Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sefas20 Rodyti pranešimą
    "Ikarusai" pasižiūrėkim į vilnius naujausius VOLVO ir SOLARIUS, ar sėdynės tikrai supjaustytos, net senose ŠKODOSE to nematysi.
    Vilniui publika gal kulturingesne,pas mus net troleibusu soliariu kietasias ,,taburetes'' sugeba supjaustyt.

    Comment


      Neseniai entuziastingai pradėjau domėtis troleibusais. Štai man ir iškilo toks klausimas: kuo skiriasi Skoda 14Tr nuo Skoda 14 TrM ?Iš išvaizdos lyg ir nesiskiria....Tas pats ir su Skoda 15Tr ir TrM. Kuo jie skiriasi?
      Dar vienas klausimas, kaip taisyklingai rašyt "Skoda" ar "Škoda" ?

      Comment


        Parašė Furbo Rodyti pranešimą
        Neseniai entuziastingai pradėjau domėtis troleibusais. Štai man ir iškilo toks klausimas: kuo skiriasi Skoda 14Tr nuo Skoda 14 TrM ?Iš išvaizdos lyg ir nesiskiria....Tas pats ir su Skoda 15Tr ir TrM. Kuo jie skiriasi?
        Dar vienas klausimas, kaip taisyklingai rašyt "Skoda" ar "Škoda" ?
        Pagrindinis išoriškas skirtumas tai langai, 15Tr langai yra sudemi iš dalių, o 15TrM jau ištisi langai priekiniai ir galiniai.
        Paskutinis taisė Sefas210; 2011.06.11, 21:10.
        Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

        Comment


          Parašė Sefas20 Rodyti pranešimą
          Pagrindinis išoriskas skirtumas langai, 15tr langai yra sudemi iš dalių, o 15trm jau ištisi langai priekiniai ir galiniai.
          Atvaizdas
          a tai pas čekus yra "š" raidė?

          Comment


            XIX amžiuje čekų tautinis judėjimas darė įtaką lietuvių tautiniam judėjimui, o čekų abėcėlės raidės ž, č, š įsitvirtino lietuviškoje abėcėlėje. 1883 m. J. Basanavičius, besitobulindamas Prahoje, parengė pirmąjį Aušros numerį.
            Raidės č, š, ž, su paukščiukais dar XIX amžiuje buvo pasiskolintos iš čekų rašybos
            Wikipedia.
            Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

            Comment


              Škoda 14TrM yra modernizuotas Škoda 14Tr

              Comment


                Parašė Furbo Rodyti pranešimą
                Neseniai entuziastingai pradėjau domėtis troleibusais. Štai man ir iškilo toks klausimas: kuo skiriasi Skoda 14Tr nuo Skoda 14 TrM ?Iš išvaizdos lyg ir nesiskiria....Tas pats ir su Skoda 15Tr ir TrM. Kuo jie skiriasi?
                Dar vienas klausimas, kaip taisyklingai rašyt "Skoda" ar "Škoda" ?
                Tr nuo TrM skiriasi salonu (Vilniaus TrM turi "kietas" sėdynes) ir tuo, kad TrM turi elektronines švieslentes. M - modernizuotas. Manau, teisingiausia būtų rašyti Škoda .
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Tai išoriniai skirtumai, kurios pamato kiekvienas daugiau mažiau besidomintis ir nelabai besidomintis. Dar galinis tiltas pakeistos konstrukcijos. O ar yra kitų keleivio akiai nematomų (variklio, valdymo, ir kt.) patobulinimų ar pakeitimų, sunku pasakyti.

                  Comment


                    Parašė Furbo Rodyti pranešimą
                    Neseniai entuziastingai pradėjau domėtis troleibusais. Štai man ir iškilo toks klausimas: kuo skiriasi Skoda 14Tr nuo Skoda 14 TrM ?Iš išvaizdos lyg ir nesiskiria....Tas pats ir su Skoda 15Tr ir TrM. Kuo jie skiriasi?
                    Dar vienas klausimas, kaip taisyklingai rašyt "Skoda" ar "Škoda" ?
                    Skiriasi,trm modelis yra paskutinis gamintas is14 serijos jo stiklai priekinis ir galinis ištisiniai,kaip ir pirmųjų, beto jie turi maršrutu svieslentes,salone yra kitokios formos sedynės.

                    Comment


                      Stiklai ne kaip pirmųjų modelių. Priekinis ištisinis tai ištisinis, bet žemesnis, nes virš jo vieta maršrutų švieslentei. Galinis, nors ir ištisinis, bet aukštesnis ir užapvalintas viršuje pagal stogo formą, nes panaikinta vieta maršrutų lentelei.

