Parašė rufas...tr
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Darbo dienos vieniems yra vienokios, kitiems kitokios. Anksčiau Kaune galiodavo Pi-Pe bilietai tik darbo dienomis. Tačiau bobelės skundėsi, kad vienai perkeltinė diena yra vieną dieną, kitai - kitą. O galiodavo tik pagal Vyriausybės ar Seimo nutarimą. Todėl nuspręsta palikti galiojimą pagal bilieto pavadinimą, nes taip yra aiškiausiai, o ir besiskundžiančių mažiausiai. Tik va dabar pradėjo daugelis kalbėti, kad neva tai yra dėl pasipelnymo. Bet gi kiekvienas prisigalvoja visokių nesąmonių. O tikrąją priežastį paaiškinau.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
-
Parašė Mjso Rodyti pranešimąIšeitis yra! Važiuot zuikiu
kad gal ne
Šitie ekskomisarai pikti žmonės, nesivelia į diskusijas ir susitarimus
o ir panos ten piktos, ne tokios kaip arguse budavo.
Comment
-
Po kelis žmones vežioja... Nereikia išvis jų Kaune - grynas nuostolis. Bent jau tikrai ne vasarą, kai keleivių ir taip būna mažai.Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąKaip sekasi naktiniams marsutams gal kas zino?Ne piktos, bet griežtos. Būtent tokios ir turi būti. Malonios, kai reikia, bet tuo pačiu griežtos. Taip ir turi būt.Parašė Ponas_dzinglas Rodyti pranešimąkad gal ne
Šitie ekskomisarai pikti žmonės, nesivelia į diskusijas ir susitarimus
o ir panos ten piktos, ne tokios kaip arguse budavo.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Taip neturi būt, ypač kalbant apie tai, kad kontrolė dirba tik troleibusui ar autobusui sustojus, kitaip tariant, gaunas trumpas žmogaus įkalinimas, o jei tau pareikalavus išleist, kontrolė pradėtų savo griežtą balsą rodyt, tai jau aukščiau ribųParašė amiko Rodyti pranešimąPo kelis žmones vežioja... Nereikia išvis jų Kaune - grynas nuostolis. Bent jau tikrai ne vasarą, kai keleivių ir taip būna mažai.Ne piktos, bet griežtos. Būtent tokios ir turi būti. Malonios, kai reikia, bet tuo pačiu griežtos. Taip ir turi būt.
Vakarų valstybėse tokių bajerių nebūna.
Comment
-
Piktos, piktosParašė amiko Rodyti pranešimąNe piktos, bet griežtos. Būtent tokios ir turi būti. Malonios, kai reikia, bet tuo pačiu griežtos. Taip ir turi būt.
Comment
-
Naktinis visuomeninis transportas pelno iš pagrindų nešti negali, ypač kai Lietuva nėra naktiniu gyvenimu pasižyminti valstybė. Keli ar keliolika keleivių reise - daugiausia, kiek galima tikėtis. Kita vertus, pasigedau elementarios reklamos, kad naktį galima namo grįžti troleibusu ar autobusu - jei aktyviai nesekčiau viešojo transporto naujienų, nemanau, kad būčiau pastebėjęs. Pakabinkit skelbimus rudenį kokiam Džempube, Liberty, kituose baruose - ten, kur tikėtina naktinio transporto auditorija (alų geriantys studentai) renkasi. Tada gal bus geresni rezultatai.
Comment
-
V. valstybėse dar su kontrole turbūt nebuvai susidūręsParašė Mjso Rodyti pranešimąTaip neturi būt, ypač kalbant apie tai, kad kontrolė dirba tik troleibusui ar autobusui sustojus, kitaip tariant, gaunas trumpas žmogaus įkalinimas, o jei tau pareikalavus išleist, kontrolė pradėtų savo griežtą balsą rodyt, tai jau aukščiau ribų
Vakarų valstybėse tokių bajerių nebūna.
