Parašė lukass
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)
Collapse
X
-
Nebus kitos - eis. Bet kam perkelti dabartinę patogią stotelę? Kam reikia ekspreso - nusileidžia nuo kalno iki 1G. Mano nuomone geriau mažiau maršrutų, kurie gal neprivežia iki durų, bet tankesniu tvarkaraščiu. Bent man vienas iš labiausiai užknisančių dalykų su VT - galimybė praleidus TĄ VIENINTELĮ ilgai lauktį sekančio autobuso/troleibuso. Vilniuje kaip tik reiktų skaidyti ilgus maršrutus į trumpus nesidubliuojančius ir skatinti persėdimus. O ne prikurti naujų skersai-išilgai-ratais-kvadaratais važinėjančių.
-
Gal 1-2min. lėčiau. Bet o kodėl žmonės turėtų norėti net ir tą 1 ar 2 minutes “paaukoti”, vietoj greitesnio atvykimo į miestą ? Ir iš vis nemanau, kad kažkas eitų į tą 69, nes kaip jau anksčiau buvo minėta “žmonėms patinka, kai yra alternatyva.” Nespėjai į 49 - ne bėda, gali pavažiuot su 1G ar 10,34. Nespėjai į 69 - vėl 1-2 minutės ėjimo atgal į Didlaukio stotelę ? Tai elementariai bus nepatoguParašė lukass Rodyti pranešimą
Ir dėl tokios smulkmenos žmonės neis į tą stotelę??? Kiek laiko užtruks pereit GV, 10, 15 ar 30 min?
Comment
-
Mano siūlimuose naujasis GV "ekspresas" nenuvežtų iki 1G.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Nebus kitos - eis. Bet kam perkelti dabartinę patogią stotelę? Kam reikia ekspreso - nusileidžia nuo kalno iki 1G...Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Atsiras žmonių, kuriems bus patogu. Be to, aš nesiūlau uždaryt visų maršrutų Didlaukio g (!), žmonės rinksis.Parašė 10.000 Rodyti pranešimąGal 1-2min. lėčiau. Bet o kodėl žmonės turėtų norėti net ir tą 1 ar 2 minutes “paaukoti”, vietoj greitesnio atvykimo į miestą ? Ir iš vis nemanau, kad kažkas eitų į tą 69, nes kaip jau anksčiau buvo minėta “žmonėms patinka, kai yra alternatyva.” Nespėjai į 49 - ne bėda, gali pavažiuot su 1G ar 10,34. Nespėjai į 69 - vėl 1-2 minutės ėjimo atgal į Didlaukio stotelę ? Tai elementariai bus nepatogu
Mano apibrauktos zonos gyventojam tikrai nėra arčiau paeiti iki 1G Baltupių stotelės.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Kai grafikų dažnis yra 2-3 minutės (bendrai), tai jo, jei kažkuris vienas šiek tiek paskuba ir prisivija ankstesnįjį, arba tarkim 2min. ilgiau laiko parduoda žmonėms bilietus ir jį prisiveja vėlesnysis, tai gal susidaro tokios situacijos, kad vieno autobuso užpildymas 50%, o kito 150%. Bet ar dėl to reikia pirkti brangius keturašius autobusus ir turėti daug brangių investicijų, kai dabartinė sistema yra daugiau mažiau gera ? Tokių autobusų vėlavimo/skubėjimo veiksnių mes nepanaikinsim. O jeigu nukreipsim 53 per Šventaragio, tai turbūt po mėnesio vėl siūlysi ką nors naujo (pvz.: Olandų), nes pasimatys kad labai jis dubliuoja 10 ?Parašė lukass Rodyti pranešimąAš tikiu tuo, ką matau, o kasdien matau apytusčius 1G ir 53 net ir piko valandomis.
Comment
-
Ir pasirinkimas bus 69-o nenaudai. Nes Didlaukio st. yra daugiau alternatyvų, mažiau laiko eiti į stotelę, nereikia grįžinėt atgal, jei pavėluoji į autobusą.Parašė lukass Rodyti pranešimą
Atsiras žmonių, kuriems bus patogu. Be to, aš nesiūlau uždaryt visų maršrutų Didlaukio g (!), žmonės rinksis.
Mano apibrauktos zonos gyventojam tikrai nėra arčiau paeiti iki 1G Baltupių stotelės.
