Tik Temsa Opalin 211 beprotiškai barška dirbant laisvomis apsukomis. Teko važiuoti į Panevėžį. Gaila, kad nuotraukos nesugalvojau padaryti.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešojo transporto fotogalerija
Collapse
X
-
Parašė ikarusas Rodyti pranešimąŠiandien apie 10 valanda prie Kautros ant tralo užkeltas stovėjo dujinukas,
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąTemsa Avenue CNG, pirmi išbandys "Kauno autobusai".
Comment
-
Parašė Sefas20 Rodyti pranešimąKada jis pasirodys vilniuje?
Atvaizdas
Comment
-
Radau straispsnį
Į Kauną jau atvyko turkiškas suspaustas gamtines dujas naudojantis „Temsa Avenue CNG“. Jį turės progos išbandyti keturių didžiųjų Lietuvos miestų – Kauno, Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių – vežėjai bei gyventojai.
„Autobusas Lietuvą pasiekė šiąnakt. Šiuo metu jį iškrauname nuo tralo, tuomet atliksime muitinės procedūras, sutvarkysime dokumentus ir atiduosime išbandyti bendrovės „Kauno autobusai“ darbuotojams“, - sako UAB „Kautra“ generalinis direktorius Linas Skardžiukas.
Pavėžinęs kauniečius, „Temsa Avenue CNG“ keliaus į Klaipėdą, tuomet – į Vilnių ir Šiaulius. „Naująją transporto priemonę išbandysime ir patys, veždami keleivius Kauno rajono keliais“, - žada L. Skardžiukas.
„Temsa Avenue CNG“ – vienas iš naujausių „Temsa“ gaminių. Jame montuojamas amerikietiškas šešių cilindrų 320 AG „Cummins ISL“ variklis, kurio maksimalus sukimo momentas – 1355 Nm, esant 1300-1400 aps./min. Pavarų dėžė – „Allison T375 R, automatinė, su retarderiu.
Turkai paneigia nuomonę, kad jų autobusai tinkami eksploatuoti tik šalyse, kur nebūna šaltų žiemų. „Temsa Avenue CNG“ kėbulas gaminamas iš nerūdijančio plieno, jo konstrukcijoje naudojama daug kompozitinių medžiagų, kurios daro transporto priemonę lengvesnę ir tuo pačiu padeda taupyti degalus.
„Temsa Avenue CNG“ montuojami vakarietiški agregatai bei detalės: ZF ašys bei vairo mechanizmas, „Wabco“ stabdžių sistema, „Siemens“ elektros sistema „CAN Bus“.
Ant autobuso stogo sumontuoti keturi „Dynetec“ balionai, su kuriais vieną kartą pripildžius dujų galima nuvažiuoti 350-400 kilometrų – tiek degalų užtenka važinėti visą dieną mieste.Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛
Comment
-
Latvių autobusas Ryga - Kaliningradas Kelmės autobusų stotyje.
Kelmėje 14.05. Važiuoja kasdien, išskyrus Pr.
Priešinga kryptimi autobusas per Kelmę važiuoja 14.20, kasdien, išskyrus Tr. Tačiau tądien aš jo nemačiau. Kadangi Kelmėje vis tiek mažai kas įlipa ar išlipa (bilietų kasos Kelmėje iš viso nėra), o vairuotojas turi kelionės lapą su agentūrų parduotais bilietais, gali būti, kad Kelmėn tiesiog neužsuko.
Paskutinis taisė Al1; 2011.01.23, 11:14.
Comment
-
Bet Kelmės stotyje tvarkaraštyje kas kita. Šiaip tai jau ne pirmą kartą susiduriu su tokiu atmestinu požiūriu į tvarkaraščius pačiose stotyse... Na, čia tasrptautinis maršrutas. Nelabai kas juo iš Kelmės važiuoja. Bet savivaldybėms ar vežėjams nusipjauti ir į vietinių maršrutų tvarkaraščius (čia ne apie Kelmę).
Comment
-
Fotoreportažas iš Rietavo.
