Parašė Sefas20
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešojo transporto fotogalerija
Collapse
X
-
Parašė Furbo Rodyti pranešimąNeseniai entuziastingai pradėjau domėtis troleibusais. Štai man ir iškilo toks klausimas: kuo skiriasi Skoda 14Tr nuo Skoda 14 TrM ?Iš išvaizdos lyg ir nesiskiria....Tas pats ir su Skoda 15Tr ir TrM. Kuo jie skiriasi?
Dar vienas klausimas, kaip taisyklingai rašyt "Skoda" ar "Škoda" ?
Paskutinis taisė Sefas210; 2011.06.11, 21:10.Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛
Comment
-
Parašė Sefas20 Rodyti pranešimąPagrindinis išoriskas skirtumas langai, 15tr langai yra sudemi iš dalių, o 15trm jau ištisi langai priekiniai ir galiniai.
Atvaizdas
Comment
-
XIX amžiuje čekų tautinis judėjimas darė įtaką lietuvių tautiniam judėjimui, o čekų abėcėlės raidės ž, č, š įsitvirtino lietuviškoje abėcėlėje. 1883 m. J. Basanavičius, besitobulindamas Prahoje, parengė pirmąjį Aušros numerį.
Raidės č, š, ž, su paukščiukais dar XIX amžiuje buvo pasiskolintos iš čekų rašybosTauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛
Comment
-
Parašė Furbo Rodyti pranešimąNeseniai entuziastingai pradėjau domėtis troleibusais. Štai man ir iškilo toks klausimas: kuo skiriasi Skoda 14Tr nuo Skoda 14 TrM ?Iš išvaizdos lyg ir nesiskiria....Tas pats ir su Skoda 15Tr ir TrM. Kuo jie skiriasi?
Dar vienas klausimas, kaip taisyklingai rašyt "Skoda" ar "Škoda" ?.
Comment
-
Parašė Furbo Rodyti pranešimąNeseniai entuziastingai pradėjau domėtis troleibusais. Štai man ir iškilo toks klausimas: kuo skiriasi Skoda 14Tr nuo Skoda 14 TrM ?Iš išvaizdos lyg ir nesiskiria....Tas pats ir su Skoda 15Tr ir TrM. Kuo jie skiriasi?
Dar vienas klausimas, kaip taisyklingai rašyt "Skoda" ar "Škoda" ?
Comment
-
Parašė Furbo Rodyti pranešimąGal žinot kokių tinklapių kurioje galima rast va tokių viešojo transporto piešinių:
Atvaizdas
?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAr švedai jau visai nukvako, kad mieste leisti dviaukščius minkštuosius autobusus. Juk nepatogu keleiviams...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAr švedai jau visai nukvako, kad mieste leisti dviaukščius minkštuosius autobusus. Juk nepatogu keleiviams...Kai buvo nepatogu keleiviams ir vairuotojams, su dviaukščiais miesto autobusais atsisviekino 1970 -ųjų pradžioje.
O naujieji kursuos regioninėnese linijose. Pirmieji - Stockholm Östra (Stokholmo Rytinės stoties) ir Norrtälje. Autobusai važiuos ekspreso principu (piko metu kas 7 minutes) ir pakeliui sustos keliose stotelėse.
Taip pat diegiama bus rapid transit (BRT) sistema.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPiko metu kas 7 min.? Lietuvoje tokia priemeisčio maršrutas su panašiu intervalu yra Kuršėnai - Šiauliai. Ir ką turime?.. Dochlus mikrobus. Kažkas pas mus negerai su VT...
Comment
-
Ubagais netapo, nes dirba laukinio kapitalizmo sąlygomis - bilietus ne visada išduoda, ima stovinčius keleivius, technika sena ir už kyšius TA praeinama... Kuras irgi neaiškios kilmės. Bus tų nuotraukų. Kiek tenka matyti Šiauliuose, tai naujų mikroautobusų nėra ir niekada nebuvo. Nors iki krizės tiek Vilniuje, tiek ir Kaune kažkaip sugebėjo atsinaujinti.
Ką čia ir lyginti normalų autobusą ir mikrobą. Užtat toks VT ir yra nepatrauklus keleiviams. Todėl mažai žmonių juo naudojasi. Pagal Kuršėnų dydį ir tai, kad daug žmonių dirba ar turi reikalų Šiauliuose, maršrutas turi didelį potencialą. Deja, jį sudirba mikrobai. Mėnesinių nėra, mikroautobusai dirba žiaurios konkurencijos sąlygomis ir masto ekonomija neveikia. Vietoj tų kas 8-10 min. kursuojančių mikrobų pakaktų kas 15-20 min. važiuojančių autobusų. Pusės tiek vairuotojų nereikėtų. Kuro sąnaudos vienam keleiviui autobuse yra mažesnės nei mikrobe. Tai irgi leistų sutaupyti ir teikt kokybiškesnes paslaugas. Jokioje Vakarų šalyje tokiame maršrute nebūtų mikrobų.Paskutinis taisė Al1; 2011.06.19, 13:39.
Comment
Comment