Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tik Temsa Opalin 211 beprotiškai barška dirbant laisvomis apsukomis. Teko važiuoti į Panevėžį. Gaila, kad nuotraukos nesugalvojau padaryti.

    Comment


      Šiandien apie 10 valanda prie Kautros ant tralo užkeltas stovėjo dujinukas,gaila kad važiavau autobusu ir nebuvo galimybės pažiurėt iš arciau kas per aparatas,beto pas kaimyna,kaimuke,užtikau Kaune jau turbut vienetini egzemplioriu Laz'a,gala Gaz 66 uzstoja padaryti foto.

      Comment


        Parašė ikarusas Rodyti pranešimą
        Šiandien apie 10 valanda prie Kautros ant tralo užkeltas stovėjo dujinukas,
        Temsa Avenue CNG, pirmi išbandys "Kauno autobusai".
        Daugiau mano nuotraukų >>>

        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

        Comment


          Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
          Temsa Avenue CNG, pirmi išbandys "Kauno autobusai".
          Dar numeriukus turės išimt,nes mačiau be jų buvo.

          Comment


            Kada jis pasirodys vilniuje?
            Paskutinis taisė Sefas210; 2011.01.19, 20:35.
            Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

            Comment


              Parašė Sefas20 Rodyti pranešimą
              Kada jis pasirodys vilniuje?
              Atvaizdas
              Greičiausiai po Kauno, nors su "Klaipėdos AP" "Kautra" palaiko geresnius santykius. Nuotraukoje paprastas Avenue, o dabar Kaune esantis CNG modelis kol kas vienintelis pasaulyje, tad tausokite "Kauno autobusų" vairuotojai
              Daugiau mano nuotraukų >>>

              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

              Comment


                Radau straispsnį

                Į Kauną jau atvyko turkiškas suspaustas gamtines dujas naudojantis „Temsa Avenue CNG“. Jį turės progos išbandyti keturių didžiųjų Lietuvos miestų – Kauno, Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių – vežėjai bei gyventojai.
                „Autobusas Lietuvą pasiekė šiąnakt. Šiuo metu jį iškrauname nuo tralo, tuomet atliksime muitinės procedūras, sutvarkysime dokumentus ir atiduosime išbandyti bendrovės „Kauno autobusai“ darbuotojams“, - sako UAB „Kautra“ generalinis direktorius Linas Skardžiukas.
                Pavėžinęs kauniečius, „Temsa Avenue CNG“ keliaus į Klaipėdą, tuomet – į Vilnių ir Šiaulius. „Naująją transporto priemonę išbandysime ir patys, veždami keleivius Kauno rajono keliais“, - žada L. Skardžiukas.
                „Temsa Avenue CNG“ – vienas iš naujausių „Temsa“ gaminių. Jame montuojamas amerikietiškas šešių cilindrų 320 AG „Cummins ISL“ variklis, kurio maksimalus sukimo momentas – 1355 Nm, esant 1300-1400 aps./min. Pavarų dėžė – „Allison T375 R, automatinė, su retarderiu.

                Turkai paneigia nuomonę, kad jų autobusai tinkami eksploatuoti tik šalyse, kur nebūna šaltų žiemų. „Temsa Avenue CNG“ kėbulas gaminamas iš nerūdijančio plieno, jo konstrukcijoje naudojama daug kompozitinių medžiagų, kurios daro transporto priemonę lengvesnę ir tuo pačiu padeda taupyti degalus.
                „Temsa Avenue CNG“ montuojami vakarietiški agregatai bei detalės: ZF ašys bei vairo mechanizmas, „Wabco“ stabdžių sistema, „Siemens“ elektros sistema „CAN Bus“.