Comment
-
Kaip ir sakiau, keturašiai tik laiko klausimas neatsiradus naujai transporto rūšiai (ko ir nenusimato) dėl mažinamos automobilizacijos.Parašė 10.000 Rodyti pranešimą...Bet ar dėl to reikia pirkti brangius keturašius autobusus ir turėti daug brangių investicijų, kai dabartinė sistema yra daugiau mažiau gera ? Tokių autobusų vėlavimo/skubėjimo veiksnių mes nepanaikinsim.
Viename iš ankstesnių post'ų minėjau, kad ir 10 trasa taisytina.O jeigu nukreipsim 53 per Šventaragio, tai turbūt po mėnesio vėl siūlysi ką nors naujo (pvz.: Olandų), nes pasimatys kad labai jis dubliuoja 10 ?Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Bet tai vienintelis greičiausias susisiekimas su greitai besivystančiu Saltoniškių rajonu.Parašė 10.000 Rodyti pranešimąIr pasirinkimas bus 69-o nenaudai. Nes Didlaukio st. yra daugiau alternatyvų, mažiau laiko eiti į stotelę, nereikia grįžinėt atgal, jei pavėluoji į autobusą.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Kaip šis variantas https://wikiroutes.info/en/idea/22311 ?Parašė Mettal Rodyti pranešimą(...)
62 geras maršrutas. Tik būtų dar geresnis ir, kaip minėta, punktualesnis, jei važiuotų per Žvalgų g. Nežinau kaip ten su posūkiu iš Žirmūnų g. link Valakampių tilto, bet neturėtų būti blogiau, nei kairysis posūkis prie Pramogų arenos. Be to, ties Žvalgų/Verkių/Žimūnų g. sankryža yra Vilniaus Kolegijos bendrabučiai, o jiems yra aktualu važiuoti iki Didlaukio g...Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Ir piko metu strigtų prie Žalgirio/GV/Pedagoginio ilgam. Ar ten irgi daryt A juostas?Parašė lukass Rodyti pranešimą
Bet tai vienintelis greičiausias susisiekimas su greitai besivystančiu Saltoniškių rajonu.
Comment
-
Tuo blogiau. Jei praleidai tokį vieną autobusą - sėdi stotelėj iki sekančio autobuso. Ilgai. Arba ilgai eini iki alternatyvios stotelės. O kažkas tuo metu laukia netoliese kitoj stotelėj kito į panašią pusę važiuojančio autobuso. Vietoj to, kad padaryt bendrą maršrutą ir juo paleisti dažnai, kad net nereiktų galvoti apie tvarkaraštį ir pavėlavimą-nepavėlavimą.Parašė lukass Rodyti pranešimą
Mano siūlimuose naujasis GV "ekspresas" nenuvežtų iki 1G.
Comment
-
Aš ir nesiūlau "ekspreso" su dviem autobusais valandos bėgyje. O kas neleidžia keleiviams ateiti pora min anksčiau?Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tuo blogiau. Jei praleidai tokį vieną autobusą - sėdi stotelėj iki sekančio autobuso. Ilgai. Arba ilgai eini iki alternatyvios stotelės. O kažkas tuo metu laukia netoliese kitoj stotelėj kito į panašią pusę važiuojančio autobuso. Vietoj to, kad padaryt bendrą maršrutą ir juo paleisti dažnai, kad net nereiktų galvoti apie tvarkaraštį ir pavėlavimą-nepavėlavimą.
O apie kokį "bendrą" maršrutą kalbate?Paskutinis taisė lukass; 2018.01.26, 14:15.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Dėl 53 Fabijoniškių/Šeškinės keleivių iki "tikro" senamiesčio (VK aikštės):
40 centre galėtų važiuoti žiedu Goštauto, Vilniaus, Jogailos, Pamėnkalnio, J. Tumo - Vaižganto, Lukiškių gatvėmis;
56 tokia pačia trasa, tik priešinga kryptimi.
Taip 1G net nereiktų keturašių autobusų įgyvendinus mano siūlomus 53 pakeitimus.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Stenkis kaip nori, vistiek kartais sugebėsi pavėluoti. Be to planuojant ateiti anksčiau ilgėja suvokiamo keliavimo trukmė. Bent man (nors kiek tenka diskutuoti, ne tik man..) taikymasis prie tvarkaraščio ir visi tie "ateiti porą min anksčiau" yra #1 VT trūkumas. Galiu arba investuoti pastangas į atėjimą anksčiau į stotelę, arba į pinigų uždirbimą. Kuriuos investuosiu į automobilį, kad galėčiau nesukti galvos dėl tvarkaraščiųParašė lukass Rodyti pranešimą
Aš ir nesiūlau "ekspreso" su dviem autobusais valandos bėgyje. O kas neleidžia keleiviams ateiti pora min anksčiau?
