Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kiek metų pagal tave turi turėti mikras ,kad jis nebūtu senas.Na jei jis atitinka visus keliamus reikalavimus to ko nedirbt su juo.Bilietus duoda nes bijo papult''DORSIMUS'' kontrolei.Menesinis šitam maršrute 100 metų nereikalingas.Nes kas turi lengvatas jomis kuo puikiausiai naudojasi tiek studentas ,tiek senyvo amžiaus žmogus. Ir dar maršrutą KURŠĖNAI -ŠIAULIAI aptarnauja ne maršrutiniai taksi(plafonų ant stogo pas juos nėra) jie visas pervežimo funkcijas atlieka kaip ir visi kiti vežėjai.,ir nereikia jiems mokėti dotacijų ir neprašo ,kad maršrutas būtu įtrauktas į visuomenei būtinų maršrutų sąrašą.O kas liečia naują techniką tai neatsipirks ji niekada tokiame maršrute.

    Comment


      Mėnesinis nereikalingas? Tai todėl vien lengvatininkai VT ir naudojasi. Bent kiek pažangesnėje šalyje tokio dydžio miesto kaip Šiauliai metropolijoje veiktų vieninga bilieto sistema, būtų mėnesiniai bilietai, o traukiniai kursuotų kas pusvalandį... Jau nekalbant apie autobusus, o ne trečiojo pasaulio šalių transportą - mikroautobusus... Bet ką čia mes apie Šiaulius, jei net Vilniaus metropolijoje to nėra... Gal tik Trakų ar Šalčininkų AP ir turi mėnesinius Vilniaus kryptimi.

      Comment


        KAZLŲ RŪDA
        Autobusų stotelė yra šalia geležinkelio stoties. Autobusams apsisukti yra nedidelis žiedas.
        Kalbant apie tvarkaraščius, šeštadieniais dar važiuoja keli mikroautobusai į Jankus, Marijampolę, tačiau sekmadienį jokio transporto nėra.


        Įšvyksta į Marijampolę. Informacijos, kas aptarnauja vietinius maršrutus niekur neradau...


        Pagal garažinę numeraciją, šis mikroautobusas tikriausiai priklauso Marijampolės AP.


        Tai tiek, šie du autobusai/mikroautobusai buvo vieninteliai matyti per kelias valandas Kazlų Rūdoje, tiesa, kiek vėliau dar atvažiavo mėlynas Mercedes-Benz T1

        MARIJAMPOLĖ

        Iš Vilkaviškio į Kauną važiuojantis Kautros Crafteris.


        Jo komplektacija, kiek kitokia nei Crafterių važinėjančių į Birštoną. Gal aukštam žmogui ir nebūtų labai patogu, bet apskritai, tai tikriausiai patogiausias mikroautobusas, kuriuo teko važiuoti


        Kokį magnetą turi Jurbarko mažieji autobusai? Iš Marijampolės, kaip ir iš Kauno, jie važiuoja visiškai pilni...


        Latvių arba lenkų Transinesta firmos aptarnaujamas maršrutas Liepaja-Marijampolė pro Palangą, Klaipėdą. Maršrutą aptarnauja du autobusai, važiuojantys kiekvieną dieną.


        Daugpilio Ecolines serviso Neoplan N3516Ü Trendliner. Nuo šios vasaros startavęs maršrutas važiuoja ne kiekvieną dieną, aptarnauja tik vienas autobusas, kuris nakvoja Marijampolėje. Pagrinde, keleiviai iš Daugpilio atvežami į Marijampolę persėdimui į autobusus važiuojančius į Vokietiją.
        Paskutinis taisė digital; Vakar, 18:57. Priežastis: atkurtos nuotraukos
        Daugiau mano nuotraukų >>>

        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

        Comment


          VILKAVIŠKIS

          Taigi, Vilkaviškyje liko tik vienas PAZ'ikas. Jis nevažinėja reguliariuose maršrutuose, o tik užsakomuosiuose, panašiai kaip Kauno linksmasis troleibusas.


          Temsa Prestij važiuoja į Marijampolę.


          Visgi, seni Kautros Volkswagen LT46 buvo atiduoti ne Prienams, o Vilkaviškiui. Čia jų dabar yra trys ar keturi. Važinėja priemiestyje bei tarpmiestyje.




          Dar vienas didesnis Vilkaviškio vežėjas - Bondrida. Autobusų parkas ganėtinai senas, tačiau neseniai jie įsigijo vieną nenaują Neoplan Metroliner, miestui skirtą MAN NL. Jie aptarnauja maršrutą iš centro į Geležinkelio stotį, Kybartus, Marijampolę bei dar keletą priemiestinių maršrutų. Pilna bilieto kaina mieste - 1,70 Lt. Galioja visos nuolaidos, yra mėnesiniai bilietai.


