Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Parašė Kazimieras Rodyti pranešimą
    o tas autobuso tvarkarastis kuriamas kad lavinti sugebejimus ar gal yra dar kasnors kodel jis daromas, gal kokie pavyzdziai vilniaus/kauno autobusams .....?
    Kaip žmonės mėgsta kurti eilėraščius, braižyti žemėlapius, kurti dainas, taip kiti mėgsta kurti transporto tvarkaraščius Tai hobi. Beje, tvarkaraščių kūrimas lavina loginį mąstymą, sugebėjimą analizuoti sutuaciją, gerina atmintį (nes reikia atsiminti daug sąlygų), skatina ne svajoti, o mąstyti realiai, atsižvelgiant ne tik į norus, bet ir į finansinę pusę. Kadangi tvarkaraščiai kuriami skirtingiems maršrutams, kurie driekiasi skirtingomis trasomis, kiekvienas naujo tvarkaraščio kūrimas yra vis naujas išbandymas kūrėjui, nes tai vėl nauja situacija su kitomis sąlygomis. Tvarkaraščių kūrimas trunka iki 2 val. maršrutui, kuriame yra tik viena transporto priemonė. Tuo tarpu maršrutų tvarkaraščių, kuriuose dirba 10 ar daugiau transporto priemonių, kūrimas trunka 8-15 ir daugiau valandų. Nes reikia ne tik suskaičiuoti kiekvienam grafikui laiką, sužiūrėti, kad transportas kursuotų logine seka, bet ir sutikrinti, kad vienu metu nevažiuotų dvi to paties maršruto transporto priemonės viena kryptimi, kad vairuotojo poilsis grafike nepažeistų teisės aktų reikalavimų, kad transportas kursuotų keleiviams patogiu laiku ir reikia atsižvelgti į finansinį klausimą - transportas negali važiuoti dažnai maršrutu, kuriuo važiuoja mažai keleivių, nes tai vestų įmonę į bankrotą.
    Paskutinis taisė Ametistas; 2008.05.31, 00:56.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      #62
      Parašė Kazimieras Rodyti pranešimą
      tai ne pirmas bandymas, jau gal net 8 metu braiziau visokius breziniukus seimynai juokingai atrodancius bet nelabai kreipe demesi bet tie braizymai tai nekokie, kreivi sleivi buvo, ir tai si braozydamas truputi pastangu dejau
      Taip reikes pasimokinti is Mettal.
      Tarp Naujamiesčio ir Pramonijos, virš klaustuko ..... ten as norejau palikti kad butu tesiog nebaigta gatve tiesti.
      Ta kur pati placiausia "gatve" ten as braiziau oro uosto pakilimo taka (man visas brezys skenuojant neitilpo, nukirpo kokius 5-6cm).
      Aciu uz patarimus ir pastabas, man tai i nauda.
      P.S. gal kada koks projektuotojas busiu
      taip stengsiuos mokintis, idomus man toks hobis
      Į šeimyną nekreipk dėmesio. Jie, kaip ir mano šeima, yra per kvaili, kad suprastų ką mes čia darom O dėl pakilimo tako... Tai kaip čia gaunasi? Kairėje prie gatvės parašyta į oro uostą. Tai supratau, kad tas oro uostas turi būti kairėje, o gaunasi, kad jis dešinėje?
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        #63
        Parašė amiko Rodyti pranešimą
        Į šeimyną nekreipk dėmesio. Jie, kaip ir mano šeima, yra per kvaili, kad suprastų ką mes čia darom O dėl pakilimo tako... Tai kaip čia gaunasi? Kairėje prie gatvės parašyta į oro uostą. Tai supratau, kad tas oro uostas turi būti kairėje, o gaunasi, kad jis dešinėje?
        bet gali gi buti net keli oro uostai

        del seimos nesijaudinu

        Comment


          #64
          Parašė Kazimieras Rodyti pranešimą
          bet gali gi buti net keli oro uostai
          Dingsta visa logika: iš pradžių sakei miestelis, o dabar staiga šalia jo du oro uostai... Gal tu kairėje esantį užrašą tiesiog užtušuok.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            #65
            Parašė amiko Rodyti pranešimą
            Dingsta visa logika: iš pradžių sakei miestelis, o dabar staiga šalia jo du oro uostai... Gal tu kairėje esantį užrašą tiesiog užtušuok.
            tu teisus, reikia taip ir padaryti, uztusuoti, nelogiska tai yra (du oro uostai mazam miesteliukstyje) )

            Comment


              #66
              Ačiū visiems už vertinimus ir galimybę pabūti pavyzdžiu kitiems. Taip pat šaunu, kad prie mūsų dar vienas prisijungė. Pagrindinius trūkumus amiko jau nurodė, bet aš duosiu dar kelis patarimus:
              1) Braižyk pieštuku, taip daug lengviau išlaikyti vienodą gatvių storį (žr. čia)
              2) Kaip parodyti tiesiamas gatves? Paprastai - jos, kaip ir kitos pasibaigusios gatvės neturi būti uždaros (priešingu atveju jei abi gatvės kraštų linijos susilieja, mes gauname stovėjimo aikštelė kuri yra gatvės pločio , o to mums nerekia