Rietavo savivaldybė viena iš neseniai atkurtų ir todėl jokio valstybinio autobusų parko joje niekada nebuvo. Šiuo metu savivaldybėje priemiestiniais maršrutais keleivius veža Plungės AP (Rietavas - Plungė) ir vietinė V. Bėliauskienės IĮ (pagal savivaldybės interneto puslapyje rastus duomenis).
Situacija su viešuoju transportu prasta. Savivaldybė nekreipia elementaraus dėmesio autobusų tvarkaraščių atnaujinimui Rietavo autobusų stotyje ar jų paskelbimui savivaldybės interneto puslapyje. Todėl, turėdamas atsispausdintą priemiestinių autobusų tvarkaraštį, skelbiamą viename iš savivaldybės dokumentų (kurį dar reikia surasti savivaldybės interneto puslapyje), pamačiau, kad dalies priemiestinių autobusų laikai autobusų stoties tvarkaraštyje nesutampa su skelbiamais tame dokumente. Dar daugiau, kai kuriais maršrutais autobusai jau nebevažinėja. Tokių maršrutų buvo net ir internetiniame tvarkaraštyje. Žinoma, apie panaikintus maršrutus, jokios infromacijos internete nebuvo. Nėra jos ir stotyje. Tvarkaraščiai stotyje daug kartų taisyti, uždažyti, vėl užrašyti laikai ir pan.
Taigi, iš 10 interneto dokumente esančių popietinių priemiestinių maršrutų, autobusai važiavo tik 4-iais. Tiesa, Plungės AP autobusų priemiestiniai reisai tame dokumente neskelbiami. Plungės AP priemiestiniai važiavo pagal stotyje skelbiamą tvarkaraštį.
V. Bėliauskienės įmonės autobusai.
Maždaug pusvalandis iki reiso. Autobusas stovi pačiame Rietavo centre prie savivaldybės pastato.
Prie autobusų stoties. Ne visi autobusai užvažiuoja į aikštelę, o sustoja tiesiog Žemaičių plente šalia stoties.
Taip pat mačiau seną Neoplaną, kurio nespėjau nufotografuoti, nes buvau nuėjęs į plentą nufotografuoti MB. Neoplanas buvo be maršruto lentelės ir be jokio užrašo apie priklausomybę Bėliauskienės įmonei. Visi iš trijų autobusų keleivių buvo tik moksleiviai. Dar įlipo viena pensininkė. Galbūt tarp vyresnių moksleivių ir buvo koks nors nebe moksleivis, bet tai nekeičia reikalo esmės. Priemiestiniai autobusai skirti tik moksleivių pavežimui...
Ketvirtuoju priemiestiniu maršrutu važiavo senas supuvęs raudonas Ford Transit. Vat juo važiavo keli moksleiviai, o likusi didesnioji dalis - suaugusieji...Paskutinis taisė Al1; 2011.01.25, 22:12.
Comment
-
Kitų vežėjų autobusai Rietavo autobusų stotyje.
Plungės AP MAN'as, kurio net durys normaliai neužsidaro - viršuje kelių centimetrų plyšys. Taip ir važiuoja - žiemą šaltis, vasarą lietus ir dulkės...
Mažeikių AP autobusas Klaipėda - Mažeikiai.
Vėl Plungės AP laužas Hino. Ir ta pati durų problema...
Šilalės AP "Setra" važiuoja į Klaipėdą.
Visai netinkantis 163 km ilgio tarpmiestiniam maršrutui Skuodas - Šilutė žemagrindis miesto Šilutės AP autobusas.
Paskutinis taisė Al1; 2011.01.25, 22:02.
Comment
-
Šaunus fotoreportažas Al1. Lietuvos vežėjų galvose gyvuoja dar senas tarybinių laikų mąstymas. Jie dažnai miesto tipo autobusus paleidžia į tarpmiestinius, priemiestinius maršrutus, o į miestą sukiša nežemagrindes, miestui nepritaikytas mašinas. Trumpai sakant, yra sudaromi nepatogumai tiek keleiviams, tiek patiems autobusų vairuotojams. Be to, ir pačiam parkui užnešama našta, nes vis dar populiaru pirkti retų modifikacijų autobusus, kurių eksploatacija yra gerokai brangesnė.
Comment
Comment