Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    praitą sekmadienį Simple Express grįžta į Vilnių iš Druskininkų. Šeštadieniais važiuoja Vilnius-Druskininkai-Varšuva. Sekmadienį grįžta tuo pačiu maršrutu. Fotografuota Merkinės kryžkelėje.


    kaip matyti keleivių yra, tikriausiai privilioja kaina, kuri tik 9 lt





    toliau kitomis dienomis fotografuota Kautros autobusai. Setra S315GT-HD

    164


    163 su dviračiu


    181


    155


    179 Neoplan N316SHD Transliner



    116 Temsa Safari RD


    Comment


      ir kelios nuotraukos iš Druskininkų.
      187 su kažkokiomis detalėmis priekyje. Gal kas gali paaiškinti paskirtį ?






      98




      95


      iš autobusų stoties, DAP 29




      Setra S215HD


      Utenos AP. Temsa Safari


      Kautros Alytaus filialo autobusas, nustebino maršrutas Druskininkai- Leipalingis-Alytus-Prienai-Kaunas. būčiau nenustebęs jeigu šį maršrutą aptarnautų Kauno Kautra.

      Comment


        Parašė Karoleo Rodyti pranešimą
        ir kelios nuotraukos iš Druskininkų.
        187 su kažkokiomis detalėmis priekyje. Gal kas gali paaiškinti paskirtį ?

        Atvaizdas
        Greičiausiai dviračiams vežti. Labai įdomi idėja, visai kaip JAV.

        Kautros Alytaus filialo autobusas, nustebino maršrutas Druskininkai- Leipalingis-Alytus-Prienai-Kaunas. būčiau nenustebęs jeigu šį maršrutą aptarnautų Kauno Kautra.
        Atvaizdas
        Alytaus filialas turi daugiau maršrutų, kurie neprasideda Alytuje: Kaunas-Lazdijai, Varėna, Kapčiamiestis; Marijampolė-Vilnius.
        Daugiau mano nuotraukų >>>

        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

        Comment


          Parašė Karoleo Rodyti pranešimą
          praitą sekmadienį Simple Express grįžta į Vilnių iš Druskininkų. Šeštadieniais važiuoja Vilnius-Druskininkai-Varšuva. Sekmadienį grįžta tuo pačiu maršrutu. Fotografuota Merkinės kryžkelėje.
          Atvaizdas


          kaip matyti keleivių yra, tikriausiai privilioja kaina, kuri tik 9 lt

          Atvaizdas


          Atvaizdas
          gerą autobusą parinko keleiviams vežti o ir bilieto kaina itin priimtina
          Daugiau mano nuotraukų >>
          Mano rajonas ir apylinkės >>

          Comment


            Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
            gerą autobusą parinko keleiviams vežti o ir bilieto kaina itin priimtina
            Abejoju ar šis reisas ilgai išsilaikys. Keleivių būna vos keletas, kaina dempinginė, laikas parinktas irgi nekoks...

            Jei Simple Express taip nori važinėti į Varšuvą, reikėtų reiso anksčiau ryte ir važiuoti ne pro Druskininkus, o Kauną, arba pro abu šiuos miestus, tarp Kauno-Alytaus-Druskininkų paleidžiant mikroautobusą, vėliau persėdant į autobusą.
            Daugiau mano nuotraukų >>>

            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

            Comment


              Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
              Abejoju ar šis reisas ilgai išsilaikys. Keleivių būna vos keletas, kaina dempinginė, laikas parinktas irgi nekoks...

              Jei Simple Express taip nori važinėti į Varšuvą, reikėtų reiso anksčiau ryte ir važiuoti ne pro Druskininkus, o Kauną, arba pro abu šiuos miestus, tarp Kauno-Alytaus-Druskininkų paleidžiant mikroautobusą, vėliau persėdant į autobusą.
              1. į Varšuvą iki 08.31 važinės už 9lt [bilietas tik į vieną pusę]. atgal į Vilnių bilietas kainuos 49lt [taip sakė pardavėja "Lietuvos pašto" skyriuje].
              2. iki rugpjūčio galo tas pats "Simple express" veš keleivius į Rygą [11lt] ir į Taliną [13lt].
              dėl kainų į Rygą ir Taliną nežinau. informaciją rasit "Lietuvos pašte"
              Daugiau mano nuotraukų >>
              Mano rajonas ir apylinkės >>

              Comment


                Naujasis Mercedes Benz O405GN2 #915. Vilniuje Antakalnio ziede. Marsrutas 17.
                Paskutinis taisė rvr; 2011.07.23, 12:29.

