Aha, man jau užtenka to, kad du-tris kartus vos nesudrąsko manęs. O šiaip, nemanau, kad labai reiktų. Kai kontroles pradėjo daryti geresniu laiku, neatsimenu, kada nors kartą buvo ką nors pagavę, ne taip kaip prieš tai, kai išvalydavo kažkur puse autobuso.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Patikėk, pagauna dar daug. Per dieną protokoluoja išsijuosę.Parašė Magician Rodyti pranešimąAha, man jau užtenka to, kad du-tris kartus vos nesudrąsko manęs. O šiaip, nemanau, kad labai reiktų. Kai kontroles pradėjo daryti geresniu laiku, neatsimenu, kada nors kartą buvo ką nors pagavę, ne taip kaip prieš tai, kai išvalydavo kažkur puse autobuso.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
ką reiškia geresniu laiku?Parašė Magician Rodyti pranešimąAha, man jau užtenka to, kad du-tris kartus vos nesudrąsko manęs. O šiaip, nemanau, kad labai reiktų. Kai kontroles pradėjo daryti geresniu laiku, neatsimenu, kada nors kartą buvo ką nors pagavę, ne taip kaip prieš tai, kai išvalydavo kažkur puse autobuso.
Comment
-
Na ir gerai, kad protokoluoja.Parašė amiko Rodyti pranešimąPatikėk, pagauna dar daug. Per dieną protokoluoja išsijuosę.
Bet iš to nedaug prasmės. Juk baudos nelieka savivaldybėje, o iškeliauja į valstybės biudžetą. O ši, suprantama, iš baudų gautas pajamas vargu ar skiria VT gerinimui, ypač krizės metu. Mano nuomone, tai jei ne pagrindinė, bet bent jau viena iš VT nuostolingumo priežasčių.
Savivaldybė apmoka kontrolės išlaidas, bet pelno iš baudų negauna. Nelogiškai gaunasi
Comment
-
Ta kontrole tai juokas. Jau kazkada sakiau, kad daugumos neprotokoluoja, paleidzia, amiko ar kazkas nesutiko. Tai kaip minejau nuo to laiko net tokia kaip ir statistika is atminties vedu pastoviai prisimines minetas diskusijas. Tarkim pastaruju 2 menesiu mano kuklaus vazinejimo ir stebejimo rezultatas - zuikiu pagauta prie mano akiu apie 12-14, mazdaug 8-9 is ju buvo pasakyta "nusipirk bilieteli"... Dauguma net nepirko islipus kontrolieriams...
Comment
-
632 gal sugedo, o 638 tai jau senokai sudegė KA teritorijoj.Parašė Scania Rodyti pranešimąSveiki, gal kas žinot kur dingo 632? Ir ko taip ilgai remontuoja 638? Avarija jam buvo ar kaip?
Comment
-
Na gal jau užtenka visokias nesąmones dėl statistikos prirašinėti? Gal geriau rašyti rečiau, bet protingiau ?Parašė Scania Rodyti pranešimąKaip manote visi apie scania 1657 vairuotoja? Manau kad jis egzotiškiausias vairuotojas kauno autobusu vairuotoju ir naudojasi savo autobuso galia.
Comment
-
siandien vaziavau paskui 638Parašė Aisttiiss Rodyti pranešimą632 gal sugedo, o 638 tai jau senokai sudegė KA teritorijoj.
Comment
-
Matyt sutvarkė, nes ir realaus laiko puslapis jį rodo 36 maršruteParašė Pauliukas Rodyti pranešimąsiandien vaziavau paskui 638
Comment
-
Butent jame ir maciauParašė Aisttiiss Rodyti pranešimąMatyt sutvarkė, nes ir realaus laiko puslapis jį rodo 36 maršrute
Comment
-
Kaip manote, ar geriau nebutu jei 27 autobuso maršrutą vazuojanti visą dieną iki Kleboniškio ir padaryt 4 grafikus 1gr- visa dieną , 2gr dirba iki pietu ir 3,4grafikai pertraukiami. O 13aut padaryt 1grafiką pertraukiama dirbanti nuo 6h iki 8:30h ir nuo 13h iki 17:30h kažkur Ką manote?
Tai pagerintu Kleboniškio susisiekima su centru ir kitais rajonais ir nieko neprarastu.Paskutinis taisė Scania; 2010.10.06, 15:48.
Comment
-
Ekonominės krizės pradžioje, Kaune pradėjus mąstyti apie tai, kaip sutaupyti išlaidas VT organizavimui, svarstytas šis klausimas. Tavo siūlymas nėra naujovė ir jis panašus į mano siūlytą. Iš tiesų norėta 13-ąjį maršrutą aptarnauti tik piko metu. Bet kai svarstyta, jis tada dar kursavo iki Kauno pilies, o 27-asis būtų važiavęs iki Kleboniškio nuolat. Tačiau pasipriešinus Kleboniškio gyventojų bendruomenei, nuspręsta palikti 13-ąjį kaip pagrindinį. 27-asis važiuoja tik tada, kai reikia mokiniams pasiekti mokyklą ir grįžti namo. Bet ir tai šių reisų nelabai reikia, nes mokiniai dabar gero oru iki namų eina pėsčiomis mišku (apie 5-7 km), arba važiuoja persėdant.Parašė Scania Rodyti pranešimąKaip manote, ar geriau nebutu jei 27 autobuso maršrutą vazuojanti visą dieną iki Kleboniškio ir padaryt 4 grafikus 1gr- visa dieną , 2gr dirba iki pietu ir 3,4grafikai pertraukiami. O 13aut padaryt 1grafiką pertraukiama dirbanti nuo 6h iki 8:30h ir nuo 13h iki 17:30h kažkur Ką manote?
Tai pagerintu Kleboniškio susisiekima su centru ir kitais rajonais ir nieko neprarastu.
Dabartinis tavo siūlymas netenka prasmės, nes 13-ąjį palikus tik piko metu, Minkovskių g. gyventojai netektų susisiekimo vidury dienos. Kleboniškiui nieko - jie turi dar vieną maršrutą, o Minkovskių g. jau negerai, nes ten yra įmonių, kurių darbuotojai turi grįžti namo pasibaigus 1 pamainai.
Siūlau išplėtoti idėją: 13-ąjį aptarnauti tik piko metu ir tvarkaraštį suderinti su 20-uoju, kad pagerėtų susisiekimas su Jonavos g., 27-ąjį leisti į Kleboniškį visais arba daugeliu reisų. Ir apsvarstyti, kaip organizuoti VT eismą į Minkovskių g.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment