Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    "Emtra" neveža keleivių priemiestiniais maršrutais į Šiaulius. Į Šiaulius veža šiauliečių "Ridvija". Jos technika Radviliškio stotyje. Ne piko metu pakanka dviejų transporto priemonių. Piko metu reikia trečios. Kadangi piko meto nelaukiau, tai užfiksavau tik tai. Didesnių autobusų nelabai reikia, nes daug tarpmiestinių, važiuojančių tarp Šiaulių ir Radviliškio.





    Ir pabaigai - "Kautros" Temsa Safari HD stovi Radviliškio stotyje pakeliui iš Mažeikių į Alytų.

    Paskutinis taisė Al1; 2011.03.08, 07:18.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Bene įdomiausiais egzempliorius. Tik neaišku, kam toks didelis autobusas reikalingas? Tiek keleivių tikrai nėra.

      Atvaizdas
      Tai jau tikrai, kad įdomus. Tokios technikos išvis nėra labai daug. Šitas iš pradžių dirbo Švedijoje, Upsaloje.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        O "Emtros" masinos garaziniu nr.neturi?

        Comment


          Turbūt neturi. Ant šonų nesimatė. Tarpmiestinių maršrutų neaptarnauja, tai ir nereikia.

          Comment


            Vėl eilinis fotoreportažas. Iš Jurbarko.

            Jurbarko AP nėra vienintelis vežėjas rajone, tačiau aptarnauja daugumą maršrutų.
            AP veža keleivius tarpmiestiniais ir priemiesčio maršrutais. Jurbarke yra vienas miesto maršrutas (AP).

            Ilgiausias Jurbarko AP tarpmiestinis maršrutas yra Alytus - Jurbarkas - Klaipėda. Vasarą berods važiuoja iki Palangos. Ryte autobusas vyksta į Alytų, o, važiuojant į Klaipėda, Jurbarke keičiasi vairuotojai.



            Į Vilnių Jurbarko AP autobusai važiuoja tik penktadieniais ir sekmadieniais - studentiški maršrutai.



            Be Alytaus - Jurbarko - Klaipėdos maršruto, į Klaipėdą Jurbarko AP autobusai važiuoja dar du kartus rytais. Taip pat pirmadieniais ir penktadieiais Jurbarko AP autobusas važiuoja į Šiaulius. Vėlgi studentiškas maršrutas.

            Priemiestinis maršrutas į Raseinius.



            Paskutinis taisė Al1; 2011.03.12, 10:36.

            Comment


              AP turi du Isuzu Turquoise.









              Tikriausiai naujausias parko pirkinys.

              Paskutinis taisė Al1; 2011.03.12, 10:04.

              Comment


                Ne vienintelis parko PAZ'as. Dar vieną eksploatuojamą mačiau parko teritorijoje. Pernai mačiau ir mėlynai baltą PAZ'ą; parke stovėjęs buvo baltas, su žalsva juosta.
                Jurbarko AP aptarnauja kelis priemiestinis maršrutus, kurie prasideda ne Jurbarke. Mano paskaičiavimais jų aptarnavimui reikia dviejų, o gal ir trijų autobusų.



                Miesto maršrutą aptarnavęs MB 0303 autobusų stotyje. Kaip jau esu prieš maždaug porą metų rašęs, miesto maršrutą aptarnaujantis autobusas kasdien atlieka dar du miesto-priemiestinius reisus iš autobusų stoties. Bet jokių maršruto lentelių nei tuomet, nei šį kartą nebuvo...



                Iš Jurbarko mokyklų moksleivius veža geltonieji autobusiukai. Bet jų nepakanka ir papildomai moksleivių vežimu specialiais reisais užsiima autobusų parkas. Tądien vežančius moksleivius mačiau šį VanHool'ą ir vieną MB 030x maždaug 30 sėdimų vietų autobusą.



                Parko teritorijoje. Už priekyje stovinčio jau senokai (bent šią žiemą) nebenaudojamo autobuso matyti minėtasis PAZ'as.



                Nurašyti ir apardyti.



                Irgi nebenaudojamas.

                Paskutinis taisė Al1; 2011.03.12, 12:18.

                Comment


                  Jurbarko - Kauno priemiestinius maršrutus kažkokiu būdu jau senokai perėmė privatininkas - R. Alksnio UAB "Jurbarko mažieji autobusai".

