Tokių pro Kauną pravažiuojančių autobusų nėra daug, mažiau nei 10: po kelis kelis Klaipėda - Vilnius, Palanga - Vilnius, Šventoji - Vilnius, taip pat Nida - Vilnius ir Raseiniai - Vilnius. O važiuojantiems šiaurės - pietų (ir atvirkščiai) kryptimi stoties vieta neturi reikšmės. Tačiau keleiviams yra patogiau, kai stotis mieste, o ne pakraštyje. Tai tarybiniais laikais pradėta kvailystė - iškėlinėti stotis už miesto. Kai net geležinkelio stotis Vakarų Europoje stengiamasi įrengti mieste ir arčiau centro. Kaunui reikia integruoto transporto mazgo ir geriausia vieta tam - prie geležinkelio stoties pastatyti naują autobusų stotį.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešojo transporto fotogalerija
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTokių pro Kauną pravažiuojančių autobusų nėra daug, mažiau nei 10: po kelis kelis Klaipėda - Vilnius, Palanga - Vilnius, Šventoji - Vilnius, taip pat Nida - Vilnius ir Raseiniai - Vilnius.
O važiuojantiems šiaurės - pietų (ir atvirkščiai) kryptimi stoties vieta neturi reikšmės.
Tačiau keleiviams yra patogiau, kai stotis mieste, o ne pakraštyje.
Comment
-
Tolimojo susisiekimo autobusai šiais laikais atlieka ir artimojo susisiekimo funkciją, daug kur tik jais galima nuvažiuoti, nes nėra priemiestinių maršrutų. Todėl tolimojo susisiekimo autobusais naudojasi ir rajono gyventojai. Apie 10 autobusų nėra daug, turint omenyje, kiek jų važiuoja iš Kauno. Tai autobusai ekspresai, kurie skirti nuvažiuoti iš Vilniaus į Pajūrį. Ir jiems nėra reikalo sustoti Kaune. Nesustotų jie ir Kryžkalnyje ar Sujainiuose, jei ne paprasta priežastis - kelionė ilga ir žmonėms reikia nueiti į tualetą.
Autobusų stotis skirta ne tik tolimojo susisiekimo autobusams. Išskaidyti miesto ir priemiesčio stotis irgi yra bloga idėja. Kai viskas vienoje vietoje, žmonėms patogiau keliauti ir persėsti, gaištama mažiau laiko. Keleiviai, važiuojantys Jonavos kryptimi irgi nieko neišloštų, jei stotis būtų prie "Megos". Dabar Savanorių prospekte yra tiek įlaipinimo, tiek išlaipinimo stotelės. Atvykus iki "Megos" dar reikėtų miesto VT važiuoti į reikiamą vietą. O gerą susisiekimą iš miesto pakraštyje esančios stoties su dauguma Kauno miesto dalių suorganizuoti būtų sunku - reikėtų rimtos maršrutų pertvarkos, troleibusų liniją nutiesti būtų būtina. Dabar iš stoties pasiekti galima beveik visus miesto rajonus.Paskutinis taisė Al1; 2011.06.07, 12:25.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTolimojo susisiekimo autobusai šiais laikais atlieka ir artimojo susisiekimo funkciją, daug kur tik jais galima nuvažiuoti, nes nėra priemiestinių maršrutų. Todėl tolimojo susisiekimo autobusais naudojasi ir rajono gyventojai.
Apie 10 autobusų nėra daug, turint omenyje, kiek jų važiuoja iš Kauno. Tai autobusai ekspresai, kurie skirti nuvažiuoti iš Vilniaus į Pajūrį. Ir jiems nėra reikalo sustoti Kaune. Nesustotų jie ir Kryžkalnyje ar Sujainiuose, jei ne paprasta priežastis - kelionė ilga ir žmonėms reikia nueiti į tualetą.
Autobusų stotis skirta ne tik tolimojo susisiekimo autobusams.
