Nu tai transporto srautas turi būti reguliuojamas pagal keleivių, o ne pagal kažką kitą. Daug keleivių = daug transporto. Mažai keleivių = mažai transporto.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)
Collapse
X
-
Vietoje 11 maršruto.
Trasa: Stotis, Aguonų st., "Sparta", Naujamiestis, Statybininkų st., Vinco Pietario st. (nauja), Vingio parko estrada (nauja), Verslo trikampis (nauja), Nepriklausomybės aikštė (nauja), Vytauto st., Džocharo Dudajevo st., Liepyno st. (nauja), Lietuvos edukologijos universitetas, Lietuvos sąjūdžio kelias, Nacionalinė dailės galerija, Europos aikštė, Žaliasis tiltas, Karaliaus Mindaugo tiltas, Arkikatedra, Bernardinų sodas, Dailės akademija, Vilnios st., Užupis, Bernardinų kapinės, Bernardinų st., "Audėjas", Subačiaus st., Misionierių st., Aušros vartai, Stotis.
Comment
-
Tokia trasa negalima, nes gi "Kauno ir Žemaitės gatvės nuolatiniam kamštyje" (buvau sukritikuotas dėl savo siūlyto maršruto).
Be to, lygtais negalima jokiam sunkiam transportui važiuot Žvėryno tiltu.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Nu sorry, bet tai būtų nesąmonė. Tai kuo tada 56 skirtųsi nuo 40 ? Viena stotele Fabijoniškėse (ir ta pati, kur stoja ir 3G) ? Tai kas tada tokiu maršrutu naudotųsi ? Šimtą kartų geriau 56-ą paleisti per Vinco Kudirkos aikštę, Pamėnkalnio gatves, o Verslo Centrui skirti 40-ą (kad ir ne visus reisus)Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąNerimstant diskusijai dėl 56-o paleidimo per Verslo trikampį, pasiteirausiu, ar labai nukentės Fabijoniškių / Šeškinės gyventojai, jeigu pastarojo maršruto autobusas nevažiuos per Konstitucijos prospektą, Žaliąjį tiltą?
Comment
-
Kad 56-as yra greitesnis Fabijoniškių bei Šeškinės (ok, konkrečiau L. Giros bei S. Stanevičiaus gatvei) pasiekti žaliąjį tiltą, nei 53-asParašė lukass Rodyti pranešimąKą tuo norit pasakyt?
Comment
-
Na, jeigu šitaip modifikuosime 11 maršrutą, prarasime ganėtinai daug esamų susisiekimo galimybių, pvz.: iš Pylimo g. į Žvėryną, iš Užupio į Pylimo g. ar Žvėryną. Šiaip jau, norint “išpildyti” visas šias sąlygas - Verslo trikampio susisiekimą su Centru, Senamiesčiu ir Stotimi, pakaktų viso labo atstatyti buvusią 88 maršruto trasą - Oro Uostas - Stotis - (tas lankstas pro Vokiečių g. nežinau ar būtinas) - Maironio g. - Konstitucijos pr. - A.Tumėno g. Arba geresnio susisiekimo su Verslo trikampiu vardan, iš A.Goštauto g. galima nesukti į A.Tumėno, o važiuoti toliau tiesiai, tada į J.Jasinskio, J.Tumo-Vaižganto, Lukiškių, GV ir atgal link Oro Uosto.Parašė grustnyj Rodyti pranešimąVietoje 11 maršruto.
Trasa: Stotis, Aguonų st., "Sparta", Naujamiestis, Statybininkų st., Vinco Pietario st. (nauja), Vingio parko estrada (nauja), Verslo trikampis (nauja), Nepriklausomybės aikštė (nauja), Vytauto st., Džocharo Dudajevo st., Liepyno st. (nauja), Lietuvos edukologijos universitetas, Lietuvos sąjūdžio kelias, Nacionalinė dailės galerija, Europos aikštė, Žaliasis tiltas, Karaliaus Mindaugo tiltas, Arkikatedra, Bernardinų sodas, Dailės akademija, Vilnios st., Užupis, Bernardinų kapinės, Bernardinų st., "Audėjas", Subačiaus st., Misionierių st., Aušros vartai, Stotis.
Pietinės miesto dalies susisiekimui būtų galima nukreipti 22 - V.Kudirkos - J.Jasinskio - A.Goštauto iki Lukiškių žiedo ir atgal į Lazdynus tokia pačia trasa. Irgi nelabai kas prarandama, kadangi dabar išlipantieji Tumo-Vaižganto st., galėtų naudotis Jasinskio st., o į patį Lukiškių žiedą nors ir kelionė pailgėtų, bet turbūt mažai kas ir tevažiuoja.
- 1 patinka
Comment
-
Taip, greitesnis. Na va, dar vienas argumentas tau pačiam, kad Žaliajame Tilte 56-ą reikia paliktiParašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
Kad 56-as yra greitesnis Fabijoniškių bei Šeškinės (ok, konkrečiau L. Giros bei S. Stanevičiaus gatvei) pasiekti žaliąjį tiltą, nei 53-as
Paskutinis taisė 10.000; 2018.01.30, 20:21.
Comment
-
Su "prarasime ganėtinai daug esamų susisiekimo galimybių, pvz.: iš Pylimo g. į Žvėryną" prajuokinot, negi neužtenka kas 3 min kursuojančio 7?Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Na, jeigu šitaip modifikuosime 11 maršrutą, prarasime ganėtinai daug esamų susisiekimo galimybių, pvz.: iš Pylimo g. į Žvėryną, iš Užupio į Pylimo g. ar Žvėryną. Šiaip jau, norint “išpildyti” visas šias sąlygas - Verslo trikampio susisiekimą su Centru, Senamiesčiu ir Stotimi, pakaktų viso labo atstatyti buvusią 88 maršruto trasą - Oro Uostas - Stotis - (tas lankstas pro Vokiečių g. nežinau ar būtinas) - Maironio g. - Konstitucijos pr. - A.Tumėno g. Arba geresnio susisiekimo su Verslo trikampiu vardan, iš A.Goštauto g. galima nesukti į A.Tumėno, o važiuoti toliau tiesiai, tada į J.Jasinskio, J.Tumo-Vaižganto, Lukiškių, GV ir atgal link Oro Uosto.
Pietinės miesto dalies susisiekimui būtų galima nukreipti 22 - V.Kudirkos - J.Jasinskio - A.Goštauto iki Lukiškių žiedo ir atgal į Lazdynus tokia pačia trasa. Irgi nelabai kas prarandama, kadangi dabar išlipantieji Tumo-Vaižganto st., galėtų naudotis Jasinskio st., o į patį Lukiškių žiedą nors ir kelionė pailgėtų, bet turbūt mažai kas ir tevažiuoja.
88 iš stoties ir rytinio senamiesčio važiuot per didelis lankas.
Dėl 22 sutinku.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
Comment