau tik žioplas (atsiprašau už pasisakymą) nesupras, į kurią pusę važiuoja atvažiuojantis 12-as troleibusas.- į Žirmūnus ar Ž. Panerius
                    PS. Čia dėl mano užduoties
                    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.01.15, 13:32.
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                      Tokiu atveju reikia sutaisyti visas Dvarčionių stoteles sutvarkyti ir pateikti jose tvarkaraščius, o autobusuose, kur nėra švieslenčių, bent jau kryptį roidančias lenteles įrengti .

                      O stotis- tai jau ne Dvarčionys, ten galima ramiai įrengti elektroninį tablo., rodantį, po kiek laiko atvyks tam tikras troleibusas. Ir tada jau tik žioplas (atsiprašau už pasisakymą) nesupras, į kurią pusę važiuoja atvažiuojantis 12-as troleibusas.- į Žirmūnus ar Ž. Panerius
                      Kartais dėl neteisingo borto kompiuterio užprogramavimo (šįkart tai jau būtų žioplas vairuotojas, o ne stotelėje esantis keleivis), švieslentėje rašo priešingą kryptį, nei važiuoja troleibusas. Tokiu atveju dėl vairuotojo kaltės būtų klaidinami keleiviai. Vis tik kryptį tikslinanti lentelė yra irgi labai reikalinga, jei transporto priemonėje nėra išorinių elektroninių švieslenčių. Kita vertus, tą lentelę vairuotojas irgi gali pamiršti apsukti
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Visa problema, ta kad Vilniuje, skirtingai nei Kaune, yra griežtai reikalaujama tik kad vairuotojai būtų įjungę e.bilieto kompiuterį , o dėl informacijos teisingumo tikrinimų kaip suprantu, yra mažai, kitaip Vilniuje nevažinėtų tiek daug mašinų su netinkamau užprogramuotomis švieslentėmis.
                        Ypač jų padaugėjo po e.bilieto įrangos įmontavimo, nes vairuotojai pamiršta, kad reikia atskirai du kompiuterius kontroliuoti
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                          Visa problema, ta kad Vilniuje, skirtingai nei Kaune, yra griežtai reikalaujama tik kad vairuotojai būtų įjungę e.bilieto kompiuterį , o dėl informacijos teisingumo tikrinimų kaip suprantu, yra mažai, kitaip Vilniuje nevažinėtų tiek daug mašinų su netinkamau užprogramuotomis švieslentėmis.
                          Ypač jų padaugėjo po e.bilieto įrangos įmontavimo, nes vairuotojai pamiršta, kad reikia atskirai du kompiuterius kontroliuoti
                          Leidi suprasti, kad Kaune nėra griežto reikalavimo įjungti borto kompiuterį Klisti, jei Kaune neįjungsi borto kompiuterio, tai autobusas važiuos kaip vaiduoklis, jo nematys nei dispečeris kompiuterio ekrane, nei stotelių švieslentėse keleiviai. Už tokį prasižengimą Kaune taikomos vienos iš griežčiausių priemonių - nuimamas mėnesinis priedas, dabar dar ir pastaba paskiriama.
                          O Vilniuje, manau, griežtai reikalaujama įjungti e. bilieto komposterį, nes šiuo metu vyksta e. bilieto projekto vykdymas, todėl reikia sujungti viską į sistemą, kad projekto vykdytojai galėtų su ja dirbti.
                          Beje, Kaune tėra tik vienas borto kompiuteris ir jame įvesta visa maršrutų tinklo informacija, stotelių tekstiniai ir garsiniai pranešimai, bei kita reikalinga info. Todėl Kaune nėra problemų dėl antrojo borto kompiuterio informacijos prišliejimo prie pirmojo.
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            Parašė amiko Rodyti pranešimą
                            Leidi suprasti, kad Kaune nėra griežto reikalavimo įjungti borto kompiuterį Klisti, jei Kaune neįjungsi borto kompiuterio, tai autobusas važiuos kaip vaiduoklis, jo nematys nei dispečeris kompiuterio ekrane, nei stotelių švieslentėse keleiviai. Už tokį prasižengimą Kaune taikomos vienos iš griežčiausių priemonių - nuimamas mėnesinis priedas, dabar dar ir pastaba paskiriama.
                            O Vilniuje, manau, griežtai reikalaujama įjungti e. bilieto komposterį, nes šiuo metu vyksta e. bilieto projekto vykdymas, todėl reikia sujungti viską į sistemą, kad projekto vykdytojai galėtų su ja dirbti.
                            Beje, Kaune tėra tik vienas borto kompiuteris ir jame įvesta visa maršrutų tinklo informacija, stotelių tekstiniai ir garsiniai pranešimai, bei kita reikalinga info. Todėl Kaune nėra problemų dėl antrojo borto kompiuterio informacijos prišliejimo prie pirmojo.
                            Aš tiesiog pasakiau, kad Kaube griežtai reikalaujama visą informaciją pateikti teisingai, o Vilniuje iš tiesų griežtai tikrinama, tik ar vairuotojas įsijungia e.bilieto komposterį. Tiesa- ir technologijos kaip dangus ir žemė - Kaune viskas jau sujungta į vieną sistemą, o Vilniuje padalyta per kelias.
                            Nors apie tai jau ne kartą diskutavom
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              Parašė amiko Rodyti pranešimą
                              vilniuje, manau, griežtai reikalaujama įjungti e. bilieto komposterį, nes šiuo metu vyksta e. bilieto projekto vykdymas, todėl reikia sujungti viską į sistemą, kad projekto vykdytojai galėtų su ja dirbti.