                Ant autobuso stogo sumontuoti keturi „Dynetec“ balionai, su kuriais vieną kartą pripildžius dujų galima nuvažiuoti 350-400 kilometrų – tiek degalų užtenka važinėti visą dieną mieste.
                Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

                Comment


                  nenustebciau, jei 24 temsa autobusai atsirastu Kaune, kautra su savivaldybe labai susibiciuliave

                  Comment


                    Ant autobuso stogo sumontuoti keturi „Dynetec“ balionai, su kuriais vieną kartą pripildžius dujų galima nuvažiuoti 350-400 kilometrų – tiek degalų užtenka važinėti visą dieną mieste.
                    Vilniaus 28-am maršrutui ir tiek nepakaks...
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Kelios nuotraukos:

                      Karosa B741 nr. 133 46 maršrute



                      Carrus K204 City L nr. 803 32 maršrute



                      Iki šiol stovintys likimo valiai palikti ir sniego užkasti Vanhool autobusai, Vlniaus autobusų parke.



                      Ir iki šiol stovintys du autobusai Mercedes-Benz O520 Cito nr. 26 ir 29 vilniaus autobusų parke.

                      Comment


                        Ačiū, 2120 už nuotraukas. Gaila tų Van Hool, bet keista, kad laiko ir Cito be darbo. Negi pilnai užtenka reisų 11 maršrutu ?

                        Comment


                          Ne, ten tie 2 Cito autobusai stovi jau ilgai sugede, o ju remontas kiek girdėjau ir kiek supratau yra brangus, užtat jie irgi stovi likimo valiai pastatyti ir laukia savo detalių. (Jei jos dar atkeliaus)

                          Comment


                            Latvių autobusas Ryga - Kaliningradas Kelmės autobusų stotyje.

                            Kelmėje 14.05. Važiuoja kasdien, išskyrus Pr.
                            Priešinga kryptimi autobusas per Kelmę važiuoja 14.20, kasdien, išskyrus Tr. Tačiau tądien aš jo nemačiau. Kadangi Kelmėje vis tiek mažai kas įlipa ar išlipa (bilietų kasos Kelmėje iš viso nėra), o vairuotojas turi kelionės lapą su agentūrų parduotais bilietais, gali būti, kad Kelmėn tiesiog neužsuko.

                            Paskutinis taisė Al1; 2011.01.23, 11:14.

                            Comment


                              Ryga-Kaliningradas važiuoja porinem dienom.
                              Kaliningradas-Ryga važiuoja neporinem dienom.

                              Comment


                                Bet Kelmės stotyje tvarkaraštyje kas kita. Šiaip tai jau ne pirmą kartą susiduriu su tokiu atmestinu požiūriu į tvarkaraščius pačiose stotyse... Na, čia tasrptautinis maršrutas. Nelabai kas juo iš Kelmės važiuoja. Bet savivaldybėms ar vežėjams nusipjauti ir į vietinių maršrutų tvarkaraščius (čia ne apie Kelmę).

                                Comment


                                  Fotoreportažas iš Rietavo.

                                  Rietavo savivaldybė viena iš neseniai atkurtų ir todėl jokio valstybinio autobusų parko joje niekada nebuvo. Šiuo metu savivaldybėje priemiestiniais maršrutais keleivius veža Plungės AP (Rietavas - Plungė) ir vietinė V. Bėliauskienės IĮ (pagal savivaldybės interneto puslapyje rastus duomenis).

                                  Situacija su viešuoju transportu prasta. Savivaldybė nekreipia elementaraus dėmesio autobusų tvarkaraščių atnaujinimui Rietavo autobusų stotyje ar jų paskelbimui savivaldybės interneto puslapyje. Todėl, turėdamas atsispausdintą priemiestinių autobusų tvarkaraštį, skelbiamą viename iš savivaldybės dokumentų (kurį dar reikia surasti savivaldybės interneto puslapyje), pamačiau, kad dalies priemiestinių autobusų laikai autobusų stoties tvarkaraštyje nesutampa su skelbiamais tame dokumente. Dar daugiau, kai kuriais maršrutais autobusai jau nebevažinėja. Tokių maršrutų buvo net ir internetiniame tvarkaraštyje. Žinoma, apie panaikintus maršrutus, jokios infromacijos internete nebuvo. Nėra jos ir stotyje. Tvarkaraščiai stotyje daug kartų taisyti, uždažyti, vėl užrašyti laikai ir pan.

