Parašė Raikkonen
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešojo transporto fotogalerija
Collapse
X
-
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąKam priklauso Kauno AS? Jeigu savivaldybei, tai ar yra nors teorinė galimybė uždrausti į Kauno AS įvažiuoti autobusams, senesniems nei, tarkim, 12 metų? Arba neuždrausti, bet viršijančius šią amžiaus ribą autobusų kompanijas papildomai apmokestinti už kiekvieną tokio autobuso įvažiavimą (pvz papildomai 5Lt už kiekvienus papildomus metus, taigi už 18 metų autobusą tektų papildomai primokėti 30Lt už vieną įvažiavimą). Manau, tokios kompanijos netrukus arba išvis atsisakys važiavimų į Kauną (ir tuo pačiu pro KTOU), tuo atlaisvindamos vietą naujų autobusų turinčioms kompanijoms (visų pirma KAUTRAI), arba įsigys naujesnių transporto priemonių, arba jų išsinuomos.
Uždrausti jokių galimybių nėra, nes tolimojo susisiekimo maršrutus aptarnaujantys autobusai privalo maršrutus pradėti/baigti autobusų stotyje ar tam numatytoje vietoje (yra keletas išimčių).
12 metų apribojimo neatitiktų maždaug 70 proc. visų į stotį užsukančių autobusų... Padidintas mokestis sukeltų visišką chaosą. Kas garantuotų, kad išvis kas nors norės perimti maršrutus? O jei ir tokių atsiras, beveik garantuoju, kad būtų aptarnaujami tik patys pelningiausi, taip dar labiau sumažinant VT populiarumą, nes būtų gerokai sumažintas tiek maršrutų, tiek reisų skaičius.
Mano pasiūlymas būtų, tiesiog autobusų parkų, VKTI, galbūt Kauno oro uosto ar miesto atstovams susirinkti prie bendro stalo ir bandyti susitarti, kad į Kauną būtų leidžiami tik geresni autobusai. Vardan to, oro uoste galėtų būti daugiau reklamos apie galimybę vykti tarpmiestiniai autobusais arba dalinai kompensuojamos užsukimo į uostą išlaidos.
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąKam priklauso Kauno AS? Jeigu savivaldybei, tai ar yra nors teorinė galimybė uždrausti į Kauno AS įvažiuoti autobusams, senesniems nei, tarkim, 12 metų? Arba neuždrausti, bet viršijančius šią amžiaus ribą autobusų kompanijas papildomai apmokestinti už kiekvieną tokio autobuso įvažiavimą (pvz papildomai 5Lt už kiekvienus papildomus metus, taigi už 18 metų autobusą tektų papildomai primokėti 30Lt už vieną įvažiavimą). Manau, tokios kompanijos netrukus arba išvis atsisakys važiavimų į Kauną (ir tuo pačiu pro KTOU), tuo atlaisvindamos vietą naujų autobusų turinčioms kompanijoms (visų pirma KAUTRAI), arba įsigys naujesnių transporto priemonių, arba jų išsinuomos.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąMano pasiūlymas būtų, tiesiog autobusų parkų, VKTI, galbūt Kauno oro uosto ar miesto atstovams susirinkti prie bendro stalo ir bandyti susitarti, kad į Kauną būtų leidžiami tik geresni autobusai. Vardan to, oro uoste galėtų būti daugiau reklamos apie galimybę vykti tarpmiestiniai autobusais arba dalinai kompensuojamos užsukimo į uostą išlaidos.
Manau verta diskutuoti nebent dėl senų autobusų neįleidimo į Kauno oro uosto teritoriją, sudarant išimtį Jonavos vežėjams, kad keleiviai, atvykę nuo Lietuvos vidurio ir Šiaurės, išlipę Jonavoje, nuo jos galėtų pasiekti Kauno oro uostą. Tuomet iki oro uosto važiuotų ne visų įmonių, bet vos 1-2 Jonavos vežėjų autobusai arba mikroautobusai.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąNemanau, kad į Kauno AS leisti senus autobusus yra jau taip gėdinga - kam nuo miesto svečių slėpti tikrąjį Lietuvos veidą. Be to, kauniečiai nebegalėtų pafotografuoti įvairių Lietuvos AP autobusų
Manau verta diskutuoti nebent dėl senų autobusų neįleidimo į Kauno oro uosto teritoriją, sudarant išimtį Jonavos vežėjams, kad keleiviai, atvykę nuo Lietuvos vidurio ir Šiaurės, išlipę Jonavoje, nuo jos galėtų pasiekti Kauno oro uostą. Tuomet iki oro uosto važiuotų ne visų įmonių, bet vos 1-2 Jonavos vežėjų autobusai arba mikroautobusai.
Jonavos vežėjai mikroautobusais, be "Jonavos autobusų", taip pat nepasižymi nauja technika...
Comment
-
Parašė ArtEGO Rodyti pranešimąPanevėžio Skylineris savu laiku pirktas tikriausiai tik todėl, kad reikėjo "dėl vaizdo" dviaukščio autobuso. Neteko jo niekad matyt pilno, dažniausiai tik keli-keliolika keleivių tevažiuoja...Teko vaziuot tai vietu neuztenka visiem norintiem
Comment
-
Prašau susimažinti nuotraukas.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąPrašau susimažinti nuotraukas.
Comment
-
Parašė TomasZak Rodyti pranešimąTo ir norejau paklausti. Kaip jas sumazinti?
