Įdomu ką keitė tarptautiniuose tvarkaraščiuose, nes Ecolines autobusai Kaune niekada nestovėdavo. Šis į Rezeknę turi trečią atvažiuot į Kauną, o nuotrauka daryta apie antrą valandą.

Jei kam įdomu, tai Kauno autobusuose jau yra trumpasis Irisbus Citelis.
VKTI atstovai yra ne kartą sakę, kad jei stočių kainos netenkina, tarptautiniai autobusai gali stoti bet kur, nes jiems tai leidžiama, skirtingai nuo tarpmiestinių.
Didesni tarifai tarptautiniams maršrutams taikomi ne tik Lietuvoje. Statistika rodo, kad patys pelningiausi reisai yra tarptautiniai, taip pat autobusų stotims su jais daugiau darbo - bilietų pardavimas, ilgas darbo laikas.
Jei kam įdomu, tai Kauno autobusuose jau yra trumpasis Irisbus Citelis.
Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Didesni tarifai tarptautiniams maršrutams taikomi ne tik Lietuvoje. Statistika rodo, kad patys pelningiausi reisai yra tarptautiniai, taip pat autobusų stotims su jais daugiau darbo - bilietų pardavimas, ilgas darbo laikas.
Comment