          Tikriausiai autobusų tvarkaraštis pritaikytas prie daugiau keleivių į Vilkaviškį atvežančių traukinių. Asmeniškai man, autobuso teko laukti apie pusvalandį.


          Vienas iš pagrindinių jų maršrutų Marijampolė-Vilkaviškis-Kybartai, daugiausiai važinėja mikroautobusai, midibusai.


          Autobusų stotyje yra mieste važinėjančių autobusų shema. Žemėlapis ganėtinai senas, tad nevisai atitinka realybę. Didesnė nuotrauka: http://foto.terpe.lt/inkelti/20110621/i51_100_9103.JPG

          Kalbant apie autobusų sotį, jis gerokai pasikeitusi nuo pernai metų. Be sienoje į mūryto PAZ'iko, įrengtos padorios kasos, siuntų terminalas, pakabinti nauji tvarkaraščiai prie krypčių.
          Paskutinis taisė digital; Vakar, 19:01.
          Daugiau mano nuotraukų >>>

          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

          Comment


            KYBARTAI
            Kybartuose autobusų stoties nėra - tik stotelė, nors galbūt anksčiau ten ir buvo įrengta kasa, dabar ji neveikia. Autobusai iš Kybartų važiuoja trimis kryptimis, daugiausiai reisų yra į Vilkaviškį. Vietinio vežėjo Kybartai neturi, visus maršrutus aptarnauja Vilkaviškio Kautra, Bondrida bei pravažiuojantys tarpmiestiniai autobusai.

            Bene labiausiai papiktinęs dalykas, jog stotelėje nėra autobusų tvarkaraščių Iš trijų tvarkaraščių lentelių likusi tik viena, tiesa, gyventojai puikiai orientuojasi ir be tvarkaraščių. Kiek keista, kad tvarkaraščiais Kybartuose rūpinasi Kautra.



            Kautros Temsa Prestij. Ne visi vairuotojai varginasi net atvažiuoti į išvykimo aikštelę, tiesiog atidaro duris ir pašaukia keleivius...




            Oficialiai Vilkaviškiui atiduotas, buvęs Kauno Kautros VW Crafteris. Ant šono parašyta - filialas Vilkaviškio autobusų parkas.


            Bondridos Renault? važiuos į Vilkaviškį.


            Į Kybartus užsuka bene visi tarptautiniai Kaliningrado kryptimi važiuojantys autobusai. Kaliningrado Koenig-auto Neoplan'as važiuoja į Gardiną.


            TOKS'o Setra atvažiavo tik su dvejais keleiviais.


            KAUNAS
            Pabaigai, keletas įdomesnių nuotraukų iš Kauno.
            Naujasis Temsa Safari HD važiavo Kaunas-Ryga maršrutu. Mačiau keliuose Safari jau veikiančias švieslentes.


            Autobusų pakeitimas maršrute Šventoji-Druskininkai. Į Druskininkus važiavo Setra.


            Šaunu, kad Ecolines servisas važinėjantis Ryga-Maskva/Maskva-Marijampolė pradėjo leisti naujesnius Neoplan'us
            Paskutinis taisė digital; Vakar, 19:05.
            Daugiau mano nuotraukų >>>

            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

            Comment


              Kybartai yra Vilkaviškio rajono miestas, tai ir jokio vežėjo nėra. Taip pat todėl "Kautra", įsigijusi Vilkaviškio AP, privalo rūpintis tvarkaraščiais.

              Comment


                Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                VILKAVIŠKIS

                Taigi, Vilkaviškyje liko tik vienas PAZ'ikas. Jis nevažinėja reguliariuose maršrutuose, o tik užsakomuosiuose, panašiai kaip Kauno linksmasis troleibusas.
                Atvaizdas
                O tai jį ir paliks kaip eksponatą, visokiom pramoginėm kelionėm, ar tik šiaip nuomuoja, nes neturi nieko daugiau pasiūlyti? Ir ar šitame modelyje nebuvo galinių durų, ar čia jau vietinių auksarankiu pasėkmė?
                „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

                Comment


                  Parašė Taut. Rodyti pranešimą
                  O tai jį ir paliks kaip eksponatą, visokiom pramoginėm kelionėm, ar tik šiaip nuomuoja, nes neturi nieko daugiau pasiūlyti? Ir ar šitame modelyje nebuvo galinių durų, ar čia jau vietinių auksarankiu pasėkmė?
                  Taip, paliks tik pramoginėms kelionėms. Šitame modelyje galinių durų ir neturi būti.

                  Dar vieną PAZ Kautra buvo parsivariusi į Kauną, tikriausiai kaip potencialų eksponatą į autobusų muziejų.
                  Daugiau mano nuotraukų >>>

                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                  Comment


                    Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                    Taip, paliks tik pramoginėms kelionėms. Šitame modelyje galinių durų ir neturi būti.

