Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Sveika konkurencija visada gerai . Del "Kautros" dedamu patangu ir neatsipirkimo nebuciau toks tikras.. Kuras brangsta, uzdes dar transporto mokesti, tai dar neaisku.. Plius Lietuvoje VT tikrai palyginus pigus.

    Comment


      Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
      "Veolia" ir "Arriva" turi labai platų VT tinklą visame Pasaulyje. Galbūt Lietuvoje taip pat reikėtų suteikti galimybę rimtesnėms kompanijoms tvarkyti VT sistemą?
      Turi jos tokias galimybes, tačiau jiems čia ateiti visiškai neapsimoka, nebent bankrutuojantys parkai būtų parduodami už centus, nors tokiu atveju viską logiškiau būtų parduoti vietiniam verslui. Dabar merdėjantys autobusų parkai bijo ir nenori, kad juos kas nors nupirktų.

      Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
      Sveika konkurencija visada gerai . Del "Kautros" dedamu patangu ir neatsipirkimo nebuciau toks tikras.. Kuras brangsta, uzdes dar transporto mokesti, tai dar neaisku.. Plius Lietuvoje VT tikrai palyginus pigus.
      Kuras brangsta ir autobusams, dėl to neseniai buvo pakeltos visų tarpmiestinių maršrutų kainos, o kur dar geležinkelių dempingas, nelegalūs vežėjai, panaikintos lengvatos ir t.t.

      Mieste galbūt, bet tarpmiestyje kainos tikrai nėra tokios mažos.
      Daugiau mano nuotraukų >>>

      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

      Comment


        Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
        Turi jos tokias galimybes, tačiau jiems čia ateiti visiškai neapsimoka, nebent bankrutuojantys parkai būtų parduodami už centus, nors tokiu atveju viską logiškiau būtų parduoti vietiniam verslui. Dabar merdėjantys autobusų parkai bijo ir nenori, kad juos kas nors nupirktų.
        Suprantama: kas naudinga žmonėms, tas nenaudinga verslui.

        Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
        Mieste galbūt, bet tarpmiestyje kainos tikrai nėra tokios mažos.
        Manau, kainos net ne mažos, o didelės (turint omenyje, kad kai kurie tarpmiestiniai maršrutai yra trumpi).

        Comment


          Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
          "Veolia" ir "Arriva" turi labai platų VT tinklą visame Pasaulyje. Galbūt Lietuvoje taip pat reikėtų suteikti galimybę rimtesnėms kompanijoms tvarkyti VT sistemą?
          Jos čia neis. Yra daug perspektyvesnių rinkų.

          Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
          Sveika konkurencija visada gerai . Del "Kautros" dedamu patangu ir neatsipirkimo nebuciau toks tikras.. Kuras brangsta, uzdes dar transporto mokesti, tai dar neaisku.. Plius Lietuvoje VT tikrai palyginus pigus.
          Per mokesčių politiką valstybė neturi remti verslo. Todėl mokesčiai už automobilius yra teisingi tik tuomet, jei pati valstybė suteikia alternatyvą keliauti kitaip.

          Comment


            Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
            Bet jis ten uzvirintais langais ir be vaziuokles lygtais.
            O gal žinai kur jis konkrečiai randasi?
            „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Tauragės VT. (2010.06.08 pranešimas)

              Bene vienintelis iš senųjų skandinavų partijos. Likę rūdija parko teritorijoje.

              Atvaizdas


              Atvaizdas
              Per praėjusius metus beveik visi veteranai skandinavai iškeliavo į "amžinos medžioklės plotus". Taigi, šių metų gegužės pabaigoje parko teritorijoje beradau tik 3.

              Pats veteraniškiausias - 1969 metų gamybos Larvik, su Volvo važiuokle:





              Daugiau nuotraukų - fotobus-e. Gaila, bet jo valstybinio numerio savo archyvuose neaptikau. Gal kas žinote?

              Dar vienas, 1975 metų gamybos veteranas VBK (beje, jo TA galioja):


              Ir pagal metus, gan jaunas (1988 m. gamybos), bet seniai nevažinėjantis Hino:


              Dar turėtų būti kažkur likę (nes, Regitros duomenimis, TA galioja):
              211 - ZJT 321 - Føreland (pagal Regitrą - MB 1117) - 1985 m.
              222 - GJV 897 - Arna (Scania F82) - 1982 m.
              302 - YLY 269 - Arna (MB 1120) - 1986 m. (Al1 nuotraukoje aukščiau)
              ir galbūt likęs (nes TA baigė galioti 2011.04.28), o gal taip pat į metalo laužą iškeliavęs:
              ??? - ZJT 278 (Scania B111) - 1978 m.

              "Skandinavų laikų" techninė pagalba:


              Ir dar viena įdomybė - parko darbuotojas papasakojo, kad tik prieš keletą metų iš parko į sąvartyną buvo išvilktas (nes visai supuvo) tarybinis miesto tipo ЗИС autobusas...
              Paskutinis taisė aRa; 2011.06.26, 23:54.

              Comment


                Miesto tipo autobusų pačioje Tauragėje nepamačiau (nes buvau labai trumpai), užtat parke pakliuvo šie.

                Nuo 2008 nejudinama Karosa:


                Šiuo metu nevažinėjantis Neoplan N4016 NF:


                Van Hool A360:


                Ir nevykusi Göppel (MAN) nuotrauka:

                Comment


                  Na, ir Tauragės AP "lengvoji artilerija" (deja, visa nebenaudojama - TA negalioja):






                  Comment


                    Eilinis fotoreportažas, bet kitas tikriausiai bus tik rudenį. Kretinga.

