Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Parašė Kema
    Tokį įdomų hibridą radau internete. Panašu, kad perdarytas važiuoti bėgiais:

    Atvaizdas
    GANZ-MAVAG dar yra pagamines dvigubas automotrises (1 ar tai 2, berods Tailandui) panaudojant Ikarus kebulus, bet gerokai daugiau perdirbant...

    Comment


      #82
      Va koks "Ikarusas" vazineja Budapeste Vezioja turistus ir aprodo miesta

      ---------------------------------------------------------------------


      Ai dar taip pat matem is "Ikarusu" padarytu troleibusu, bet ju nespejom iamzint

      Comment


        #83
        O stai toki tiuninguota autobusa kasnors mate?
        Attached Files

        Comment


          #84
          Norbert: Cia fotoshopas 100% ,cia atrodo Bratislavos autobusas
          Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

          Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

          Comment


            #85
            Ypac spoileris ant galines stogo dalies nerealiai atrodo . Aisku, kad cia Photoshopa ismanancio zmogaus darbelis.

            Comment


              #86


              Is kebulo dazymo matyti, kad tikriausiai tai Bratislavos miesto Ikarus 280
              Paskutinis taisė groundzer; 2008.11.11, 20:47.

              Comment


                #87
                Atrodo nera daugiau miestu kur vazineja raudoni Ikarusai su tokiais langais..
                Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                Comment


                  #88
                  Parašė groundzer Rodyti pranešimą
                  Atvaizdas


                  Is kebulo dazymo matyti, kad tikriausiai tai Bratislavos miesto Ikarus 280
                  Kažkaip labai jau liūdnai atrodo...

                  Comment


                    #89
                    Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                    Norbert: Cia fotoshopas 100% ,cia atrodo Bratislavos autobusas
                    ups tada soriukas nezinojau tiesiog per google pamaciau.

                    Comment


                      #90
                      Šiandien visai netyčiomis užfiksavau tokį vaizdelį

                      Dar vienas įdomus kadras - ne vietoje besiilsintis 144 iš 42 maršruto ir tas, kurio "kūno" dalys užfiksuotos
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        #91
                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                        Šiandien visai netyčiomis užfiksavau tokį vaizdelį
                        Atvaizdas
                        Įdomu dėl ko taip. Ar čia pagavai momentą, kai vairuotojas perkelinėja pantografą ant kitos linijos, ar sugedo perjungėjas ir tik viena pusė persikėlė į dešinę....

                        Comment


                          #92
                          Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                          Įdomu dėl ko taip. Ar čia pagavai momentą, kai vairuotojas perkelinėja pantografą ant kitos linijos, ar sugedo perjungėjas ir tik viena pusė persikėlė į dešinę....
                          Sunku pasakyti... greičiausiai, kad perkėlimo metu. Vis gi tokie "nepavykę" persijungimai yra gan reti. Bet aš tai nesistebiu, nes būtent tas šakotuvas (atrodo taip vadinasi ), kuris yra ties 26/43/53/103 maršrutų stotele sukelia nemažai problemų. Jei ir matau kur nors "nutrūkusius ūsus", tai beveik visada tai yvyksta būtent čia. Teko garbė stebėti reiškinį, kai per pusvalandį taip atsitiko 3 troleibusams .
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            #93
                            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                            Sunku pasakyti... greičiausiai, kad perkėlimo metu. Vis gi tokie "nepavykę" persijungimai yra gan reti. Bet aš tai nesistebiu, nes būtent tas šakotuvas (atrodo taip vadinasi ), kuris yra ties 26/43/53/103 maršrutų stotele sukelia nemažai problemų. Jei ir matau kur nors "nutrūkusius ūsus", tai beveik visada tai yvyksta būtent čia. Teko garbė stebėti reiškinį, kai per pusvalandį taip atsitiko 3 troleibusams .
                            Pats perjungiklis gal ne tiek sukelia problemų, kiek netinkama jo vieta - prie pat pėsčiųjų perėjos. Sužinojęs jų veikimo principą padariau šią išvadą: Pakanka vairuotojui stabdyti dinaminiu stabdžiu ar paspausti akceleratorių truputį ne tuo momentu ir nepastebi, kaip pantografas jau nebe ant tos linijos, kur reikia...