                Comment


                  Eilinis fotoreportažas iš Palangos.

                  Palangos vežėjas yra UAB "Vlasava". Tai privati įmonė, įsteigta 1995 m. Palangoje AP niekada nebuvo, o vietinius maršrutus tarybiniais laikais ir nepriklausomybė spradžioje aptarnaudavo Klaipėdos AP. "Vlasava" turi virš 40 transporto priemonių, apie trečdalį jų sudaro mikroautobusai.
                  "Valsava" veža keleivius tarpmiestiniais maršrutais į Vilnių ir Kauną, priemiestiniais į Klaipėdą (mikroautobusai ir autobusai) iš Palangos ir iš Šventosios per Palangą, bei iš Palangos į Būtingę. Taip pat miesto maršrutais.



                  Šio modelio "Neoplanų" turi (berods) 4 vnt.





                  Sujainiuose.



                  Palangoje yra du miesto maršrutai. Juos aptarnauja "Renault" mikraoutobusai.



                  Tokius "Vlasava" turi du.



                  Formaliai tai lyg ir priemiesčio maršrutai. Tačiau numeracija kaip miesto. Į autobusus keleiviai įleidžiami pro visas duris, bilietus parduoda konduktoriai. Į Šventąją vasarą keleivių būna daug.





                  "Vlasavo" mikroautobusai į Kauną ir Vilnių.
                  Daugumą priemiestinių maršrutų į Klaipėdą "Vlasava" aptarnauja taip pat mikroautobusais MB Sprinter. Be "Valsavos" tarp Palangos ir Klaipėdos važinėja priemiestinis mikroautobusas (berods tik vienas) iš Klaipėdos.



                  Paskutinis taisė Al1; 2011.07.28, 09:15.

                  Comment


                    Pora papildymų prie šios informacijos.

                    Formaliai Šventoji priklauso Palangos miesto savivaldybei, turi seniunijos teises. Senais laikais, adresuodami laiškus žmonės rašydavo "Šventoji, Palanga-2".

                    O dėl viešojo transporto - iki kokių 2002-2003 metų šiuos miesto maršrutus (kartu ir maršrutą į Būtingę) aptarnavo UAB "Parąžė". Veždavo senais MB midibusais ir turėjo viena miestinį autobusą maršrutui į Būtingę. Po bankroto miesto maršrutus aptarnauja jau minėta Vlasava.

                    Registrų centras rašo, kad bankroto byla buvo iškelta 2003 vasarį, o kiek pamenu, autobusai nevažinėjo gal tik porą mėnesių - ta vasarą jau Vlasava vežiojo.
                    Paskutinis taisė mskapss; 2011.07.28, 08:54.

                    Comment


                      Kitų miestų vežėjai Palangoje.
                      Biržų ir Kretingos AP autobusai.



                      Priemiestinis iš Gargždų. Važinėja tik du kartus per savaitę.



                      Naujosios Akmenės AP.



                      Marijampolės AP autobusas ir midibusas





                      Panevėžio AP dviaukštis.



                      Du "Busturo" autobusai. Šiaip ne kažin kokius autobusus į Palangą leidžia kitų miestų vežėjai. Geriausius ir naujausius leidžia "Kautra". TOKS atsilieka, o kitų mažesnių miestų vežėjai irgi stengiasi išleisti geriausius autobusus iš turimų. Visgi "Busturas", Panevėžios AP ir TOKS turi ir geresnės technikos...



                      Skuodo AP.





                      Visaginas nuvylė. Negi ten visi ubagai po AE uždarymo, kad nėra keleivių? Arba visi turtingi ir važiuoja savo automobiliais... Visgi realesnis variantas yra užsakomieji reisai, kuriais surenka ir kasdien veža galbūt net ir pats "Meteoritturas".



