Parašė mantasm
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		 
							
						
 
							
						 .
. O kas iki pat galo važiuoja - patys kalti, gali ir 20min ilgiau užtrukti...
 O kas iki pat galo važiuoja - patys kalti, gali ir 20min ilgiau užtrukti...
							
						 O kas iki pat galo važiuoja - patys kalti, gali ir 20min ilgiau užtrukti...
 O kas iki pat galo važiuoja - patys kalti, gali ir 20min ilgiau užtrukti... ) laukiant kas 5 min kursuojančių 2G/3G ir begalės kitų maršrutų.
) laukiant kas 5 min kursuojančių 2G/3G ir begalės kitų maršrutų. 
							
						 . Nežymėjau ten GV, nes reiktų įrengti stoteles, kurios jau yra paralelinėje gatvėje, taip sumažinant išlaidas, reikiamas šio maršruto įgyvendinimui.
. Nežymėjau ten GV, nes reiktų įrengti stoteles, kurios jau yra paralelinėje gatvėje, taip sumažinant išlaidas, reikiamas šio maršruto įgyvendinimui. Hmm, na, gerokai pastiprinus 56 ir paleidus jį Vilniaus-Jogailos-Pamėnkalnio-Vaižganto-Goštauto gatvėmis (o gal net ir dar didesniu ratu - per Pylimo, Basanavičiaus ir Kudirkos), bei pridėjus daugybę troleibusų į 6, galima būtų apie tai galvoti. Tik klausimas, ar efektyvu tiek daug tuščių troleibusų gainioti į Žemuosius Panerius (juk dauguma keleivių išlips Pylimo gatvėje). Gal tada tikrai apkarpyti kažkurį iš dabartinių Panerių maršrutų ?
 Hmm, na, gerokai pastiprinus 56 ir paleidus jį Vilniaus-Jogailos-Pamėnkalnio-Vaižganto-Goštauto gatvėmis (o gal net ir dar didesniu ratu - per Pylimo, Basanavičiaus ir Kudirkos), bei pridėjus daugybę troleibusų į 6, galima būtų apie tai galvoti. Tik klausimas, ar efektyvu tiek daug tuščių troleibusų gainioti į Žemuosius Panerius (juk dauguma keleivių išlips Pylimo gatvėje). Gal tada tikrai apkarpyti kažkurį iš dabartinių Panerių maršrutų ?
 , bet maršrutas nebūtų skirtas tik Visorių-Santariškių kryptim.
, bet maršrutas nebūtų skirtas tik Visorių-Santariškių kryptim. Hmm, na, gerokai pastiprinus 56 ir paleidus jį Vilniaus-Jogailos-Pamėnkalnio-Vaižganto-Goštauto gatvėmis (o gal net ir dar didesniu ratu - per Pylimo, Basanavičiaus ir Kudirkos), bei pridėjus daugybę troleibusų į 6, galima būtų apie tai galvoti. Tik klausimas, ar efektyvu tiek daug tuščių troleibusų gainioti į Žemuosius Panerius (juk dauguma keleivių išlips Pylimo gatvėje). Gal tada tikrai apkarpyti kažkurį iš dabartinių Panerių maršrutų ?
 Hmm, na, gerokai pastiprinus 56 ir paleidus jį Vilniaus-Jogailos-Pamėnkalnio-Vaižganto-Goštauto gatvėmis (o gal net ir dar didesniu ratu - per Pylimo, Basanavičiaus ir Kudirkos), bei pridėjus daugybę troleibusų į 6, galima būtų apie tai galvoti. Tik klausimas, ar efektyvu tiek daug tuščių troleibusų gainioti į Žemuosius Panerius (juk dauguma keleivių išlips Pylimo gatvėje). Gal tada tikrai apkarpyti kažkurį iš dabartinių Panerių maršrutų ?
			
		 ) laukiant kas 5 min kursuojančių 2G/3G ir begalės kitų maršrutų.
) laukiant kas 5 min kursuojančių 2G/3G ir begalės kitų maršrutų. . Ir beje, kur nėra kamščių?
. Ir beje, kur nėra kamščių? 
							
						 . Kas trukdo įrengti A juostas Kauno, Žemaitės gatvėse, kuriose net G maršrutas kursuoja (bent planuose Zuoko laikais buvo)?
. Kas trukdo įrengti A juostas Kauno, Žemaitės gatvėse, kuriose net G maršrutas kursuoja (bent planuose Zuoko laikais buvo)?
							
						
Comment