                      Comment


                        Gal žinot kokių tinklapių kurioje galima rast va tokių viešojo transporto piešinių:
                        ?

                        Comment


                          Parašė Furbo Rodyti pranešimą
                          Gal žinot kokių tinklapių kurioje galima rast va tokių viešojo transporto piešinių:
                          Atvaizdas
                          ?
                          http://www.lubus.vot.pl/jpictures/
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Ir aš vieną tokio puslapiuko adresą žinau:

                            http://www.dtr02.de/busgrafikarchiv/

                            Comment


                              Taip atrodys naujieji Stokholmo dviaukščiai autobusai:

                              (c) nobina.com


                              Tiesa, gali būti ir mėlynos spalvos. Naujieji autobusai turėtų išvažiuoti į metropolio gatves jau šį mėnesį. Tokie autobusai važinės ekspreso linijomis.
                              Paskutinis taisė Silber418; 2011.06.18, 03:19.

                              Comment


                                Ar švedai jau visai nukvako, kad mieste leisti dviaukščius minkštuosius autobusus. Juk nepatogu keleiviams...

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Ar švedai jau visai nukvako, kad mieste leisti dviaukščius minkštuosius autobusus. Juk nepatogu keleiviams...
                                  Jie kursuos ne mieste, o tarpmiestyje - tarp Stokholmo ir Norteljės. Jei gerai atsimenu, tai apie 70 km.
                                  Daugiau mano nuotraukų >>>

                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Ar švedai jau visai nukvako, kad mieste leisti dviaukščius minkštuosius autobusus. Juk nepatogu keleiviams...
                                    Nenukvako. Kai buvo nepatogu keleiviams ir vairuotojams, su dviaukščiais miesto autobusais atsisviekino 1970 -ųjų pradžioje.
                                    O naujieji kursuos regioninėnese linijose. Pirmieji - Stockholm Östra (Stokholmo Rytinės stoties) ir Norrtälje. Autobusai važiuos ekspreso principu (piko metu kas 7 minutes) ir pakeliui sustos keliose stotelėse.
                                    Taip pat diegiama bus rapid transit (BRT) sistema.

                                    Comment


                                      Piko metu kas 7 min.? Lietuvoje tokia priemeisčio maršrutas su panašiu intervalu yra Kuršėnai - Šiauliai. Ir ką turime?.. Dochlus mikrobus. Kažkas pas mus negerai su VT...

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Piko metu kas 7 min.? Lietuvoje tokia priemeisčio maršrutas su panašiu intervalu yra Kuršėnai - Šiauliai. Ir ką turime?.. Dochlus mikrobus. Kažkas pas mus negerai su VT...
                                        Tokiu intervalu vežejai dirba jau 10 metų ir nei vienas ubagais netapo.Ir tie dochlai mikrai laiko geriau nei kai kurių vairuotojų VW Vento.Po visa Lietuvą blaškaisi tai padaryk fotoreportažą apie tuos dochlus mikroautobusus.Ir nerašyk ko nežinai(dažnai lemputę pasikliauji.GĖDA.)

                                        Comment


                                          Ubagais netapo, nes dirba laukinio kapitalizmo sąlygomis - bilietus ne visada išduoda, ima stovinčius keleivius, technika sena ir už kyšius TA praeinama... Kuras irgi neaiškios kilmės. Bus tų nuotraukų. Kiek tenka matyti Šiauliuose, tai naujų mikroautobusų nėra ir niekada nebuvo. Nors iki krizės tiek Vilniuje, tiek ir Kaune kažkaip sugebėjo atsinaujinti.

                                          Ką čia ir lyginti normalų autobusą ir mikrobą. Užtat toks VT ir yra nepatrauklus keleiviams. Todėl mažai žmonių juo naudojasi. Pagal Kuršėnų dydį ir tai, kad daug žmonių dirba ar turi reikalų Šiauliuose, maršrutas turi didelį potencialą. Deja, jį sudirba mikrobai. Mėnesinių nėra, mikroautobusai dirba žiaurios konkurencijos sąlygomis ir masto ekonomija neveikia. Vietoj tų kas 8-10 min. kursuojančių mikrobų pakaktų kas 15-20 min. važiuojančių autobusų. Pusės tiek vairuotojų nereikėtų. Kuro sąnaudos vienam keleiviui autobuse yra mažesnės nei mikrobe. Tai irgi leistų sutaupyti ir teikt kokybiškesnes paslaugas. Jokioje Vakarų šalyje tokiame maršrute nebūtų mikrobų.
                                          Paskutinis taisė Al1; 2011.06.19, 13:39.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X