Parašė Marius555
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešojo transporto fotogalerija
Collapse
X
-
solaris bent salona issiplove pirma karta gyvenime
DDD paziurekit kokie uzdrozti musu autobusu salonai, vandens niekada nemate
DD
Paskutinis taisė OneMillion; 2010.06.04, 11:31.
Comment
-
Aš tai nesuprantu kodėl net ir "Kautrai" nupirkus "Prienų AP" vistiek yra remontuojami Paz'ai ir Autosan'ai. Situaciją palyginus su Druskininkais, galima pagalvoti, kad Prienai yra stipriai diskriminuojami. Aišku, Druskininkų savivaldybė turbūt prisidėjo prie tų teigiamų pokyčių Druskininkuose, tačiau labai keista kai iš esmės vienoj įmonėj - "Kautroj" yra tokie kontrastai naudojamos technikos paletėje
Comment
-
Esu buvęs ne viename parke ir juose teritorija ne ką geresnė... Tai juk nematoma parko dalis...Parašė Edvis22 Rodyti pranešimąJau Prienu AP galiu apibudint tik mirusiu nes teritorija visai nepriziureta autobusai seni kaip pasaulis ir turbut jau nekalbu kokius centus gauna vairuotojai..
Remontuoja Pazus ir Autosanus, nes visiškai neturi rezervinių autobusų. Prienai gavo keturis naujus autobusas bei geresnę techniką, kuri nakvoja Kaune ir dar nurašė du Pazus, kažin ar kuris savivaldybės išlaikomas parkas galėtų tiek atsinaujinti per vienus metus.Parašė Robert Rodyti pranešimąAš tai nesuprantu kodėl net ir "Kautrai" nupirkus "Prienų AP" vistiek yra remontuojami Paz'ai ir Autosan'ai. Situaciją palyginus su Druskininkais, galima pagalvoti, kad Prienai yra stipriai diskriminuojami. Aišku, Druskininkų savivaldybė turbūt prisidėjo prie tų teigiamų pokyčių Druskininkuose, tačiau labai keista kai iš esmės vienoj įmonėj - "Kautroj" yra tokie kontrastai naudojamos technikos paletėje
Comment
-
Parašė Gnoss Rodyti pranešimąKo tik nera tam Kauno autobusu parke....
Beje, ta Karosa kazkaip idomiai padazyta
Vakaru europa parduoda tuos autobusus,nes jau nebeapsimoka ekonomiskai ju remontuoti. Ko tikisi musiskiai tokis autobusus pirkdami-neaisku. Negi jie galvoja ,kad europoje ju jau neapsimoka taisyti ,o pas mus apsimokes? taip nebuna.
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąRemontuoja Pazus ir Autosanus, nes visiškai neturi rezervinių autobusų. Prienai gavo keturis naujus autobusas bei geresnę techniką, kuri nakvoja Kaune ir dar nurašė du Pazus, kažin ar kuris savivaldybės išlaikomas parkas galėtų tiek atsinaujinti per vienus metus.Nepagalvokit kad skundžiuos. Kol Raikkonen nepasakė apie rezervinių autobusų nebuvimą, galvojau gal yra kitų priežasčių kodėl remontuojami seni autobusai. Priekaištų Kautros vykdomai parko atnaujinimo programai neturiuParašė Pauliukas Rodyti pranešimąReikia dziaugtis,kad is vis nupirko ir einama gerenimo link, o jus norit visko is karto.. Nebutu "Kautra" ivestavus, butumet dar neaisku kiek su tai pazais vazineje(kurie jau is foto atrodo visiskai susideveje) ir galu gale butu laukes bankrotas.. Labai lengva kitu pinigus skaiciuot
Comment
-
Pirmiausia pirkadmi padėvėtą autobusą sutaupo nemažai pinigu, nes per metus naujų autobusų kainos krenta milžinisku tempu, kaip ir visu mašinų. Lietuvoje nedidelis darbo užmokestis lyginant su vakarų europa. Todėl mechanikų išlaikymas kainuoja nedidelius pinigus. O kai nuperkama krūva senų laužų iš kelių surenkamas vienas ir vėl jie važiuoja.Vakaru europa parduoda tuos autobusus,nes jau nebeapsimoka ekonomiskai ju remontuoti. Ko tikisi musiskiai tokis autobusus pirkdami-neaisku. Negi jie galvoja ,kad europoje ju jau neapsimoka taisyti ,o pas mus apsimokes? taip nebuna.
Comment
-
Druskininkai yra visai kitas atvejis. Ten "Kautra" laimėjo vežimo konkursą, o ne pirko autobusų parką. Todėl visus autobusus, reikalingus maršrutų aptarnavimui turėjo arba atvaryti iš Kauno, arba pirkti. O ir sąlygos buvo nustatytos, kokie autobusai turi būti.Parašė Robert Rodyti pranešimąAš tai nesuprantu kodėl net ir "Kautrai" nupirkus "Prienų AP" vistiek yra remontuojami Paz'ai ir Autosan'ai. Situaciją palyginus su Druskininkais, galima pagalvoti, kad Prienai yra stipriai diskriminuojami. Aišku, Druskininkų savivaldybė turbūt prisidėjo prie tų teigiamų pokyčių Druskininkuose, tačiau labai keista kai iš esmės vienoj įmonėj - "Kautroj" yra tokie kontrastai naudojamos technikos paletėje
"Prienų AP" sėdėjo skolose. Taip kad "Kautra" ir taip daug padarė, nes investavo per milijoną litų, bei apmokėjo skolas, kurios neskelbiamos. Tai ko norėti? Galiausiai "Kautra" puikiai supranta VT situaciją Lietuvoje. Kol kas perspektyvų turi tik tarpmiestiniai maršrutai ir kai kurie priemiestiniai. Tarpmiestinių maršrutų "Prienų AP" turi vos kelis, o didžioji dalis priemiestinių yra skirti tik moksleiviams pavežti. Perspektyvūs priemiestiniai yra tik Kaunas - Prienai - Birštonas. Ateityje, mažėjant moksleivių rajone, perkant daugiau geltonųjų autobusų, bus uždaryti ir dauguma priemiestinių autobusų maršrutų. Todėl "Kautra", kol savivaldybė moka pinigus už moksleivius, neinvestuos daug į techniką, o bandys išspausti paskutines sultis iš esamos. Kasmet bus pametamas vienas kitas naujesnis autobusas iš Kauno, o daugiau tikėtis naujų autobusų neverta.
Comment
-
Dažniausiai šį maršrutą aptarnaudavęs N316SHD Translineris šiuo metu yra sugedęs ir stovi Kautros garažuose (matyt nori, jog nekiltų vasarą problemų važinėjant papildomu maršrutu Alytus - Šventoji), todėl į Šiaulius leidžia šį laužą...Parašė Karoleo Rodyti pranešimą104 Šiauliai-Alytus
Atvaizdas
Comment
-
Kalvarijos autobusų stotis.


Kalvarijos autobusų stotis tarybiniais laikais, apie 60-uosius. Dabar šioje vietoje peronas, kuris įrengtas ne taip jau ir seniai.

Iš www.facebook.com
Comment


































Comment