                  Autobusu stotimi maršrutams į Kauną šis vežėjas nesinaudoja. Keleiviai vežami iš aikštelės šalia autobusų stoties. Taip pat iš šios aikštelės du kartus per dieną mikroautobusai važiuoja priemiestiniu maršrutu į Klausučius.
                  Maršrutus aptarnauja mikroautobusai MB Sprinter (kelių modelių), Ford Transit, Iveco Daily ir šiek tiek didesnis MB 614.

                  Keleivių įlaipinimas. Keleivių buvo daug, o mikroautobusas per mažas. Kai fotografavau visos sėdimos vietos jau buvo užimtos, o keleiviai dar lipo. Nei vienas neliko.



                  Atvykęs iš Kauno MB 614.



                  "Jurbarko mažieji autobusai" aptarnauja du tarpmiestinius maršrutus iš autobusų stoties: į Marijampolę ir ryte Žukai - Jurbarkas - Kaunas. Pastarasis maršrutas vienpusis. Ryte iš autobusų stoties mikroautobusas važiuoja priemiestiniu maršrutu į Žukus Pagėgių savivaldybėje ir po to tarpmiestiniu į Kauną.

                  Comment


                    Jurbarke stoja tarptautinis autobusas Vilnius - Kaliningradas (ir priešinga kryptimi). Beje, tas pats "Kionigavto" autobusas, kurį nufotografavau Smiltynėje.



                    Pora Šakių AP autobusų Jurbarko stotyje.



                    Comment


                      Šiek tiek pataisysiu Jurbarko autobusų parkas į Šiaulius turi du kazdieninius maršrutus, o penktadieniais ir sekmadieniais į Jurbarką važiuoja Busturas ;-)
                      I don't drive fast,I just fly low

                      Comment


                        Maršrutą Jurbarkas- Kaunas aptarnauja keli vairuotojai gyvenantys Kaune.

                        Comment


                          Parašė ether Rodyti pranešimą
                          Šiek tiek pataisysiu Jurbarko autobusų parkas į Šiaulius turi du kazdieninius maršrutus, o penktadieniais ir sekmadieniais į Jurbarką važiuoja Busturas ;-)
                          Taip, du. Bet vienas kasdien, o kitas tik pirmadieniais ir penktadieniais.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Jurbarko - Kauno priemiestinius maršrutus kažkokiu būdu jau senokai perėmė privatininkas - R. Alksnio UAB "Jurbarko mažieji autobusai".

                            Keleivių įlaipinimas. Keleivių buvo daug, o mikroautobusas per mažas. Kai fotografavau visos sėdimos vietos jau buvo užimtos, o keleiviai dar lipo. Nei vienas neliko.
                            Tokia situacija būna visuose jų reisuose, žmonės norėdami gauti sėdamą vietą renkasi į eilę jau prieš pusvalandį, taigi, man yra nesuprantama, kodėl įmonė negali nusipirkti didesnės talpos autobusų, arba padidinti reisų skaičių, nes poreikis tam tikrai yra.

                            Apie aptarnavimo jau nėra ką kalbėti... Bilietai lipantiems ne iš stočių dažniausiai neduodami, vairuotojai važiuodami rūko, nesilaiko KET. Privalumai tik tokie, kad kelionė netrunka ilgai, o ir kainos nesikandžioje.
                            Daugiau mano nuotraukų >>>

                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                            Comment


                              Sprendziant pagal foto, tai bukle autobusu dar labai nebloga.. O Alksnio imones marsutas aiskiai parazituojantis. O nera nelegalu imti zmones ne is stoties, o salia esancios aiksteles?Ar cia kokia istatymo spraga? Nes dusmanus tai baudzia..

                              Comment


                                Ten yra legaliai įrengta stotelė su ženklu ir tvarkaraščiu bei dviem peronais. Viskas legalu, už viską, kam reikia sumokėta, kad būtų "atmušta" iš AP priemiestinę kryptis ir monopolizuota... Alksnio įmonės mikroautobusai konkuruoja su taprmiestiniais autobusais, kurių yra net 14 kasdien (įskaitant ir paties Alksnio įmonės tarpmiestinį Žukai - Jurbarkas - Kaunas) bei du papildomus penktadieniais ir sekmadieniais. Tarpmiestiniai tik kad nestoja kiekvienoje stotelėje, kaip kad Alksnio įmonė. Tačiau į Kauną veža greičiau. Galbūt litu-pusantro ir brangiau. Visgi autobusų parkui matyt specialiai neleidžiama vežti keleivių bent jau priemiestyje iki Seredžiaus ar Veliuonos. Tiesa, ta kryptimi AP maršrutai yra, bet jie suderinti moksleiviams vežti.
                                Su didesniu autobusu Alsnio įmonė netilptų savo stotėje.
                                Paskutinis taisė Al1; 2011.03.12, 13:31.

