Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
    Taigi, nuo birželio 1 d. į Kauno oro uostą užsuka visi tarpmiestiniai autobusai važiuojantys A6/E262 automagistrale.
    (...)
    Apie sudaromą miesto įvaizdį, atvykusiems turistams spręskite patys...
    Rokiškio AP
    Atvaizdas
    A. Andriūno IĮ (Kupiškis)
    Atvaizdas
    Utenos AP
    Atvaizdas
    Kam priklauso Kauno AS? Jeigu savivaldybei, tai ar yra nors teorinė galimybė uždrausti į Kauno AS įvažiuoti autobusams, senesniems nei, tarkim, 12 metų? Arba neuždrausti, bet viršijančius šią amžiaus ribą autobusų kompanijas papildomai apmokestinti už kiekvieną tokio autobuso įvažiavimą (pvz papildomai 5Lt už kiekvienus papildomus metus, taigi už 18 metų autobusą tektų papildomai primokėti 30Lt už vieną įvažiavimą). Manau, tokios kompanijos netrukus arba išvis atsisakys važiavimų į Kauną (ir tuo pačiu pro KTOU), tuo atlaisvindamos vietą naujų autobusų turinčioms kompanijoms (visų pirma KAUTRAI), arba įsigys naujesnių transporto priemonių, arba jų išsinuomos.
    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
      Kam priklauso Kauno AS? Jeigu savivaldybei, tai ar yra nors teorinė galimybė uždrausti į Kauno AS įvažiuoti autobusams, senesniems nei, tarkim, 12 metų? Arba neuždrausti, bet viršijančius šią amžiaus ribą autobusų kompanijas papildomai apmokestinti už kiekvieną tokio autobuso įvažiavimą (pvz papildomai 5Lt už kiekvienus papildomus metus, taigi už 18 metų autobusą tektų papildomai primokėti 30Lt už vieną įvažiavimą). Manau, tokios kompanijos netrukus arba išvis atsisakys važiavimų į Kauną (ir tuo pačiu pro KTOU), tuo atlaisvindamos vietą naujų autobusų turinčioms kompanijoms (visų pirma KAUTRAI), arba įsigys naujesnių transporto priemonių, arba jų išsinuomos.
      Stotis priklauso savivaldybei, tačiau ją administruoja Kautra.

      Uždrausti jokių galimybių nėra, nes tolimojo susisiekimo maršrutus aptarnaujantys autobusai privalo maršrutus pradėti/baigti autobusų stotyje ar tam numatytoje vietoje (yra keletas išimčių).

      12 metų apribojimo neatitiktų maždaug 70 proc. visų į stotį užsukančių autobusų... Padidintas mokestis sukeltų visišką chaosą. Kas garantuotų, kad išvis kas nors norės perimti maršrutus? O jei ir tokių atsiras, beveik garantuoju, kad būtų aptarnaujami tik patys pelningiausi, taip dar labiau sumažinant VT populiarumą, nes būtų gerokai sumažintas tiek maršrutų, tiek reisų skaičius.

      Mano pasiūlymas būtų, tiesiog autobusų parkų, VKTI, galbūt Kauno oro uosto ar miesto atstovams susirinkti prie bendro stalo ir bandyti susitarti, kad į Kauną būtų leidžiami tik geresni autobusai. Vardan to, oro uoste galėtų būti daugiau reklamos apie galimybę vykti tarpmiestiniai autobusais arba dalinai kompensuojamos užsukimo į uostą išlaidos.
      Daugiau mano nuotraukų >>>

      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

      Comment


        Nieko nebus einu ft daryt nes kaip pastebejau cia beveik nera P
        anevezio miesto autobusu
        Paskutinis taisė TomasZak; 2011.06.04, 08:32.

