Parašė Mjso
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		 Bet tik nefantazuok, kad automobilis sunaudoja kuro už didesnę pinigų sumą, nei troleibusas elektros
 Bet tik nefantazuok, kad automobilis sunaudoja kuro už didesnę pinigų sumą, nei troleibusas elektros  Dar pridėkim kitas VT išlaidas:
 Dar pridėkim kitas VT išlaidas:1. Keleivių kontrolės išlaikymas (baudos kontrolės išlaidų nepadengia);
2. Išpūsto, bet jau pamažu mažėjančio „Autrolio" administracijos aparato išlaikymas (sunkmečiu vis tiek norima jį išplėst, ten sukišant saviškius);
3. Transporto priemonių ir keleivių draudimo išlaidos (didžiulės sumos, bet vis tiek atsiperkančios, negu būtų nedraudžiama);
4. Vežėjų parkų techninės bazės išlaikymas;
5. Bilietų spausdinimas, apskaita, neparduotų grąžinimas ir naikinimas (gerai, kad pamažu naikinami popieriniai);
6. Mokesčiai bankui už paskolą už naujus įsigytus autobusus ir troleibusus;
7. Nuo 22 val. iki 6 val. ir specialiomis šventinėmis dienomis dirbantiems vairuotojams atlyginimas mokamas didesniu tarifu (kaip reikalauja įstatymai).
Taigi ne tik kuras kelia bilietų kainą. O kad kaina nemažėja net sunkmečiu - akivaizdus vežėjų ir Transporto skyriaus nesugebėjimas veiklą vykdyti ūkiškai.


 O iš kur, tavo manymu, tie pinigai turėtų būti paimti? Jei tu važiuoji nauju troleibusu, tai kodėl kažkas kitas už tai turėtų mokėti? Nejau nuėjus į Maximą ir nusipirkus batoną kažkas už tai turi kompensuoti?
 O iš kur, tavo manymu, tie pinigai turėtų būti paimti? Jei tu važiuoji nauju troleibusu, tai kodėl kažkas kitas už tai turėtų mokėti? Nejau nuėjus į Maximą ir nusipirkus batoną kažkas už tai turi kompensuoti?
							
						


Comment