                    Dar vieną PAZ Kautra buvo parsivariusi į Kauną, tikriausiai kaip potencialų eksponatą į autobusų muziejų.
                    Autobusų muziejus? Įdomus variantas. Jeigu Kautros Ikarus 620 vilkikus "sukryžminus" su kažkur Lietuvos provincijoje esančiu Ikarus 620 kėbulu, gautusi unikalus egzempliorius kolekcijai.
                    „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

                    Comment


                      Parašė Taut. Rodyti pranešimą
                      Autobusų muziejus? Įdomus variantas. Jeigu Kautros Ikarus 620 vilkikus "sukryžminus" su kažkur Lietuvos provincijoje esančiu Ikarus 620 kėbulu, gautusi unikalus egzempliorius kolekcijai.
                      Taip, idėja labai puiki. Gaila, tačiau patiriant nuostolius, muziejus jiems mažiausiai rūpi, tačiau šios idėjos neatsisakoma ateityje. Buvo siūloma Lietuvos autobusų parkams padovanoti savo senus autobusus muziejui, tačiau susidomėjusių daug nebuvo...
                      Daugiau mano nuotraukų >>>

                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                      Comment


                        Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                        Taip, idėja labai puiki. Gaila, tačiau patiriant nuostolius, muziejus jiems mažiausiai rūpi, tačiau šios idėjos neatsisakoma ateityje. Buvo siūloma Lietuvos autobusų parkams padovanoti savo senus autobusus muziejui, tačiau susidomėjusių daug nebuvo...
                        Bet tą Ikarus 620 kėbulą vis tiek reiktų išsaugoti, kažkas Oldtimer forume buvo atradęs provincijoje, o tai turbūt vienintelis Lietuvoje, bėda kad nežinia kas tuo apsiimtų.
                        „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

                        Comment


                          Parašė Taut. Rodyti pranešimą
                          Bet tą Ikarus 620 kėbulą vis tiek reiktų išsaugoti, kažkas Oldtimer forume buvo atradęs provincijoje, o tai turbūt vienintelis Lietuvoje, bėda kad nežinia kas tuo apsiimtų.

                          Bet jis ten uzvirintais langais ir be vaziuokles lygtais..Ideja labai labai gera, dar zinant kad privacios imones iniciatyva.. Sakykit ka norit, bet po Kautros atejimo i Vilkaviski, is blogiausio parko, pasidare ko gero geriausias rajoninis.. Keista, kad vis dar yra ir siame forume pasisakanciu pries privatizavima, globalizacija VT ir pan.

                          Comment


                            "Kautrai" labiausiai rūpėjo perimti tamrpmiestinius maršrutus ir juos optimizuoti regione. Iš to ji išlošė. O investicijos nedidelės - kaip "Kautrai" viso labo poros naujų didelių autobusų kainos masto. Visa kita - natūra padėvėtais autobusais iš Kauno. Priemeistinių ne tiek jau daug ir perėmė. O ir už perimtus rajono valdžia tikriausiai įsipareigojo mokėti laiku dotacijas. Ko tikriausiai nedarė laiku ir 100 procentu net už lengvatininkų vežimą, kai parkas buvo savivaldybės. Bet kokiu atveju sutarties sąlygų su "Kautra" mes nežinome.
                            Paskutinis taisė Al1; 2011.06.22, 19:27.

                            Comment


                              Parašė Taut. Rodyti pranešimą
                              Bet tą Ikarus 620 kėbulą vis tiek reiktų išsaugoti, kažkas Oldtimer forume buvo atradęs provincijoje, o tai turbūt vienintelis Lietuvoje, bėda kad nežinia kas tuo apsiimtų.
                              Kautra turi du perdarytus Ikarus 620. Gal ir išaugos, nors tai pareikalautų didelių investicijų, manau svarbiau apsaugoti Ikarusus, kad ant lietaus, sniego nestovėtų...

                              Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                              Sakykit ka norit, bet po Kautros atejimo i Vilkaviski, is blogiausio parko, pasidare ko gero geriausias rajoninis.. Keista, kad vis dar yra ir siame forume pasisakanciu pries privatizavima, globalizacija VT ir pan.
                              Taip, tai labai gerai Vilkaviškio ir rajono gyventojams, tačiau ne visos investicijos atsiperka.

                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              "Kautrai" labiausiai rūpėjo perimti tamrpmiestinius maršrutus ir juos optimizuoti regione. Iš to ji išlošė.
                              Ir kaip jie buvo optimizuoti? Be maršruto Kaunas-Druskininkai pro Vilkaviškį, niekas nebuvo keičiama. Išlošė tik dėl to, kad Vilkaviškio AP maršrutai ir taip nebuvo nuostolingi.