O apie kokį "bendrą" maršrutą kalbate?
Dėl bendrų maršrutų - turiu omeny, kad turėtų būti mažiau nuo-durų-iki-durų retai važinėjančių dalinai besidubliuojančių maršrutų, o daugiau dažnai važiuojančių ir su persėdimais. Schema galėtų būti panaši į saulę su papildomu lanku. Spinduliai iš periferijos į centrą su galimybe peršokti nuo vieno spindulio prie kito.
Comment
-
Atsirastų problema važiuojant link Santariškių - kadangi dabar autobusas nevažiuoja pro GV, gaunasi kaip ir greičiausias trasos variantas - Edukologijos žiedas, Konstitucijos pr., Linkmenų g., Žalgirio g. Bet jeigu reiktų važiuoti į GV, visas šitas “lankstas” sunaudotų dar papildomas 4-5min., kadangi greičiausiu keliu - pro estakadą ir tą mažą Lvovo g. žieduką autobusas nepravažiuotųParašė lukass Rodyti pranešimąO dab. 49 ir 69 ilgam nestoja žiede ar Žalgirio/GV? Ir kiek tas ilgai?
Comment
-
Negi pora min daug kainuoja?Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Stenkis kaip nori, vistiek kartais sugebėsi pavėluoti. Be to planuojant ateiti anksčiau ilgėja suvokiamo keliavimo trukmė. Bent man (nors kiek tenka diskutuoti, ne tik man..) taikymasis prie tvarkaraščio ir visi tie "ateiti porą min anksčiau" yra #1 VT trūkumas. Galiu arba investuoti pastangas į atėjimą anksčiau į stotelę, arba į pinigų uždirbimą. Kuriuos investuosiu į automobilį, kad galėčiau nesukti galvos dėl tvarkaraščių
Laukiame konkretesnių siūlymųDėl bendrų maršrutų - turiu omeny, kad turėtų būti mažiau nuo-durų-iki-durų retai važinėjančių dalinai besidubliuojančių maršrutų, o daugiau dažnai važiuojančių ir su persėdimais. Schema galėtų būti panaši į saulę su papildomu lanku. Spinduliai iš periferijos į centrą su galimybe peršokti nuo vieno spindulio prie kito.
Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Tau gi Mettal aiškiai parašė, pagrindinės problemos kyla Kalvarijų gatvėje, nuo Pramogų Arenos stotelės. Nei 40, nei 56 ne prie ko. O šitokios jų trasos tik dar labiau sugadintų gyvenimą keleiviams, kadangi prarandamos jungtys su Konstitucijos pr. ir Žaliuoju TiltuParašė lukass Rodyti pranešimąDėl 53 Fabijoniškių/Šeškinės keleivių iki "tikro" senamiesčio (VK aikštės):
40 centre galėtų važiuoti žiedu Goštauto, Vilniaus, Jogailos, Pamėnkalnio, J. Tumo - Vaižganto, Lukiškių gatvėmis;
56 tokia pačia trasa, tik priešinga kryptimi.
Taip 1G net nereiktų keturašių autobusų įgyvendinus mano siūlomus 53 pakeitimus.
Comment
-
Visi žmonės bent porą kartų savo gyvenime yra pavėlavę į autobusą/troleibusą. Tai yra visiškai normali praktika.Parašė lukass Rodyti pranešimą
Negi pora min daug kainuoja?
Konkretus pasiūlymas yra palikti viską taip kaip yra. Nors ir netobulos, dabartinės trasos turi mažiausiai trūkumųLaukiame konkretesnių siūlymų
Comment
-
Tačiau dabar problema važiuojant link Lazdynų toje sankryžoje. Nuvažiavus nuo žiedo link Santariškių ilgiau poros min autobusas netruktų toje sankryžoje.Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Atsirastų problema važiuojant link Santariškių - kadangi dabar autobusas nevažiuoja pro GV, gaunasi kaip ir greičiausias trasos variantas - Edukologijos žiedas, Konstitucijos pr., Linkmenų g., Žalgirio g. Bet jeigu reiktų važiuoti į GV, visas šitas “lankstas” sunaudotų dar papildomas 4-5min., kadangi greičiausiu keliu - pro estakadą ir tą mažą Lvovo g. žieduką autobusas nepravažiuotųSvarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
Comment