Parašė Kazimieras
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		 Tai hobi. Beje, tvarkaraščių kūrimas lavina loginį mąstymą, sugebėjimą analizuoti sutuaciją, gerina atmintį (nes reikia atsiminti daug sąlygų), skatina ne svajoti, o mąstyti realiai, atsižvelgiant ne tik į norus, bet ir į finansinę pusę. Kadangi tvarkaraščiai kuriami skirtingiems maršrutams, kurie driekiasi skirtingomis trasomis, kiekvienas naujo tvarkaraščio kūrimas yra vis naujas išbandymas kūrėjui, nes tai vėl nauja situacija su kitomis sąlygomis. Tvarkaraščių kūrimas trunka iki 2 val. maršrutui, kuriame yra tik viena transporto priemonė. Tuo tarpu maršrutų tvarkaraščių, kuriuose dirba 10 ar daugiau transporto priemonių, kūrimas trunka 8-15 ir daugiau valandų. Nes reikia ne tik suskaičiuoti kiekvienam grafikui laiką, sužiūrėti, kad transportas kursuotų logine seka, bet ir sutikrinti, kad vienu metu nevažiuotų dvi to paties maršruto transporto priemonės viena kryptimi, kad vairuotojo poilsis grafike nepažeistų teisės aktų reikalavimų, kad transportas kursuotų keleiviams patogiu laiku ir reikia atsižvelgti į finansinį klausimą - transportas negali važiuoti dažnai maršrutu, kuriuo važiuoja mažai keleivių, nes tai vestų įmonę į bankrotą.
 Tai hobi. Beje, tvarkaraščių kūrimas lavina loginį mąstymą, sugebėjimą analizuoti sutuaciją, gerina atmintį (nes reikia atsiminti daug sąlygų), skatina ne svajoti, o mąstyti realiai, atsižvelgiant ne tik į norus, bet ir į finansinę pusę. Kadangi tvarkaraščiai kuriami skirtingiems maršrutams, kurie driekiasi skirtingomis trasomis, kiekvienas naujo tvarkaraščio kūrimas yra vis naujas išbandymas kūrėjui, nes tai vėl nauja situacija su kitomis sąlygomis. Tvarkaraščių kūrimas trunka iki 2 val. maršrutui, kuriame yra tik viena transporto priemonė. Tuo tarpu maršrutų tvarkaraščių, kuriuose dirba 10 ar daugiau transporto priemonių, kūrimas trunka 8-15 ir daugiau valandų. Nes reikia ne tik suskaičiuoti kiekvienam grafikui laiką, sužiūrėti, kad transportas kursuotų logine seka, bet ir sutikrinti, kad vienu metu nevažiuotų dvi to paties maršruto transporto priemonės viena kryptimi, kad vairuotojo poilsis grafike nepažeistų teisės aktų reikalavimų, kad transportas kursuotų keleiviams patogiu laiku ir reikia atsižvelgti į finansinį klausimą - transportas negali važiuoti dažnai maršrutu, kuriuo važiuoja mažai keleivių, nes tai vestų įmonę į bankrotą.
							
						
 
 
 bet nelabai kreipe demesi
  bet nelabai kreipe demesi  bet tie braizymai tai nekokie, kreivi sleivi buvo, ir tai si braozydamas truputi pastangu dejau
 bet tie braizymai tai nekokie, kreivi sleivi buvo, ir tai si braozydamas truputi pastangu dejau  
  O dėl pakilimo tako... Tai kaip čia gaunasi? Kairėje prie gatvės parašyta į oro uostą. Tai supratau, kad tas oro uostas turi būti kairėje, o gaunasi, kad jis dešinėje?
 O dėl pakilimo tako... Tai kaip čia gaunasi? Kairėje prie gatvės parašyta į oro uostą. Tai supratau, kad tas oro uostas turi būti kairėje, o gaunasi, kad jis dešinėje? 
 , o to mums nerekia
 , o to mums nerekia
 
 
 
							
						



 
							
						
Comment