        Comment


          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
          Kam priklauso Kauno AS? Jeigu savivaldybei, tai ar yra nors teorinė galimybė uždrausti į Kauno AS įvažiuoti autobusams, senesniems nei, tarkim, 12 metų? Arba neuždrausti, bet viršijančius šią amžiaus ribą autobusų kompanijas papildomai apmokestinti už kiekvieną tokio autobuso įvažiavimą (pvz papildomai 5Lt už kiekvienus papildomus metus, taigi už 18 metų autobusą tektų papildomai primokėti 30Lt už vieną įvažiavimą). Manau, tokios kompanijos netrukus arba išvis atsisakys važiavimų į Kauną (ir tuo pačiu pro KTOU), tuo atlaisvindamos vietą naujų autobusų turinčioms kompanijoms (visų pirma KAUTRAI), arba įsigys naujesnių transporto priemonių, arba jų išsinuomos.
          Stotis prižiūri baziniai teritorijos vežėjai, šiuo atveju „Kautra“. Papildomai apmokestinant senas transporto priemones, numarintume ir taip leisgyvius mažuosius Lietuvos AP. Juk jie senesnius autobusus leidžia ne tam, kad tyčiotųsi iš keleivių, bet dėl to, kad neturi naujesnių (nėra pinigų už ką juos įsigyt). Kita vertus - jei nesiseka vystyti verslo - nevystyk.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
            Mano pasiūlymas būtų, tiesiog autobusų parkų, VKTI, galbūt Kauno oro uosto ar miesto atstovams susirinkti prie bendro stalo ir bandyti susitarti, kad į Kauną būtų leidžiami tik geresni autobusai. Vardan to, oro uoste galėtų būti daugiau reklamos apie galimybę vykti tarpmiestiniai autobusais arba dalinai kompensuojamos užsukimo į uostą išlaidos.
            Nemanau, kad į Kauno AS leisti senus autobusus yra jau taip gėdinga - kam nuo miesto svečių slėpti tikrąjį Lietuvos veidą. Be to, kauniečiai nebegalėtų pafotografuoti įvairių Lietuvos AP autobusų
            Manau verta diskutuoti nebent dėl senų autobusų neįleidimo į Kauno oro uosto teritoriją, sudarant išimtį Jonavos vežėjams, kad keleiviai, atvykę nuo Lietuvos vidurio ir Šiaurės, išlipę Jonavoje, nuo jos galėtų pasiekti Kauno oro uostą. Tuomet iki oro uosto važiuotų ne visų įmonių, bet vos 1-2 Jonavos vežėjų autobusai arba mikroautobusai.
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
              Nemanau, kad į Kauno AS leisti senus autobusus yra jau taip gėdinga - kam nuo miesto svečių slėpti tikrąjį Lietuvos veidą. Be to, kauniečiai nebegalėtų pafotografuoti įvairių Lietuvos AP autobusų
              Manau verta diskutuoti nebent dėl senų autobusų neįleidimo į Kauno oro uosto teritoriją, sudarant išimtį Jonavos vežėjams, kad keleiviai, atvykę nuo Lietuvos vidurio ir Šiaurės, išlipę Jonavoje, nuo jos galėtų pasiekti Kauno oro uostą. Tuomet iki oro uosto važiuotų ne visų įmonių, bet vos 1-2 Jonavos vežėjų autobusai arba mikroautobusai.
              Šiuo metu Jonavos vežėjai į oro uostą neužsuka. Vieninteliai keleiviai iš vidurio, šiaurės vakarų Lietuvos į Jonavą atvyksta traukiniu. Logiška būtų kelis reisus į Kauną, užsukant į oro uostą, pratęsti iki Jonavos geležinkelio stoties.

              Jonavos vežėjai mikroautobusais, be "Jonavos autobusų", taip pat nepasižymi nauja technika...
              Daugiau mano nuotraukų >>>

              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

              Comment


                Parašė ArtEGO Rodyti pranešimą
                Panevėžio Skylineris savu laiku pirktas tikriausiai tik todėl, kad reikėjo "dėl vaizdo" dviaukščio autobuso. Neteko jo niekad matyt pilno, dažniausiai tik keli-keliolika keleivių tevažiuoja...
                Pilnas laksto jis ypac vasara Panevezys - Sventoji Teko vaziuot tai vietu neuztenka visiem norintiem

                Comment


                  Prašau susimažinti nuotraukas.
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                    Prašau susimažinti nuotraukas.
                    To ir norejau paklausti. Kaip jas sumazinti?