                            O veikimas paprastas - perjungiklis reaguoja į srovės nuotėkį tinkle. Paprastai būna perjungta į dešinę pusę, o kai vairuotojas paspaudžia akceleratorių (dažnai ir pneumatinį stabdį tuo pačiu metu, kad nevažiuoti per greitai), elektromagnetas pritraukia ir "ūsai" nuslenka kairėn. Jei vairuotojas turi tuo metu stabdyti, taip ir atsitinka "nepavykęs posūkis". Norint sukti į dešinę paprastai stabdoma dinaminiu stabdžiu ir riedama iš inercijos. (Sustojęs prieš pėsčiųjų perėją vairuotojas ir patiria šią kliūtį, kai jam reikia važiuoti ir pasukti dešinėn, bet elektromagnetas perjungia kairėn).
                            Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2008.12.01, 23:16.

                            Comment


                              #94
                              Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                              Įdomu dėl ko taip. Ar čia pagavai momentą, kai vairuotojas perkelinėja pantografą ant kitos linijos, ar sugedo perjungėjas ir tik viena pusė persikėlė į dešinę....

                              esu mates irgi toki vaizdeli vilniuje. vaziuojant troleibusui jo 'usai' issiskyre i skirtingas linijas :-))) nezinau kodel taip ivyko,bet aisku kad del kazkokio gedimo.

                              Comment


                                #95
                                Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                Pats perjungiklis gal ne tiek sukelia problemų, kiek netinkama jo vieta - prie pat pėsčiųjų perėjos. Sužinojęs jų veikimo principą padariau šią išvadą: Pakanka vairuotojui stabdyti dinaminiu stabdžiu ar paspausti akceleratorių truputį ne tuo momentu ir nepastebi, kaip pantografas jau nebe ant tos linijos, kur reikia...

                                O veikimas paprastas - perjungiklis reaguoja į srovės nuotėkį tinkle. Paprastai būna perjungta į dešinę pusę, o kai vairuotojas paspaudžia akceleratorių (dažnai ir pneumatinį stabdį tuo pačiu metu, kad nevažiuoti per greitai), elektromagnetas pritraukia ir "ūsai" nuslenka kairėn. Jei vairuotojas turi tuo metu stabdyti, taip ir atsitinka "nepavykęs posūkis". Norint sukti į dešinę paprastai stabdoma dinaminiu stabdžiu ir riedama iš inercijos. (Sustojęs prieš pėsčiųjų perėją vairuotojas ir patiria šią kliūtį, kai jam reikia važiuoti ir pasukti dešinėn, bet elektromagnetas perjungia kairėn).
                                Prieš kelias dienas esu matęs, kaip Kaune prie Klinikų troleibuso vienas ūsas persijungė į kairę pusę, o dešinysis - į dešinę Vairuotoja gan pavėluotai pažiūrėjo į veidrodėlį ir mažai trūko, kad būtų išsiskėtę ūsai į abi puses tada ji išlipo, ūsus permetė į dešinę ir pradėjusi važiuoti susivokė, kad jai reikėjo permesti į kairę. Tai toks "kuitimasis" truko 4 min. ir už nugaros esančių dviejų troleibusų vairuotojai nebuvo tuo patenkinti
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  #96
                                  Parašė Denis_Simonov
                                  Va,suradau,duris pakeisti ikaruse labai sunku,jeigu nori galiu paaiskinti kodel
                                  Atvaizdas

                                  Atvaizdas
                                  Na ir kodėl?

                                  Comment


                                    #97
                                    Tai ne duru keitimas. Tai kitos priekabos prikabinimas. Minske taip irgi buvo padaryta.

                                    O norint duris pakeisti, reikia kebula (duru anga) perdarineti.


                                    [URL=http://g.imageshack.us/img508/i280minsk03kp0.jpg/1/][/

                                    Comment


                                      #98
                                      Man idimu,kodėl taip padarė?
                                      Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                                      Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                                      Comment


                                        #99
                                        Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                                        Man idimu,kodėl taip padarė?
                                        Atvaizdas
                                        [/URL]
                                        Kaip padare? Priekaboje esancios durys tik vienos?
                                        www.autobusas.4l.lt +
                                        www.facebook.com/Autobusas4l

                                        Comment


                                          praeivis: Reiskia suspėjau nufotkinti
                                          Lincas: Kazkaip keista matyti duri tik galė
                                          Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                                          Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                                          Comment

                                          Working...
                                          X