                              Taip reikalaujama,bet jie truputi padirbe uzstringa , bandant isjungti is vis kartais dingsta visas vaizdas ekrane ir lieka jis taip 'kaboti' kelioms valandoms,kol po to issijungia. O tada jau nebeisijungia nes nebepriima kokios nors komandos (marsruto kodo ar pan).Ir daugybe autobusu vazineja su tokiais neveikianciais kompiuteriais.

                              Comment


                                Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                Taip reikalaujama,bet jie truputi padirbe uzstringa , bandant isjungti is vis kartais dingsta visas vaizdas ekrane ir lieka jis taip 'kaboti' kelioms valandoms,kol po to issijungia. O tada jau nebeisijungia nes nebepriima kokios nors komandos (marsruto kodo ar pan).Ir daugybe autobusu vazineja su tokiais neveikianciais kompiuteriais.
                                Todėl kai kurie vairuotojai ir "išsisukinėja" įjungdami e.bilieto kompus, bet juose išjungdami garsą ir paleidami seną stotelių pranešinėjimą. Nemanau, kad tai baudžiama
                                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                Comment


                                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                  Aš tiesiog pasakiau, kad Kaube griežtai reikalaujama visą informaciją pateikti teisingai, o Vilniuje iš tiesų griežtai tikrinama, tik ar vairuotojas įsijungia e.bilieto komposterį. Tiesa- ir technologijos kaip dangus ir žemė - Kaune viskas jau sujungta į vieną sistemą, o Vilniuje padalyta per kelias.
                                  Nors apie tai jau ne kartą diskutavom
                                  Reikėtų nepamiršti, kad Kaune dar prieš e. bilieto projekto vykdymą buvo pradėti montuoti elektroniniai komposteriai, tinkami popieriniams ir elektroniniams bilietams. Tai buvo daryta iš troleibusų ir autobusų parkų finansų, taip pat prisidėjo savivaldybė. Tuo tarpu Vilniuje dar ilgai naudoti mechaniniai komposteriai. Todėl kol Vilnius skelbė konkursą įsigyti komposterius ir kol juos montavo, Kaune jau buvo baigtas borto kompiuterių diegimas ir tikrinimas (tiesą sakant tai buvo dar šiek tiek anksčiau). Taigi Kauno VT e. bilieto projekto akiratyje buvo iš pradžių vienu, vėliau - pusantro, o dabar jau turbūt pustrečio ar net trimis žingsniais pirmiau. Klaipėda taip pat - jie jau siūlo naudotis naujomis e. bilieto rūšimis, tačiau jos parduodamos kol kas tik KKT kasose. Klaipėda, skirtingai nei Kaunas, prieš naujų e. bilieto rūšių pardavimą, nevykdė sistemos bandymo. Dabar tokius bandymus atlieka esami Klaipėdos keleiviai, KKT kasose įsigiję naujų e. bilieto rūšių. O Kaune tokie bandymai vyko kone pusmetį ir prie to prisidėjo nemažai studentų, tarp jų buvo ir keletas mūsų forumiečių

                                  Taigi sakyčiau, kad Kaune projekto vykdymas yra gerose rankose, nes viskas vykdoma gana sklandžiai ir struktūriškai.
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                    Todėl kai kurie vairuotojai ir "išsisukinėja" įjungdami e.bilieto kompus, bet juose išjungdami garsą ir paleidami seną stotelių pranešinėjimą. Nemanau, kad tai baudžiama

                                    Niekas taip nedaro,neisjungineja garso ir kitaip nesicirkina. Paprasciausiai jei uzstringa tas kompas(mijola) ,tai tuomet nebepranesinejami stoteliu pavadinimai. Tada vairuotojai isjungia ta kompa,kad veiktu pagrindinis borto kompiuteis (pixel)ir butu skelbiamos stoteles.

                                    Comment


                                      Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                      Niekas taip nedaro,neisjungineja garso ir kitaip nesicirkina. Paprasciausiai jei uzstringa tas kompas(mijola) ,tai tuomet nebepranesinejami stoteliu pavadinimai. Tada vairuotojai isjungia ta kompa,kad veiktu pagrindinis borto kompiuteis (pixel)ir butu skelbiamos stoteles.
                                      Nori pavyzdžio ? Vakar važiavau 50 autobusų, ir ten buvo būtent taip - įjungti e.bilieto kompai, bet senas garsinis stotelių pranešinėjimas
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                        Nori pavyzdžio ? Vakar važiavau 50 autobusų, ir ten buvo būtent taip - įjungti e.bilieto kompai, bet senas garsinis stotelių pranešinėjimas

                                        O is ko tu sprendi,kad ten buvo senas pranesinejimas ,o ne kompo?? Paprastai ,kai ijungi mijola,tai ji uzblokuoja ta sena pixel kompa. Ir tuomet pixel ,tik keicia uzrasus svieslenteje,o visa kita daro mijola. Bet ,kad butu ijungtas mijola,o stoteles pranesinetu pixel...dar neteko matyti.

                                        Comment


                                          Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                          O is ko tu sprendi,kad ten buvo senas pranesinejimas ,o ne kompo?? Paprastai ,kai ijungi mijola,tai ji uzblokuoja ta sena pixel kompa. Ir tuomet pixel ,tik keicia uzrasus svieslenteje,o visa kita daro mijola. Bet ,kad butu ijungtas mijola,o stoteles pranesinetu pixel...dar neteko matyti.
                                          Senas pranešimas suderintas su durų atidarinėjimu ir uždarymu, o naujas- pagal ridą. Senajame kita stotelė pranešama iš karto po durų uždarymo, naujame- pusiaukelėje tarp stotelių. Vakar veikė būtent pirmas būdas! Bet galiu liudyti, kad Mijola buvo įjungta!!!
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X