              3) Dėl mąstelio jau viskas aišku, bet matosi, kad jis gana detalus, tačiau pagal seniūnijų ribas to nesimato - pvz. Senamiesčio seniūnija yra pernlyg maža. Maži miesteliai nėra taip smarkiai skirstomi (išimtis - didelis miestas Klaipėda iš vis neturi jokio skirstymo išskyrus neoficialų ir neapibrėžtą - šiaurinė ir pietinė).
              4) Jeigu nori, kad viskas atrodytų kaip tikras žemėlapis, tai rajonų pavadinimus geriausia rašyti lygiagrečiai žemėlapio apačiai, o ne pasuktus įvairiais kampais.
              5) Tas užrašas "į oro uostą" truputį ne į temą ten stovi, nes kiek suprantu ten dar miesto centras ir žemėlapis dar plėsis. Kai žemėlapis išsiplės toks užrašas centre atrodys kvailokai.
              Pastebėjau, kad tas prakeiktas mylivepage vėl pakeitė mano foto adresus teks vėl taisyti. Vėl gi primenu, kad viską galima pamatyti per mano tinklapį, jei rodys "this file doesn't exist"
              P.S. Amiko, užbaigiau 1-ą grafiką (Mastaičiai - Ramučiai - Karmėlava - Salupiai)
              Sėkmės kūryboje!
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                #67
                As vakar per 6val. padariau dar viena 50-ojo autobuso tvarkarasti. Truko ne daug, nes dariau pagal esama grafika, tik mano tikslas buvo sudaryti esama tvarkarasti su 9, o ne 10autobusu. Dar iki 2h nakties isnagrinejau Kauno 11, 12 ir 3 autobusu marsrutu darbo dienu tvarkarascius. Dabar zinau, kiek autobusu dirba kiekviename minetuose marsrutuose.
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  #68
                  na stai kiektai padariau i prieki, zinoma isiziurejau kiek geriau tai kaikur nelabai atrodo, reiks pataisyti dar...
                  Attached Files

                  Comment


                    #69
                    Mettal, kai galėsi, atsisiųsk ponaičio Kazimiero žemėlapio du naujausius fragmentus ir su programa Paint (ar kt. programa) papaišyk raudonai, kokio iš tikrųjų turėtų būti Maximos, darželių ir mokyklų pastatų dydžiai. Manau su dydžiu persistengta.
                    Ir Kazimierai, manau geriau būtų autobusų maršrutų numerius rašyti ne ant pačios gatvės, bet šalia jos. Beje, gatvėms reikėtų pavadinimų

                    p. s., ne Grūdo parkas, bet Grūto parkas

                    Ir nedaryk toks šlykščiai grubios klaidos, kurią būna daro ir suaugusieji. Nerašyk "RiMi", "MAXiMA", DARŽELiS ir t.t. Pastebi, kad tavo rašyboje naudojamos didžiosios raidės, bet vienintelę raidę "i" naudoji mažąją. Taigi tai yra "i" mažoji. Ir tai "I" didžioji (be taškelio). Čia tiesiog rašybos (o gal stiliaus rašybos) klaida, kai tarp didžiųjų įterpiama viena mažoji raidė
                    Paskutinis taisė Ametistas; 2008.05.31, 12:24.
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      #70
                      Kazimierai, perpieškite savo žemėlapį pieštuku, nes labai jau grubiai tušinukas atrodo. Mąstelio nustatyti negaliu (todėl ir ką nors taisyti negaliu taip pat) , nes sankryžos labai didelės, o pastatai per maži - primena kioskus
                      O! "Senamistis"! (ne senamiEstis) Spalvinti reikia visą plotą nepaliekant jokių tarpų tarp gatvės ir gyvenamojo kvartalo.
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        #71
                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                        Kazimierai, perpieškite savo žemėlapį pieštuku, nes labai jau grubiai tušinukas atrodo. Mąstelio nustatyti negaliu (todėl ir ką nors taisyti negaliu taip pat) , nes sankryžos labai didelės, o pastatai per maži - primena kioskus
                        O! "Senamistis"! (ne senamiEstis) Spalvinti reikia visą plotą nepaliekant jokių tarpų tarp gatvės ir gyvenamojo kvartalo.
                        Tai gal aš šį žemėlapį užbaigsiu, o kitą pradėsiu pieštuku. O kaip teisingai rašosi senamiestis - Senamistis ar senamiestis("O! "Senamistis"! (ne senamiEstis)")? Ačiū už pataisymus.