                                Comment


                                  Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                                  Sprendziant pagal foto, tai bukle autobusu dar labai nebloga.. O Alksnio imones marsutas aiskiai parazituojantis. O nera nelegalu imti zmones ne is stoties, o salia esancios aiksteles?Ar cia kokia istatymo spraga? Nes dusmanus tai baudzia..
                                  Žinoma, kad yra nelegalu, nes ne iš stoties gali vežti tik tarptautiniai. Kadangi maršrutas priemiestis, jų kontrole rūpinasi tas, kas išdavė licencijas, o tai yra Jurbarko savivaldybė...

                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Alksnio įmonės mikroautobusai konkuruoja su taprmiestiniais autobusais, kurių yra net 14 kasdien (įskaitant ir paties Alksnio įmonės tarpmiestinį Žukai - Jurbarkas - Kaunas) bei du papildomus penktadieniais ir sekmadieniais. Tarpmiestiniai tik kad nestoja kiekvienoje stotelėje, kaip kad Alksnio įmonė. Tačiau į Kauną veža greičiau. Galbūt litu-pusantro ir brangiau. Visgi autobusų parkui matyt specialiai neleidžiama vežti keleivių bent jau priemiestyje iki Seredžiaus ar Veliuonos. Tiesa, ta kryptimi AP maršrutai yra, bet jie suderinti moksleiviams vežti.
                                  Su didesniu autobusu Alsnio įmonė netilptų savo stotėje.
                                  Didžiąją dalį jų keleivių sudaro tarp Jurbarko ir Kauno esančių miestelių gyventojai. Veža jie kaip tik pigiau, pvz važiavau prieš pusmetį, tai nuo Kauno iki Jurbarko mokėjau apie 17 lt, tuo tarpu Klaipėdos AP veža už 20.50 lt.

                                  Didelis autobusas toje aikštelėje gal ir netilptų, bet midibusas tilptų laisvai.
                                  Daugiau mano nuotraukų >>>

                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                  Comment


                                    Alksnio įmonė veža priemiestiniais maršrutais. Minėti tarpmiestiniai Alksnio įmonės mikroautobusai ir netgi priemiestinis į Žukus stoja stotyje. Be to nėra reikalavimų, kurie nurodytų, kad autobusai privalo stoti stotyje. Pagal teisės aktus skamba maždaug taip - autobusai gali stoti savivaldybių patvirtintose stotelėse. Manau, kad Alksnio įmonė, patepusi kam reikia dėl to, kad AP atsisakytų visų reisų į Kauną, pasirūpino ir stotelės legaliu įrengimu.

                                    Comment


                                      174 Maršrutas Druskininkai-Kaunas-Šiauliai, sustojęs Merkinės Kryžk.

                                      100 autobusas

                                      Klaipėdos AP Neoplanas

                                      168



                                      148

                                      138

                                      135 Važiavo į Palangą

                                      Druskininkų AS, Autoturo technika. Maršrutas Druskininkai-Vilnius

                                      Ir pabaigai iš Kaunas AS, Setra S417, 131

                                      Comment


                                        Žiuriu Karoleo foto ir prisiminiau kai mums su Raikkonen TOKS'o vairuotojas sakė kad kažkur vokietijoj pavoge dviaukštį Kautros autobusą. Gal ka Raikkonen išsiaiškinai?

                                        Comment


                                          Parašė mandan Rodyti pranešimą
                                          Žiuriu Karoleo foto ir prisiminiau kai mums su Raikkonen TOKS'o vairuotojas sakė kad kažkur vokietijoj pavoge dviaukštį Kautros autobusą. Gal ka Raikkonen išsiaiškinai?
                                          Jį maždaug po savaitės pavyko susigrąžinti
                                          Daugiau mano nuotraukų >>>

                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X