Na ir kita, gal ne visiems idomi naujiena: į gatves išvažiavo paskutinysis 100-asis dujinis autobusas - Heuliez GX417 CNG nr. 869. Išskirtinis jo braižas - lipdukai ant durų:
Išvis į Kautrą iš Vengrijos turėjo atvykti trisdešimt naujų Temsa Prestij
. 30 naujų autobusų - tai ne šiaip Kautros ir jos filialų papildymas. Gal ruošiama kokia nors nauja ekspancija? Gal priemiestiniuose maršrutuose nebebus "kankinami" Neoplanai ir Setros su 4-5 keleiviais? Dar buvo informacija apie "Kautros" planuojamą maršrutą į Karmėlavos aerouostą. Čia jau tikrai "Prestij" absoliučiai netinkami - lagaminams "prikimštais svarų" reikalingi žemagrindžiai autobusai, tokie kaip Druskininkuose. Tikėtina, kad ir krepšinio čempionatui numatomas papildymas. Tai tik dar vienas įrodymas, kad Kautra yra absoliutus lyderis šalyje tarpmiesčio (matyt ir priemiesčio) maršrutuose. Bet, su visa pagarba jų vadybai, tikrai nenorėčiau jų monopolijos visos šalies regionuose. Tesiog būtų neįdomu...
Paskutinis taisė digital; 2025.07.22, 14:10.
Priežastis: citavimas
. 30 naujų autobusų - tai ne šiaip Kautros ir jos filialų papildymas. Gal ruošiama kokia nors nauja ekspancija? Gal priemiestiniuose maršrutuose nebebus "kankinami" Neoplanai ir Setros su 4-5 keleiviais? Dar buvo informacija apie "Kautros" planuojamą maršrutą į Karmėlavos aerouostą. Čia jau tikrai "Prestij" absoliučiai netinkami - lagaminams "prikimštais svarų" reikalingi žemagrindžiai autobusai, tokie kaip Druskininkuose. Tikėtina, kad ir krepšinio čempionatui numatomas papildymas. Tai tik dar vienas įrodymas, kad Kautra yra absoliutus lyderis šalyje tarpmiesčio (matyt ir priemiesčio) maršrutuose. Bet, su visa pagarba jų vadybai, tikrai nenorėčiau jų monopolijos visos šalies regionuose. Tesiog būtų neįdomu...
Būtent, aš irgi manau, kad labai nemažai autobusų teks Kauno priemiesčiui, taip pat Vilkaviškiui ir gal keli Prienams, Alytuj. Svarbu, kad tie Prestij, nebūtų siunčiami tarpmiesčio maršrutais, kaip dabar daro Vilkaviškis Dėl oro uosto, tai nemanau, kad ten bus tokie dideli srautai, kad apsimokėtų siųsti didelį autobusą...
Būtent, aš irgi manau, kad labai nemažai autobusų teks Kauno priemiesčiui, taip pat Vilkaviškiui ir gal keli Prienams, Alytuj. Svarbu, kad tie Prestij, nebūtų siunčiami tarpmiesčio maršrutais, kaip dabar daro Vilkaviškis Dėl oro uosto, tai nemanau, kad ten bus tokie dideli srautai, kad apsimokėtų siųsti didelį autobusą...
Į oro uostą tiktų "Kautros" turimi žemagrindžiai gan padorūs "Neoplanai" (lyg ir ne vieną jų turi), kurie dabar važinėja priemiestyje.
Įdomus dalykas:
Šį Kautros VW LT35 PVP679 gar. nr 74 užfiksavau dar 2006 metų sausio 30 d., šiandien pagal Regitra apie jo valstybinį numeri nieko nepavyksta rasti. Gal žinot jo istoriją? Ar jis dar važinėja ar jau nurašytas? Dar foto matosi, kad kapotas daužtas.
Įdomus dalykas:
Šį Kautros VW LT35 PVP679 gar. nr 74 užfiksavau dar 2006 metų sausio 30 d., šiandien pagal Regitra apie jo valstybinį numeri nieko nepavyksta rasti. Gal žinot jo istoriją? Ar jis dar važinėja ar jau nurašytas? Dar foto matosi, kad kapotas daužtas. Atvaizdas
Žinoma, kad nevažinėja, jo garažinį numerį gavo Crafteris. Apskritai dabar Kautra visi mikroautobusai tik su automatinėmis durimis. 70 ir 71 pardavė Uma Transui, o kitus nežinau kur dėjo.
Comment