Kaip jau sakiau, ne piktos, bet griežtos + pavargusios nuo žmonių išsiknisinėjimų (nerodysiu pažymėjimo, nejaugi "ant veido" nesimato ir t.t.). Prisideda ir taip, kad dauguma kontrolierių nelabai jau tokios kultūringos) žmogiškasis faktorius. Bet teigti, kad visos yra piktos - negalime.Parašė Ponas_dzinglas Rodyti pranešimąPiktos, piktosJau diskutavom, kad paleisti naktinius vasarą yra kvaila. O prisimenant savivaldybės išsakytą mintį, kad tai yra eksperimentas, truksiantis iki rugsėjo 1 d., tai dar ir peršasi mintis, kad tai yra pigus priešrinkiminis triukas. Dėl naktinių tikrai trūksta info ir šią nuomonę ne kartą esu išreiškęs Transporto ir eismo organizavimo skyriui. Kadangi niekas nespasikeitė, tai įrodo, kad jiems tų keleivių naktiniuose ir nereikia. Antraip eksperimentas pasiteisins ir tektų naktinius leisti dar ir rudenį.Parašė Carnifex Rodyti pranešimąNaktinis visuomeninis transportas pelno iš pagrindų nešti negali, ypač kai Lietuva nėra naktiniu gyvenimu pasižyminti valstybė. Keli ar keliolika keleivių reise - daugiausia, kiek galima tikėtis. Kita vertus, pasigedau elementarios reklamos, kad naktį galima namo grįžti troleibusu ar autobusu - jei aktyviai nesekčiau viešojo transporto naujienų, nemanau, kad būčiau pastebėjęs. Pakabinkit skelbimus rudenį kokiam Džempube, Liberty, kituose baruose - ten, kur tikėtina naktinio transporto auditorija (alų geriantys studentai) renkasi. Tada gal bus geresni rezultatai.Paskutinis taisė Ametistas; 2010.08.03, 12:29.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Tas triukas pasirodė visiškai nevykęs, kadangi dauguma kauniečių apie jį net nesužinojo..Parašė amiko Rodyti pranešimąO prisimenant savivaldybės išsakytą mintį, kad tai yra eksperimentas, truksiantis iki rugsėjo 1 d., tai dar ir peršasi mintis, kad tai yra pigus priešrinkiminis triukas.
Comment
-
Manau pilnai užtektų 37-ojo autobuso.Parašė amiko Rodyti pranešimąPo kelis žmones vežioja... Nereikia išvis jų Kaune - grynas nuostolis.„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
-
Be jokios abejones, tik kazkam net toki elementaru dalyka sunku suprasti ir bando vis kazkokiom ne ypac logiskom mintim tai paneigti.Parašė rufas...trSukiok, vartyk kaip tik nori, bet pirmadienį-penktadienį yra priimta vadinti darbo dienomis, o šeštadienį-sekmadienį - poilsio (nesvarbu, kad kažkam tenka dirbti ir sekmadienį, orientuojamasi pagal daugumą). Norint išvengt nesusipratimų bilietai būtent ir turėtų būti pririšti prie šių sąvokų, o ne prie dienų numeravimo.
Delk naktiniu - jau anksciau sakyta, kad vasara nera pagrindines ju auditorijos - studentu, plius kaip minejo jokios beveik reklamos, nedaug kas apie juos zino.
Comment
-
Nemanau. 37-asis neprėpia viso miesto - apima tik jo vidurį ir Šilainius.Parašė Himleris Rodyti pranešimąManau pilnai užtektų 37-ojo autobuso.Kur ir kokiomis priemonėmis skleisti informaciją apie naktinius maršrutus?Parašė Gator Rodyti pranešimąBe jokios abejones, tik kazkam net toki elementaru dalyka sunku suprasti ir bando vis kazkokiom ne ypac logiskom mintim tai paneigti.
Delk naktiniu - jau anksciau sakyta, kad vasara nera pagrindines ju auditorijos - studentu, plius kaip minejo jokios beveik reklamos, nedaug kas apie juos zino.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąKaip sekasi naktiniams marsutams gal kas zino?
Vilniuje nera naktiniu marsrutu.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąVilniuje nera naktiniu marsrutu.
Nepaisant to, kad ši tema yra apie Kauno VT, pasakysiu, kad Vilniuje tokie maršrutai yra, tačiau jie labiau "proginiai", nei pastovūs.
Comment
-
http://www.15min.lt/gallery/show/Ska...ai-Kaune-12624 berods 21 foto pažiūrėk. Man rodos čia centras, Donelaičio ar Kęstučio gatvė. Taip pat medis nuvirtęs ir ant parodos kalno, gal jau pašalino.
Comment
-
Tiesą sakant buvo daug. Savanoriuose keliose vietose. Daug kur laidai išvis nutraukti.Parašė redlynx Rodyti pranešimąAr šiąnakt per škvalą medžiai neužvertė kokių nors gatvių pro kurias dabar negali troleibusai ir autobusai pravažiuoti? Prie pat mano namų petrašiūnuose šiaip išversti net 7 medžiai, o į T.Masiulio gatvę išvirtusių berods nėra.
Comment
Comment