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąSiūlau nepatingėti ir pasiskaityti šią temą (net jei ten 11 puslapių) - Nuotraukų talpinimas forume.
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąStotis prižiūri baziniai teritorijos vežėjai, šiuo atveju „Kautra“. Papildomai apmokestinant senas transporto priemones, numarintume ir taip leisgyvius mažuosius Lietuvos AP. Juk jie senesnius autobusus leidžia ne tam, kad tyčiotųsi iš keleivių, bet dėl to, kad neturi naujesnių (nėra pinigų už ką juos įsigyt). Kita vertus - jei nesiseka vystyti verslo - nevystyk.Parašė Ametistas Rodyti pranešimąNemanau, kad į Kauno AS leisti senus autobusus yra jau taip gėdinga - kam nuo miesto svečių slėpti tikrąjį Lietuvos veidą. Be to, kauniečiai nebegalėtų pafotografuoti įvairių Lietuvos AP autobusų
Manau verta diskutuoti nebent dėl senų autobusų neįleidimo į Kauno oro uosto teritoriją, sudarant išimtį Jonavos vežėjams, kad keleiviai, atvykę nuo Lietuvos vidurio ir Šiaurės, išlipę Jonavoje, nuo jos galėtų pasiekti Kauno oro uostą. Tuomet iki oro uosto važiuotų ne visų įmonių, bet vos 1-2 Jonavos vežėjų autobusai arba mikroautobusai.
Comment
-
Taigi, tas "naujasis" Druskininkų AP pirkinys Setra S211 HD, seniau ji priklausė vienai Lietuvos privačiai įmonei.
Jau labai seniai Kaune mažiau PAZ'ikąŠiandien šis iš Šakių važiavo priemiestiniu maršrutu.
Kupiškio AP Ford Transit. Kupiškio AP į Kauną važiuoja tik penktadieniais ir sekmadieniai.
Autoshow
Klaipėdos AP Mercedes-Benz. Bene prie maršruto į Kaliningradą prirašytos 153 ir 159 Setros taip pat buvo Kaune.
Ir tarptautiniai maršrutai: bene didžiausias netikėtumas, kad autobusai daugiau nebevažiuoja iš Kauno į Pinską
Lenkų Setra grįžta iš Ulmo.
Ši TOKSo Setra važiuos tik iki Vilniaus, kita tokia pati Setra kelionę tęsia iki Talino.
Latvių Ecolines Neoplan Skyliner. Iš Bonos į Taliną.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė OneMillion Rodyti pranešimąaš vakar pamačiau labai gražų Kautros temsa 192 garažo numeris, tik nespėjau nufotografuot. Raikkonen ką žinai apie jį?Vakar 192 važiavo į Vištytį, o vėliau - užsakomuoju.
http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=3859
Comment
-
Džiugina, kad Taurages AS rekonstruojama senoje vietoje t.y. miesto centre - nepadaryta klaida, kaip Ukmergėje, ar Alytuje. Stotis turi būti patogi žmogui, o ne autobusui. Didmiesčiai (gal išskyrus Panevėžį, kuris ruošiasi iškelt AS prie savo AP (mano galva, neabejotina klaida) išlaikė istorines stočių vietas, kurios yra dar be visa ko arti ir geležinkelio stočių.
Beja, Kaunas turi išskirtinę galimybę turėti įspūdingai vieningą geležinkelio, autobusų ir upių transporto mazgą - AS galėtų būti įrengta tarp GS ir Nemuno palei Čiurlionio gatvę, o uostas tarp Čiurlionio tilto ir salos su Žalgirio arena. Tam yra kliūtys - keli daugiabučiai tarp geležinkelio ir Čiurlionio gatvės (įtariu, anie su malonumu išsikeltų, jei būtų pasiūlytas būstas kitoje vietoje), "Kautros" planai dabartinės AS teritorijoje kurti "multifunkcinį" centrą ir miesto urbanistų strategijos nebuvimas.
Galvoju, Kauno AS teritorijai nepakenktų ir nauja tema - kažkur teko matyt, kad ruošiamas detalus planas, kur iš autobusų stoties teliks tik įšlaipinimo ir įsėdimo aikštelės palei "Stumbrą", o likusią teritorijos dalį užims prekyba ir ofisai. Jei AS liktų senoje vietoje, o jos nematytum važiuodamas Vytauto pr. - galvoju, bus didelis praradimas, tiek vizualinis, tiek urbanistinis...Paskutinis taisė Vakaris; 2011.06.07, 00:09.
Comment
-
Piko metu vietos neužtenka ir dabartinėje teritorijoje, o planuose, kiek teko matyti, autobusų stovėjimo aikštelę norima gerokai sumažinti. Neįsivaizduoju, kaip ten sutalpins prekybos centrą, nebent griaus dalį Stumbro ar bazės pastatų...
Manau, kad visai logiška būtų Kauno stotį iškelt už miesto, pavyzdžiui, prie Megos. Dabar autobusai turi važiuoti pro visą miestą, ypač Vilniaus, Kėdainių kryptimis. Vis tiek, maždaug pusė keleivių išlipa Kalniečiuose, Šilainiuose, Kauno pilyje... Nuo Megos iki centro reikėtų užtikrinti greitą susisiekimą, o dalis priemiestinių autobusų galėtų važiuoti nuo Kauno pilies, užsukant į stotį. Beje, jei stotis būtų prie Megos į ją užsuktų ir tie autobusai, kurie pro Kauną pravažiuoja, bet į dabartinę AS neužsuka.
Comment
Comment