                    Comment


                      Parašė TomasZak Rodyti pranešimą
                      To ir norejau paklausti. Kaip jas sumazinti?
                      Siūlau nepatingėti ir pasiskaityti šią temą (net jei ten 11 puslapių) - Nuotraukų talpinimas forume.
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                        Siūlau nepatingėti ir pasiskaityti šią temą (net jei ten 11 puslapių) - Nuotraukų talpinimas forume.
                        Dekui butinai reiks perskaityt

                        Comment


                          Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                          Stotis prižiūri baziniai teritorijos vežėjai, šiuo atveju „Kautra“. Papildomai apmokestinant senas transporto priemones, numarintume ir taip leisgyvius mažuosius Lietuvos AP. Juk jie senesnius autobusus leidžia ne tam, kad tyčiotųsi iš keleivių, bet dėl to, kad neturi naujesnių (nėra pinigų už ką juos įsigyt). Kita vertus - jei nesiseka vystyti verslo - nevystyk.
                          Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                          Nemanau, kad į Kauno AS leisti senus autobusus yra jau taip gėdinga - kam nuo miesto svečių slėpti tikrąjį Lietuvos veidą. Be to, kauniečiai nebegalėtų pafotografuoti įvairių Lietuvos AP autobusų
                          Manau verta diskutuoti nebent dėl senų autobusų neįleidimo į Kauno oro uosto teritoriją, sudarant išimtį Jonavos vežėjams, kad keleiviai, atvykę nuo Lietuvos vidurio ir Šiaurės, išlipę Jonavoje, nuo jos galėtų pasiekti Kauno oro uostą. Tuomet iki oro uosto važiuotų ne visų įmonių, bet vos 1-2 Jonavos vežėjų autobusai arba mikroautobusai.
                          Apmokestinti senų autobusų nėra jokio teisinio pagrindo. Autobusų stočių mokesčius nustato valstybė. Tiesa, konkrečios kainos už įvažiavimą į stotį šiuo metu jau nebenustatomos, tačiau visiems vežėjams vieno tipo maršrutams (priemiestinis, tarpmiestinis ar tarptautinis) jos turi būti vienodos nepriklausomai nei nuo autobuso talpos, nei amžiaus ir kt. Kauno oro uoste yra tik tarpmiestinė stotelė ir už naudojimąsi ja jokios rinkliavos nėra, kaip ir už bet kurią kitą stotelę. Rinkliavos yra tik už naudojimąsi stotimi. Valstybė tikrai nesiryš apmokestinti autobusų pagal amžių, nes bus sužlugdytas ir taip daug kur rajonuose merdintis VT. O dėl to, kad VT merdi kalti ne vežėjai, o valstybė ir jos politika transporto srityje per visus 20 metų.

                          Comment


                            Stai keletas nuotrauku su Panevezio miesto autobusais

                            NEOPLAN N 4014 1994





                            NEOPLAN N 4009 1998





                            NEOPLAN N 4416 1999 Centroliner



                            NEOPLAN N 4411



                            NEOPLAN N4014NF



                            Kaip pastebejot nera tokios spalvos ar ju derinio kuriuo butu dazomi autobusai kaip Vilniuje (vienodai)
                            Paskutinis taisė TomasZak; 2011.06.04, 22:32. Priežastis: Didele ft

                            Comment


                              Taigi, tas "naujasis" Druskininkų AP pirkinys Setra S211 HD, seniau ji priklausė vienai Lietuvos privačiai įmonei.


                              Jau labai seniai Kaune mažiau PAZ'iką Šiandien šis iš Šakių važiavo priemiestiniu maršrutu.


                              Kupiškio AP Ford Transit. Kupiškio AP į Kauną važiuoja tik penktadieniais ir sekmadieniai.


                              Autoshow


                              Klaipėdos AP Mercedes-Benz. Bene prie maršruto į Kaliningradą prirašytos 153 ir 159 Setros taip pat buvo Kaune.


                              Ir tarptautiniai maršrutai: bene didžiausias netikėtumas, kad autobusai daugiau nebevažiuoja iš Kauno į Pinską

                              Lenkų Setra grįžta iš Ulmo.