Išskaidyti miesto ir priemiesčio stotis irgi yra bloga idėja. Kai viskas vienoje vietoje, žmonėms patogiau keliauti ir persėsti, gaištama mažiau laiko. Keleiviai, važiuojantys Jonavos kryptimi irgi nieko neišloštų, jei stotis būtų prie "Megos". Dabar Savanorių prospekte yra tiek įlaipinimo, tiek išlaipinimo stotelės. Atvykus iki "Megos" dar reikėtų miesto VT važiuoti į reikiamą vietą. O gerą susisiekimą iš miesto pakraštyje esančios stoties su dauguma Kauno miesto dalių suorganizuoti būtų sunku - reikėtų rimtos maršrutų pertvarkos, troleibusų liniją nutiesti būtų būtina. Dabar iš stoties pasiekti galima beveik visus miesto rajonus.
Nejaugi visiems važiuojantiems iš Jonavos reikia patekti į Kalniečius? Nemanau. Jie tiesiog ten persėda į reikiamą miesto autobusą. Tas pats galėtų būti daroma ir stotyje prie Megos. Nuo dabartinės stoties iki Kalniečių stotelės važiuojama 10-15 min. - atmetus šį laiką, galbūt net būtų galima kalbėti apie mažesnę kainą, taip pat didesnį VT patrauklumą.Paskutinis taisė Raikkonen; 2011.06.07, 13:38.
Comment
-
Su iskelimu jus cia utopija mezgat.. Jei "Kautra" kisa pinigus i stoties remonta, niekas jos klet nesiruosia.. Nebent plest, kur dabartinis turgus, kurio vis uzdaryt nesiseka.. Apie iskelima, buvo rimta kalba nebent pries rekonstrukcija ir kuomet dar buvo laisvas sklypas salia "Kautros", kur dabar "Norfa" pastatyta..
Comment
-
Stoties vieta mieste, o ne jo pakraštyje. Ir 10 reisų ne priežastis stotį iškelti. Jei būtų poreikis - sutankinti autobusų eismą tarp Kauno ir Klaipėdos bei Palangos, tai tą būtų galima padaryti. Bet poreikio nėra, autobusai važiuoja pustuščiai, kai kuriais reisais netgi mikroautobusai. Kiek tame Lietuvos VT politikos kaltė - kitas klausimas. Bet stoties iškėlimas - ne sprendimas. Be to netgi Kauno rajone priemiestiniai autobusų maršrutų nėra tiek, kad pilnai patenkintų rajono gyventojus. Dalis jų naudojasi ir tarpmiestiniais autobusais.
Iš Raseinių į Kauną važiuoja daugiau nei pakankamai autobusų ir tiesiogiai važiuojančių į Vilnių nėra ko Kaune stabdyti.
Comment
-
Nesąmonė, visoje Europoje stengiamasi, kad stotys būtų centre.
Na gerai, jūs sakot reguliarūs ir dažni VT reisai užtikrins tarp nutolusių stočių susisiekimą. O žiemą, kai pusto ir VT atsilieka nuo grafikų ir stringa, kiek žmonių nespės persėsti iš traukinio į autobusą?
O kaip jaustis užsienio turistui, kuris visų pirma nežino nei kaip veikia VT bilietų sistema, nei koks maršrutas jam reikalingas. Tokios inovacijos tik sumenkintų miesto tarptautinį įvaizdį.
Comment
-
Dar niekur užsienyje, tiek Europos šalyse, tiek USA, nemačiau, kad stotis būtų šalia riboženklio. Autobusai bei traukiniai priveža PRIE PAT centro, nuo kurio patogu vykti į visas miesto puses, o taip pat turistam niekur nebereikia keliauti, jei norima apžiūrėti miestą.
O čia Lietuvoj visada viskas atvirkščiai. Kažkas pradėjo sapaliones apie Kauno AS (ačiū Dievui tai tik forumiečio pamąstymai), netolimoje ateityje Panevėžio AS bus iškelta į AP teritoriją. Gal ir Vilniaus stotį iškelkim kur nors į Perkūnkiemį, bus patogiau autobusams, vykstantiems A2 keliu, nes nebereikės viso Vilniaus pervažiuoti...