                    Kretingos AP yra didžiausias vežėjas rajone. Be jo keleivius priemiestyje veža dar kelios (kiek - nežinau) įmonės. Atvažiuoja ir priemiestiniai mikroautobusai iš gretimų savivaldybių - Palangos ir Klaipėdos.

                    Kretingos AP.

                    Daug įvairių modelių autobusų. Tačiau aiški tendencija įsigyti po du to paties modelio ir modifikacijos autobusus.
                    Atkreipkite dėmesį, prie geležinkelio stoties stovi AP Setra, kuri veža keleivius į Palangą, atvykusius rytiniu traukiniu iš Vilniaus.







                    Temsos irgi dvi. Antroji tądien važiavo turbūt vieninteliu Kretingos AP tarpmiestiniu maršrutu Palanga - Kretinga - Mažeikiai - N. Akmenė.

                    Paskutinis taisė Al1; 2011.06.28, 21:04.

                    Comment


                      Paskutinis smagus.

                      Comment


                        Nors Kretingoje yra autobusų stotis, tačiau iš jos išvyksta nedaug keleivių. Gal todėl ir nestatomas naujas pastatas vietoj seno apgriuvusio. Visi priemiestiniai autobusai važiuoja pro centrą, kuriame, Rotušės a. yra stotelės. Kai kurių priemiestinių autobusų maršrutai prasideda būtent centre, tačiau jie vis tiek užvažiuoja į stotį. Klaipėdon ir Palangon vykstantys autobusai, jei jų maršrutas prasideda centre ar "Tuopoje" (stotelė mikrorajone, nuo kurios taip pat prasideda kai kurie priemiestiniai maršrutai į Palangą ir Klaipėdą) stoja miesto autobusų stotelėje prie autobusų stoties, neužsukdami į pačią stotį. Taip pat ir atvykstantys iš Palangos autobusai stoja toje pačioje stotelėje, o po to važiuoja į centrą ar "Tuopą".













                        Paskutinis taisė Al1; 2011.07.02, 11:34.

                        Comment


                          Su mikroautobusais parkas nežaidžia. Tądien važiavo tik šis Sprinteris, o parko teritorijoje mačiau dar kelis mikroautobusus.







                          Stotelėje "Tuopa".

                          Comment


                            Autobusų parkas.









                            AP turi 4 Karosas, bet tik berods dviejų iš jų TA galioja. Beje, Ikarus 260 ir 263 jau supjaustyti...

                            Comment


                              Kretingoje yra trys miesto autobusų maršrutai. Pagrindiniai 1 ir 2, o 3 autobusas važiuoja tik kelis kartus per dieną.
                              Visų trijų maršrutų aptarnavimui užtektų ir 2 autobusų, tačiau po pietų keičiasi pamaina ir autobusai.
                              Ryte kursuoja didesni autobusai. Tądien važiavo šios Setros.





                              Po pietų mane parkas nuvylė, išleisdamas į 1 maršrutą šitą MB laužą...



                              2-ajame maršrute po pietų dirbo šis Vest Liner ant MAN važiuoklės.

                              Comment


                                Privatūs vežėjai veža mikroautobusais. Daugiausia senesnės modifikacijos MB Sprinter, dar mačiau vieną Renault Master. Daugiausia privatininkų dirba maršrutuose į Klaipėdą ir Palangą, taip pat dar vienas toks iš intensyvesnių - į Darbėnus.

                                Yra ir keli didesni.







                                Dar pabaigai kitų vežėjų tarpmiestinių autobusų nuotraukos. Beje, tarpmiestiniai, važiuojantys pro Kretingą Klaipėdos link irgi stoja miesto stotelėje prie autobusų stoties, į ją neužsukdami. Važiuojantys iš Klaipėdos į stotį užsuką.

                                KLAP'o miesto autobusas važiuoja į N. Akmenę.



                                Plungės privatininko UAB "Zigdona" tarpmiestinis Plungė - Klaipėda.



                                Skuodo AP autobusas važiuoja iš Klaipėdos į Skuodą.

                                Paskutinis taisė Al1; 2011.07.02, 11:36.

                                Comment


                                  Jei zinios manes neapgauna,tai Palangos miesta anksciau aptarnaudavo Kretingos AP.
                                  Nes Palanga niekada savo AP ir neturejo..na neskaitant dabar Vlasavos

                                  Comment


                                    Turiu priminti, kad dar buvo mokslo metų grafikai. Vasarą, kaip ir visuose rajonuose, daug maršrutų yra suspenduota.

                                    Miesto maršrutuose iki pietų važinėja konduktorės, todėl įlipama pro visas duris. O po pietų konduktorių nebėra, įleidžiama tik pro priekines.
                                    Paskutinis taisė Al1; 2011.06.28, 20:31.

                                    Comment


                                      Galiu pasakyti TRAGEDIJA,jog Klap'as miesto masina leidzia netgi i N.Akmene..
                                      Kazkada maciau i N.Akmene vaziavo Neoplan'as nr.157 kuris vaziuoja i Kauna ar Vilniu.
                                      Taciau dazniau i N.Akmene vaziuoja senesnes tarpmiestines masinos nr.18x ar 19x.
                                      O cia tos Klap'o masinos garazinis nr.skaitytusi nr.1057 ar 57?

                                      Comment


                                        O Šilutės AP į Skuodą leidžia žemagrindį miesto autobusą... Garažinis koks užrašytas, taip ir skaitosi...

                                        Comment


                                          Garažinis yra 57 ir čia ne miesto autobusas. Mercedes-Benz O407 niekada nebuvo skirti miestui.
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X