Neremontuojamas gal kad pinigų neturi, beto turi ir kitų autobusų...
Vasarą Vlasava prisirenka tiek pinigų, kad visiems metams užtenka Kalbant apie tą Isuzu, gali būti jis suremontuotas žiemai, kada nedidelių autobusų labai reikia maršrutams į Vilnių bei Kauną.
Jau ir Vlasava pradėjo rašyti garažo numerius
Dar mačiau 42 - irgi dviaukštį, berods MMO 808, tik nufotografuoti nespėjau.
Taip. Didžioji dalis mikroautobusų ir autobusų jau sunumeruoti. Įdomu, kas paskatino per pastarąją savaitę pradėti numeruoti visas savo transporto priemones...
Radzimič - tai Baltarusijoj renkamas Bogdan. O paskutinėj nuotraukoj yra MAZ 206 arba 226. Skirtumas tarp jų kad 206 yra miesto o 226 priemiestinis. Išoriškai beveik nesiskiria.
Paskutinis taisė uH1978; 2010.07.24, 07:13.
Priežastis: Nepažiūrėjau ankstesnio puslapio.
Kadangi, aRa nepasidalino su forumiečiais nuotraukomis, įdėsiu aš
Šis nepriklauso Kretingos AP.
Bene nauji pirkiniai, pernai matyti šių autobusų neteko...
Tarpmiestiniui reisui skirti aptarnauti autobusai.
Be abejo, kaip be Ikarusų
Tech. pagalba
Parke lankiausi darbo dieną, kada autobusų turėtų mažiausiai, tačiau jame vis vien buvo pilna technikos. Tegul pasižiūri Klaipėdos AP vadovai, kokį rezervą reikia turėti
Paskutinis taisė digital; 2025.07.22, 12:06.
Priežastis: atkurtos nuotraukos
[Kretingos] Parke lankiausi darbo dieną, kada autobusų turėtų mažiausiai, tačiau jame vis vien buvo pilna technikos. Tegul pasižiūri Klaipėdos AP vadovai, kokį rezervą reikia turėti
Tai gal Klaipėdos, Palangos, Skuodo, Gargždų ar Plungės AP ir naudojasi tuo rezervu, t.y. pritrūkus autobusų nuomojasi juos iš Kretingos AP?
Tai gal Klaipėdos, Palangos, Skuodo, Gargždų ar Plungės AP ir naudojasi tuo rezervu, t.y. pritrūkus autobusų nuomojasi juos iš Kretingos AP?
Labai tuo abejoju, na nebent kritiniais atvejais. Paprastai parkai turi pakankamai mašinų aptarnauti savo maršrutams, o rezervinių autobusų vieni turi daugiau, o kiti mažiau, šiuo atveju Kretingos AP jų turi labai daug.
Man regis Kretingos AP neturi tarpmiestinių maršrutų
Kretingos AP.
Parke lankiausi darbo dieną, kada autobusų turėtų mažiausiai, tačiau jame vis vien buvo pilna technikos. Tegul pasižiūri Klaipėdos AP vadovai, kokį rezervą reikia turėti
Pats nesi visai teisus - tiek daug autobusų Kretingos AP rezerve todėl, kad vasarą neaptarnaujami mokinių pervežimo maršrutai, o kai kuriais (išskyrus Klaipėdos ir Palangos kryptis), autobusai kursuoja tik kelis kartus per savaitę ar net mėnesį (Mikoliškių maršrutas). Tiesa, vasaros sezonui paleidžiamas papildomas ekspresinis grafikas į Palangą, bet tuo metu nekursuojančių grafikų žymiai daugiau (Salantų, Kūlupėnų, Rūdaičių-Darbėnų, Genčų, Grūšlaukės (išskyrus Juodupėnus) krypčių grafikai vasarai uždaromi, o Vaitelių, Budrių-Baublių, N.Įpilties, Kalniškių kryptimis autobusai kursuoja 2-3 kartus per savaitę praretintais grafikais. Vasaros metu Klaipėdos kryptį aptarnauja 2 pastovūs 2 pamainų grafikai, o Palangos - 4 grafikai. Dar tarpmiestinis į N. Akmenę ir 3 miesto grafikai - va ir visas autobusų poreikis.
Klaipėdos AP aptarnauja dalį miesto bei eilę tarpmiesčio maršrutų, ten sezoniškumo įtaka palyginti nedidelė (nebent keli praretinti grafikai miesto linijose), iš priemiesčio maršrutų Klaipėdos AP liko visai "mizeris" - 3 Dituvos sodų krypties grafikai, 1 Vaitelių, Rasos ir Tolupio sodų grafikas (tiesa, šis sezoninis nuo balandžio iki spalio) ir 1 Plikių-Jokūbavo krypties grafikas. Tiesa, KLAP'o tinklapyje dar galima aptikti Palangos ir Rusnės kryptis, tačiau jas pagal sutartį aptarnauja į Palanga - V.Ežerskio IĮ (iš Kintų) ir į Rusnę - UAB "Vežeta" (jei neapsirinku).
Comment