Pasirodo Kautra turi daugiau nei dvylika naujų Temsa Safari autobusų. Šiandien teko matyti du Safari HD su tranzitiniais numeriais, be švieslenčių ir kasos aparatų. Tikriausiai jie į Kauną atvaryti tik čempionatui arba juos Kautra paskyrė pardavimui...
Tikriausiai Kautra susiduria su tarptautiniams reisams skirtų autobusų trūkumu, nes šiandien į Kelną išvažiavo štai ši Setra S315 HD
Vienas naujesnių Uma Trans pirkinių - pavasarį nusipirktas 2008 m. padidintos talpos Sprinteris.
Iš Klaipėdos AP čempionatą aptarnaus ne tik Safariai, bet ir šis Neoplanas.
UAB "Litcargus" Vilniaus oro uosto autobusas Cobus 2xxx serijos (seriją gal patikslins kiti). Vežioja keleivius iki (nuo) lėktuvo. Tokių autobusų yra keli.
uab "litcargus" vilniaus oro uosto autobusas cobus 2xxx serijos (seriją gal patikslins kiti). Vežioja keleivius iki (nuo) lėktuvo. Tokių autobusų yra keli.
Autobusai lygtais tušti nevažinėja, savivaldybė irgi nėra bankrutavusi - nejaugi buvo taip sunku sukrapštyti ant vieno 10 metų senumo autobuso...
Nu tai nueik į savivaldybę ir pasakyk taip jiems. O dabar taip išeina autobusų parkas yra kalčiausias, kad jis iš paskutiniųjų stengiasi išleisti į maršrutus bent kažką, o ne juos naikinti.
---------
Elektrėnų komunalinio ūkio MAN SL202, AGZ 547, Vilnius, Savanorių pr. (ties Vaduvos st.)
Kitas TOKS'o autobusas -Isuzu, sugedęs stovėjo Savanorių prospekte. Nors autobusas ganėtinai naujas, gedimas matyt buvo rimtas, nes laukė Tech. pagalbos iš Vilniaus. Atvaizdas
Šiandien į Kautros Neoplano, važiavusio iš Kulautuvos, galą atsitrenkė lengvasis automobilis. Viskas vyko remontuojamoje Jurbarko gatvėje, kur vietoj dviejų eismo juostų centro link, palikta tik viena, galbūt žmogus nesitikėjo, kad eilė prieš šviesoforą bus ilgesnė, nei įprasta...
Tvirti tie autobusų kėbulai, įbrėžimai vos matosi, o iš lengvojo automobilio priekio beveik nieko neliko...
Galima sakyti naujausias Mažeikių AP pirkinys - MB Teamstar, nors nusipirktas prieš beveik metus, nuotraukų jo nebuvo.
Matyt Jurbarko vairuotojai vagia. Be to tai priemiestinis maršrutas ir Jurbarko rajonas nenori mokėti kompensacijų. Bet tuomet maršrutą galima būtų pertvarkyti į tarpmiestinį, pavyzdžiui, pratęsiant iki Šakių.
Įdomu, kaip su keleivių srautu iki Tauragės reikalai? Keista ne tai, kad važiuoja Panevėžio AP vietoj Tauragės, o tai, jog leidžiamas didelis LAG Galaxy vietoj mažesnių Neoplan N208, Caetano Midi Beta, ar VanHool galiausiai. Nors, kai prieš porą metų teko matyt dviaukštį Caetano Super Beta tuščią grįžtantį iš kažkokio kaimo, ir daugybę panašių kuriozų, tai tampa aišku, kad su autobusų paskirstymu Panevėžio AP nėra viskas tvarkoje.
Įdomu, kaip su keleivių srautu iki Tauragės reikalai? Keista ne tai, kad važiuoja Panevėžio AP vietoj Tauragės, o tai, jog leidžiamas didelis LAG Galaxy vietoj mažesnių Neoplan N208, Caetano Midi Beta, ar VanHool galiausiai. Nors, kai prieš porą metų matyt dviaukštį Caetano Super Beta tuščią grįžtantį iš kažkokio kaimo, tai tampa aišku, kad su autobusų paskirstymu Panevėžio AP nėra viskas tvarkoje.
Nieko gero su tuo srautu, nuo Raseinių į Panevėžio pusę važiavo 4-6 keleiviai. Greičiausiai reisas į Panemunę derlingesnis, nes važiuoja ryte, paklausiu laiku.
Kad Panevėžio AP su autobusų paskirstymų yra ne kas, tai aišku jau seniai. Į Vilkaviškį/Alytų/Druskininkus važiuoja visokie maži Neoplanai ar kiti midibusai, o iš Kauno po jų važiuoja dideli griozdai. Iš kitos pusės, be penktadienių-sekmadienių, dar neteko matyti pilnai užpildyto Panevėžio AP autobuso.
Tai kad į Alytų/Druskininkus gana dažnai važiuoja dideli autobusai- Citylineriai, Translineriai, BOVA, porą kart mačiau ir Neoplan Skyliner, ar dviaukštį Caetano.
Tai kad į Alytų/Druskininkus gana dažnai važiuoja dideli autobusai- Citylineriai, Translineriai, BOVA, porą kart mačiau ir Neoplan Skyliner, ar dviaukštį Caetano.
Taip, važiuoja dideli dažniau už mažuosius, nes didelių autobusų Panevėžys turi daugiau, tačiau kažkokio prirašymo, kad ten važiuotų vien tik dideli autobusai - nėra. Man bent kartą per savaitę tenka matyti iš Kauno į Panevėžį važiuojančius didesnius autobusus, nei iš Vilkaviškio/Alytaus/Druskininkų.
Panaši situacija ir su sekmadienio vakariniu ekspresu į Panevėžį, kai dešimties minučių skirtumų išvažiuoja du pustuščiai Panevėžio AP autobusai.
Taigi, nuo pastarojo apsilankymo Prienuose (pavasarį) nelabai kažkas pasikeitė, bet šiokių tokių pasikeitimų yra. Autobusų stotyje įrengtas garsiakalbis per kurį transliuoja Kautros reklamą (kaip ir Kaune), pasikeitę šiek tiek miesto autobusų grafikai: į Girininkiją palikti tik trys reisai darbo dienomis. Prienų filialas gavo du visiškai naujus Temsa Prestij autobusus, taip pat vieną senesį Temsa Opaliną, kadangi tą, kuris seniau bazavosi Prienuose pardavė Ukmergei.
Akis badantys Marijampolės AP ekspresai Šie autobusai Prienuose nesustoja, nors pravažiuoja pro pat autobusų stotį. Va prie ko privedė konkurencija su LG
Štai tie naujieji Temsa Prestij SD autobusai. Pilkasis, kuris atrodo gražiau už baltuosius gautas balandžio mėnesį.
Baltasis atkeliavo liepą.
Dar vienas Erikoiskori.
Alytaus Opalinas į Kapčiamiestį. Deja, iš Kapčiamiesčio važiavęs autobusas kažkur smarkiai vėlavo, o gal ir išvis neatvažiavo...
Na ir V. Lopatos įmonės mikroautobusas. Iš Prienų išvažiavo pilnas.
Paskutinis taisė digital; 2025.07.22, 19:48.
Priežastis: atkurtos nuotraukos
Kokia konkurencija su LG? Tik vienas traukinys per dieną. O autobusų daugiau ir tik vienas Marijampolės AP stoja. Patys kalti, nes dažnai jie važiuoja su keliais keleiviais.
Comment