                              Ši TOKSo Setra važiuos tik iki Vilniaus, kita tokia pati Setra kelionę tęsia iki Talino.


                              Latvių Ecolines Neoplan Skyliner. Iš Bonos į Taliną.
                              Paskutinis taisė digital; 2025.07.22, 15:06. Priežastis: atkurtos nuotraukos
                              Daugiau mano nuotraukų >>>

                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                              Comment


                                aš vakar pamačiau labai gražų Kautros temsa 192 garažo numeris, tik nespėjau nufotografuot. Raikkonen ką žinai apie jį?

                                Comment


                                  Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
                                  aš vakar pamačiau labai gražų Kautros temsa 192 garažo numeris, tik nespėjau nufotografuot. Raikkonen ką žinai apie jį?
                                  Tai vienas iš keturių Temsa Safari HD Vakar 192 važiavo į Vištytį, o vėliau - užsakomuoju.

                                  http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=3859
                                  Daugiau mano nuotraukų >>>

                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                  Comment


                                    Tauragė. Šilutės AP autobusas.



                                    Naujos stoties statyba.



                                    Comment


                                      Džiugina, kad Taurages AS rekonstruojama senoje vietoje t.y. miesto centre - nepadaryta klaida, kaip Ukmergėje, ar Alytuje. Stotis turi būti patogi žmogui, o ne autobusui. Didmiesčiai (gal išskyrus Panevėžį, kuris ruošiasi iškelt AS prie savo AP (mano galva, neabejotina klaida) išlaikė istorines stočių vietas, kurios yra dar be visa ko arti ir geležinkelio stočių.
                                      Beja, Kaunas turi išskirtinę galimybę turėti įspūdingai vieningą geležinkelio, autobusų ir upių transporto mazgą - AS galėtų būti įrengta tarp GS ir Nemuno palei Čiurlionio gatvę, o uostas tarp Čiurlionio tilto ir salos su Žalgirio arena. Tam yra kliūtys - keli daugiabučiai tarp geležinkelio ir Čiurlionio gatvės (įtariu, anie su malonumu išsikeltų, jei būtų pasiūlytas būstas kitoje vietoje), "Kautros" planai dabartinės AS teritorijoje kurti "multifunkcinį" centrą ir miesto urbanistų strategijos nebuvimas.
                                      Galvoju, Kauno AS teritorijai nepakenktų ir nauja tema - kažkur teko matyt, kad ruošiamas detalus planas, kur iš autobusų stoties teliks tik įšlaipinimo ir įsėdimo aikštelės palei "Stumbrą", o likusią teritorijos dalį užims prekyba ir ofisai. Jei AS liktų senoje vietoje, o jos nematytum važiuodamas Vytauto pr. - galvoju, bus didelis praradimas, tiek vizualinis, tiek urbanistinis...
                                      Paskutinis taisė Vakaris; 2011.06.07, 00:09.

                                      Comment


                                        Aš nelabai įsivaizduoju, kaip Kauno AS teritorijoje dar galima būtų įkišti dielį PC. Juk ir taip vietos autobusams vos tik užtenka.

                                        Comment


                                          Piko metu vietos neužtenka ir dabartinėje teritorijoje, o planuose, kiek teko matyti, autobusų stovėjimo aikštelę norima gerokai sumažinti. Neįsivaizduoju, kaip ten sutalpins prekybos centrą, nebent griaus dalį Stumbro ar bazės pastatų...

                                          Manau, kad visai logiška būtų Kauno stotį iškelt už miesto, pavyzdžiui, prie Megos. Dabar autobusai turi važiuoti pro visą miestą, ypač Vilniaus, Kėdainių kryptimis. Vis tiek, maždaug pusė keleivių išlipa Kalniečiuose, Šilainiuose, Kauno pilyje... Nuo Megos iki centro reikėtų užtikrinti greitą susisiekimą, o dalis priemiestinių autobusų galėtų važiuoti nuo Kauno pilies, užsukant į stotį. Beje, jei stotis būtų prie Megos į ją užsuktų ir tie autobusai, kurie pro Kauną pravažiuoja, bet į dabartinę AS neužsuka.
                                          Daugiau mano nuotraukų >>>

                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X