Sorry už off-topic. PErkeliam diskusiją į VT temąدائما الليتوانيه
Comment
-
Ne dešimtyje papildomų reisų į Klaipėdą esmė yra, nors tai, žinoma, privalumas, o tame, kad autobusai važiuojantys Vilniaus/Jonavos/Kėdainių/Klaipėdos kryptimis sugaišta 10-25 minutes, kol išvažiuoja iš miesto. Autobusų stoties įrengimas miesto pakraštyje leistų ne tik kelionę padaryti trumpesnę, bet galbūt ir sumažintų kelionės kainą keleiviams. Taip pat autobusai mažiau apkrautų pagrindines miesto gatves.
Ir kokių miestelių keleiviai Kauno rajone naudojasi tarpmiestinio susisiekimo autobusais? Galbūt tik Vandžiogalos bei Labūnavos gyventojai, bet tai tik keletas reisų per dieną.
Daugelyje didelių miestų yra dvi autobusų stotys: tolimojo ir vietinio susisiekimo. Užsienio turistai dažniausiai pasidomi miesto į kurį važiuoja viešuoju transportu.
Comment
-
Žmonės nesugaišta, nes autobusai stoja ir tarpinėse stotelėse Savanorių pr., Šilainiuose. Be to tiems, kam reikia į centrą ar pietinę miesto dalį yra greičiau važiuoti tarpmiestiniu ar priemiestiniu per miestą iki autobusų stoties, nei kiekvienoje stotelėje sustojančiais autobusais ar troleibusais.
Daug žmonių tarpmiestiniais važiuoja ne tik į Labūnavą ar Babtus, bet ir į Prienus, Birštoną, Mauručius, Veiverius, Jurbarko link, Šakių link.
Comment
-
Parašė arsiakas Rodyti pranešimąO čia Lietuvoj visada viskas atvirkščiai. Kažkas pradėjo sapaliones apie Kauno AS (ačiū Dievui tai tik forumiečio pamąstymai), netolimoje ateityje Panevėžio AS bus iškelta į AP teritoriją. Gal ir Vilniaus stotį iškelkim kur nors į Perkūnkiemį, bus patogiau autobusams, vykstantiems A2 keliu, nes nebereikės viso Vilniaus pervažiuoti...
Parašė Al1 Rodyti pranešimąŽmonės nesugaišta, nes autobusai stoja ir tarpinėse stotelėse Savanorių pr., Šilainiuose. Be to tiems, kam reikia į centrą ar pietinę miesto dalį yra greičiau važiuoti tarpmiestiniu ar priemiestiniu per miestą iki autobusų stoties, nei kiekvienoje stotelėje sustojančiais autobusais ar troleibusais.
Daug žmonių tarpmiestiniais važiuoja ne tik į Labūnavą ar Babtus, bet ir į Prienus, Birštoną, Mauručius, Veiverius, Jurbarko link, Šakių link.
Comment
-
Nepakankamai daug važiuoja.
Kam iš viso griauti nusistovėjusią sitemą? Ne, autobusų stoties iškėlimas į miesto pakraštį yra viešojo transporto žlugdymas. Veinareikšmiškai. Jokių greitųjų maršrutų nėra ir nebus, nes kompleksinio požiūrio į VT Lietuvoje nėra. O jei jis būtų, tai tikrai jame vietos stočių iškėlimui į meisto pakraščius nebūtų. Taigi, keleivis, išlipęs autobusų stotyje miesto pakraštyje turės tenkinti 2-3 ar 4 autobusų maršrutais, kurie dar ir važiuotų kas 20 min. Kai dabar pro stotį pravažiuoja daug daugiau įvairių maršrutų autobusų ir troleibusų, kuriais galima nuvažiuoti beveik į visas miesto vietas.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNepakankamai daug važiuoja.