                              O investicijos nedidelės - kaip "Kautrai" viso labo poros naujų didelių autobusų kainos masto. Visa kita - natūra padėvėtais autobusais iš Kauno. Priemeistinių ne tiek jau daug ir perėmė. O ir už perimtus rajono valdžia tikriausiai įsipareigojo mokėti laiku dotacijas. Ko tikriausiai nedarė laiku ir 100 procentu net už lengvatininkų vežimą, kai parkas buvo savivaldybės. Bet kokiu atveju sutarties sąlygų su "Kautra" mes nežinome.
                              Penki nauji autobusai po 300 tūkst. plius naujas mikroautobusas bei aptvarkyta stotis. Netokia maža suma susidaro, kaip įmonei gyvenančiai iš keleivių vežimo, kuris balansuoja ant nuostolingumo ribos.
                              Daugiau mano nuotraukų >>>

                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                "Kautrai" labiausiai rūpėjo perimti tamrpmiestinius maršrutus ir juos optimizuoti regione. Iš to ji išlošė. O investicijos nedidelės - kaip "Kautrai" viso labo poros naujų didelių autobusų kainos masto. Visa kita - natūra padėvėtais autobusais iš Kauno. Priemeistinių ne tiek jau daug ir perėmė. O ir už perimtus rajono valdžia tikriausiai įsipareigojo mokėti laiku dotacijas. Ko tikriausiai nedarė laiku ir 100 procentu net už lengvatininkų vežimą, kai parkas buvo savivaldybės. Bet kokiu atveju sutarties sąlygų su "Kautra" mes nežinome.
                                "Kautra" aplamai šaunuoliai, turbūt vienintelė tikrai aukšto lygio keleivių pervežimo įmonė Lietuvoje, ypatingai šnekant apie klientų aptarnavimą, kas paprastam žmogui ir yra svarbiausia. Nepamiršta ir įvaizdžio, rajoninius vairuotojus iš sovietinių fufaikų perrengė į padorius rūbus.
                                „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

                                Comment


                                  Atsiprašau. Radau tinkamesnę temą mano pranešimams.
                                  Iš tiesų, gana sunku suprasti, kurioje temoje labiau tiktų rašyti kai kurios tematikos pranešimus.
                                  Paskutinis taisė Silber418; 2011.06.22, 20:19.

                                  Comment


                                    Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                                    Taip, tai labai gerai Vilkaviškio ir rajono gyventojams, tačiau ne visos investicijos atsiperka.
                                    Ir "Kautra" dabar sėdi baloje...

                                    Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                                    Ir kaip jie buvo optimizuoti? Be maršruto Kaunas-Druskininkai pro Vilkaviškį, niekas nebuvo keičiama. Išlošė tik dėl to, kad Vilkaviškio AP maršrutai ir taip nebuvo nuostolingi.
                                    O Vilkaviškis - Vilnius per Prienus? Ir dar berods yra.

                                    Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                                    Penki nauji autobusai po 300 tūkst. plius naujas mikroautobusas bei aptvarkyta stotis. Netokia maža suma susidaro, kaip įmonei gyvenančiai iš keleivių vežimo, kuris balansuoja ant nuostolingumo ribos.
                                    Tai ir išeina apie dviejų naujų normalių tolimojo susisiekimo autobusų kaina.

                                    Comment


                                      Nezinau kaip jie ten tvarkosi ir koks pliusas ar minusas, bet rezultate palyginus su kitais tobula ir nera verkslenimu, kad nera pinigu, skesta skolose, bankrotas ir pan.. Nesugebejimas isireikalaut, prasta vadyba ir pan..

                                      Jau geriau Kautros monopolis, nei VT NVS saliu lygio, kurio keleiviai kaip velnias kryziaus salinasi..

                                      Comment


                                        Tai kad skęsta skolose. O verkšlenti neturi ko, nes niekas jiems nepadės. Nebent kokia "Veolia" ar "Arriva" nupirks... Bet jei nenupirks, tai bankroto atveju gali nebūti kuo važiuoti. Taip, savivaldybių AP negali išsireikalauti, nes joks parko vadovas, kuris dažniausiai būna pastatytas vietos politikų, nekąs jį paskyrusiems.
                                        Visgi "Kautra" keleivių nepritrauks. Kaip matyti, Lietuvoje priemisčio ir tarpmiesčio VT pervežama vis mažiau ir mažiau keleivių. Nepaisant "Kautros" pastangų, keleivių vis tiek mažėja.

                                        Comment


                                          "Veolia" ir "Arriva" turi labai platų VT tinklą visame Pasaulyje. Galbūt Lietuvoje taip pat reikėtų suteikti galimybę rimtesnėms kompanijoms tvarkyti VT sistemą?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X