                      Paskutinis taisė Al1; 2011.07.28, 09:02.

                      Comment


                        Parašė mskapss Rodyti pranešimą
                        Pora papildymų prie šios informacijos.

                        Formaliai Šventoji priklauso Palangos miesto savivaldybei, turi seniunijos teises. Senais laikais, adresuodami laiškus žmonės rašydavo "Šventoji, Palanga-2".

                        O dėl viešojo transporto - iki kokių 2002-2003 metų šiuos miesto maršrutus (kartu ir maršrutą į Būtingę) aptarnavo UAB "Parąžė". Veždavo senais MB midibusais ir turėjo viena miestinį autobusą maršrutui į Būtingę. Po bankroto miesto maršrutus aptarnauja jau minėta Vlasava.

                        Registrų centras rašo, kad bankroto byla buvo iškelta 2003 vasarį, o kiek pamenu, autobusai nevažinėjo gal tik porą mėnesių - ta vasarą jau Vlasava vežiojo.
                        Ačiū. To nežinojau.

                        Comment


                          Tarptautiniai maršrutai į Latviją.
                          "Liepājas tūre" midibusas į Liepoją. Išvažiavo berods 14 keleivių.



                          Tvarkaraštis. Į Rygą veža KLAP'as. 19.15 val. maršrutu važiuoja kažkoks Lietuvos vežėjas, o likusiais - "Liepājas tūre". Beje, sekmadieniais 16.40 maršrutas yra pravažiuojantis, nes sekmadieniais "Liepājas tūre" veža keleivius iš Liepojos per Palangą iki Klaipėdos "Akropolio" ir atgal. Pasirodo, tai oficialus maršrutas.
                          Iš Palangos į Liepoją važiuoja 1 val. 20 min, bilietas kainuoja 2,20 lato.
                          Tvarkaraštyje nurodyti autobusai į Šventąją yra tarpmiestiniai iš Vilniaus ir Kauno.



                          UAB "Kintas" iš Kintų veža keleivius maršrtu Klaipėda - Palanga - Klaipėda.

                          Paskutinis taisė Al1; 2011.07.28, 09:17.

                          Comment


                            Šiek tiek prisidėsiu prie Al1 fotoreportažo.

                            Palangoje dar važinėja ir tokių muziejinių eksponatų.


                            Nors tai kaip ir miesto autobusas, kainos į Šventąją nėra pagal miesto standartus. Miesto transportu bilieto kaina yra 2 lt. (galioja visos nuolaidos), tokia pati kaina yra ir važiuojant Šventoji-Palanga ar Būtingė-Palanga miesto ribose.


                            Vienas iš dviejų važinėjančių Vlasavos dviaukščių autobusų.


                            Du Liepājas tūre mikroautobusai stovi šalia Klaipėdos Akropolio, ten kur ir Ollex'o stotelė.


                            O čia ir tas Lietuvos vežėjas, kuris kiekvieną dieną važinėja Liepaja-Marijampolė. Labai tingiu ieškoti, bet pernai šis autobusas turėjo latviškus numerius, o ir firma Transinesta buvo įregistruota Latvijoje. Marijampolėje teko matyti šiuo maršrutu važiuojantį lenkų autobusą. Dabar Transinesta įregistruotas Kauno adresu, kuriame įsikūręs Ecolines centras Lietuvoje.


                            P.S. Tie du, baltas ir žalias Vest yra pastarųjų metų Vlasavos pirkiniai, kaip ir tarpmiestinė Bova.

                            P.P.S. Tuo triašiu Busturo Van Hool'iu tada grįžau iš Kretingos
                            Paskutinis taisė digital; 2025.07.22, 19:16. Priežastis: atkurtos foto
                            Daugiau mano nuotraukų >>>

                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                            Comment


                              O ką "Ollex" mikroabai prie "Akropolio" veikia? Tarpinė stotelė?