Kam iš viso griauti nusistovėjusią sitemą? Ne, autobusų stoties iškėlimas į miesto pakraštį yra viešojo transporto žlugdymas. Veinareikšmiškai.
Jokių greitųjų maršrutų nėra ir nebus, nes kompleksinio požiūrio į VT Lietuvoje nėra. O jei jis būtų, tai tikrai jame vietos stočių iškėlimui į meisto pakraščius nebūtų. Taigi, keleivis, išlipęs autobusų stotyje miesto pakraštyje turės tenkinti 2-3 ar 4 autobusų maršrutais, kurie dar ir važiuotų kas 20 min. Kai dabar pro stotį pravažiuoja daug daugiau įvairių maršrutų autobusų ir troleibusų, kuriais galima nuvažiuoti beveik į visas miesto vietas.
Parašė Mettal Rodyti pranešimąKeleiviui visada yra geriau sumokėti keletą centų daugiau ir pavažiuoti priemiestiniu/tarpmiestiniu iki centro, nei daryti persėdimą: laukti autobuso, aiškintis, ar jis tinka jam, pirkti dar vieną bilietą (gal net brangesnį, nei tas pats atstumas priemiestiniu) ir gaišti savo laiką.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAš nelabai įsivaizduoju, kaip Kauno AS teritorijoje dar galima būtų įkišti dielį PC. Juk ir taip vietos autobusams vos tik užtenka.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąT Tačiau keleiviams yra patogiau, kai stotis mieste, o ne pakraštyje. Tai tarybiniais laikais pradėta kvailystė - iškėlinėti stotis už miesto. Kai net geležinkelio stotis Vakarų Europoje stengiamasi įrengti mieste ir arčiau centro. Kaunui reikia integruoto transporto mazgo ir geriausia vieta tam - prie geležinkelio stoties pastatyti naują autobusų stotį.
Comment
-
Parašė EXP Rodyti pranešimąO ar nebuvo Kautroje planų stotį perkelti į Kautros teritoriją, maždaug ten, kur dabar Norfa išdygo ? Kautrai būtų buvęs didelis pliusas dėl tuščios ridos minimizavimo.
Comment
-
Prie "Kautros" kur dabar "Norfa" turbut vienintele vieta kur galima buvo iskelti.. Man keista ko cia visi susokot ant Raikonnnen.. Ka jus uzsieni nebuvot? Viskas tvarkoj su ta stotim butu prie Megos, bet Kaunas ar net Lietuva ne tokia rinka ir ne tokie keleiviu srautai, kad cia suvoktu, kam reikalinga stotis pakrastyje.. Silainiuose gyvenantys vaziuojantys Klaipedos kryptim lipa Zemaiciu pl., o del Vilniaus tai autobusu keliones reiketu isvis sumazinti ir pereiti i traukinius..
P.S. Al1, ko tu pastoviai verksleni del to VT zlugdymo? kokios valstybes(savivaldybes) galimybes, toks ir VT.. Ok suskiskim kruva bapkiu i VT, nukabinkim nuo kitko ir pamatysim, kad keleviu ne kazka padaugejo..
Comment
-
Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąPrie "Kautros" kur dabar "Norfa" turbut vienintele vieta kur galima buvo iskelti.. Man keista ko cia visi susokot ant Raikonnnen.. Ka jus uzsieni nebuvot? Viskas tvarkoj su ta stotim butu prie Megos, bet Kaunas ar net Lietuva ne tokia rinka ir ne tokie keleiviu srautai, kad cia suvoktu, kam reikalinga stotis pakrastyje.. Silainiuose gyvenantys vaziuojantys Klaipedos kryptim lipa Zemaiciu pl., o del Vilniaus tai autobusu keliones reiketu isvis sumazinti ir pereiti i traukinius..
P.S. Al1, ko tu pastoviai verksleni del to VT zlugdymo? kokios valstybes(savivaldybes) galimybes, toks ir VT.. Ok suskiskim kruva bapkiu i VT, nukabinkim nuo kitko ir pamatysim, kad keleviu ne kazka padaugejo..
Comment
Comment