                        Comment


                          #72
                          Parašė Kazimieras Rodyti pranešimą
                          Tai gal aš šį žemėlapį užbaigsiu, o kitą pradėsiu pieštuku. O kaip teisingai rašosi senamiestis - Senamistis ar senamiestis("O! "Senamistis"! (ne senamiEstis)")? Ačiū už pataisymus.
                          Tai zinoma kad Senamiestis Logiskai pamastyk tai sudurtinis zodis sudarytas is dvieju zodziu: Senas ir miestas.

                          Comment


                            #73
                            Parašė Kazimieras Rodyti pranešimą
                            Tai gal aš šį žemėlapį užbaigsiu, o kitą pradėsiu pieštuku. O kaip teisingai rašosi senamiestis - Senamistis ar senamiestis("O! "Senamistis"! (ne senamiEstis)")? Ačiū už pataisymus.
                            Senamiestis. Kiek jums metų, kad rašyt nemokat??? Ir ne "seniunija", bet "seniūnija" (prie sutartinių ženklų parašyta). Atminkit, kad žemėlapių braižymas ir grafikų sudarinėjimas tėra hobi, jis neturėtų nustelbti pagrindinės jūsų veiklos - mokslų. Pirmiau padarot namų darbus, susitvarkot namie, pavalgot ir tada sėdat kurti. Inžinieriais ar projektuotojais niekada netapsite, jei nesimokysite matematikos. Vien mokėti braižyti tai dar ne viskas. Jei gerai neišlaikysite matematikos egzamino, net neįstosite į universitetą studijuoti šių specialybių... Aš labai norėjau į transporto vadybą ar transporto inžineriją. Bet nemoku matematikos taip gerai, tad teko rinktis kitką.
                            Paskutinis taisė Ametistas; 2008.06.03, 21:43.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              #74
                              Man 16 metų, kartais padarau klaidų, nors jų mažai pasitaiko. Čia užsižioplinau rašydamas siuos zodzius "senamistis, seniunija"

                              Comment


                                #75
                                http://kazimieras0220.mylivepage.com...686_Zemelapiai
                                cia mano zemelapis patalpintas, beveik pabaigiau ji

                                Comment


                                  #76
                                  Dabar tai jau padoresnis Tikiuosi, kad autobusų maršrutai nebus labai buki, jeigu nevingiuos visom įmanomom gatvėm ir pagal mąstelį nestos kas 50 metrų.
                                  Amiko, jau baigiau 3-ią grafiką, dabar jau viskas eis kaip sviestu patepta.
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    #77
                                    Velnias, keistai tu darai... o jei, sakykim, veliau paaiskes, kad 3as grafikas uzlipo ant 4ojo? reiks viska taisyt. kiek masinu naudosi? butu gerai, kad naudotum 9 ar dar maziau.
                                    as tai tvarkarasti statau kitaip. ne pagal grafiku eiliskuma, bet pagal laiko didejima.
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      #78
                                      Neužlips, nebijok - padėtis valdoma, grafikas- tai ta prasme darbo diena vienai mašinai, aš bet kada galiu pakeisti jo numerį į tarkim 10ą. Keista? Mes abu turim savo metodus, o tuo labiau šiuo konkrečiu atveju man teko iš naujo išradinėti dviratį
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        #79
                                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                        Neužlips, nebijok - padėtis valdoma, grafikas- tai ta prasme darbo diena vienai mašinai, aš bet kada galiu pakeisti jo numerį į tarkim 10ą. Keista? Mes abu turim savo metodus, o tuo labiau šiuo konkrečiu atveju man teko iš naujo išradinėti dviratį
                                        Aš kuriu kitaip. Pirmą grafiką sustatau maršrutu "A-B-A". Pvz., Garliava - Kauno pilis - Garliava. Tada matau, koks yra tarpas tarp išvykimų ir išvedęs intervalą, maždaug tokiu intervalu statau kitus grafikus. Prie kiekvieno laiko parašiau skaičių ir jį apvedžiau, sunumeravau, kad matytum eiliškumą. Kai tansportas iki maršruto galo ryte važiuoja iš parko, tai būna šiek tiek daugiau informacijos lape... Čia tik bendrais bruožais parodau kaip kuriu. Būtų įdomu pamatyti, kaip tu darai ir koks eiliškumas.
                                        Paskutinis taisė Ametistas; 2008.06.02, 14:16.
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          #80
                                          Jau užbaigiau, beliko tik perrašyti į švarraštį bei padaryti kompiuterinį variantą. Gavosi viskas truputį ne taip kaip tikėjausi - 2 grafikai pusę dienos važiuoja sutrumpintu maršrutu iki Kauno pilies, kad galėtų užpildyti likusius tarpus tarp reisų. Vis gi panaudojau 9 mašinas. Grafikas sudarytas žiemai. Dėl paskutinių reisų 20-21 val. nežinau ar jais kas važiuos - aš juk vilnietis, o pas mus anksčiausiai maršrutas darbą baigia 21:10-30. Juodraštis, kuriame sunku ką nors įžiūrėti:



                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X