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                O ką "Ollex" mikroabai prie "Akropolio" veikia? Tarpinė stotelė?
                                Ten yra pagrindinė stotelė važiuojant į Kauno ir Vilniaus oro uostus.
                                Daugiau mano nuotraukų >>>

                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                Comment


                                  Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                                  Abejoju ar šis reisas ilgai išsilaikys. Keleivių būna vos keletas, kaina dempinginė, laikas parinktas irgi nekoks...

                                  Jei Simple Express taip nori važinėti į Varšuvą, reikėtų reiso anksčiau ryte ir važiuoti ne pro Druskininkus, o Kauną, arba pro abu šiuos miestus, tarp Kauno-Alytaus-Druskininkų paleidžiant mikroautobusą, vėliau persėdant į autobusą.
                                  Kaip tik estu Simple Express turetu buti pavyzdziu Lietuvos vezejams. Puikius autobusai su normaliai veikianciais kondicinieriais, svaru, tvarkinga, mazai sustojimu. Maza akcijine kaina. Keleiviu visada daug, pilni autobusai. Pats jau isbandziau dauguma ju marsrutu ir uz tikrai maza kaina, pvz i Talina i abi puses kainavo 50 lt nusipirkus isanksto. O i Varsuva yra du marsutai, vienas pro Kauna, vaziuojant nakti, o kitas pro Druskininkus, vaziuojant diena. Todel ir kaina atitinkamai 9 Lt. Jei vezejas atidaro naujus marsrutus - vadinasi viskas pasiteisina. Cia gaunasi beveik kaip pigiu skrydziu bendroves
                                  ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                                  Comment


                                    Parašė Maxas Rodyti pranešimą
                                    Kaip tik estu Simple Express turetu buti pavyzdziu Lietuvos vezejams. Puikius autobusai su normaliai veikianciais kondicinieriais, svaru, tvarkinga, mazai sustojimu. Maza akcijine kaina. Keleiviu visada daug, pilni autobusai. Pats jau isbandziau dauguma ju marsrutu ir uz tikrai maza kaina, pvz i Talina i abi puses kainavo 50 lt nusipirkus isanksto. O i Varsuva yra du marsutai, vienas pro Kauna, vaziuojant nakti, o kitas pro Druskininkus, vaziuojant diena. Todel ir kaina atitinkamai 9 Lt. Jei vezejas atidaro naujus marsrutus - vadinasi viskas pasiteisina. Cia gaunasi beveik kaip pigiu skrydziu bendroves
                                    Lietuvių tarptautiniais maršrutais važinėjantys autobusai mažai nusileidžia užsieniečiams.

                                    Dėl autobusų pilnumo, tai jie pilni važiuoja į Rygą/Taliną, tuo tarpu vakariniame reise į Varšuvą maždaug dviejų valandų intervale išvažiuoja net trys skirtingų vežėjų autobusai. Nejaugi, čia teigiamas estų pavyzdys? Turiu pažįstamų Druskininkų AS, tai sakė, jog daugiau nei dešimt keleivių tame dieniniame reise retai kada mato.

                                    Kaina į Varšuvą 9 lt. tiesiog negali būti, nes net ir sklidinai pilnas autobusas tikriausiai neatsvertų kelionės kaštų. Natūralu, kad jie nori prisivilioti keleivių, bet nuo rudens kainos turėtų kilti. Nuo to labiausiai nukenčia Lietuvos vežėjai, kadangi jie nėra pajėgūs konkuruoti su estais ar latviais.
                                    Daugiau mano nuotraukų >>>

                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                    Comment


                                      Parašė Maxas Rodyti pranešimą
                                      Jei vezejas atidaro naujus marsrutus - vadinasi viskas pasiteisina.
                                      Kodėl pasiteisina? Gali ir nepasiteisinti. Pavažinės ir uždarys. Juk ir lėktuvų maršrutai yra atidaromi ir uždaromi, jei nepasiteisina...


                                      Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                                      Nuo to labiausiai nukenčia Lietuvos vežėjai, kadangi jie nėra pajėgūs konkuruoti su estais ar latviais.
                                      Tai yra dempingas.

                                      Comment


                                        Kretingos AP Temsa opalin nauja nusipirko ?

                                        Comment


                                          Taip, du.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X