                                  Taigi, iš 10 interneto dokumente esančių popietinių priemiestinių maršrutų, autobusai važiavo tik 4-iais. Tiesa, Plungės AP autobusų priemiestiniai reisai tame dokumente neskelbiami. Plungės AP priemiestiniai važiavo pagal stotyje skelbiamą tvarkaraštį.

                                  V. Bėliauskienės įmonės autobusai.

                                  Maždaug pusvalandis iki reiso. Autobusas stovi pačiame Rietavo centre prie savivaldybės pastato.



                                  Prie autobusų stoties. Ne visi autobusai užvažiuoja į aikštelę, o sustoja tiesiog Žemaičių plente šalia stoties.



                                  Taip pat mačiau seną Neoplaną, kurio nespėjau nufotografuoti, nes buvau nuėjęs į plentą nufotografuoti MB. Neoplanas buvo be maršruto lentelės ir be jokio užrašo apie priklausomybę Bėliauskienės įmonei. Visi iš trijų autobusų keleivių buvo tik moksleiviai. Dar įlipo viena pensininkė. Galbūt tarp vyresnių moksleivių ir buvo koks nors nebe moksleivis, bet tai nekeičia reikalo esmės. Priemiestiniai autobusai skirti tik moksleivių pavežimui...

                                  Ketvirtuoju priemiestiniu maršrutu važiavo senas supuvęs raudonas Ford Transit. Vat juo važiavo keli moksleiviai, o likusi didesnioji dalis - suaugusieji...
                                  Paskutinis taisė Al1; 2011.01.25, 22:12.

                                  Comment


                                    Kitų vežėjų autobusai Rietavo autobusų stotyje.

                                    Plungės AP MAN'as, kurio net durys normaliai neužsidaro - viršuje kelių centimetrų plyšys. Taip ir važiuoja - žiemą šaltis, vasarą lietus ir dulkės...



                                    Mažeikių AP autobusas Klaipėda - Mažeikiai.



                                    Vėl Plungės AP laužas Hino. Ir ta pati durų problema...



                                    Šilalės AP "Setra" važiuoja į Klaipėdą.



                                    Visai netinkantis 163 km ilgio tarpmiestiniam maršrutui Skuodas - Šilutė žemagrindis miesto Šilutės AP autobusas.

                                    Paskutinis taisė Al1; 2011.01.25, 22:02.

                                    Comment


                                      Šaunus fotoreportažas Al1. Lietuvos vežėjų galvose gyvuoja dar senas tarybinių laikų mąstymas. Jie dažnai miesto tipo autobusus paleidžia į tarpmiestinius, priemiestinius maršrutus, o į miestą sukiša nežemagrindes, miestui nepritaikytas mašinas. Trumpai sakant, yra sudaromi nepatogumai tiek keleiviams, tiek patiems autobusų vairuotojams. Be to, ir pačiam parkui užnešama našta, nes vis dar populiaru pirkti retų modifikacijų autobusus, kurių eksploatacija yra gerokai brangesnė.

                                      Comment


                                        Važiuodamas per Latviją, pastebėjau, kad pas juos jau nemažai tarpmiestinių autobusų priekyje turi elektroninius tablo, kur rašoma maršruto kryptis. Panašiai kaip miesto autobusuose.
                                        Pas mus gi vien su "kartonkėmis" važinėja, net ekspresai tarp didmiesčių. Vėl atsiliekam nuo kaimynų?

                                        Comment


                                          Latvijoje situacija su viešuoju transportu geresnė nei Lietuvoje - keleivių daugiau, nesunakinti priemiestiniai, kurie pas mus tik aplink didžiuosius miestus dar veža ne vien tik moksleivius.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X